/spanien/barcelona/forum/17674.aspx/spanien/barcelona/forum/17674.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2009-07-15 23:36
Ämne: Hahahah fyfan vad ro....
Rambla

Okej känns väl okej om han spås en lysande framtid, gillar att vi köper ungt och satsar för framtiden, inte alla köp är unga men det är en mixbag.

Los GalacticASS

Så länge Eto är i klubben fat chance, sen så hade sevilla aldrig släppt fabiano för 18 miljoner euro till ett lag de konkurrerar med i samma liga, de vet att vi har lite pengar och hade gått 25+ lätt
Barcelona Trippeln
2009-07-15 23:36
Varför står det 13,5 miljoner på maxwell?
messi#10
2009-07-15 23:35
vi har alltid trott att barca ska köpa luiz fillipe men så kommer barca och lägger bud på maxwell som jag tycker är en av världens bästa vänsterbackar just nu och får 4,5 för honom sjukt men jag tror att luiz fillipe kan bli bättre sen för att han är 23 år och maxwell 27.
Barcelona barca!54
2009-07-15 23:35
Ämne: Ämne: Väntade....
om det blir skador på xavi och iniesta, vi har ingen annan i laget på dom positionerna som är kreativ
Barcelona el Flaco
2009-07-15 23:34
Personligen hade jag hoppats på att Filipe Luis skulle komma, men med tanke på att Maxwell är en kompetent och rutinerad vänsterback (och dessutom billig) så kan man inte vara helt missnöjd antar jag.
Barcelona Los GalacticASS
2009-07-15 23:32
Hahahah fyfan vad roliga Berlusconi och Galliani är!!
Sevilla kräver €18 miljoner för Luis Fabiano (vilket inte är mycket alls för en spelare som Fabiano) men Milan vägrar gå över €12,5m, hahahaha!
Barca borde fan hugga tag i Fabiano, ge Sevilla dem €18m dom vill ha och hämta Fabiano till Barca!
Barcelona Rambla - K9
2009-07-15 23:30
Ride:

Det har skrivits alla möjliga summor men det verkar hamna någonstans vid €13m + lite bonusar.
2009-07-15 23:29
Ämne: Väntade mig nyheter ....
Det gjorde vi alla, men deras president var ju omöjlig att förhandla med, sen så tror jag det var lite slarv ifrån txikis sida.

Maxwell aka sylvinho jr blir en bra förstärkning.

Barca!54

Redan nu och vem ska han peta tycker du?
Tror du verkligen han skulle acceptera bänken när han är given i arsenal?

Nä men en nångång i framtiden så bör han bli Xavis ersättare.
Barcelona Messidinho_10
2009-07-15 23:28
Nu är det klart välkommen Maxwell!
El Capitano
2009-07-15 23:27
tarrak

Då behöver jag inte oroa mig så mycket.
Annars kan jag köpa biljetter på svarta marknaden också men det lär vara skyhöga priser förstås och el clásico också, jag vågar inte ens gissa priserna på svarta marknaden.
Barcelona El Tiburon
2009-07-15 23:27
Ämne: Ämne: Gött me....
tarrak
Okej, men det är ingen risk för att alla de bästa platserna på kortsidan på Lateral 1 eller 2 är förhandsbokade och slut?
Barcelona barca!54
2009-07-15 23:25
själv vill jag att barca ska värva fabregas, det skulle vara perfekt
Barcelona C.Andrés
2009-07-15 23:25
Väntade mig nyheter om filipe...och så är maxwell så gott som klar?
2009-07-15 23:24
Ämne: Ride

Jag tror på ....
Är det så?
Jag har sett för lite för att yttra mig om k9, men vad kommer priset ligga på?

Barcelona barca!54
2009-07-15 23:22
när ska k9 presenteras?
Barcelona Rambla - K9
2009-07-15 23:21
Ride

Jag tror på K9, han kan utvecklas till en världsanfallare om det vill sig väl. Bojan är fortfarande ung så det är bara bra att han inte får för stor press på sig.

Gai kommer på sin höjd bli denna säsongs Pedro. Han lär få alternera mellan a-laget och Atlètic. Läste någonstans att om vi ej värvar någon till vänster (Ribery kan vi nog glömma) så kommer Jeffren att få ta steget upp till a-truppen.
2009-07-15 23:20
Ämne: men det är afrikansk....Bojan och Henry finns tillgängliga, sen får messi kopian gai spansk medlemskap och lär flyttas upp, hans position är någon av kanterna, så någon mitt/mitt bör vi gå efter, går xavi eller hans radarpartner iniesta sönder blir den ena sämre.

En dröm hade varit en ung spelare vars har sin styrka i det kreativa som är billig.
Barcelona tarrak
2009-07-15 23:19
Edit: Läste igen och såg att det var just klassikern du ville ha biljett till. Det kan nog bli en svårare uppgift, men mitt råd är att bli medlem i klubben, om du inte redan är det. Sedan är det bara att ligga på när biljetterna släpps. Siktar själv på att se matchen på plats, men har inte kollat upp när det är dags att köpa.
Barcelona barca!54
2009-07-15 23:17
men det är afrikanska mästerskapen i år, vi behöver en större trupp.
2009-07-15 23:15
Ämne: hoppas vi värvar en ....
Lite för tidigt för att gå efter en anfallare, Eto som är på semester kanske inte vill lämna. Då bör prio vara efter en mittfältare
Barcelona barca!54
2009-07-15 23:14
hoppas vi värvar en bra anfallare och en bra mittfältare som vi behöver nu. så blir det en bra sommar för barca
2009-07-15 23:12
Rambla

Fick gå tillbaka flera sidor för att ta reda på vad k9 stod för, men tillslut hitta jag inlägget där du förklara det hela.

Kerrison allså, blandande känslor vi har ju bojan förfan.

Hoppas på att de breddar mittfältet en aning, en ung kreatör kanske?

Läste att Gai fick spansk medlemskap, roligt för han och oss nu flyttar han säkert upp till a-laget.

Shaping up to be a good summer for us
El Capitano
2009-07-15 23:11
Maxwell är grym :)

*länk
Barcelona Barça-fan
2009-07-15 23:10
Ta inte ut något i förskott ännu. Vi vet alla hur krångligt det kan vara med spelares underskrifter. Jag vet inte, men detta känns inte hundra ännu.
Barcelona Gonzalez_Barca
2009-07-15 23:07
Skönt att vi äntligen värvat någon!

Välkommen Maxwell.
El Capitano
2009-07-15 23:04
Jag ska se el clásico på camp nou med min son (hans första Barca match, han är då 2 år), när släpps biljetterna? Vill boka och betala via Barcelonas hemsida.
tarrak har koll på det tror jag.
Barcelona Rambla - K9
2009-07-15 23:01
Ämne: Vad exakt menas med ....
Japp, antagligen. Eftersom han inte har skrivit på eller gjort någon medical ännu. Det ryktas att han krävde rätt så hög lön av Inter, om det är sant är en annan sak.
Barcelona tarrak
2009-07-15 22:59
Ämne: Gött med Maxwell:D S....
Köp biljetter via Barcelonas hemsida. Det är enklast, säkrast och billigast.
Barcelona Barça-fan
Vad exakt menas med "Beginning of an agreement..."? Om man kommit överens om övergångssumman så fattas väl bara överenskommelse med spelaren?
Ämne: Välkommen Maxwell An....En yngre Sylvinho är nog en bra beskrivning på honom, hans deffensiva kvalite är väl inte det som gjort honom till den spelare han är, har följt han länge då han var grym i Ajax inte lika bra i deffensiva inter.

Lyfter han sig nu när tyglarna släpps ytterligart?

Läste på samma sida som ja länka tidigare att Eto är tillbaka 27 juli i barcelona, antagligen så disskuterar de hans framtid i klubben, jag tror på nytt kontrakt och vi har kvar lejonet.
Annons: