/spanien/barcelona/forum/17798.aspx/spanien/barcelona/forum/17798.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Valencia Villa/Silva
2009-06-30 18:12
Ämne: Villa/Silva

Du är....
Varför spelade Eto så få matcher? Han är väl ingen skadedrabbad spelare ellr??
Messinho
2009-06-30 18:10
Glöm inte att Eto ska spela am och då kan villa spela centralt.
Barcelona Okkapokka
2009-06-30 18:09
Messinho

Om Eto'o skulle stanna mot alla odds samtidigt som Villa värvas så kommer Keirrison lånas ut med all största sannolikhet.
Barcelona tarrak
2009-06-30 18:09
Villa/Silva

Du är lite felunderrättad märker jag. Eto'o gjorde 16 mål förra säsongen vilket är en rikigt stark bedrift med tanke på att han bara spelade 18 matcher. Säsongen innan det gjorde han bara 11 men det är inte heller dåligt med tanke på att han bara spelade 17 matcher.
Valencia Villa/Silva
2009-06-30 18:06
Dem är båda jävligt bra spelare och dem båda har grymma kvaliter. Men vad jag svårt att förstå här inne är hur vissa säger att Villa kommer att begära megalön. Inte en enda gång har han klagat över sin lön i Valencia och även när han var utan lön i 2 MÅNADER.
Messinho
2009-06-30 18:04
Om villa kommmer till barca då kommer vi ha en jävla bredd uppe vid anfallate. Henry,Eto,Messi,Villa,Bojan,(Iniesta) Kerrisons.

Då kan man rotera väldigt mycket.
Barcelona Hetfield
2009-06-30 18:04
Villa/Silva

Håller med, det känns som om många säger "Oh Eto'o springer mycket mer än Villa bla bla bla" fastän Villa springer sjukt mycket

Kan inte fatta att en person kan med rent samvete säga att Samu är en bättre fotbollspelare än Villa, det finns så mycket Villa är bättre på
Valencia Villa/Silva
2009-06-30 18:01
Ämne: Para Siempre

jag....
Du vet då ingenting alls om Villa. David har mer hjärta för Valencia än vad Eto har för Barca. Han har gång på gång förklarat hur mycket Valencia betyder för honom och nobbat alla större klubbar. Även när han inte fick lön i två månader så klagade han inte. Skulle gärna vilja se hur Eto hade reagerat om han var i Villas situation.

Villa är den som springer mest i Valencia och har aldrig sett den mannen ge upp i någon match för Valencia. Även när vi låg under med 4-0 mot er så fortsatte Villa springa så mycket han bara kunde.

Villa är ochså betydligt mer konsistent än Eto. Han har gjort mer än 15 mål under hela sin karriär i primeran något som Eto inte har gjort. han gjorde väl endast 10-11 mål förra säsongen medan villa kom upp till 18 mål fastän att hela Valencia hade kollapsat. Jag försöker inte säga att Villa är en bättre spelare men han är en bättre målskytt än Eto.
Las Palmas monumental
2009-06-30 18:00
jag hoppas verkligen inte att vad Pep lär ha sagt, enligt spansk press, inte är sant att han inte vill ha Eto'o. att han må ha gjort ett sådant uttalande förra säsongsuppehållet är en sak, men varför han skulle ha sagt det detta år är en annan sak. jag hoppas att Eto'o stannar och skriver nytt kontrakt. sen är det inte helt fel om Villa skulle ansluta. Visst kan det bli problem för Pep att ha Villa och Eto'o i samma lag, men det är lyxproblem. man skall inte glömma att Eto'o försvinner till Afrikanska mästerskapet i vinter...
Real Madrid Zlatan!!
2009-06-30 17:53
Tror Villa kommer begära mer än 4miljoner iaf ;)

Eftersom han e en superstjärna så kommer han nog hamna på samma nivå som messi
Messinho
2009-06-30 17:51
Jag hoppas att Eto stannar i barca efter allt han har gjort! men barca beöhver fortfarande köpa en bra center. och villa är helt perfekt för den uppgiften.
Fidizzle
2009-06-30 17:49
Samu e världens bästa anfallare å förtjänar d bästa.

Messinho!

Va har du rökt när du säger att Eto'o e mätt? Han har haft bästa målsnittet i världen sen han joina klubben typ å denna säsong va ju hans bästa. Han prestera t.o.m på topp dom 2 åren han va skadad.

Klubbens behandling gentemot eto'o borde gå till historien enligt mig. Vi borde hellre vårda han som Milan gjorde Sheva lr Arsenal gjorde Henry.
Real Madrid F7 Zizou~™
2009-06-30 17:49
Ämne: Vill verkligen inte ....
Sugen ser ja...:)

RealMadrid.com samt Marca.som sander presentationen.

Enjoy!
Barcelona westinho
2009-06-30 17:47
Vill verkligen inte låna ut Keirrison, har så höga förhoppningar på denne killen.

Någon som vet om man kan streama Kakás presentation ikväll på Santiago Bernabeu?
Real Madrid Zlatan!!
2009-06-30 17:41
tycker fortfarande det e pinsamt att inte ge eto'o lite högre lön iaf. e d nån som har presterat så e d han.

Sen att Valdes får 3miljoner mer e ju bara skrattretande. Hoppas han stannar iaf
Messinho
2009-06-30 17:36
Kolla länktips! barcelona nedds striker if eto stay!
Barcelona lameG^
2009-06-30 17:34
etoo är mätt? hahhaha det var det roligaste jag läst på länge. Såg du cl finalen mot man u eller rättare sagt hela den här säsongen. Han hade redan vunnit allt men ändå gjorde han allt igen. Han kommer visa alla här att ni har fel om honom.
Messinho
2009-06-30 17:32
Villa är en hungrig varg som vill vinna titlar.Eto är ett mätt lejon som har vunnit titlar.

Hit med Villa! han är en pysselbit som fattas i barcelona.
Barcelona Barcakadabra
2009-06-30 17:23
lameG^

Exakt!
Barcelona lameG^
2009-06-30 17:21
Para Siempre

jag håller med i det han säger. Det du säger är mer årets påpekning än vad han sa. Bredda på mitten behöver vi nu när vissa lämnar för afrikanska mästerksapen.

Det handlar inte om vem som är bäst hela tiden. Villa är mer teknisk än etoo men etoo har mycket som inte villa har. Han springer 100% varje match och är ett lejon som aldrig blir mätt. Skulle villa varit på etoo plats så skulle han inte hållt den nivån etoo gjort i så många år. Han har HJÄRTA som är det viktigaste en spelare ska ha när man spelar i en klubb.

Etoo är mer än en spelare!!!
Barcelona Barcakadabra
2009-06-30 17:20
Jo men jag tänkte på afrikanska mästerskapet!
Jaså, vrf hade han gjort det? Etoo passar perfekt in i Barcelonas spel, han vet vilka löpningar han ska ta, han kan vägga med messi osv. Han är snabbare än villa och jobbar mkt mer i en match.
Jag säger inte att Villa är dålig, absolut inte. Men varför köpa honom om vi har Etoo i laget?
Barcelona Para Siempre
2009-06-30 17:15
Barcakadabra

"bredda på mitten" du skojar väl? Alla vet att Davild villa skulle gjort mycket bättre än Eto'o. "bredda på mitten" hahaha, det måste ändå väl vara årets påpekning.
Barcelona lameG^
2009-06-30 17:14
Barcakadabra

exakt, håller med dig där. Vad ska man med båda. Räcker med en. Tänk själva lite.
Barcelona Barcakadabra
2009-06-30 17:11
Att köpa david villa är helt onödigt om Etoo förlänger! Han är för dyr, och jag tror helt ärligt inte att han hade gjort det bättre än Etoo! Spendera pengarna till att bredda på mitten och försvaret är mycket bättre!
Barcelona D_ALVES_20
2009-06-30 17:07
kallesiete

Ja varför inte David Villa, Zlatan aldrig i LIVET!
Barcelona kallesiete
2009-06-30 17:02

Bara å hoppas att Eto'o accepterar budet nu då :)
Hoppas ändå vi köper Villa/Zlatan.
Barcelona Barcakadabra
2009-06-30 17:01
lameG^

Jo, jag gillar Gai, han vill jag absolut att vi ska satsa på! Men jag tycker bojan har slutat utvecklats, han va sjukt grym under rijkards tid. Men de har stått stilla nu, tänk om han inte blir den storspelare som vi alla hoppas på?
Fast ska kanske inte gnälla egentligen, han är ju bara 18...
Barcelona SaM__-
2009-06-30 17:00
Hela Eto'o sagan har varit en utdragen historia där jag klandrar ledningen till hela dispyten. Det Samu har fått utstått från ledningens sida kan vi bara tacka hans stolthet som människa för att han ens är kvar i truppen. Sedan borde ledningen varit mer tydlig i sitt handlande. Visst nu erbjuder man ett nytt kontrakt, men varför inte vara rak på sak och få ett slut på alla rykten. Va rak och riktig mot Samu istället. Får hoppas att man kan "glömma" allt som har hänt nu och att Samu skriver på ett nytt kontrakt. Men jag tvivlar!
Barcelona lameG^
2009-06-30 16:53
Barcakadabra

han är grym men ser hellre att bojan startar på kanten i framtiden tillsammans med K9 i mitten och messi på kanten. Dessutom har vi Gai, Rochina och massa mer.

Så nej till nån mer yngling.
Barcelona Barcakadabra
2009-06-30 16:48
Vad sägs om Hatem Ben Arfa i Blått&Rött?
Vet att han inte är ryktad hit, men jag vill se honom i Barcelona.
Vill hellre ha honom än ribery, yngre, kanske snabbare? och bättre tekniskt!
Lite av en humörspelare, men de är något guardiola tar hand om!

Checka länktips!
Annons: