/spanien/barcelona/forum/17787.aspx/spanien/barcelona/forum/17787.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona petersays
2009-06-30 23:02
Alltså jag vet inte hur gamla alla tror Villa är, men han fyller 28 i år och är allså lika gammal som Etoo.

Det låter på er som Samu är gammal och trött och Villa värsta ungtuppen som nyss kommit fram med många år kvar.
Barcelona Xavi O Iniesta=bäst
2009-06-30 22:55
Tja!
Har en fråga.
Skulle de komma ut ett mail om man fått en Barca tröja inom en vecka?
FORZA BARCA
Barcelona Xavi O Iniesta=bäst
2009-06-30 22:55
Tja!
Har en fråga.
Skulle de komma ut ett mail om man fått en Barca tröja inom en vecka?
FORZA BARCA
Barcelona Barcakadabra
2009-06-30 22:37
Okkapokka

Haha oj, my bad!
Barcelona Okkapokka
2009-06-30 22:33
Barcakadabra

Du får spela på vad som helst utom livespel.
Barcelona Barcakadabra
2009-06-30 22:30
Smogen

De va ett erbjudande expekt hade till alla barca supportrar,
Registrera dig på expekt och spela för hundra kr på ett live spel så skickas en barca tröja till dig. Men de erbjudantet finns inte längre..
Barcelona Smogen
2009-06-30 22:27
Messih!

eh, vadå? får man en tröja om man spelar på expekt?
Barcelona Messih!
2009-06-30 22:05
Underbart detta, Inte bara att man ska få en barca tröjja, för 100kr man spela på expekt, utan ja har 500kr på kontot nu efter att redan tagit ut 300 :P
Barcelona Barcakadabra
2009-06-30 21:50
Härligt att efter ha sovit några timmar komma in o läsa att så många vill ha kvar Etoo!!
KUNG
Barcelona Smogen
2009-06-30 21:47
ett dygn är man borta, ett endaste litet dygn och vad händer? jo, totalt kaos om Eto'o. ja jösses....vad händer?
Canaletes
2009-06-30 21:41
Vad sägs om nu Arshavin kommer?

Silly Season...
Barcelona 2bbe
2009-06-30 21:34
kallesiete

Håller med, ska bli grymt spännande! Tänk klassikern med spelare som Henry, Xavi, Iniesta Messi, Alves och Eto mot spelare som ronaldo, Benzema(kanske), Kaka, robben m.fl. i en och samma match! Kan bli riktigt intressant serie. Blir Atletico jämnare och fixar försvaret tror jag dem kan utmana!

Som sagt, ska bli härligt med en ny säsong!
Barcelona Barça-fan
2009-06-30 21:23
Eto'o är i stort sett "tvungen" att skriva på det nya kontraktsförslaget om han är villig att backa upp det han tidigare sagt om att hans önskan är att bli kvar. Med samma lön och två år till i klubben på bordet så borde han väl inte kunna tacka nej? Annars kan han lätt framstå som en hycklare i sammanhanget. Man får väl reda på var Eto'o verkligen står de närmsta dagarna.
Barcelona Okkapokka
2009-06-30 21:18
Njaa så ung är inte Villa ändå. Yngre än Forlán men jag skulle inte kalla han 'ung' ändå.
Messinho
2009-06-30 21:06
Ciao-V

Även om eto stannar så behöver barca en bra striker.Forlan är väll lite för gammal, och atl madrid säljer han inte...

Villa är ung och han kommer bli mycket bättre i barca.
Barcelona Barça-fan
2009-06-30 21:06
Jag kan inte hjälpa att det läskas i munnen när det talas om David Villa i FCB. Jag älskar killen och tror att han hade gjort under i Barca. Visst är prislappen lite hög men det är ju trots allt inga RM-summor vi talar om. :P Kan man pressa ner priset en aning så tycker jag man ska slå till.

Situationen Eto'o oroar mig lite och även om jag inte har tillgång till hela sanningen så är min känsla att Eto'o enbart vill sitta kvar sitt kontrakt och sedan gå gratis. Detta baserar jag på hans ovilja att skriva på nytt kontrakt med samma lön som nu. Han har tidigare tackat nej till ett kontrakt med sänkt lön.
Barcelona kallesiete
2009-06-30 21:04

Jag njuter fortfarande av trippeln och den bästa säsongen någonsin men kan inte låta bli att tänka lite på säsongsstarten redan. Vilka matcher det kan bli, och el clasico - mama mia.

Visca Barca
Messinho
2009-06-30 21:01
petersays

Ok jag kanske överdrev lite man ska ha bra attityd i barca. Vill bara se villa i barca tröjan :)
Barcelona Ciao-V
2009-06-30 20:59
Vi kanske inte kommer att behöva köpa Villa alls. Håller med om att 40 miljoner euro är för mycket.

OM Eto'o stannar hade jag inte haft något emot att låna ut Keirrison till At. Madrid och köp in Forlán. Forlán är en målspruta som håller ett par säsonger till. Om två år är sedan Bojan och Keirrison redo att klara av att axla uppgiften. Detta om nu Keirrison skriver på.
Barcelona Okkapokka
2009-06-30 20:57
Ämne: Är det bara jag som ....
Ronaldinho är ett hopplöst fall, och han har gjort sitt för Barcelona för ett bra tag sedan. All respekt åt R10 men han ska aldrig någonsin värvas tillbaka.
Barcelona petersays
2009-06-30 20:57
"Vem fan bryr sig om spelarna har bra attityd eller inte.Huvudsaken är att dom ska prestera och göra mål"

Då håller du absolut på fel lag!

Edit: Det var kanske det dummaste jag hört från någon som kallar sig culé. Skulle kunnat vara nåt man läst på Puertan.
Messinho
2009-06-30 20:55
Är det bara jag som vill ha tillbacks ronaldinho till barca? tänk er pep fick igång barcelona kanske han kan få igång ronnie me.
Barcelona Okkapokka
2009-06-30 20:49
Jag är fortfarande inne på samma sak som petersays här. Vill inte ha Villa i laget.
Barcelona Ciao-V
2009-06-30 20:49
Hehe... "klitorisborste på hakan"-
Det var väl lite att ta i!
Messinho
2009-06-30 20:47
petersays

Vem fan bryr sig om spelarna har bra attityd eller inte.Huvudsaken är att dom ska prestera och göra mål.Villa är hungrig bra skott bra teknik presterar varje match.
Barcelona Gonzalez_Barca
2009-06-30 20:47
Haha Real jublar mer nu åt Kaka än vad vi gjorde när Eto'o satte 1-0 mot Man utd :)

Aja kul för Real, ligan och Classicon, stjärnspelare ger alltid en extra dimension
Messinho
2009-06-30 20:41
Kerisons kommer bli klar idag Kolla länk tips om mer info...
Barcelona petersays
2009-06-30 20:41
Ja Villa är precis vad vi behöver. En gnällig spelare som alltid är framme och tjfsar med domaren och filmar till sig straffar. Fan vad härligt, det är precis vad jag tycker klubbemblemet står för!

Är ni verkligen samma människor som hatade Villa under säsongen när han gnällde och filmade som en femåring? Hna är en bra målgörare visst, men hans attityd vill jag aldrig se i laget. Det är illa nog när Alves och Busquets förstärkte några gånger under säsongen.

Fattar inte varför alla plötsligt är så lyriska över att kasta 40mille + en mycket lovande striker på en 28-årig anfallare med klitorisborste på hakan och som gjort en tredjedel av sina mål på straffar han gnällt till sig.
Canaletes
2009-06-30 20:40
OMG snacka om att överdriva presention

hahahah :O :P
Barcelona Saman.
2009-06-30 20:39
Haha fyfan säger jag...
Annons: