/spanien/barcelona/forum/17786.aspx/spanien/barcelona/forum/17786.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona MSL#666
2009-07-02 01:25
Tycker helt klart att Henry förtjänar utmärkelsen, toppen säsong :)

*Länktips
Ronaldo i hetvädret..
Deportivo Creus
2009-07-02 01:20
Henry förtjänar absolut priset, men jag unnar ändå Ronaldinho det ännu lite mer.
Barcelona BlueRed.
2009-07-02 01:14
Creus

Aldrig. Röstade på Henry, utan att tveka en sekund. Den mannen har haft en fantastisk karriär och förtjänar priset.
Barcelona VAMOS BARCAA!!!
2009-07-02 00:57
Joanilson
Alla här håller med dig
Barcelona Joanilson
2009-07-02 00:54
just nu hatar jag real madrid mer än nånsin, jag hoppas med hela mitt hjärta att dom går i konkurs efter alla de här värvningarna och att perez blir så fattig att han knappt kan köpa mat
Barcelona Gud är störst! - Trippeln! Pep är magisk!
2009-07-02 00:35
Det får inte sluta såhär mellan Eto´o - Barcelona! Blir besviken om detta som sägs är sant.

Helvete det svider i hjärtat!
Barcelona VAMOS BARCAA!!!
2009-07-02 00:32
Ämne: Xavi: ''Vi beh....
Xavi är KUNG!!!
Barcelona Bernie
2009-07-02 00:29
Xavi: ''Vi behöver inte spelare som fyller skvallertidningar''

Se länk
Barcelona fcs
2009-07-02 00:27
Ämne: Ska bli extremt kul ....

Benzema är Reals bästa köp hittills och jag måste erkänna att jag är avundsjuk för första gången.

Skulle reagera på samma sätt om de köpte Ribery.

Benzema och Ribery är två bästa spelare som är tillgängliga på marknaden. Edin Dzeko är den tredje he,he.
Barcelona el Profete
2009-07-02 00:00
Lite off topic här men ändå, för er som är intresserade så sänds Wembley Cup på tv4 sport om ett par veckor. Barcelona inleder det hela med att möta Tottenham den 24:e juli. Sedan står Al Ahly som nästa motståndare den 26:e juli. Sedan bär det väl av till USA om jag är rätt informerad.

Härligt att tv4sport står för sändningen, nu slipper man stream!

Barcelona petersays
2009-07-01 23:58
Jag tycker många av dom förtjänar att få utmärkelsen och förhoppningsvis vinner båda den så småning om. Thierry är ju lite äldre, samt har en bättre säsong bakom sig. Därav föll min röst på honom.
Deportivo Creus
2009-07-01 23:56
petersays

Bah, Ronaldinho råförtjänar den där utmärkelsen.
Barcelona lameG^
2009-07-01 23:53
det konstiga är att dem förhandlar med etoo och villa samtidigt. Det räcker med en av dem och K9 om backup.
Barcelona petersays
2009-07-01 23:52
" Har alla här röstat på Ronaldinho i Golden Foot-omröstningen? "

Öhh,nä? Jag röstade på Henry.
Barcelona Messidinho_10
2009-07-01 23:49
Hur länge ska man få vänta på Eto´s beslut när kommer hans svar? Börjar fan bli riktigt trött på den här såpan nu.
FCBarça
2009-07-01 23:44
Kom igen var lite konstruktiva istället för att säga att Real Madrid har skaffat sig dåliga spelare, fyra mycket bra spelare, tre helt onödiga värvningar. Titta på förra säsongen vad hade man problem? Samspelet!
Real har REDAN bra spelare men inte något vidare samspel. (dock inte någon vidare spetskompetens)

Och förresten Perez låt Pelligreni sköta inköpen!
Barcelona lameG^
2009-07-01 23:40
Rambla

tror barca blir mer motiverade av att real köper. De vill visa att köpa titlar funkar inte!!
Barcelona lameG^
2009-07-01 23:34
Kommer hem och läser att benzema är klar. Riktigt grym köp tycker jag.

jag bryr mig inte om vem som spelar i barca mellan villa och etoo. Bara K9 stannar i barca.
Deportivo Creus
2009-07-01 23:30
Har alla här röstat på Ronaldinho i Golden Foot-omröstningen?

"The Golden Foot award is an international career award only for at least 29-year-old football players, who stand out for their sport results (both as single players and with their team), for their personality and for the esteem of the public and football experts. The winner is chosen out of a ten nominees list decided by a jury consisting of the Golden Foot media partners representatives and of the fans from all over the world who give their preferential vote through the official site. The peculiarity of this award is that the winner leaves a permanent mould of his footprints on "The Champions Promenade", a sort of "Walk of Fame" of the international football on the seafront of the Principality of Monaco. Therefore, a football player can win the Golden Foot award only once. The next edition of the Golden Foot award will take place on 21 September 2009."
Barcelona VizzlA
2009-07-01 23:24
jag tror vi vinner iaf ligan nästa år, helst om vi värvar: ribery, silva elr fabregas, filipe, keirrison, flyttar upp spelare samt skickar iväg på lån, även ta hem henrique om han presterar på försäsongen. (Helst ribery om vi inte har råd med både han och silva eller fab)
Barcelona Criff
2009-07-01 23:23
Ska bli extremt kul att se alla ego krockar i Real nästa säsong :D Håll i er!!

Jag ger Pellegrini fram till jul, vad säger ni?
Barcelona Xavi O Iniesta=bäst
2009-07-01 23:20
Jag fattar inte vrf alla Realfans tror att vi är avundsjuka för att ni har köpt kaka,c.ronaldo,albiol,benzema
Vi säger bara att ni betalar överpris för spelarna ni köper,o de är sant.
VI HAR VUNNIT TRIPPELN.VI ÄR BÄST I VÄRLDEN:):):)
BARCA4LIFE:)
Barcelona BlueRed.
2009-07-01 23:11
Herregud, transfer fönstret har precis öppnat. Spelare kommer att värvas in så fort allting har lugnat ner sig lite. Jag är säker på att Laporta har tröttnat på hela Eto'o såpan och kommer att lösa det inom några dagar. Efter det kommer det att värvas.
Barcelona VizzlA
2009-07-01 23:06
Madrid värvar som aldrig förr, och vi kanske får keirrison;P

riktigt dåligt av ledningen att inte fixat en vänsterback ännu...högst prioritering.
Barcelona Xavi O Iniesta=bäst
2009-07-01 23:05
Så här ska laget se ut:
V.V
D.Alves C.Puyol G.Pique F.Luis

Xavi Y.Toure A.Iniesta

L.Messi S.Eto D.Villa
Barcelona Lajjas
2009-07-01 22:48
Ämne: "Other Teams Ha....
hahahahah. bästa på länge :D
Barcelona FCB :)
2009-07-01 22:48
Madrid går i fällan igen ...Barca var ju i samma läge förra säsongen(2007-08), man hade värvat Henry, allt skulle bli perfelt. Alllt gick fel, och alla sa att vi va tvungna att värva massor av nya spelare. Det räckte med Dani Alves och en grovjobbare från Sevilla. Madrid borde se och lära..
Real Madrid AArman
2009-07-01 22:41
Barçaaaaaa

Tycker du att det var bra sagt eller? Varför undrar du?
Barcelona Ciao-V
2009-07-01 22:30
"...vill bara förmedla lite nyheter (eller "rykten" om det får er att må bättre)".

Dina nyheter karatäriserar jag bara som rykten. De skiljer sig inte från det som skrivs i de spanska tidningarna. Ryker blir ingen gladare av tills det är bekräftad som sanningar.
Barcelona DM1982
2009-07-01 22:27
Kolla länktips. Kul att se att Bono håller på rätt lag. ; )
Annons: