/spanien/barcelona/forum/17693.aspx/spanien/barcelona/forum/17693.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Gabriel
2009-07-14 00:29
Alavi

Äntligen någon som förstår! Kudos till dig, duktig du är! :)
Barcelona Johan Cruyff
2009-07-14 00:28
Xaviii: Jag skulle kunna argumentera med dig hela natten, men om man inte vill se då kan jag inte öppna dina ögon åt dig.

Du får det att låta som om han vore 35 bast, han är 30 på absoluta toppen av sin karriär och med en miljö som FCB skulle kunna göra att han blomstrar ännu mera. Varför tror du Pep insisterar på att han honom? Henry kom ju när han var 29, var han slut enligt dig?

Argument:

1) Kolla på Etoos första touch och kolla på Forlans första touch.
2) Kolla på Etoos höger & vänster, gör samma sak med Forlan.
3) Kolla på Etoos huvudspel och kolla på Forlans huvudspel.

4) Snabbheten är enligt mig enbart det som Etoo vinner på.

I rest my case.

El Capitano: Hahaha, Feliz Navidad på han.

Ja, jag tror absolut det blir billigare än hans klausur på 36 miljoner euro iaf.
Barcelona Alavi
2009-07-14 00:27
Criff

Låt han skriva vad han vill, det betyder inte att vi behöver svara på hans goja! :)
Barcelona Gabriel
2009-07-14 00:25
Criff

Det kanske jag gör, men isåfall inte för din skull.

Jag sa min åsikt sen får ni tycka vad ni vill om det. Jag har inte bett om din eller någon annans åsikt och jag har inte heller sagt att era åsikter inte är välkomna? Sen är det ditt egna problem att du tar åt dig för att jag inte bryr mig om vad andra tycker i just detta fall.
Barcelona Electricityscape
2009-07-14 00:23
Tror vi alla kan vara ense om att culés är det mest negativa fans som finns i motgång, med några få undantag såklart. Trots att klubben kanske gjort sin bästa säsong någonsin så får jag intrycket av att vissa här redan ger upp efter en än så länge misslyckad silly season. Varför då får jag fråga?

Saker och ting kommer att ske i sinom tid. Är övertygad om att vi kommer få se ett lika slagkraftigt nästa säsong, om inte mer slagkraftigt än förra säsongen.
Barcelona Criff
2009-07-14 00:22
Gabriel, om du inte har något vettigt att säga och bara massa spydigheter så kryp gärna tillbaks till det hålet du kom ifrån.

Här diskuterar man fotboll, och om någon inte tycker som dig så diksuterar man det. Inte sitter och är allmänt spydig.

Ta dig i kragen min vän.
El Capitano
2009-07-14 00:20
Johan Cruyff

Jag kommer ihåg :)
Heller Forlán för 25-30 mille än Villa för 50. Senor Llorente tror på tomten..
Barcelona Gabriel
2009-07-14 00:19
Criff

Nehe? Det var ju synd..
Barcelona Criff
2009-07-14 00:18
Gabriel, förstår inte vad du gör på ett forum om du endast bryr dig om din egen åsikt?
Barcelona Xaviii
2009-07-14 00:18
Ämne: Ämne: Ämne....
Forlan är äldre och bara gjort ett par mål fler än Eto'o medans Eto'o är yngre och avgjort två CL finaler. Så enligt dig är Forlan bättre bara för han gjort ett par mål fler?
El Capitano
2009-07-14 00:17
Gabriel

Precis...
Barcelona NoGo™ - COPA, LIGA Y CHAMPIONS 2009!!
2009-07-14 00:17
Varför hetsa upp er så jävla mycket på grund av vad Gabriel skrev?, tagga ner lite.
Barcelona Criff
2009-07-14 00:16
Helt jävla sjukt hur svårt Txiki ska ha att värva spelare, vi har fan vunnit trippeln precis, är världens bästa lag utan tvekan, har de bästa spelarna för tillfället, ändå så lyckas inte
Txiki förhandla fram så vi får några nyförvärv haha.
Skitkul är det.

håller på och gasta 1 1½ månad om 3 miljoner euro om Filipe, mörklägger hela affären med Keirisson, och håller på och daltar med Villa affären, fan hade dem haft lite kyla hade dem gjort klart med Villa INNAN dem bytte president, men NEJ, vi väntar och ser vad som händer. Nu sitter dem på pottkanten igen, och denna gången utan Eto :P

Ska bli riktigt kul att se Barca nästa år om Eto drar, och ingen ny i samma kaliber värvas in. Då kommer det bli åka av.
Barcelona Johan Cruyff
2009-07-14 00:13
Ämne: Ämne: När det....Jag tog exemplet med guldskon för att där räknas ligamålen i hela europa, ganska svårt att kunna avgöra en Cl-final om man inte spelat en fast det tänkte väl inte du på (?!). Villa har heller inte avgjort, onödig affär enligt dig då?

El Capitano: Minns du Pm-et för några månader sen, vad var det jag sa? Forlan amigo.

Btw, En taxi chaufför ringde in till ett spanskt radio program om fotboll, och berättade att han hade skjutsat Txiki från Madrids flygplats idag kl 14.00.

Adeu Villa!
Bienvenido Forlan ;)
Barcelona Gabriel
2009-07-14 00:13
El Capitano

Haha och du tror att jag bryr mig om vad du tror? Kul! :)
Barcelona Gud är störst! - Trippeln! Pep är magisk!
2009-07-14 00:10
Gabriel

Håller med dig faktiskt, kom igen nu alla vet att Eto´o är ingen pengakåt spelare! Om det är nåt fel som gjorts från Eto´os sida så är det från hans agent eller nån annan som representerar honom!
El Capitano
2009-07-14 00:08
Gabriel

Du sitter och skriver en massa skit som om du vore Eto'os bästis och pratar med honom dagligen!
Va fan vet du eller jag vad som pågår just nu? Det är lika mycket Eto'o och hans idiot agents fel som klubbens.
För Eto'o Barca är ändå ett JOBB, hans hjärta tillhör Mallorca som han har sagt själv.

Ingen spelare är större än klubben, många större spelare har kommit och gått genom åren.

Jag tror att Laporta & Co har mer koll på läget än du och jag som sitter på ett forum i Sverige...
Barcelona Xaviii
2009-07-14 00:05
Ämne: När det gäller Etoo&....Hur många Cl finaler har Forlan avgjort? ja, just det.
Barcelona Johan Cruyff
2009-07-14 00:02
När det gäller Etoo's vara eller icke vara beror det enbart på att han har ett år kvar på kontraktet. Guardiola klargjorde tydligt efter säsongen att han räknade med Etoo till denna säsongen som kommer nu och det är inte där det har brustit utan det är med Txiki.

Dessutom kräver Etoo lönförhandling och som dom flesta av oss vet har ju Messi en klausur i sitt kontrakt att han är den bäst betalda spelaren i FCB så om Etoo vill höja sin lön till Messi klass måste dom höja Messis igen.

Skriv på eller stick, svårare än så är det inte.

Xaviii: Hahaha, du har riktigt rolig humor. Hur många guldskor har Etoo? Hur många guldskor har Villa? Tänkte väl det.

Vet att det inte en garanti men den som inte ser att Forlan är MER spelare än Villa, dvs gör mer för laget än Villa, ser ni inte det borde ni gå till optikern.

Alternativt: Om ni tycker 50 miljoner euro är rimligt, gå och bli Real-fan, ni verkar ha komplex mot att dom har värvat dyrare än oss.
Barcelona NoGo™ - COPA, LIGA Y CHAMPIONS 2009!!
2009-07-14 00:00
Gabriel

Kan inte annat än hålla med, väldigt olyckligt att det blivit så här. Sitter fortfarande och hoppas att Eto'o ska stanna men det kommer nog troligtvis inte att hända tyvärr :(
Canaletes
2009-07-13 23:56
OT

Nån som vet hur man kan ladda ner låten på CR7 fashion sida?
Om ni vet, skicka PM :)
Barcelona Gabriel
2009-07-13 23:55
Yaya_toure

Nej jag läser inte goal!
Barcelona Hetfield
2009-07-13 23:54
City är helt galna, nu är de ute efter Adebayor, hur många anfallare ska laget ha? De har ju redan ca 7 anfallare eller så....
Barcelona Yaya_toure
2009-07-13 23:54
Barça! (MQUC3) , Gabriel

helt ärligt tror ni verkligen på allt som goal hittar på?
Barcelona Gabriel
2009-07-13 23:53
Barça! (MQUC3)

Tack detsamma! :)

Att Laporta ens går ut i media och berättar sånt där är bara det fel! Tänk på det din smarta sak :)
Barcelona Barça! (MQUC3)
2009-07-13 23:51
Gabriel:

Du är ett levande skämt, sitter och hittar på en massa blaja, visst kunde det sköts bättre men tror inte Etoo är helt oskyldig i denna såpa..
Laporta har själv sagt att han försökt få tag i Etoo men att Etoo bytt nummer eller nåt..
Sen kan det även vara Etoos agent som förstör.
Barcelona Gabriel
2009-07-13 23:46
Ja e så jävla förbannad på hur klubben behandlar Eto'o. Dom beter sig som fucking idioter. Hur fan kan man behandla Eto'o av alla spelare sådär? Vilken spelare har visat så mycket kärlek för klubben som han har? Ingen! Vilken annan spelare sitter o skriker "puta!" rakt ut i radion när Chelsea kvitterar mot oss? Ingen förutom Eto'o! Och så behandlar man honom så här? Jag är så jävla irriterad på hur dessa tomtar sköter allt med Eto'o. Sen sägs det att han är girig och vill ha mer pengar, vet ni vad? Det är bullshit! Allt Eto'o någonsin ville var att få lite kärlek från den klubb han älskar så mycket som han faktiskt gör. Jag förstår honom att han vill dra, jag hade oxå tatt mitt pick pack o sagt "dra åt helvete" om den klubb ja gett så mycket för behandlat mig som skräp. Jag hoppas att Eto'o drar och jag önskar honom all lycka i hans nya klubbadress oavsett vart han än går, så länge det inte är Real Madrid, men det kommer inte att hända. Better yet, jag ska tom gå så långt o säga så här. Om Eto'o går och hans nya lag möter oss nästa säsong så hoppas jag att han sänker oss mitt framför Peps ögon.

Jag stöttar Eto'o och är på hans sida hundra procent i detta fall. Och om det finns någon här som tvivlar på min barcelonismo så får ni gärna göra det. Jag har varit culé sedans barnsben, uppfostrad av pappa för att bli det. Hela min spanska släkt och familj håller stenhårt på denna klubben. Jag kommer alltid att älska Barça men just nu är jag så jävla förbannad på hur dom behandla en spelare som gett klubben så mycket som han har.

Hade jag varit en viktig person i klubben hade jag tatt en snack med Laporta, Txiki och Pep och frågat vad de egentligen håller på med när det kommer till Eto'o och försökt få dom att inse att man måste värdesätta honom eftersom han är så sjukt speciell, det finns ingen som Eto'o (och nu syfter jag på mycket er än hans mål). Och om dom fortfarande inte hade förstått hade jag bett dom alla att dra åt helvete och sagt upp min post inom klubben.

Men men, Eto'o kommer att gå vilket jag som sagt förstår. Och nu verkar det som att Villa inte heller kommer. Jag hoppas dom är glada nu. Vilka jävla amatörer..

Animo Eto'o!
Forza-Blaugranas
2009-07-13 23:45
Jag orkar inte med Eto'o en gång till. Är trött på honom och orkar inte med att vi ska ta tillbaka honom ännu en gång. Om nu ledningen säger åt honom att han inte är önskad får de hålla det och istället göra sig av med honom. Är trött på honom och önskar innerligt att Villa ersätter honom.
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2009-07-13 23:42
Om det stämmer att de vill ha 50 miljoner för Villa så hoppas jag verkligen de tänker efter engång, göra allt i deras makt för att ha kvar Eto och gå helhjärtat efter Ribery och Vänster backen Felipe.

Barcelona Xaviii
2009-07-13 23:42
Minst 50 miljoner Euro eller ingen Villa.

Ge Valencia 50 Miljoner för det finns ingen annan spelare som kan ersätta Eto'o än Villa.
Det korkaste skulle vara om Barca ersätter Eto'o med Forlan.

Hade helst viljat Eto'o stannat med på grund av som har hänt så verkar det som att han är förlorat.

Annons: