/spanien/barcelona/forum/1780.aspx/spanien/barcelona/forum/1780.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Z_Z
2015-11-14 22:26
@neymar JR:

Braida har spelat mycket FM2014 tror jag. Candreva köps tämligen ofta in av Barcelona (om man inte är dem själv) och blir sjukt ofta spelets högst värderade och bästa mittfältare vid typ 30-årsåldern. Någon annan förklaring kan jag inte hitta.
Barcelona Barcelonistas
2015-11-14 22:15
Rambla - när man har en spelare som Lord Bendtner i laget så ska man aldrig räknas ut. Danmark kmr vända på detta med lord i spetsen.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Amo.38
2015-11-14 22:06
40m för Canderva... Ska man skratta eller gråta?
Barcelona Rambla~
2015-11-14 21:42
Hade sopan Berg satt sin chanser hade Sverige varit klart för Em redan i kväll.
Barcelona Rambla~
2015-11-14 21:40
Det där med Adriano är fan skrämmande dåligt management av ledningen. De som bara tänker ekonomiskt hur kan det då vara logiskt att förlänga en skadebenägen 31-åring med 2 säsonger till som dessutom varit skräp det senaste året? Speciellt med tanke på att Grimaldo har en option på ytterligare en säsong. Det måste väl ändå vara mer ekonomiskt försvarbart?
Barcelona the cameroonians
2015-11-14 21:15
En av självmordsbombarna igår hade biljett till matchen mellan Frankrike och Tyskland men blev stoppad i säkerhetskontrollen, vände och utlöste bomben. Med tanke på att det skett gripanden i Belgien hoppas jag att förbunden verkligen funderar över lämpligheten att spela vänskapsmatchen mellan Belgien och Spanien på tisdag.
Barcelona neymar JR
2015-11-14 21:12
@barcastuff: Barcelona are interested in Lazio midfielder Antonio Candreva (28). They could make a 40M bid. Braida has been following him. [ilmessaggero] HAHAHAHA! Vilka jävla stolpskott det finns
Barcelona Bästelona y M3ssi y BernaLeo
2015-11-14 21:00
Unai Emery och Mathieu när Emery var i Valencia. "At Valencia he used to give full back Mathieu dvds of the wingers he would be marking. Suspicious that he never watched a single one because he always reported back to his boss: “yes watched it, very dangerous player” Emery gave him a blank DVD. Next day Mathieu came in: “yes watched it boss, very dangerous player”
Barcelona neymar JR
2015-11-14 20:56
Frågan är ens om lucho får bestämma något om vilka ska komma och vilka ska lämna. Jag vet att Pep slutade pga detta då han ville bli av ned flera spelare ; Här lucho är din trupp varsågod gör något, b-lags talangerna får du inte röra. Ta någon medelmåtta som gambau istället
Barcelona the cameroonians
2015-11-14 20:12
Enligt Adriano övertalade både sportchefen Roberto samt Bartomeu honom att stanna i klubben. Så det här är alltså inget beslut från Lucho, utan det är ledningen som hellre ser att en skadebenägen 31-åring med en hög lön förlänger än ser till att en av akademins bästa spelare får chansen och slipper lämna via bakdörren. Tragiskt.
Barcelona Liunil Masse
2015-11-14 20:03
Adriano: ”Yes, I have renewed my contract. I'm a Barça player until June 30, 2017. Whether or not there’s an escape clause is private.” Well, that confirms why the club doesn't want to extend Grimaldo's contract for an optional one year. #Adriano2017. Jag vet inte vad jag ska säga...
Barcelona Barcadinho.
2015-11-14 19:40
Vårt La Masia akademi börjar likna Reals Citys mm.
En enhet som bara ska gå runt ekonomiskt på egen hand.
Och varför har man kvar det, jo för att Uefa tvingar oss och alla klubbar att göra det för att kunna få licens. Inte för egen ideologi.

Sälja Halilovic alltså, herre jävlar vilka idioter.

Gör om gör rätt.
Barcelona Josep "Pep" Guardiola Sala
2015-11-14 18:52
@Amo.38:

BIG LIKE!!
Barcelona Amo.38
2015-11-14 18:14
Sättet vi behandlar våra talanger på är oacceptabelt. Jag skiter fullständigt i hur många tripplar Barto-juntan hostar upp, deras stil och syn på fotboll har inget i den hära klubben att göra och det kommer bita oss tillbaka förr eller senare!
Barcelona Kröjf
2015-11-14 17:17
@Andresito:

Om jag skulle få hjärtat i halsgropen varje gång Neymar haltar efter en närkamp, ja då skulle jag nog tvingas ringa efter ambulanstransport i stort sett varje gång han spelar. Tack förresten till er som fann det roliga i min kommentar om allergin mot Real Madrid, trots akuta och äkta "krämper"; true story om nu nån trott nåt annat.
Barcelona Barclasico
2015-11-14 17:00
Barcelona Funeral Canticle
2015-11-14 16:35
Någon som är sugen på se gamla Barca spelare i Kluivert och Ronaldinho briljera sätt på viasat fotboll för er som har kanalen.

Beckham 7 - UNICEF Match for Children
Välgörenhetsmatch från Old Trafford. Great Britain X1-Rest of the World XI.

Dinho är fan härlig må inte ha fysiken på den högsta nivån men kan fortfarande finta bort spelare som Terry och co hehe
2015-11-14 16:26
@Liunil Masse:
sjuka är vad hade hänt med vårt barca ifall vi hade gått haft 2 titlar på 7 år som real. kredd åt real där faktiskt att dom fortfarande är på topp ekonomiskt. barto o grabbarna har fuckat vårt barca=(
Barcelona Alltid en legend, Puyol .
2015-11-14 16:18
Vilken härlig spelare Willian verkar vara när han får fria tyglar, Chels kanske bästa spelare denna säsong. Tråkigt att han spelar i det mest destruktiva laget i världen. Hade nog varit ännu bättre i ett annat lag. Skulle inte ha något emot honom i Barca, kan nog spela på båda kanterna och har tekniken för vår fotboll. Men kommer nog inte hända, för viktig för Chelsea och på tok för bra värvning för vår ledning att få igenom. Coutinho eller Willian skulle vara mina förstaval , med Nolito som tredjeval i Januari. Blir intressant hur klubben agerar.
Barcelona Liunil Masse
2015-11-14 15:56
Att vi ska behöva sälja efter att vi värvat. Vad händer med vår klubb?
Barcelona Junta Dimision
2015-11-14 14:07
Lucas Resende ?@lucasammr 26 minför 26 minuter sedan
"Selling a player like Halilovic to balance the books after buying a player like Turan.

We are becoming Milan."

Bartomeus junta ladies and gents.
Barcelona Barca4life98
2015-11-14 14:03
Liunil Masse Du har en poäng men är det inte skumt... Ledningen måste ju ha någon påverkan på honom känns det som.
Barcelona Liunil Masse
2015-11-14 13:50
Stats in Clasicos played at the Bernabeu: - Games: Messi 15, Benz 10, CR 11 - Goals: Messi 12, Benz 5, CR 5 - Assists: Messi 8, Benz 2, CR 0
Barcelona Liunil Masse
2015-11-14 13:41
@Barca4life98:

Fast när är Lucho en person som viker sig efter andras krav? Inte den uppfattningen jag har fått av honom iallafall.
Barcelona Barca4life98
2015-11-14 13:33
Ska jag vara ärlig så tror jag inte att det är LE som inte vill ha Alen, Samper, Grimaldo etc. Det är ledningen som vill sälja dessa och LE har fått order om att spela vissa spelare (läs Gumbau), för att kanske kunna sälja dom dåliga också. Varför rekommenderar LE Alen att dra till sporting, snackar med tränaren där och allt. Sen när han har spelat grymt bra, så ska han inte ingå i LE's planer. Känns konstigt...
Barcelona Barca4life98
2015-11-14 13:27
Ett litet svep; • Sergi Roberto befann sig i Paris igår kväll men är oskadd. • Antoine Greizmanns syster befann sig inne på teatern men överlevde. • Såg att det har tagits upp redan, men Halilovic kan bli såld med en återköpsklausul (allt enligt Sport)
Barcelona Stright outa Barca
2015-11-14 13:15
Lucho verkar vara en sån som skulle sälja Messi utan problem, och ersätta med Jonathan Walters från stoke, bara för att denna kan springa 6337 kilometer utan och bli trött
2015-11-14 13:14
klart LE väljer GUMBAU före alen haha
Barcelona LeoMessi
2015-11-14 13:06
Ja Halilovic har faktiskt talang så jag kan förstå att hans inte ingår i Luchos planer.
Barcelona Liunil Masse
2015-11-14 13:01
Luis Enrique doesn't think Halilovic fits in his plans, @sport write. The club is considering to sell him with a buy-back option.
Annons: