/spanien/barcelona/forum/17692.aspx/spanien/barcelona/forum/17692.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
El Capitano
2009-07-13 20:50
Hoppas på gladare nyheter efter Villas möte med Llorente.
Tänk om båda Villa och Filipe blir klara denna vecka! Då mina 3 veckor kvarstående semesterdagar blir räddade :)
Real Madrid Lassana
2009-07-13 20:47
Säger han att Villa är inte möjlig att värva?
Barcelona Patrick Kluivert
2009-07-13 20:45
hej tänkte köpa biljetter till el classico nästa säsong, någon bra hemsida ni kan rekomendera ? Har kollat på sifotbollsresor men de har inte uppdaterat :(
Barcelona HugoBoss
2009-07-13 20:41
Barcelomannen.

Såg det klippet under morgonen. Det är Svennis efterträdare i Mexikanska landslaget. Han verkar inte ha vett i skallen.
Barcelona tarrak
2009-07-13 20:39
Filipe var inte med när de övriga spelarna i Depor ställde upp för fotagrafering vid dagens träning. Hmmm...
Barcelona Barcelomannen
2009-07-13 20:38
checka den här länken, lite sjukt
Barcelona Gud är störst! - Trippeln! Pep är magisk!
2009-07-13 20:35
Haha se bilden i länktips, "Pep" gör lite andra bloggar fortfarande. :D

Barca on the pitch - Barca in the office.
Barcelona HugoBoss
2009-07-13 20:34
Nu är Tevez klar för City. Kommer inte som en chock precis.
Barcelona BlueRed
2009-07-13 20:22
foooball master

Det ryktet dök upp under Zlatan till Barca ryktet. Det skrevs att man skulle byta Iniesta + pengar mot Zlatan. Denna Silly Season är ganska komisk.

Electricityscape

Dem verkar inte allt för glada inne på Man.U forumet.
Barcelona foooball master
2009-07-13 20:15
det står att iniesta ryktas till inter på FK...har absolut inte hört nånting om det
Barcelona Electricityscape
2009-07-13 20:12
OT: Michael Owen fick ta över nummer sju i Manu. Smått komiskt får man väl säga.
Barcelona BlueRed
2009-07-13 19:58
tarrak

Ja juste, tänkte inte på att man kommer att kunna rösta online, underbart.
Barcelona tarrak
2009-07-13 19:19
Andreas-

Det stämmer att man som medlem får förtur även till utslagningsrundorna i CL, även om det sällan behövs då det nästan aldrig är slutsålt. Tänk på att medlemskapet går efter kalenderår, så om du blir medlem nu, så får du ändå betala ny avgift vid årsskiftet. Visserligen tror jag att du får det rabatterat när du skaffar medlemskap så här långt in på året.

Nästa år är det som bekant presidentval och då är det tänkt att medlemmar ska kunna rösta över internet - det om något, är en anledning till att gå med i klubben.
Barcelona Heywood Jablome
2009-07-13 19:11
Villa i all ära, men idag bör Filipe bli färdig också. :-)
Barcelona !Sergio_ Busquets!
2009-07-13 19:05
Har för mig att Sevillas president Del Nido var väldigt envis under förhandlingarna med Alves. Han sa väl bland annat "Barcelona kan få D.Alves om ett bud kommer på 30 miljoner pluss Messi" och ändå slutade han upp som Barcaspelare.

Så envisa presidenter är inget att vara orolig över tror jag. Om Villa vill spela för Barca så är det inget Llorente eller Valencia kan göra.

Tänk er, nu sitter Villa och Llorente och pratar om hans framtid i ett rum. Om mötet fortfarande pågår.
Barcelona Heywood Jablome
2009-07-13 18:34
Electricityscape. Ja, precis. Det enda vi kan göra är att sitta lugnt och vänta.

Under conf.cup så ringde Villas telefon stup in i kvarten om hans framtid. Hans kamrater Xavi och Puyol pratade väldigt mycket med honom under tiden. Jag kan tänka mig att de försökte övertala honom att spela i Barcelona.

Om jag ska vara ärlig så tror jag att Villa spelar i Barcelona. Om bara Llorente kan sluta vara så envis. Han har slösat bort för många år i Valencia.
Barcelona BlueRed
2009-07-13 18:34
Andreas-

Här har du information om biljetter till CL gruppspelen. Sen vet jag faktiskt inte om man får förtur till åttondelen osv.

Jag fick själv hjälp med registreringen och även info. Kommer tyvärr inte ihåg av vem det var men jag gissar på att det var "tarrak" som hjälpte mig. :)
2009-07-13 18:20
Ämne: börjar ge upp villa ....
Varför får jag fråga? Hans möte med Llorente har väl börjat vid det här laget så det är bara att vänta på färska nyheter.
Andreas-
2009-07-13 18:19
Ämne: Andreas-

Det bruk....Tack för infon!

Du som varit medlem, det står att man har förtur till alla ligamatcher. Gäller inte förturen i CL-matcherna, tänker då främst på, åttondelen, kvarten o semin..?
2009-07-13 18:19
börjar ge upp villa snart...
Barcelona BlueRed
2009-07-13 18:13
Andreas-

Det brukar ta ett bra tag innan dem skickar hem medlemskortet och välkomstpaketet.
Det strulade lite för mig när jag registrerade mig via hemsidan, det slutade med en enda stor röra där jag fick hem Barca tidningar men inte medlemskortet, och det drogs inga pengar från mitt konto heller.
Så se till att dubbel kolla allting du har skrivit in så får vi hoppas att du slipper problem. (Om du nu väljer att registrera dig via hemsidan)
Andreas-
2009-07-13 18:05
Ämne: Andreas

Se länk. ....
Tack för svaret!

Låter som en bra idé att bli medlem rent ekonomiskt sett. Är garanterat värt att slänga in runt 2000 :- för att bli medlem istället för att fixa en resa genom ett bolag som tar x antal tusen, varje resa..
Barcelona BlueRed
2009-07-13 17:59
Andreas

Se länk. Du kan bli medlem genom hemsidan. förmåner är väl att du kan köpa biljetterna billigare. Dem drar oftast av runt 20%, förutom när det kommer till El Clasico och större matcher då dem drar av runt 5%. Du får dessutom rabatt i Barca shopen.
Det kostar runt 1200kr/år att vara medlem. Det var också startavgift vilket jag tror låg på 50-60$. Det är över 1 år sen jag blev medlem så jag vet inte hur mycket dem har ändrat.

Edit: Du får också rösta under presidentvalen efter att du har fyllt 18 år samt har varit medlem i 1 år.

Andreas-
2009-07-13 17:59
Ämne: Andreas-:
Du får et....
Hur många matcher räknar du som många? Vet du vad det kostar att bli medlem?
Barcelona Im back
2009-07-13 17:55
Andreas-:
Du får ett rätt kraftigt rabatterat förköpspris på (har jag för mig) två biljetter per match. Om du kommer gå på många matcher tjänat du garanterat pengar på det. Så jag rekommenderar dig att bli socio i sp fall.
Andreas-
2009-07-13 17:47
Undrar om någon här vet hur man blir medlem i Barcelona och vad man får för förmåner? Har man rätt till en biljett på matcher, vad kostar det osv?

Hade nämnligen tänkt göra en del resor till Barcelona i år, gjorde tre förra säsongen och det kostade rätt så mycket. Kan man bara fixa allt själv så går ju kostnaden ner ganska mycket istället för att något bolag ska hålla på att fixa.

Tacksam för svar!
Barcelona westinho
2009-07-13 17:42
foooball master

Du måste vara medlem i ett lag från Italien för att skriva på ett lag från Italiens forum.
2009-07-13 17:25
Ämne: Kollade spelschemat ....
Matchen mot Sevilla spelas på Camp Nou också. Knappast en nackdel.
2009-07-13 17:24
varför kan jag inte skriva på andra forum?? för det står ex på milans forum att det inte är stänggt för andra,men ändå går det inte,vet nån vf?
Real Madrid Zlatan!!
2009-07-13 17:24
OT men intressant läsning

Vad tycker ni om det?

SAF hatade ju Real (full förståelse), där han gav en intervju att han inte ens skulle sälja ett virus till dom.

Kan det då vara så att SAF blev tvingad att sälja Ronaldo, så att ägaren kunde ta hand om sina personliga skulder?

Ja menar SAF har ju nyligen gått ut och sagt att inga mer spelarköp, vilket troliggör det ännu mer.
Annons: