/spanien/barcelona/forum/17669.aspx/spanien/barcelona/forum/17669.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
KUNgAGUERO
2009-07-16 00:20
Ämne: Puyol kom som 17 åri....
Nej, han är ATM produkt...
Barcelona Heywood Jablome
Varför är Real Madrid-fans så beroende utav VS-diskussionerna?

Det finns Messi-klass, världsklass och sen resten. Arjen Robben befinner sig någonstans mellan resten och världsklass.
Barcelona Los GalacticASS
Sherko

Real Madrid 2-6 Barcelona.. Visade Robben "Messi-klass" där?

Valencia 3-0 Real Madrid.. Visade Robben "Messi-klass" där?

Liverpool 4-0 Real Madrid.. Visade Robben "Messi-klass" där?
Real Madrid Sherko
Los GalacticASS

Låt oss jämföra spelare kommande säsong, då blir det ordentliga jämförelser och inga Robinho vs Messi utan Ronaldo vs Messi och Kaka vs Iniesta t.ex. :)

Aja grabbs, ska sova ha det gött
Barcelona el Flaco
Det verkar som om en ny Messi vs. Robben diskussion håller på att bryta ut här. Fram med chips-påsarna!

Själv tror jag nog att jag aldrig deltog i de episka diskussionerna back in the days, jag föredrog att stå vid sidlinjen och läsa alla kommentarer. Vid mer än ett tillfälle brast jag ut i skratt. Ah, those were the days.
Real Madrid aRnes_Madrid
2009-07-16 00:18
Los GalacticASS

Vem va bra i Real då? Messi har spelare runt sej , Robben hade det inte. Man kommer inte långt med Drenthe Vaart FAUBERT haha. Tyvärr så är det så. När Robben hade bollen alla i Real stog stilla. När messi har bollen så finns Xavi Alves Eto'o som alltid möter. Lite fler möljigheter.
2009-07-16 00:16
aRnes_Madrid

Jag snackar om matchen där Valencia vann med 3-0 ;)
Barcelona Gonzalez_Barca
2009-07-16 00:16
Hahaha kommer nog aldrig glömma Robben när han manade på publiken på el utclassico. För att 90 minuter senare vara helt förkrossad. Roliga tider aif när man diskutera dom två, ungefär som Messi vs Robinho tiderna.
Real Madrid Sherko
2009-07-16 00:15
Los GalacticASS

Jadu, hur var Robben mot Barcelona och Valencia?

Mot Liverpool var han riktigt usel, det kan jag hålla med om, men de två andra matcherna är du verkligen ute och cyklar min vän.
Real Madrid Bengan
Ämne: aRnes_Madrid

Jorå....
Det är ju patetiskt att köpa tillbaka spelare som tagit det stora utvecklingssteget i en annan klubb och kalla dom för egna produkter. Ungefär lika patetiskt som min pappa är bättre än din pappa diskussioner.
Canaletes
Kim

Marcelo, finns ingen jag hatar mer.. undrar hur de är men han och Ronaldo

http://www.youtube.com/watch?v=hKUhbj2WVFI
Real Madrid aRnes_Madrid
Ämne: Sherko

Robben vis....
Haha OJ vad du har fel där. Valencia , Villarreal hemma efter jul uppehållet. Missar matcherna kanske? Kolla när Robben själv leker med hela Valencia.
El Capitano
Ronaldo kommer att liga på camp nous gräsmatta med tårar i ögonen för att Pique har tagit bollen ifrån honom eller han har missade en frispark från 65m. Större dramaqueen får man leta efter..

Jämför aldrig vår lilla Messi med Christina Ronaldo.
2009-07-16 00:14
aRnes_Madrid

Jorå, förstår.. Men han är fortfarande en Real Madrid produkt (ang. Mata) eftersom att det var där hans fotbollskarriär startade, och det var där Valencia fick upp ögonen för honom..
Real Madrid Bengan
2009-07-16 00:14
Ämne: Bengan

någon enst....
Du överdrivet extremt mycket, fanns INDIVIDER. Inte ens en majoritet som på allvar hävdar det.

Och precis som jag sa finns det folk som skrivit här att Pique är världens bästa mittback. Vilket är ungefär lika mycket nonsens
Real Madrid aRnes_Madrid
2009-07-16 00:13
Ämne: Självklart är killen....
Okej då nämner vi inte Alves. Tack och hej :)
Canaletes
2009-07-16 00:12
Bengan

någon enstaka? haha de var ca 99,9,9,9,9% som tyckte han var bättre. Rätta mig om jag har fel
2009-07-16 00:12
Sherko

Robben visade "Messi-klass" mot lag som Betis, Sporting Gijon, Valladolid osv..
Men när det gällde dem stora matcherna, ex. vs Liverpool, Barcelona & Valencia.. Vad visade Robben för klass då? För inte var det Messi-klass inte..
Barcelona Kim
2009-07-16 00:11
Självklart är killen unik, den lille Marcelo. Unik på det sätt att jag inte har sett en barnsligare spelare på planen. Beter sig som ett svin mot motståndare. Till och med Cristiano framstår som vuxen i förhållande till vänsterfjanten.
Länktips: www.halderot.se/
Real Madrid aRnes_Madrid
2009-07-16 00:10

Nej,....
Nej nej inte ville bli men det blev som det blev. Kolla Mata tex. jag tycker att det är fel ifall vi värvar tillbaka honom om 3-4 år då han är som bäst och kalla honom för egen produkt. Visst han började i Madrid men det är inte tack vare honom han är den han är idag. Om du förstår min poäng.
Real Madrid Bengan
2009-07-16 00:10
Ämne: Canaletes/

Messi ....
Men snälla, det kanske finns någon enstaka människa som försökte hävda det precis som att det finns folk här som på allvar tycker barcelona har världens bästa spelare på varje position.

Real Madrid Sherko
2009-07-16 00:09
el Flaco

Ett tag var faktiskt Robben i Messi-klass, men över en säsong är Messi i en liga för sig själv, tillsammans med Ronaldo ^^

Real Madrid aRnes_Madrid
2009-07-16 00:09
Ämne: Canaletes/

Messi ....
Det va nog formen. Han va i storform och då men bara just då va han vassast i La Liga.
2009-07-16 00:08
aRnes_Madrid

Nej, men du påstår att Barca liksom "ville" bli av med honom och att han inte är Barca-produkt?
Barcelona Rambla - K9
2009-07-16 00:08
aRnes_Madrid

Där håller jag med dig. Det är inte alls säkert att Fabregas hade fortsatt att utvecklas lika bra i Barcelona, framför allt inte lika fort som i Arsenal. Det gäller även Piqué
Barcelona el Flaco
2009-07-16 00:07
Canaletes/

Messi vs. Robben debatterna var legendariska. Stackars maränger. Marca skriver en artikel om att Robben är Real Madrids Messi och varenda madridista i Puertan blev hjärntvättade över en natt.
Real Madrid aRnes_Madrid
Ämne: Ämne: Hmm oke....
Han spelade vänster ytter bara för att Real hade bara en ytter och det va Robben. Han spelar oftast som vänster back annars. Aah idag är Evra bättre men man ska satsa på Marcelo , killen är unik.
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
Ämne: Ämne: aRnes_M....
Sida och sida en skribent här i forumet har tagit förlusten på förhand, det behöver inte stämma för det.

Eto kommer ha sista ordet, återigen läs det jag skriver han återkommer den 27 juli då blir det bekfräftat angående framtiden okej?

Barcelona Rambla - K9
2009-07-16 00:06
Ämne: Ämne: aRnes_M....
Hoppas inte. Vi behöver faktiskt inte honom. Jag ser hellre att Thiago går hela vägen. Även Jonathan Dos Santos sägs vara lovande. Problemet är bara att han har samma grisiga angent som sin storebror, så han lär väl lämna en dag.
Real Madrid aRnes_Madrid
2009-07-16 00:06

Fabr....
Jag säger inte att det är fel för han kanske inte hade blicit så bra som han är idag om han inte bytte.
Annons: