/spanien/barcelona/forum/17690.aspx/spanien/barcelona/forum/17690.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Heywood Jablome
2009-07-12 13:00
Tänk om vi hade fått Adebayor förra säsongen. Herregud, vilken hemsk tanke.
Barcelona Rambla - K9
2009-07-12 12:50
Ämne: Nu när vår kära fcb ....
Du får hålla tillgodo med denna sida. De översätter de viktigaste artiklarna från Sport och EMD.
Barcelona C.Andrés
2009-07-12 12:30
Nu när vår kära fcb blogg har lagts ner undrar jag om någon känner till en liknande? Fan det var ju den enda bloggen man följde:(
Barcelona David - barca
2009-07-12 12:28
Har en fråga.

Är det någon sett Keirrison spela, mer än på youtube? Hur är han teknik, målsinne och så??
Barcelona VizzlA
2009-07-12 12:17
Har för mig K9 anländer i morgon för läkarundersökning..kan ha fel dock.

om etoo lämnar och villa inte kommer, så tycker inte jag att forlan är reservalternativet, mina alternativ är:

aguero

k9:P

om ingen striker förutom keirrison kommer in tycker jag vi ska gå för en ytter (ribery:P), då kan henry husera i mitten om inte keirrison eller bojan presterar bättre alltså:

ribery henry messi

ribery keirrison messi

ribery bojan messi

( och även henry istället för ribery, och bojan istället för henry)

det här är alltså en reservlösning, men dock är det kanske omöjligt att få hit ribery.
Barcelona ★Dizzy★
2009-07-12 11:49
Etoo kommer man sakna jävligt mycket om han lämnar. Inget är säkert. Men David Villa kommer inte göra oss barca fans besvikna.
Barcelona Barça-Killen
2009-07-12 11:40
Äntligen igång! Är ett stort Barça fan som följt laget sedan 2001. Bodde i spanien tills 16 års åldern och älskat laget sedan 2001.

Hoppas i övrigt vi får in Villa nu eftersom eto verkar vara förlorad. Tråkigt att han lämnar, har alltid gillat honom och kommer ha en stor respekt för han i framtiden. Laporta ge oss villa! =)
Barcelona Ciao-V
2009-07-12 11:29
Ämne: Ciao-V

Jag vet, h....Jag vet.
Jag tror att K9 kommer ändå att hamna i Barcelona. Det är bara en tidsfråga. Han verkar veta vart ska. Han säger att alla i Brasilien vet om att hans dröm är att spela för Barcelona.
Med alla menar han antagligen med, alla som känner honom.

Har läst också, vill jag minnas, att han har vägrat att lyssna på bud från andra klubbar tidigare(läs Real Madrid). Redan i förra sommaren vart det ju flera klubbar som har varit intresserade av honom.

Om han nu kommer vore det bästa, tycker jag, att han lånas ut till en annan klubb i Spanien så att han får rutiner, om han inte kan stanna i Barcelona.
Barcelona Rambla - K9
2009-07-12 11:15
Ciao-V

Jag vet, har nämnt det där med klausulen tidigare här på forumet. Nu är det visserligen Sport som är källan men de har ju tydligen varit nere i Brasilien och blivit inbjudna till K9s hem att göra intervjun. Det är hans egna citat och jag tror knappast att Sport skulle hitta på en så uppenbar lögn om det där med klausulen. K9 är väldigt tydlig med sina känslor för Barcelona vilka han haft sedan han var ung. Nåja, Robinho sa också en gång i tiden att han verkligen ville spela för Barcelona men hamnade ändå i Madrid. Spelare säger så mycket som ska låta bra och hjälpa dem att vinna de nya fansens förtroende.
jakez
2009-07-12 11:13
barcas kamp om nr 9 nu när eto`o går behöver barca en ny nr 9 om villa kommer hit kommer han troligtvis vilja ha nr 7 men barca är ju ochså ute efter forlan och aguero om dom inte värvar aguero elr forlan vem i barca får nr 9 kandidater:gudjonsen har ju nr 7 som villa säkert vill ha, bojan, inesta vem???
Barcelona Ciao-V
2009-07-12 11:04
K9 är tydligen på ingång. Skriver säkert på måndag eller så. Han har intervjuats av Sport för första gången. Läser man intervjun så inser man att killen är culès rakt igen. Har varit det sen barnsben.

Han har till och med en klausul inskrivet i hans kontrakt med ägaren som säger att Barcelona får köpa honom på 15 miljoner:

"While every other team would have to pay a €50 million buy-out clause, Barca only have to pay €15m".
jakez
2009-07-12 10:54
Synd att eto`o lämnar men vi får säkert villa nu som jag tycker är bättre än eto`o sylvinho lämna ju oss ochså han fick ju inte så mkt spel tid men endå vi får ju säker vänsterbacken fillipe från deportivo sen måste dom ju ha en ny innermitfältare inesta och xavi är ju klara men dom behöver enny istället för yaya toure dom kan ju få macherano men benitez säljer honom inte men macherano vill ju själv till oss så.
adil,
2009-07-12 10:47
Haha, mina damer och herrar, legenden Franz Beckenbauer har uttalat sig. I länktipset kan ni läsa om hur han kritiserar Real Madrids köp. Skönt att de finns dem som öppet vågar kliva fram och säga sanningen.

Beckenbauer: "Perez is a lunatic"
Barcelona westinho
2009-07-12 10:47
Messi#10

Varför tror du vi kommer byta formation? 4-3-3 är Barcelonas sätt att spela, det kommer inte ändras.
Barcelona FCB_armin
2009-07-12 10:28
Någon som vet hur det går med K9?
Barcelona -Messi#10-
2009-07-12 10:20
Startelvan nästa år?
-----Henry---Villa----------
-Iniesta----Xavi---- Messi--
-------Busquets/Toure-------
Abidal--Puyol-Pique--D.Alves
----------Valdes------------
Barcelona ★Dizzy★
2009-07-12 10:12
Lite nytt om David Villa. Han vill verkligen spela för oss. Du är välkommen David Villa:D
Real Madrid Valdebebas
2009-07-12 09:58
Ämne: Hur mycket jag än vr....
Vrid och vänd vidare så inser du antagligen det uppenbara förr eller senare.
Barcelona Pep.G
2009-07-12 04:23
Hur mycket jag än vrider och vänder på det märker jag att ingen, notera INGEN av Real Madrids nyförvärv skulle platsa i Barcas startelva. Inte ens Kaka. Jag menar 2,5 miljarder på alla dessa fyra spelare och ingen av dem platsar hoss Barcelona. Hahaha jag finner det jävligt skrattretande.

P.S Snälla säg inte C.R före än Titi. Henry är alltid bra när det nalkas stora eller viktiga matcher, t.ex mot Real 2/5-09 och snubben spelade halskadad. C.R har aldrig gjort en bra match mot ett bra lag och folk har mage att säga att han är bättre än Messi !?
Barcelona basaric
2009-07-12 02:42
Alavi
Har för mig att det står Daniel Alves, och hans frus namn.
Barcelona Alavi
2009-07-12 02:39
El Capitano

Har ju också tatuerat två namn på bröstet samt magen, någon som vet vad det står?
Barcelona Libaax
2009-07-12 02:27
Det är säkert tonårkärlek.

Fotbollspelare i brasilien blir ofta stjärnor som tonåringar och gifter mig deras första kärlek när de flyttar till europa. Plus tjejerna från slummen som många fotboll brassar är vet man ska hålla fast vid en blivande miljöner...

Säger inte att det är så men det kan vara så.
Barcelona basaric
2009-07-12 02:19
Heywood Jablome...
Håller med fullt ut, men som sagt trodde bara att han finare brud... Han älskar henne och han tycker säkert hon e fin, annars hade han inte varit tillsammans med henne.
Men han han har väl en tatuerat hennes namn? Har för mig det.
Ja, jag läste det där att han blir mer trött när han leker med dem.
Barcelona Heywood Jablome
2009-07-12 02:14
Canaletes. Jag använder faktiskt windows movie maker. Enkelt, när man väl får tjing på det hela.

El Capitano. Är det inte Antonio Puerta som han har målat på sin axel? Jag är ganska säker på det.

basaric. Skönhet ligger i betraktarens ögon. För honom är han säkerligen världens vackraste. De har redan 4 barn tillsammans. Och enligt honom så blir han mer trött utav att leka med dem än att spela fotboll.
Barcelona basaric
2009-07-12 02:10
Ja, jag vet, och jag förstår det.
Men Alves är så stilig och skön så trodde att han hade världens finaste brud.
Men kärleken är blind, right?
El Capitano
2009-07-12 02:03
basaric

Han har hennes bild tatuerad på axeln också som pussar varje gång han målar. Han älskar henne oavsett hur hon ser ut.
Han föredrar henne före brasilianska fotomodeller, hon har nåt bra som Alves diggar :)

Canaletes
2009-07-12 01:44
Heywood Jablome

Vad använder du för program för att göra videon?
Barcelona basaric
2009-07-12 01:40
Fy fan, trodde Daniel dejtade någon modell eller någonting, hans tjej var så ful.
Titta länktips.
Barcelona basaric
2009-07-12 01:37
Píque är ju klockren.
Barcelona A. Iniesta
2009-07-12 01:04
Det är ju trots allt inte officielt än, så det finns hopp:)
Annons: