/spanien/barcelona/forum/17793.aspx/spanien/barcelona/forum/17793.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Ciao-V
2009-06-29 23:01
Ämne: Enligt Mundo Deporti....
Hehe...
Det var på tiden att Elmundodeportivo skulle få fram de uppgifterna. De har inte skrivit om det förut. Kanske är det en av de saker som hans agent ska presentera på presskonferensen imorgon.

Vill ha stanna och ta det eller vill han gå vidare och ta utmaningen i Man City?
Barcelona el Flaco
2009-06-29 22:57
Enligt Mundo Deportivo ska FC Barcelona ha erbjudit Eto'o ett nytt kontrakt som sträcker sig till 2012 med samma lön som kameruanens nuvarande kontrakt.
Barcelona Ciao-V
2009-06-29 22:56
En intressant värvning för framtiden verkar han vara som.
Precis, vi får väl förhoppningsvis se honom spela i försäsongsmatcherna, om han värvas vilket är troligt. Spännande!
Barcelona Rambla
2009-06-29 22:52
Varken Sport eller EMD har ju något om det. Vi får nog avvakta och se.
Barcelona Ciao-V
2009-06-29 22:51
Det sägs att K9 kommer att bli klar imorgon, på tisdag. Är han på väg till Barcelona tror ni? Det är kanske så planen är. Att han skriver på imorgon.
Barcelona Rambla
2009-06-29 22:45
Barça! (MQUC3)

Visst, de tre pokalerna finns där som bevis och mycket är självklart Laportas förtjänst genom våga chansa med Pep osv. Det är veckorna efter CL-finalen jag är kritisk till. Med lite bättre planering så hade man gjort klart med de spelare man planerat att värva innan cirkus Madrid satt igång. Nu står man där och verkar inte veta vad man ska värva ens. Inte blir det lättare när varenda klubb vill ha typ €50m för spelare som normalt kanske bara är värda €20m. Jag tycker att ledningen ska lite kritik just för att de inte verkar ha någon plan utan mest tjafsar i media.
Barcelona ElDuroDeFCB
2009-06-29 22:42
Barça! (MQUC3)

Där vet jag inte riktigt om jag kan hålla med om, när han spelade i Coritiba så haglade det in mål för hans del, i Palmeiras så började det otroligt grymt, han bara körde på som en jävla maskin, påminde mycket en viss Romario, men nu har det blivit total stopp i målfabrikationen. En lirare däremot som verkligen öser in mål är Nilmar, fast han å andra sidan lär bli dyr dyr dyr, runt 25 miljoner euro dyr... Men vi får jhoppas att Keirisson hittar Coritiba målformen.
Barcelona Rivaldo_gudarnas gud
2009-06-29 22:40
Angåeende Etoo eller Villa så käns det som sak samma vem som spelar på top för oss i år. Dom är precis lika duktiga och lika gammla. Etoo är förvsisso en legend i klubben vilket väger för honom men han har afrikanska mästerskapen i januari vilket väger mot.

Keirrison känns som en intressant värvning. BVärvar vi Villa borde han dock lånas ut. Men har vi kvar Etoo så ska han va kvar så vi har en redig backup till lejonet i januari.
Barcelona Saman.
2009-06-29 22:39
Hoppas bara att K9 inte säljs bort direkt eller inkluderas i en deal för Villa. Han får gärna stanna i truppen eller som högst lånas bort.
Barcelona Barça! (MQUC3)
2009-06-29 22:38
Ok, Aja, saksamma =P

Huvudsaken är att vi får en bra lirare.
Barcelona ElDuroDeFCB
2009-06-29 22:37
Barça! (MQUC3)

Idag blev det bekräftat faktiskt, enligt Palmeiras hemsida!
Barcelona Barça! (MQUC3)
2009-06-29 22:35
EdDurodeFcb?

Luxemburgo fick väl sparken i förrgår ?
Old news xD.
Barcelona Kim
2009-06-29 22:34
Tyskland är värda allt i denna turnering. Mer om det i bloggen i länktipset.
Länktips: halderot.se/
Barcelona Barça! (MQUC3)
2009-06-29 22:34
Rambla:

Håller med dig men tänkte mest på allt gott Laporta fört med sig till klubben sedan han tog över.
Barcelona ElDuroDeFCB
2009-06-29 22:33
Extra Extra!!

KEIRRISON är 99% klar för Barcelona, Budet på 10miljoner euro plus 5 miljoner beroende på spelarens prestastioner är bekräftat och han är bara en läkarundersökning ifrån. Wanderlej Luxemburgo som är Palmeiras tränare var så förbannat på ledning att han idag bråkade med de och FICK SPARKEN. Om inget oväntat händer så ska det bli 100% officiellt imorgon. Allt det här är enligt min kusin som är en gigantisk Palmeiras fan och vet allt om klubben och globo esporte, sbt noticias och folia Sao Paulo.

Verkar som att första nyförvärv är klar!! Mer info följer...
Barcelona lameG^
2009-06-29 22:33
vet inte vad dem flesta säger här om etoo men tycker att etoo borde skriva på nytt kontrakt. Vi får hoppas att laporta erbjuder honom ett nytt och att han inte kräver en dröm lön.

Presskonferansen imorn hoppas jag ger svar på allt.

TYSKLAND EUROPA MÄSTARE U-21
Barcelona Rambla
2009-06-29 22:30
Laporta är kung ja men efter el triplete och säsongen tog slut så har han mest fjantat sig med att snacka med pressen om vad Madrid spenderar på spelare. Håll tyst och jobba i det tysta istället. Det här med Eto'o borde redan ha klarats av. Nu riskerar vi att dras med denna såpa hela sommaren precis som förra året.
Barcelona PILMÀ★Kärlek★Respekt★
2009-06-29 22:26
Rena förnedringen Tyskarna gör mot de äckliga Engelsmännen. :)
Barcelona lameG^
2009-06-29 22:25
jojojj 4-0 drömmål.
Barcelona Rambla
2009-06-29 22:25
Haha, detta överskattade England blir så avklädda av Tyskland att det är en ren njutning att följa. :D
Barcelona tarrak
2009-06-29 22:23
Barça! (MQUC3)

Det som var roligt var att vi inte hade någon aning om vem som skulle komma, utan stannade upp för att se vem alla andra väntade på. Inte förrän jag var någon meter ifrån, insåg jag att det var Laporta.

Det fanns en bild av händelsen på hemsidan där jag borde varit med, men antingen har de photoshoppat bort min stirrande blick och vidöppna mun, eller så är bilden tagen precis när jag tog ett steg åt sidan för att ta mitt kort. Irriterande. :)
Messi12SD
2009-06-29 22:19

Messi12SD
Özil spelar riktigt bra..
Barcelona lameG^
"Robinho y Higuain"

lilla gossen. Jag träffade dem utanför hotellet. Det var inte när dem skulle till någon match eller nått utan dem gick ut och tog lite luft nog.

PS. 3-0 tyskland!!
Barcelona Barça! (MQUC3)
2009-06-29 22:17
Har inte tillgång till mina bilder från alla Barca resor men ska kolla om Polarn har några på Bilddagboken eller nåt.

Äsch, han hade inga bra upplagda men denna är hyfsat nära Bussen iaf, själv blev man nästan överkörd en gång..^^
Barcelona Barça! (MQUC3)
2009-06-29 22:10
Tarrak, det slår allt.

Laporta är kung!
Barcelona tarrak
2009-06-29 22:08
Som jag tidigare har nämnt, så har jag haft en nära Laporta-upplevelse när jag trycktes upp i presidentens rygg samtidigt som han intervjuades av ett gäng reportageteam utanför Hotel Majestic inför Bayern München-matchen. Lyckades ta ett bra kort från nära håll, även om jag fick backa bort någon meter.
Barcelona Kim
2009-06-29 22:07
Tyvärr en alldeles för dålig kamera tillgänglig vid det ögonblicket, men i länktipset är en bild på en av hjältarna som kom ur bussen. :)
Barcelona Barça! (MQUC3)
2009-06-29 22:04
Hur får man en sån där söt stjärna?

Jag har ju fyllt i allt :(
Barcelona Barça! (MQUC3)
2009-06-29 21:58
Känn på den här då, jag och min kompis går på stan 5-6 timmar före avspark och vad ser vi står efter trottoarkanten utanför en resturang, vi trodde att gud besvarat våra önskningar och trodde att spelarna käkade där inne och att dom skulle komma ut, så vi började genast kolla efter pennor för att fixa autografer, till våran besvikelse visade det sig att det bara var chaffören som kom ut =P Och körde iväg..:(

(PS, om jag inte minns fel var dörren öppen, man skulle fan hoppat in o gömt sig längst bak, haha.
Typ suttit sig på messi plats eller nåt :D

Men då kunde man iallfall känna på den vackra vinröda bussen :)

KIM:

Har också sett hela truppen gå på / av bussen, bara gå till Camp Nou några timmar före avspark när dom ska åka iväg och typ käka..
Rätt proppat med folk men vi fick ganska bra places att slå en kik.
Men din på flygplatsen tar nog priset iaf :)
Annons: