/spanien/barcelona/forum/17685.aspx/spanien/barcelona/forum/17685.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona !Sergio_ Busquets!
2009-07-14 20:06
Ämne: Är inte Adebayor så ....
Hoppas han blir klar för City så snart som möjligt.
Barcelona HugoBoss
2009-07-14 20:05
Är inte Adebayor så gått som klar för Manchester City? I alla fall, så skulle jag aldrig vilja se honom i Barcelona.
Barcelona !Sergio_ Busquets!
2009-07-14 20:03
Ni har väl säkert läst att Wenger är redo att släppa Adebayor. Om Etoo lämnar och Villa inte anländer så hoppas jag verkligen att varken Forlan eller Adebayor blir Samuels ersättare.

Botia kanske får starta mot oss i liga premiären. (Tror vi möter sporting första matchen)

Visca Barca !
Barcelona Gud är störst! - Trippeln! Pep är magisk!
2009-07-14 19:48
el flaco

Tror nog de flesta här håller med Customer 2. Man blir uttråkad av att bara höra rykten och rykten om o om igen, JAG VILL HA OFFICIELLA NYHETER!

Det verkar vara lika stor aktivitet här på Les rambles som på Barcelonas kontor.
Barcelona el Flaco
2009-07-14 19:43
Gud är störst/

I ditt första inlägg håller jag med Customer 2. Och ditt andra inlägg är klockren.
2009-07-14 19:42
Kommer vara förändringar i schemat för ligan, nu kommer Barca att möta det laget som har mött Racing omgången innan!
Barcelona el Flaco
2009-07-14 19:41
petersays/

Det som irriterar mig mest är att klubben inte ens har varit snabba nog att renovera spelarnas kontrakter. Marquéz och Puyol ska också erbjudas nya kontrakter som ska sträcka sig till 2012, men nada! Och värst är nog att man inte har kommit fram till en lösning till Eto'os vara eller icke vara i Barcelona. Och som du säger, klubben åker till London om mindre än en vecka...

*Skakar på huvudet*
2009-07-14 19:36
el flaco

Detta beskriver det hela ganska bra va?
2009-07-14 19:36
HAHA, se länktips!
Barcelona petersays
2009-07-14 19:34
el Flaco
Ja nu är det väl ändå dags? Många andra klubbar är igång med sina försäsonger och nästa vecka åker vår klubb till england. Det måste ju vara ESSENTIELLT att ha med sina nyförvärv under försäsongen så att de får känna på stämningen, träningarna och resten av truppen. Vi har ju inte ens haft nån spelare på fystest än. It's an outrage!
Barcelona Rambla - K9
2009-07-14 19:32
Shi:

Jag hade också lust att säga åt honom för det där idiotiska inlägget men lät bli, för vid det här laget vet jag var det slutar.
Barcelona el Flaco
2009-07-14 19:31
Jag måste bara påpeka att det är djupt oroväckande och nästan skamligt att man åker iväg på semester i två veckor, kommer hem och det enda FC Barcelona lyckats göra är att renovera Valdés kontrakt. Styrelsen och Txiki rör sig i snigelfart dessa tider.
Real Madrid Shi
2009-07-14 19:22
Rambla - K9

Du har rätt i att det sänker nivån, men blir irriterad när J. Janerique skriver ett vettigt inlägg utan att sätta Real Madrid på en piedestal och ändå blir han påhoppad utan anledning.
Barcelona A.Gaudi
2009-07-14 19:16
Nae milan skulle heller aldrig ge honom ens i närheten av den lönen han tjänar idag. Sen ifall dom inte kan punga ut för Fabiano tror jag inte Etoo ligger så bra till :)
Barcelona Rambla - K9
2009-07-14 19:16
Shi, kan vi istället enas om att inte svara på idiotiska inlägg som det där? Känslan man får är att även du vill framstå som intelligent och lite bättre än honom.
Barcelona Squez
2009-07-14 19:15
Jag hoppas att vi får se något hända denna vecka, det är för många rykten hit och dit. Sen hoppas jag att Poulsen-ryktet förblir endast ett rykte.
Barcelona Rambla - K9
2009-07-14 19:14
Ämne: Rambla/

Eto'o ....
Japp, det minns jag. Om klubben önskar behålla spelaren så tar man ju för tusan kontakt med honom för att förhandla så fort det bara går. Det är just detta de aldrig har gjort. Det är väl knappast upp till spelaren att be om förhandlingar utan klubben. Speciellt med tanke på att han bara har ett år kvar på kontraktet.

Llorente hävdar fortfarande envist att Barça aldrig lämnat något bud. Han påstår tom att han aldrig ens förhandlat med oss. Då ljuger alltså Laporta om att ett bud har lagts? Någon ljuger i alla fall.

Varför verkar det som om Barça har svårt med att komma till skott när det gäller att lägga bud på spelare? Det verkar vara samma sak när det gäller Filipe. De vill helt enkelt inte lägga bud verkar det som. Jag börjar förstå att andra klubbar tröttnar till slut. Alla skrattar åt Madrid men de kommer åtminstone alltid upp med ett bud och det oftast väldigt snabbt, som klubbarna kan ta ställning till.
Real Madrid Shi
2009-07-14 19:10
D_ALVES_20

Hur kan man vara pengakåt och spendera över 2 miljarder på spelarköp, har du verkligen koll på vad ordet betyder eller har du sett någon skriva det och vill känna dig intelligent?
Barcelona el Flaco
2009-07-14 19:07
Rambla/

Eto'o gick aldrig rakt ut och sa att han ville förlänga sitt kontrakt, men han sa efter sista ligamatchen mot Depor att han ville fortsätta göra flera mål i Barça-tröjan, något som många tolkade att han hade bestämt sig för att stanna.
Barcelona Rambla - K9
2009-07-14 18:59
När ville Eto'o förlänga sitt kontrakt? Det måste jag ha missat. Under hela säsongen när ämnet förts på tal så har han sagt att alla förhandlingar tar vi efter säsongen.
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2009-07-14 18:52
Hetfield

Finns ingenting att bli förbannad över. Hade Laporta och Txiki förnyat kontraktet när han ville så hade inte detta hänt. Man kan bli förbannad på ledningen men inte på Samuel.
Barcelona Hetfield
2009-07-14 18:47
A.Gaudi

Finns nog ingen klubb som skulle kunna köpa Eto'o i dagsläget, jag tänker på Chelsea men samtidigt...de har ingen riktig användning av Eto'o då man har redan har Drogba, och de kör med 3 anfallare, men en target spelare i mitten, då är Eto'o rätt så onödig

Milan skulle kunna köpa Eto'o, de behöver verkligen en anfallare, men de kommer aldrig lägga 30 + miljoner för Eto'o

Om Eto'o stannar utan att förnya kontraktet så kommer jag att bli förbannad på honom (tror många känner så), föratt det skulle skada klubben om han bara stack och barca står där utan att få betalt
Barcelona A.Gaudi
2009-07-14 18:29
tror faktiskt det börjar luta mer och mer åt att etoo stannar. det finns kanske bara fyra klubbar som skulle kunna köpa honom nu och det är chelsea och inter, City som dock verkar ha gett upp och man utd.

Inter lär knappast göra det så länge Ibra stannar och chelsea lär inte heller göra det, Man utd har ju köpt owen redan och verkar vara nöjda på transferfronten. det är egentligen bara dom tre, city, och real som kan betala dom löner etoo vill ha.

Han måste sänka sina krav rejält ifall han vill byta klubb i sommar. Och stannar han så är det nog bara Pep som är lite irriterad. fansen och truppen fäller inga tårar.
Barcelona petersays
2009-07-14 18:24
Jaha, ännu en dag utan att ett skit händer. Kollar alla ryktessidor för att se om något officiellt dykt upp, men nej nej. Inget om Villa, inget om Keirrison, inget om Filipe.

Istället nya nonsensrykten om Puyi till Milan och att barcelona skulle vara intresserade av Poulsen. VILKET SKÄMT! Jag avskyr silly season.
Barcelona D_ALVES_20
2009-07-14 18:17
J.Janerique

Vad bra att du vet tack vare PENGARKÅTA Real det har blivit så med spelarnas priser, Real har förstört spelarmarknaden med sina värvningar som e helt orimliga när det gäller priser tycker jag. Det e min åsikt, hoppas ingen Realfans blir sårad för det.

Hoppas Real misslyckas med titlar nästa säsong, och det blir jävligt kul att se hur Realfans reagerar med sina kommentarer. Jag säger bara det blir svårt för alla och med tanke på vilken struktur Barca har i sitt spel. Barca borde ha fördel på sin sida.

Undrar hur Realfansen ska försvara Reals misslyckande om de inte lyckas plocka nån titel, eller ska de driva med vissa av våra spelare. För antagligen Realfansen kan spela bättre fotboll än våra spelare, vilket vi borde känna till. Sido o skämt när jag ska dö, då jag ska bli Realfans så att det blir en Realfans som dog haha.
Barcelona kallesiete
2009-07-14 18:05

Asså börjar bli orolig. Kan det sluta med att vi står där utan varken Eto'o eller Villa?
Barcelona Messidinho_10
2009-07-14 17:51
Alltså en dröm hade varit om Bojan fullständigt blommade ut till kommande säsong och då hade vi inte behövt köpa någon. Hoppas att han tar för sig ordentligt nu och visar vad han kan för han är trots allt en supertalang.
J.Janerique
2009-07-14 17:11
En naturlig tes är väl ändå den att David är värd över 40MEuros, mycket p.g.a El Madrids agerande denna sommar (plus att lägga till att denna SS faktiskt har sett många, många spelare gå för dyra priser) även för andra klubbar än Madrid...

Om marknaden är övervärderad (p.g.a dess beroende orsaker) så blir väl en spelare av David Villas kaliber, i det perspektivet också övervärderad? Sen historien med Villa-Madrid känner vi till, Valencia vill ha deg helt enkelt...
Barcelona Trippeln
2009-07-14 16:50
Har jag inte ett skönt namn ;)
Barcelona [Yodaa]
2009-07-14 16:47
Känns som om Toure och Alves kommer slå sig in där en dag.
Annons: