/spanien/barcelona/forum/17698.aspx/spanien/barcelona/forum/17698.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Heywood Jablome
2009-07-12 21:31
Soriano har redan gett Villa sitt ord att han får lämna. Llorente är inte president längre.

Vi får vänta tills imorgon :)
Barcelona BlueRed
2009-07-12 21:26
Enligt "Sport" så ska Villa ha ett möte med Llorente för att diskutera sin framtid. Jag undrar om dem har tid för det? Är det inte imorgon Soriano ska presenteras som president igen för Valencia?
Barcelona Hetfield
2009-07-12 21:23
Electricityscape

Nej jag vet, så jävligt frustrerande, finns fan inga bra spelare där ute...står mellan Fabregas,Ribery och Villa
Barcelona Electricityscape
2009-07-12 21:11
Ämne: Trippeln/Hugoboss

....
Du är medveten om att Ribery skulle kosta dubbelt så mycket som Villa?

Sedan har det varit knäppt tyst om Silva. Inte så konstigt heller när Valencia inte planerar på att sälja honom.
Barcelona Patrick Kluivert
2009-07-12 21:08
Hej, hade tänkt köpa biljetter till el classico redan nu. Någon bra hemsida ?
Barcelona Hetfield
2009-07-12 21:05
Trippeln/Hugoboss

Precis, varför köpa en centeranfallare, finns ju ingen bra förutom Villa, så låt Henry får ta det, han är helt magisk där

Köp en kantspelare som Silva eller Ribery, så är det klart ;)
Barcelona Trippeln
2009-07-12 21:01
Är det bara jag som tror att Henry till och med skulle lyckas spela centralt istället för etoo?

Real Madrid The White Ones
Den vise

Har för mig att det blev bråk med dåvarande tränare Louis van Gaal som ledde till att Rivaldo fick lämna klubben. Jag tycker att han är en av barcelonas bäste spelare genom tiderna.
Barcelona Gonzalez_Barca
Den vise

Tror det är på grund av detta

Länktips*
Barcelona Alavi
2009-07-12 21:00
Den vise

Ta det lite lugnt.
Barcelona Den vise
2009-07-12 20:55
Kan nån fågel svara på min fråga eller?
Barcelona HugoBoss
2009-07-12 20:44
Hetfield.

Det är sant. Därför syftade jag från början att det bästa var att skriva ett kontrakt med Etoo. Varför byta ett vinnande koncept?
Barcelona Den vise
2009-07-12 20:43
Gubbs ...vet nån varför rivaldo valde att lämna barcelona?
Barcelona Hetfield
2009-07-12 20:40
HugoBoss

Tror inte att Xavi och Fabregas skulle funka tillsammans då de är EXAKT samma typ av spelare...dvs de vill sköta spelet och det brukar skita sig när två spelare vill göra samma sak
Barcelona Trippeln
2009-07-12 20:34
Blured

Jag har också haft tålamod men jag blir så jävla förbannad för det här kommer få STORA konsekvenser.

Om etoo stannar tills han blir bosman kommer det förstöra lagstämningen,sälj han och skaffa en annan anfallare så snabbt som möjligt.(sorgligt)

Det måste köpas en jävla vänsterback! Är det så svårt att ge deportivo 12 miljoner för brasiliens framtida landslagsback.

Och det måste köpas en mittfältare!
Toure,keita drar det betyder att alla våra mittfältare kommer överbelastas mycket därför måste det köpas en mittfältare med klass men inte fabregas klass.

Så därför måste det göras förändringar nu vi har inte tid att slösa!

Åsikter?
Barcelona HugoBoss
2009-07-12 20:32
Hetfield.

Bayern begär alldeles för mycket för Ribery, man kan även köpa in Fabregas och flytta upp Iniesta till vänster och Henry centralt.
Barcelona Hetfield
2009-07-12 20:28
HugoBoss

Nja varför inte, flytta Henry in centralt (då har man Bojan och K9 som backup), Iniesta kan flytta till vänster, eller så köper man Ribery

För mig så är 40 + miljoner galet mycket för en spelare som kommer att fylla 28 år
Barcelona BlueRed
2009-07-12 20:16
Trippeln

Håller med, även fast jag har ett ganska långt tålamod så börjar det nu tippa över. Full förståelse för att man väntar tills "Real Season" har lugnat ner sig men hela Eto'o sagan borde åtminstone vara klar för ett par dagar sen.
Barcelona HugoBoss
2009-07-12 20:13
Hetfield.

Visst är 40 miljoner mycket. Men vem ska Barcelona satsa på nu om Etoo lämnar? Ser inte Bojan eller K9 som en ersättare, Forlan är ju redan 30, den ända som är ung och skulle kunna ersätta Etoo är Aguero, fast vad ger det för signaler till ungdomarna?

Det bästa hade varit om man hade skrivit kontrakt med Etoo från början.
Barcelona Hetfield
2009-07-12 19:45
40+ miljoner för Villa är alldeles mycket, han är inte gammal eller så, men sakta men säkert så börjar han bli 30 +....Det som är bra att man VET att han kommer att göra garanterat 20 + mål
Barcelona Trippeln
2009-07-12 19:44
Är det bara jag som snart exploderar av väntan?
Det händer ingenting!
Barcelona Nesto
2009-07-12 19:25
Många har föreslagit Dzeko som ersättare till Eto'o och jag vet inte riktigt vad ja ska säga,
Han är bra,absolut. Och ung(23?) men kan han ta Eto'os roll?
Säkrare att gå för Villa men som du säger vem ska vi ta om inte Villa och inte Forlan?
Canaletes
2009-07-12 19:21
Jag må låta dum, men jag tror att Negredo kommer bli riktigt bra om 2-3 år.

Hans utveckling påminner mig om Villa..
Barcelona petersays
2009-07-12 19:20
"Alves,Puyol,Marquez,Pique,Henrique,Abidal,Filipe+Muniesa,Botia"

Kom på att Botía med all sannolikhet kommer spela u-20 vm under hösten. Bara en liten parentes.
Barcelona Ronaldinho Jr.
2009-07-12 19:09
Om vi inte lyckas knyta David Villa, vem ska vi då satsa på?

Jag skulle inte tacka nej till målsprutan Dzeko som många andra lag är ute efter. En riktig nr 9. Tvåfotad, stark, teknisk och riktigt bra i luften. Frågan är dock hur villiga Wolfsburg är att släppa honom...
Barcelona Nesto
2009-07-12 19:06
Oavsett om han kosta 30 m € eller 16.5 så ser ja hellre att han lämnar för ett större lag på lån som tex Roma eller Juventus.
Där kanske han kan få en garanterad speltid..

Hellre att han lämnar och utvecklas mer än att han sitter och nöter bänk hos oss.
Vi får väl se vad Pep gör och hur han sköter sig på pre-season fast pep har ju sett honom hela året.
Barcelona VizzlA
2009-07-12 18:25
Electricityscape

håller med helst när man pungat ut 16.5milj euro för han
Barcelona Ordem e Progresso
2009-07-12 18:17
Rambla

Ja det var det mest naiva jag har hört! Jag menar, vad har detta Barcelona bevisat som inte Madrids nya stjärnbygge har gjort?

Herregud... :)
Barcelona Electricityscape
2009-07-12 18:03
Jag är starkt emot en försäljning av Cacerés. Om något, så ska vi låna ut honom en säsong. Ser inte poängen med att sälja en av världens mest lovande talanger.
Barcelona lameG^
2009-07-12 17:58
Roma och Juve intresserade av Caceres. Jag är inte emot någon försäljning för vi får ändå tillbaks Henrique.

Alves,Puyol,Marquez,Pique,Henrique,Abidal,Filipe+Muniesa,Botia

Räknar inte med Milito för han missar väll resten av säsongen? Om han gör de så är de ingen idée att han är kvar hos oss. Han kommer aldrig komma tillbaks till samma nivå som tidigare. 1-2 år kommer han inte spela fotboll på så räknar inte med honom tills nästa säsong.
Annons: