/spanien/barcelona/forum/17687.aspx/spanien/barcelona/forum/17687.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona lameG^
2009-07-13 22:20
Fan att det blev som de blev nu med villa. Vi får hoppas på det bästa.
El Capitano
2009-07-13 22:19
Jag tror inte heller att Eto'o förlänger, han lämnar Barca.
Det är sjukt att txiki & co sover, man visste på sätt och viss att Eto'o skulle lämna men ingen som letade efter en bra ersättare TILLS NU!
Det är försent nu, Valencia kommer inte att släppas Villa och Forlán trivs i A.Madrid.

Bojan & K9 ska och måste klara av anfallet. När blir K9 presenterad??
Andreas-
2009-07-13 22:16
tarrak:

Såg att det kostade 77 euro att bli medlem nu, om jag läste rätt.

Antar att du blivit medlem via internet, var det något som krånglade för dig?
Barcelona Gud är störst! - Trippeln! Pep är magisk!
2009-07-13 22:15
football master

Inte Adebayor snacket igen! Barca har inget att hämta i Adebayor.
Barcelona Rambla - K9
2009-07-13 22:15
Ämne: Om jag känner Eto....
Oh dear lord. Jag hade förträngt hans presskonferens. Den har vi kvar också för att fullborda spektaklet. Jag bävar inför den alltså. :)
Barcelona foooball master
2009-07-13 22:14
vad skulle ni tycka om adebayor barca? stor och stark bra på huvudet,men han ryktas till city
2009-07-13 22:14
tarrak
Ja det är ju troligast, men hoppas Eto´o kan glömma detta IGEN!

Hur mycket jag än tänker på det så får jag inte ihop hur han ska kunna stanna. Det här kommer vara ännu smärtsammare än när Ronaldinho lämnade.
Barcelona Rambla - K9
2009-07-13 22:13
En sak är säker, Samu kan inte stanna om han ska vänta ut kontraktet. Det kommer att skapa sån turbulens i truppen och publiken kommer att visa sitt missnöje. Frågan är om det är lönt att förlänga med honom nu. Samu svalde stoltheten förra sommaren och knöt näven och visade vilket proffs han är. Jag är tveksam att han vill göra det en gång till.
Barcelona Alexmanson
2009-07-13 22:12
Ämne: 1. Försök förlänga E....
iniesta ska absolut inte spela på vänster kanten. han och xavi är kungar tillsammans och därför behövs inte fabregas tkr jag, köp en bra anfallare istället.
Barcelona tarrak
2009-07-13 22:11
Om jag känner Eto'o rätt så lär nog alla broar till Barcelona vara brända efter onsdagens presskonferens. Någon som vet vilken tid spektaklet börjar?
Barcelona Barcaholic
2009-07-13 22:09
1. Försök förlänga Eto'os kontrakt.
2. Om det inte går försök ge ett sista bud för D.Villa för MAX 45 miljoner.
3. Om inget av det funkar försök köpa Forlan för MAX 25 miljoner + någon spelare som tex gudjohnsen.
4. Om inte Villa kommer, Eto'o inte vill stanna och man får inte Forlan heller så lägg ett bud på Fabregas för typ 35 mille. För att sen flytta upp Iniesta till vänsterkanten och in med Henry i mitten.
5. Om dom inte kan göra något av det så får dom köra med Henry-Keirrison-Messi på topp och bojan som backup.

Tror Keirrison&Bojan klarar det perfekt med spelare som Messi, Henry, Xavi, Iniesta & Alves i laget ;)
Barcelona VizzlA
2009-07-13 22:09
om allt bara vore normalt..:P alltså utan det här etoo tjaffset och silly season hade blivit som man tänkt sig..alltså att etoo skulle förlängt, gudjohnsen ingått i en transfer av en ytter (ribery/silva), jorquera ut, asenjo in (direkt utlåning till a.madrid), keirrison in och ev lån, även caceres ev på lån. Filipe in, ev henrique tillbaks.

thats it (även en mittfältare då det försvagas under am, men vem?)

så här hade min perfekta silly varit i år..men snart börjar försäsongen så man får vara glad om hälften av ledningens prioriteringar blir klara.
El Capitano
2009-07-13 22:06
Gud är störst!

Absolut inte!
Som jag skrev i min tidigare inlägg, jag gillar Eto'o och kommer aldrig att glömma hans tid i Barca. Killen skrev historia! Men allt har ett slut, jag tror att det är dags att Barca & Eto'o går skilda vägar.
Barcelona Rambla - K9
2009-07-13 22:05
Ämne: Eto???
Vad har han ....
36
Barcelona Xavi O Iniesta=bäst
2009-07-13 22:04
Eto???
Vad har han gjort?
Vissa lite Respekt till killen.
Han gör 35 mål ändå vill Barca ha bort honom:(.
Hade Barcaledning varit lite smartare så hade de haft kvar Eto o på de sättet hade vi sluppit Villa rykterna hela tiden.
Istället kunde vi ha Satsat på F.Ribery.
Forza Barca
Barcelona Rambla - K9
2009-07-13 22:04
Jaha, nu kan man ställa in sig på några veckors kaos om Forlán också, om blaskorna har haft rätt i att han är reservplanen. Jag vet inte om jag klarar av det.
Barcelona C.Andrés
2009-07-13 22:03
Eto'o=hjärta för klubben. Fy fan vad han kommer att saknas. Gubbarna bakom ridån agerar amatörmässigt tyvär angående Samu.
El Capitano
2009-07-13 22:02
Heywood Jablome

Hans agents idiot agerande att visa mail och sms till media och sen när Laporta vill kontakta Eto'o om hans framtid vägrar han att svara!!
Stanna eller gå, svårare än så är det inte. Jag gillar Eto'o men ingen spelare är större än klubben.
Jag tror inte att Puyol & co mår så bra just nu med tanke på klubbens kniviga situation.
2009-07-13 21:59
El Capitano

So coldhearted!
Barcelona Heywood Jablome
2009-07-13 21:57
El Capitano. Eto'o som är anledningen till det här? På vilket sätt?
2009-07-13 21:57
Jag fattar inte vrf inte Valencia säljer honom.
De får ett bra bud på 42miljoner euro o David Villa sj vill lämna Valencia.
Tycker inte de behandlar honom för om en spelare vill lämna så ska de få de.
Forza Barca
El Capitano
2009-07-13 21:56
Hoppas att Eto'o blir såld, det är Eto'o cirkusen som har skapat denna kaos.
Jag tror att ledningen har full koll på läget. :)
2009-07-13 21:55
50 miljoner för Villa? Nej tack hellre förläng med Eto´o och under Afrikanska mästerskapen så får Bojan och Keirrison konkurrera ut varandra. Men frågan är om Eto´o vill stanna efter allt detta, han är nog besviken och allt.

Knepig situation nu, viktigt vägval nu!
2009-07-13 21:50
Om inte Villa kommer så kommer Barca självklart att satsa på att köpa en annan anfallare.
Tror ni att K9 O Bojan klarar Etos jobb.
Mycket tveksam.
De är båda väldigt stora talanger ingen tvekan men jag tror att Barca vill ha ett säkert kort Ex
Villa,Eto,Forlan
poiu
2009-07-13 21:48
Ämne: Fan vilken äcklig si....Chelsea?

Kul ändå att det bara är Barca och ett till lag i La Liga som inte värvat någon än.
Deportivo Fabian N
Rambla//

Så sant så sant, annars är jag övertygad att ni kan få Filipe och Bodipo till ett paketpris på 20 mille och ett lån på Pedrito. ;-)

Gabriel//

Ja, det här är ju en längre diskussion, men jag vill minnas att liknande summor nämndes förra året när Villa ryktades både till höger och vänster. Tror inte heller att man skylla allting på Reals värvningar, vi har ju vetat hela tiden att man skulle få slanta upp rejält om man vill ha världens bästa spelare från framgångsrika och penningrika klubbar, att Real faktiskt nu gjort slag i saken förändrar inte mycket. Se annars mitt förra inlägg.
Barcelona Heywood Jablome
Det kommer bli svårt att sälja Eto'o nu. För det första så kommer ingen klubb vilja lägga stora pengar på honom med tanke på att hans kontrakt går ut om ett år och för det andra så vill inte Barcelona sälja honom för småpotatis heller. Och sen lägg till att han gärna vilja tjäna pengar också.

Från en fantastisk säsong till en jobbig sommar :-)
Barcelona Rambla - K9
2009-07-13 21:47
Lycka till med det budet för Aguero. Atlético kommer att skratta ut dig. :)

De säljer inte och vägrar förhandla. Klausulen eller inget. Den är på €60m.

Hetfield:

Är du full? Milan bjuda 30m? Du kan vara glad om deras bud når upp till 20m, vilket jag tvivlar på att det skulle göra i dagsläget.
Barcelona Hetfield
2009-07-13 21:46
Fan vilken äcklig situation, nu har Alex Ferguson sagt att han är klar med värvningarna, och Man C tröttnade också, så vem ska köpa Eto'o?

Milan? Ni kan glömma att de lägger mer än 30 miljoner för Eto'o.

Inter?Ser inte vad de ska ha Eto'o till nu när de har köpt D.Milito (även om Eto'o är bättre)
Barcelona VizzlA
2009-07-13 21:45
fattar inte varför det inte ryktas något om aguero?..jag menar barca har ju visat intresse förrut. + även om etoo stannar kan aguero komma, men om det bli det mest troliga att etoo lämnar..då hoppas jag vi får hyffsat betalt för honom istället för att han drar gratis.

vi säger att vi lägger ett bud på typ 30milj euro + gudjohnsen och keirrison lån (är väl ett "skam" bud i dessa sylly real tider), ev kan man gå lite längre med 35milj euro.

så alltså hade det kunnat se ut såhär:

aguero etoo messi ( + henry som roterar med aguero och etoo)

mer troligt: etoo drar och formationen ser ut:

aguero/henry henry/aguero messi

vi säger att vi skulle få in 25-30milj euro för etoo i sommar då finns det krut i bössan.

Annons: