/spanien/barcelona/forum/17776.aspx/spanien/barcelona/forum/17776.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona lameG^
2009-08-13 15:31
tror denna film kan ändra er uppfattning. Han tog sig upp från en av dem svåraste situationer en fotbollspelare utstå. Jag skulle bli rätt så glad om vi fick honom.
Barcelona petersays
2009-08-13 15:28
Hoppas verkligen att Real lyckas värva Ribery! Inget skulle göra mig gladare än att se ett sådant stjärnbygge kollapsa mot Getafe eller Zaragoza.
Barcelona HugoBoss
2009-08-13 15:27
Verkar som vi har hittat högerbacken.
Barcelona el Flaco
2009-08-13 15:27
En eventuell värvning av Eboué kan inte bli något annat än ett misslyckande av episka proportioner. Jag hoppas och tror dock att det är bara lösa rykten.
Barcelona H.Alavi - R.I.P
2009-08-13 15:26
omarttt

Haha nej du försök inte vända på det hela nu, "Real madrid har bästa junior truppen i världen då vi vann över barcas junior trupp i junior vm finalen"
Du påstår att ni vann en match, så är ni bättre. Så funkar inte det.

En sak till, tror inte ett dugg på att någon här inne har skrivit att Sergio Busquets är bättre än Xabi Alonso, har man gjort det så har man ingenting med fotbollen o göra.
Barcelona Total Football
2009-08-13 15:22
El_Capitano

Omöjligt. En så stor spelare som Deco skulle aldrig göra de. Själva så tycker jag att han är bättre än alla reals mittfält. Så varför skulle han ditt ?
Barcelona Xavi.H
2009-08-13 15:19
Lejonet tänker redan tillbaka :D
Barcelona Rambla - K9
2009-08-13 15:19
Ämne: Rambla-K9

Eboue ä....
Det kan jag inte hålla med om, inte för 8-10m om de siffrorna stämmer. Dessutom så försvinner även han till ANC i januari.
Barcelona lameG^
2009-08-13 15:17
Rambla-K9

Eboue är en riktigt grym högerback. Han kommer backa upp alves perfekt. Kan spela högerytter också och vänsterback. Riktigt grymt köp om vi får honom.
Real Madrid omarttt
2009-08-13 15:17
Ämne: omarttt

Kritisera....
Snälla snacka inte skit real vann hela turneringen vadå en match?
Barcelona ElRaval
2009-08-13 15:14
Ni som tjatar om kantspelare: Vad fan ska ni med det till? Det räcker med Pedro och Jeffren som dessutom är egna produkter!
Barcelona petersays
2009-08-13 15:13
Tänkte förresten streama premiären på lördag mot Hull. Får hoppas både Deco och Jozy Altidore spelar.
Barcelona petersays
2009-08-13 15:12
Alltså att Deco skulle flytta till Vietnam...tveksamt.
Han har faktiskt varit riktigt bra under Chelseas försäsong nu när Anelotti gett honom förtroende. Men chelseas kappvändarfans vägrar såklart att inse detta nu när dom äntligen fått en syndabock för sitt stundtals usla spel. Vad trodde de egentligen? De värvade honom för en struntsumma. Ska han gå in i ordinarie och dominera laget?

Jag hoppas han stannar i Chelsea och bevisar hur fel dom har.
El_Capitano
2009-08-13 14:45
"Den vietnamesiska fotbollsligan fortsätter att satsa på välkända namn. Chelseas mittfältare Deco kan vara på väg till V-League."

WTF!!

*Länk
Barcelona Den vise
2009-08-13 14:44
Total foOtball

Kan inte du skriva lite mer konsktruktiva inlägg?
Du drar ner nivån på forumet så det skriker om det.

Om du inte har något intressant att komma med så låt bli att skriva. Skriv inte för sakens skull. Gör om gör rätt!
Barcelona Rambla - K9
2009-08-13 14:44
Ämne: Rambla

Ja du, man....
Nog skulle han sälja men inte till ett överkomligt pris precis. För pengarna kan han värva en ersättare medans vi slänger ut en massa pengar på en bänknötare. Speciellt med tanke på att man redan har Henrique i truppen. Börjar bli trött på hur lite förtroende och chanser vissa spelare får.
Barcelona Hetfield
2009-08-13 14:38
Rambla

Ja du, man undrar ju hur de resonerar...Arsenal blev av med Toure , tror de verkligen att Wenger kommer att släppa en till försvarare?
Barcelona Pep.G-Z9
2009-08-13 14:36
Total Football

Gourcuff, fy fan vilken talang !
Barcelona Pep.G-Z9
2009-08-13 14:36
Total Football

Gourcuff, fy fan vilken talang !
Barcelona Rambla - K9
2009-08-13 14:34
Txiki har fan fått dille på spelare från Arsenal. Nu skrivs det att man funderar på att värva Eboué. Jag börjar bli trött på värvningar av spelare från Arsenal som floppar i Barcelona.

Släpp hela skiten med Cesc, han är inte till salu och tvingar man fram en försäljning så blir det för minst €50m och det är det inte värt.
Barcelona Total Football
2009-08-13 14:31
Vem väljer ni mellan.............

Fabregas vs Gourcuff
Barcelona Hetfield
2009-08-13 14:06
Jag har alltid litat på Laporta och Co, men det börjar bli lite irriterande, det är bara ett par veckor kvar och vi har fortfarande inte värvat en mittfältare/kantspelare...

Fattar inte varför de går efter Cesc, tror de verkligen att Wenger kommer att släppa lagets viktigaste spelare, speciellt med tanke på vilka skit spelare de har som anfallare

Släpp Fabregas och köp en vettig mittfältare som GÅR att köpa...
Tv4sport kommer att sända La liga iår, men tror inte att de fortsätter med det nästa år
Barcelona Barca_Fan_87
2009-08-13 13:57
fc__Barça

Jag har också hört det ryktet men jag vet att tv4 sport sänder la liga denna säsong. Men nästa säsong är jag inte lika säker.
Barcelona fc__Barça
2009-08-13 13:51
Någon som vet om tv4 sport sänder la liga som förra säsongen? Hörde förut att den kanske skulle flyttas till canal+. Har själv letat via internet men inte hittat något. Tacksam för svar
Barcelona H.Alavi - R.I.P
2009-08-13 13:05
omarttt

Kritisera oss i Puertan, inte här tack.
Dina fotbollskunskaper säger väl allt, att du bedömer ett lag efter en match är rent sagt pinsamt.
Barcelona Rambla - K9
2009-08-13 12:58
omarttt

Visst har du det, så länge du håller dig till reglerna. Men om du bara är här för att snacka skit om vår klubb och våra spelare får du vara beredd på skit tillbaka.
Real Madrid omarttt
2009-08-13 12:56
Visst har du rätt att vara här, men endast i syfte av att diskutera vilket du hittills inte gjort. Se detta som en varning. /Red
Barcelona Rambla - K9
2009-08-13 12:53
omarttt

Stick och brinn. Vi snackar om precis vad vi vill här inne då det är ett Barcelona-forum oavsett vad du anser.
Real Madrid omarttt
2009-08-13 12:47
Ämne: Ämne: Ämne....
Vi kommer in hit för att ni snackar för mycket skit, som valdes är bättre än iker osv och att bosqets(kan inte stava hans namn) är bättre än alonso. när man hör sånt här kan man ju bli knäpp!
Barcelona Abbe -
2009-08-13 12:44
Ämne: Ämne: !--TEMP_B--!Ämne....Det är för att det ständigt kommer in objekt som försöker övertyga oss om att eran klubb är störst, bäst och vackrast. Det är de objekten som tar upp all tid här inne, eftersom deras egna forum är stängt för resterande besökare.
Annons: