/spanien/barcelona/forum/17673.aspx/spanien/barcelona/forum/17673.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rivaldo_gudarnas gud
2009-07-20 00:36
Fan kan knappt bärga mig. Fan va kul med Zlatan i laget;P. Till alla er som påstår att vi tappar vårt djupledsspel. Föreställ er Zlatan, en av världens grymaste spelgenier. Hållandes i bollen med Henry, Iniesta, Messi, Alves flygandes i i djupled runt omkring sig. Vi kommer nå den ultimata nivån med honom i laget. Visca barca!

Ps: Va fan ska vi med Silva till om nu Zlatan anländer? Henry är den bästa djupledslöparen vi har (bättre en Etoo tom) och kommer kombinera med Zlatan perfekt. Silva kan på sin höjd förvänta sig bänken som avbytare till Messi eller Iniesta. Bättre då å köpa in betydligt billigare å yngre Mata.
Real Madrid Sergio the machine
El Capitano
Är du rolig nu det var inte så att jag sa att jag kan mer än pep.. Men jag förstår inte varför man byter ett vinande koncept men de kanske jag som inte fattar någonting om fotboll jag är madridista som sagt.. Lär dig hålla en diskussion och snälla du framför det till pep. Ni andra som svarade som vuxna kul och veta vad ni tycker och inte bara aftonbladet snubbarna...
Barcelona Rivaldo_gudarnas gud
Fan kan knappt bärga mig. Fan va kul med Zlatan i laget;P. Till alla er som påstår att vi tappar vårt djupledsspel. Föreställ er Zlatan, en av världens grymaste spelgenier. Hållandes i bollen med Henry, Iniesta, Messi, Alves flygandes i i djupled runt omkring sig. Vi kommer nå den ultimata nivån med honom i laget. Visca barca!

Ps: Va fan ska vi med Silva till om nu Zlatan anländer? Henry är den bästa djupledslöparen vi har (bättre en Etoo tom) och kommer kombinera med Zlatan perfekt. Silva kan på sin höjd förvänta sig bänken som avbytare till Messi eller Iniesta. Bättre då å köpa in betydligt billigare å yngre Mata.
Barcelona Patothephenomenalduck
2009-07-20 00:35
bluered
de du säger stämmer, glöm de ja skrev
Barcelona BlueRed
2009-07-20 00:34
Som sagt, den här svensk och Rosengård diskussionen kommer inte leda till något bra. Försök avsluta den utan att skriva något om det alls.
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
2009-07-20 00:33
westinho

Var inte alls meningen att tolka dem som medgångsfans, tänkte skriva med det i inlägget men hoppades att alla skulle förstå mig. ;)
Barcelona Kim
2009-07-20 00:31
Villa & Ibrahimovic är två helt olika spelartyper, åtminstone i dagsläget. Den ena är en djupledslöpare, och mer lik Eto'o i sitt rörelsemönster. Zlatan är en annan typ av anfallare, som gärna går ner och möter upp bollar.

En fördel med Zlatan är naturligtvis att han är oerhört anpassningsbar. Han fungerade superbt i Ajax, som då spelade ett spel ganska likt det Barcelona utnyttjar idag. Men en fantastisk fördel är hans storlek och styrka i kroppen. Han har gått från en lång spenslig men teknisk kille till att idag vara stor, stark och fortfarande med en gudabenådad teknik.

Spelet kommer förändras lite med Zlatan i laget. Det behöver inte alls vara något negativt, utan kan snarare inverka till att laget blir mer svårläst. En Zlatan som dessutom lär sig gå i djupled, samt byta plats med Henry till vänster, ja det lär kunna få vilket försvar som helst i världen att börja springa runt i blindo.

Man kan vara negativ eller positiv. Jag väljer att se möjligheter istället för problem, ty de senare är till för att lösas.
Länktips: www.halderot.se/
Barcelona westinho
Gud är störst!

Bara att acceptera, vad du än gör..dra inte upp det där "medgångsfan-snacket" igen. Blir ett jävla liv då.
El Capitano
Ämne: Förresten fy fan vad....
Det kommer nya namn varje dag :)

Välkomna gubbar & gummor
Barcelona Den vise
Jävlar sicken scenario det skulle uppstå ifall zlatan värvas och etoo mot all förmodan stannar. Och blir fråntagen sitt tröjnummer 9 ...
El Capitano
2009-07-20 00:30
Sergio the machine

Jag ska ringa och framföra dina synpunkter till Pep :)
Barcelona westinho
Hehe..jag råder er att aldrig gå in på Sportal. Mindre trovärdig källa får man leta efter.
Förresten fy fan vad många nya fans som har kommit in hit, man känner inte igen många nuförtiden.

Barçelonisto
Lol! hade zlatan ens varit nära en övergång hade han inte ens suttit på den där bänken....
Barcelona Barcelona10Messi
2009-07-20 00:29
Mannen jag bryr mig inte, så länge han blir klar idag uufff :D:D

Hoppas Laporta och Pep väljer att köpa Silva från Valenica, om inte iår så nästa säsong fy fan kan jag bara säga ;D
Barcelona Electricityscape
2009-07-20 00:29
II Barça II

Skitsamma.

BlueRed.

Kan bara hålla med. :-)

Real Madrid Sergio the machine
2009-07-20 00:28
Barçelonisto

Det har du helt rätt i men jag tycker att zlatan är mer en chansning än villa för villa kan spanien osv. Men jag tror även lyckas ibra så lyckas han bättre än vad villa skulle göra. Men barca har haft stora framgångar de senaste åren i europa och spanien och med små kvicka anfallare inte rätt? varför inte fortsätta på det konceptet?
Barcelona Trippeln
2009-07-20 00:28
In pep we trust!

Säger att Zlatan är det vi behöver ,så antagligen syftar han på en targetspelare.

Vad är vitsen med att byte Eto'o mot villa?
2009-07-20 00:27
Barcelona10Messi

Vad spelar det för roll om han spelar matchen? Han är inte bunden till Barca än, så han spelar matcher med Inter så länge han inte har skrivit på för Barcelona. :D

El Capitano
2009-07-20 00:27
Ibra kommer till Barca oavsett va vi tycker & tänker, enligt Sportal iallafall :D
Pep ville ha Zlatan, man väljer inte en överskattat och diva i laget om man inte heter Real Madrid förstås.

Vi Måste Lita På Pep! :)
2009-07-20 00:26
ZLAJA ZLAJA! :D
Barcelona BlueRed
2009-07-20 00:26
Sergio the machine

Villa har jag aldrig velat ha i Barca, mycket på grund av hans stil på plan. När han verkade vara det enda alternativet så ville jag bara att det skulle bli klart så vi skulle slippa cirkusen.

Med det sagt, Ibracadabra.
Barçelonisto
2009-07-20 00:25
Zlatan eller Villa spelar ingen roll men med zlatan så kommer barca inte ha problem mot försvar som parkerar bussen framför målet.
2009-07-20 00:25
Va fan, ser ut som att Ibra kommer spela matchen, han börjar iallafall på bänken :S
Barcelona II Barça II
2009-07-20 00:24
Electricityscape:
Varför är det känsligt?
westinho:
Det är absolut inget fel med Rosengård.. men du fattar väll vad jag menar?
2009-07-20 00:24
2 Barca 2:

Du tar orden ifrån min mun, nu säger menar jag inte att alla hatar han för det är inte sant, men en stor mängd gillar inte han för att han som sagt inte heter Svensson och har inte blont hår haha :D:D

Men skit i det! Jag vill se han skriva PÅ!:D
Barcelona Rey Eto´o
2009-07-20 00:23
II Barça II//
Hell, han är sveriges mest älskade man och ingen kan säga annat
Barçelonisto
ska aldrig mer läsa sportal.zlatan blir ju aldrig klar...
Barcelona Den vise
magnus erlingmark
Barcelona Electricityscape
2009-07-20 00:22
Ämne: Enda anledningen til....Skippa det där snacket. Det är ett jäkligt känsligt ämne och det känns verkligen inte lämpligt.

Och jag tar Ibra före Villa.
Annons: