/spanien/barcelona/forum/1773.aspx/spanien/barcelona/forum/1773.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona the cameroonians
2015-10-18 19:49
Den här Youtube-kanalen har börjat lägga upp klipp på individuella spelares prestationer. Den här är för Sergi Robertos insats igår. Finns även med Douglas och Gumbau...
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Gio Style
2015-10-18 19:04
@enkos:

Typ en minut efter om jag inte minns fel, har slutat kolla därifrån av just den anledningen.
Barcelona Rambla~
2015-10-18 18:13
Lucho är ett freak när det gäller det fysiska. Han själv tävlade i Ironman Triathlon, bland det värsta en människa kan ge sig på fysiskt. Nej, när det kommer till fitness litar jag fullt på Lucho.
Barcelona enkos
2015-10-18 18:05
Hur långt efter ligger sändningar i viaplay efter viasat?
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2015-10-18 17:57
Skitsnack att klubben inte har koll på spelarnas fysik, vikt osv. Tror ni det är div 5 i Småland vi pratar om? Herregud, de betalat läkare med stab av högsta rang och här utgår vissa ifrån att ingen i klubben har koll på nåt. Seriöst...
Barcelona Vampíro
2015-10-18 17:36
Suarez ska ingenstans förutom kanske till en kostrådgivare. Känns som att han är på Tata-dieten med massa BBQs just nu men trimmar han ner sig lite så ska det bli bra. Hade inte bytt honom mot någon anfallare i världen. Agüero? Ni menar han som kan spela max 20-30 matcher på en säsong? Inte en chans plus att Luis är en bättre spelare än honom även om han vore skadefri. På tal om ingenting men kollar lite halvt på Newcastle-Norwich och hur har inte något lag värvat Moussa Sissoko ännu? Riktigt bra spelare i sina bästa stunder.
Barcelona enkos
2015-10-18 17:10
Hycklaren Penaldo säger att guldskon är för honom viktigare än guldbollen. . Han vet att han inte kommer att få den i år och trotsar sig med att ljuga för sig själv
Barcelona Liunil Masse
2015-10-18 17:03
neymar JR Ja man kan ju undra varför Lucho inte reagerar på det o säger till. Det hade gynnat laget med en kvickare Suarez (Liverpool Suarez) Väldigt konstigt.
Barcelona goal
2015-10-18 16:57
Griezmann är en väldigt bra spelare.
Barcelona neymar JR
2015-10-18 16:55
Aguerro kan inte spela för laget, utan spelar mest för sig själv. Har du neymar & Messi jämte dig så kommer det aldrig fungera Suarez är optimal för oss, en vikt minskning och form så är han den bäste strikern igen. Kolla på neymars fjärde mål igår så ser man hur viktig suarez är för oss Förvånansvärt att dom i ledarstaben eller han själv inte gör något åt hans extra kilon
Flavía
2015-10-18 16:46
Jag är riktigt jävla glad att Viasat satsar både på Liga oh Serie A. Anglofilerna i vårt avlånga land, kommer inse hur mycket de har överskattat den engelska fotbollen och samtidigt underskattat den spanska/italienska fotbollen.
Barcelona Z_Z
2015-10-18 16:41
@FCB_Messi:

Nja, tror fortfarande Suarez är ett bättre val för även om jag tror att Agüero skulle vara något mindre skadefylld hos oss så är han fortfarande en spelare som man får räkna med går sönder några gåner per år. Dessutom så har han inte samma tyngd och targetförmåga som Suarez.

Ja, Suarez har sett lite seg ut inledningsvis denna säsong men han är fortfarande en klasspelare som komplimenterar Neymar och Messi på ett utmärkt sätt och även själv kan avgöra matcher. Finns ingen anledning att byta ut honom.
Barcelona FCB_Messi
2015-10-18 16:16
Fan vilken dröm det hade varit att byta suarez mot aguero i januari . Vad tycker ni ?
Barcelona Liunil Masse
2015-10-18 16:08
Måste säga att Viasat verkligen imponerar med grym studio, CL, La liga, Serie A och PL. Kan inte bli bättre för en fotbollsälskare :)
2015-10-18 16:07
Satan i gatan vilket gatlopp från Griezmann!
Barcelona neymar JR
2015-10-18 16:05
Fotbollsgodis från neymar, detta har man minst sagt inte blivit bortskämd med på flera år
Barcelona Barcelonistas
2015-10-18 15:53
Jordi Cruyff (tidigare Barça-spelare, son till Johan): ''Jag tycker att Barcelonas transferförbud är absurt. Endast i Spanien finns det 5-6 lag som gjorde samma sak utan att få transferförbud."
Barcelona Rambla~
2015-10-18 14:47
@Shanghai:

Vem vill betala för Mathieu? Ok, kanske det går att hitta någon som betalar för honom men det blir ju inte nära den summan Barca gav för honom. Fast jag håller med, är beredd att ta den förlusten, bryr mig inte det minsta.
Barcelona Barcelonistas
2015-10-18 14:45
Junta Dimision - ok det bästa vore nog att göra en helt ny kanal för La Liga? Typ Viasat La Liga eller något där dom har 2-3 kanaler som visar Spaniens matcher.
Barcelona Rambla~
2015-10-18 14:43
Uppgraderade just mitt Viasat Sport till Viasat Sport HD från och med i morgon. Tog 12 mån bindningstid för då får man det första halvåret gratis. Gött mos! :D
Barcelona Junta Dimision
2015-10-18 14:30
@Barcelonistas:

Det beror nog på vilka Premier League matcher som spelas samtidigt.
Barcelona Barcelonistas
2015-10-18 14:30
Shangkai - lugn med brajen min vän. Suarez bästa spelaren föra säsongen? Visst var han bra men att säga att han var bättre än Messi är o ta i.
Barcelona Barcelonistas
2015-10-18 14:28
Kmr dom sända Barcas matcher på Viasat fotboll varje gång Barca har match?
2015-10-18 14:28
Edit: de hann inte med studio igår inför vår match eftersom PL-matchen slutade för tätt inpå.
2015-10-18 14:24
[QUOTE=Federer ]Någon som vet om de hade studiosnack igår och om de kommer ha det senare i matchen mellan Sociedad-Atleti? [/QUOTE] Studion verkar de köra i Viasat Fotboll och den match de visar där. La Real - Atletico går på Viasat Sport, så det blir ett nej på din sista fråga, och ja på din första.
Barcelona Federer
2015-10-18 14:11
Någon som vet om de hade studiosnack igår och om de kommer ha det senare i matchen mellan Sociedad-Atleti?
Barcelona Blaugrana91
2015-10-18 13:53
[QUOTE=Junta Dimision]Viasats sändning är av otrolig kvalité måste jag säga, värt vartenda öre. [/QUOTE] Håller med! Man har studiosnack för en match mellan Villarreal-Celta! Cmore hade det knappt vid toppmatcher.....
Barcelona Gabriel
2015-10-18 13:52
Behöver vi inte Nolito? Nej okej, vi fortsätter att förlita oss på Munir och Sandro när någon av Messi, Neymar och Suarez inte är tillgängliga. Det går ju skit bra hittills. Och ja visst, Arda och Aleix Vidal kommer in i Januari men Arda ser jag först och främst på mittfältet och han är knappast någon pålitlig målskytt direkt, sen avvaktar jag gärna med att se vad Aleix kan uträtta hos oss. Att vi inte "behöver" Nolito är ju verkligen fel. Om man sen anser att det inte är värt att köpa honom av andra anledningar, så Dom vidareförsäljning, ålder mm är en annan femma. Men nog fan behöver vi honom. Utmärkt spelare att ersätta Pedro med.
Barcelona Junta Dimision
2015-10-18 13:52
Viasats sändning är av otrolig kvalité måste jag säga, värt vartenda öre.
Barcelona Blaugrana91
2015-10-18 13:51
[QUOTE=Flavía]Vi behöver inte honom av självklara anledningar. [/QUOTE] Jo, håller inte att ha spelare som Munir och Sandro som ska gå in och ersätta MSN. Vi måste bredda truppen med kvalité. Anfallet och mittfält måste förstärkas i januari om vi ska lyckas ta någon större titel i år.
Annons: