/spanien/barcelona/forum/17670.aspx/spanien/barcelona/forum/17670.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
jacoob
2009-07-13 00:09
Kimmen
barca har uppehåll till 22 juli eller något sånt.
Barcelona C.Andrés
2009-07-13 00:06
Ämne: Real kommer aldrig a....
Du glömde gago/sneijder i elvan. Ärligt talat tror jag att Madrid får ett oerhört slagkraftigt lag iår och clasicon kommer med all säkerhet att bli nagelbitande matcher iår tror jag.
Barcelona Trippeln
2009-07-13 00:04
PILMÀ★Kärlek★Respekt★

Aha ifall du inte fick mitt pm så har jag xp.
Barcelona Kimmen
2009-07-12 23:56
Är inte Madrista vet inte varför de står där men skall iaf till Barcelona imorgon och det hade vart kul att se någon träning med barca, eller har de ledigt nu ? någon som vet när och var dom tränar isf ?
Barcelona Trippeln
2009-07-12 23:34
Jag ber om ursäkt om jag störde med torrent snacket.
El Capitano
2009-07-12 23:33
Xavi O Iniesta=bäst

Det är bara Perez som vet hur Real ställer startelvan.
Han spelar mycket Fotboll Manager på fritiden :)
Barcelona Xavi O Iniesta=bäst
2009-07-12 23:27
Real kommer aldrig att våga att spela me den elvan mot oss.
De vet att vi har Xavi O Iniesta:):):):).
Men man undrar ändå lite hur Real ska spela nästa år.
Tror ni att de vågar spela så här:
Casillas
Ramos Pepe Albiol Marcelo

Lass

C.Ronaldo Kaka Robben

Benzema

Enligt mig mycket tvektsamt.
De kommer kanske att klara lag som Almeria eller sporting men klarar de TeX VÄRLDENS BÄSTA LAG FC BARCELONA eller kanske United???
Skulle inte Tro de.
Sen om Silly Season.
Fan man vet inte va man ska tro.
Ena dan så står de att Villa är klar o så vaknar man nästa dag så står de att Barca inte har lagt ett bud på Villa.
Forza Barca
Barcelona Electricityscape
2009-07-12 23:26
Grabbar ta det där via PM. Torrentfiler och datasnack har inget med Barcelona och göra.

Tack.
Barcelona PILMÀ★Kärlek★Respekt★
2009-07-12 23:23
Ämne: Tja allihop!

Jag ....
Trippeln

Använder du XP eller Vista?
Barcelona Trippeln
2009-07-12 23:22
El Capitano

Hahha vilken skön drivare.
Aja tack för hjälpen.
El Capitano
2009-07-12 23:19
Trippeln

*Länk :@

Länktips: www.google.se
Forza-Blaugranas
2009-07-12 23:15
Zidaane # 5

Din Real startelva innehåller typ 5 spelare som inte kommer ens gå tillbaka i defensiven. Muahahaha.
Barcelona Trippeln
2009-07-12 23:13
Tja allihop!

Jag undrar om någon har någon torrent till fifa09 till datan.

Jag skulle vara så TACKSAM!
Ziiiidannneeee #5
2009-07-12 23:13
Valdes
Alves-Marquez-Pique-Puyol
Xavi-Yaya-Iniesta
Messi-Villa-Henry

vs

Higuain-Benzema-Ronaldo
L.Diarra-Kaká-Sneijder
Marcelo-Albiol-Pepe-Ramos
Cassilas

Vilken match det blir asså !!!!!!!!!!!
El Capitano
2009-07-12 22:56
Rambla - K9

Tack för tipset, riktig bra sajt.
Jag brukade läsa nyheter och rykte på Barca transfer Blog men de la ner sajten för två dagar sen.
Jag kommer att högbelasta FCBarcelonanews tills cirkusen tar slut :)
Barcelona Rambla - K9
2009-07-12 22:48
Du hittar den artikeln här också. Det är ursprungskällan. Den kan vara bara att spara för att läsa andra rykten och nyheter.

Ja Keirrison verkar vara en riktig culé som verkligen har drömt att få spela i klubben sen han var liten grabb. Det är sådana spelare klubben verkligen ska satsa på. Förutsatt att de också håller klassen självklart.
El Capitano
2009-07-12 22:42
Grävde djupt i cybervärlden och hittade en gladare nyhet :)

*Länk

Hoppas att K9 presenteras nästa vecka. Gillar verkligen den lilla grabben :)
Barcelona Heywood Jablome
2009-07-12 22:40
Rambla. Haha, jag tänkte en komisk grej idag.

Hela anledningen med att sälja Gudjohnsen skulle vara att lämna hans tröjnummerfri åt David Villa. :-)
Barcelona Rambla - K9
2009-07-12 22:38
Vi kanske ororar oss i onödan? Rafael Yuste, vicepresident, säger att allt är under kontroll. De jobbar med allting i det tysta.

Jag hoppas att han har rätt. Vi får hoppas att media inte har fått nys om allting utan de som jobbar med det vet vad de sysslar med.

Kolla länken. Kanske kan vi sälja Guddy. Fast då får ju West Ham komma med ett bud också. Flera klubbar tycks vara intresserade.
El Capitano
2009-07-12 22:37
Heywood Jablome

Precis :)

Jag tror inte att spelarna mår så bra heller just nu.
2009-07-12 22:31
El Capitano

Då springer ledning efter en ung uruguayan som har framtiden för sig ;-)
El Capitano
2009-07-12 22:29
Rambla - K9

Det tror jag säkert.
Jag tillsammans med många andra cules är oroliga över om Eto'o nu säljs och Villa stannar i Valencia. Va gör vi då? Vi har en oerhört tuff schema nästa säsong, denna tanke ger mig sömnlösa nätter.
Barcelona Rambla - K9
2009-07-12 22:22
Ämne: Hoppas att Eto'o ....
Hehe, den här soppan förstör säkert många culés världen över semester. :)
El Capitano
2009-07-12 22:18
Hoppas att Eto'o cirkusen tar slut nästa vecka. Det är knivig situation för klubben, spelarna och hos cules.
Hela grejen förstör fan min semester, går runt med datorn eller iphonen i handen för att få lite positiva nyheter men NEJ!
Hur kunde saker och ting då så fel?? Och Txiki sover fortfarande...
Barcelona Rambla - K9
2009-07-12 22:14
Heywood:

Ja du, det där kontraktsförslaget kom ju i elfte timmen just innan presskonferensen agenten skulle hålla. Det var ett försök av Laporta att rädda ansiktet skulle jag tippa på. Det förslaget känns ju inte vidare seriöst heller.

I den här soppan så skyller jag på båda parter för båda har gjort flera misstag. Jag hoppades och trodde att man lärt sig efter sommaren 2006. Laporta har tills nu ägnat all tid till att synas så mycket det bara går i all form av media. Varför ska han snacka så jävla mycket? Måste han kommentera Madrid och vad de har gjort så här långt? Koncentrera dig på din egen klubb istället.

De värvningar som man nu jobbar med känns väldigt improviserade. Villa var tex inte någon prioriterad värvning när man planerade under våren. För varför var han annars då så nära att bli värvad av Madrid? Hade han varit Barcas prio så hade man gått efter Villa med en gång. Nej, fokus skulle läggas på Ribery vilket bestämdes tidigt i våras gissar jag på. Säkert så hade man kollat av med hans omgivning och fått ett positivt gensvar. Fast det går ju inte att lita på muntliga löften. Speciellt inte med tanke på att vid den tiden så hade inte Perez tillträtt som president. När väl han dök upp på scenen och började sin shopingturné och Zidande dagligen haft kontakt med Ribery tog det nog inte lång tid för Ribery att vilja något helt annat. Nu står vi där med en osäker värvning av Villa, en som det ser ut omöjlig värvning av Ribery.
2009-07-12 22:13
Zlatan!! Du kan redan nu glömma att Eto'o går som Bosman. Om inte Eto'o accepterar Laportas nya kontrakt så kommer han att lämna den här sommaren. Barcelona kommer aldrig tillåta Eto'o gå gratis.
Real Madrid Zlatan!!
2009-07-12 22:05
Eto'o kommer att stanna, tyvärr blir det Bosman för honom nästa år då barca inte kommer förnya hans kontrakt.

Eto'o ät en grym spelare, men som sagt risken finns att det blir dålig stämming pga av vad som händer nu och eto'o kanske söker "hämnd" eller tvärtom, att han bänkas. Känns som om nåt kommer att hända.

Villa kändes nära men nu känns han lite längre bort igen, skulle inte förvåna mig om barca drar sig ur i sista sekunden och får sitt förnuft tillbaka, och inser att 40-45 miljoner är lite pengar.

Dzeko hade vart bra men har följt milan's jakt på honom, där dzeko sedemera skrev på ett nytt kontrakt, så kört med honom också tyvärr.

Ribery....well dyr som f*n

Aguero hade vart bra men när Man u ville ha honom, så satte de e pris på 550miljoner, var ett tag sen men 500miljoner är väl nåt o räkna med.

Fabregas är givetivs bra men Xavi finns så det finns ingen plats, där har arsenal satt ett pris på 45 miljoner pund, för att skrämma bort klubbar.

2009-07-12 22:04
Rambla. Jag tror samtidigt inte Eto'o eller hans agent hade skapat ett sådant liv om det verkligen var Guardiola som sade att han ville få bort honom från klubben. Och varför skulle Laporta erbjuda honom ett kontrakt isåfall? Varför skulle Laporta säger saker som att om de skulle köpa Forlan så hade de kunnat behålla Eto'o och Forlan?

Eto'o klassas som girig och pengakåt utav vissa herrar och det är dem som har gjort fel mot Eto'o. Som du säger har Laporta alltid skyddat Eto'o, men det känns som han har vänt ryggen åt Eto'o förtillfället. Visserligen har han försökt kontakta honom, utan någon lycka. Eto'os agent är dum i huvudet. Vilken normal agent, som du säger, visar upp sms och mail i media? De känner sig visserligen svikna, men gå inte och snacka i media om det.
Barcelona Rambla - K9
2009-07-12 21:54
Här har du länk om att Guardiola faktiskt meddelat Eto'o redan i början av juni att han inte skulle stanna. Som sagt, EMD har ju alltid försökt få bort Eto'o från klubben så sanningshalten går ju inte att lita på då Pep inte har uttalat sig.

Att det finns några herrar i kostym som sitter i ledningen som vill ha bort Samu betvivlar jag inte alls. Så är det garanterat. Samu har annars alltid skyddats av Joan Laporta.

Det där med att ledningen skyller på Pep är något som Samus agent påstår och kan inte tas på fullaste allvar. Vad är det för en agent som går ut offentligt och visar upp mail och sms? Sånt tar man väl för fan inte i media utan disskuterar internt. Varför ska det alltid vara sådant drama?

Llorente är förresten fortfarande president. Sorianos har inte ännu tagit över posten även om det nog bara är formalia.
2009-07-12 21:45
Rambla. Så som jag har förstått med tanke på det jag har läst. Så sade att Eto'o att han var oförstående över hur ledningen kunde skylla på Guardiola då de skiljdes åt som vänner efter firandet. Kan det inte vara så att några herrar i kostym vill få bort Eto'o genom att låta Guardiola vara syndabock? Visserligen så sade Guardiola innan säsongen börjat att Eto'o inte fanns med i de nya planerna, men varför ska Eto'o visa sig vara omöjlig då om tränaren inte ens vill ha honom?

Men det är Llorente som har försenat övergången med sin kommentar att Villa inte kommer att säljas för några fjuttiga miljoner. Soriano är president nu och han har lovat Villa.
Annons: