/spanien/barcelona/forum/17659.aspx/spanien/barcelona/forum/17659.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2009-07-16 00:07
Ämne: Ämne: aRnes_M....
Sida och sida en skribent här i forumet har tagit förlusten på förhand, det behöver inte stämma för det.

Eto kommer ha sista ordet, återigen läs det jag skriver han återkommer den 27 juli då blir det bekfräftat angående framtiden okej?

Barcelona Rambla - K9
2009-07-16 00:06
Hoppas inte. Vi behöver faktiskt inte honom. Jag ser hellre att Thiago går hela vägen. Även Jonathan Dos Santos sägs vara lovande. Problemet är bara att han har samma grisiga angent som sin storebror, så han lär väl lämna en dag.
Real Madrid aRnes_Madrid
2009-07-16 00:06
Ämne: aRnes_Madrid

Fabr....
Jag säger inte att det är fel för han kanske inte hade blicit så bra som han är idag om han inte bytte.
2009-07-16 00:05
Ämne: Hmm okej , en annan ....
Exakt vi har skrivit en massa då förhandlingarna hela tiden strandat, som sagt det beror på att eto inte har så mycket att säga till när han är på semester med familjen, agenten han har vill väl få han ett större och bättre kontrakt vilket han är värd.
Han återkommer den 27 till barcelona, är relattiv säker att det löser sig.

Han spelar inte ens vänsterback i madrid, vänsterytter, men han imponerade stort i confederation cup(rätt cup?) han har potential till att bli det men Evra är ändå nummer 1.
Real Madrid aRnes_Madrid
2009-07-16 00:04

Köpe....
Ah men förr eller senare kommer ni köpa honom.
Barcelona Rambla - K9
aRnes_Madrid

Innan han kunde knyta skorna själv? Han var 16 år och tillhörde ett av Barcelonas bästa juniorlag genom tidigare tillsammans med Piqué och Messi. Han har Barcelonas spel i blodet, precis om Messi, Iniesta, Xavi och flera andra. Du får tycka vad du vill, kunde inte bry mig mindre.
Barcelona Los GalacticASS
aRnes_Madrid

Fabregas stack för att han blev erbjuden proffskontrakt i England av Arsenal och det kunde han helt enkelt inte tacka nej till.
Han var 16 år och jag har för mig att man inte får skriva proffskontrakt som 16-åring i Spanien, rätta mig om jag har fel?
Så vad skulle du föredra? Speltid i ett storlag som Arsenal i Premier League eller spel i Real Madrids B-lag?

Klart att man inte kan motstå frestelsen att få spela på högre nivå.
Real Madrid aRnes_Madrid

Var ....
Er sida :)
Barcelona BlueRed
aRnes_Madrid

Köper tillbaka Fabregas? Snälla du, Fabregas tillhör Arsenal och det kommer han att göra även när säsongen drar igång.
Canaletes
2009-07-16 00:03
komiskt!

Förra året var Robben "bättre" än Messi, nu vilj dem sälja honom.
Vi hade ca 85684 diskusioner om vem så var bättre av dem två. hahaha
Barcelona Trippeln
2009-07-16 00:02
Arberloa är en real madrid produkt?
El Capitano
2009-07-16 00:01
aRnes_Madrid

Var står att Barca vill sälja Eto'o? Marca eller AS?
Barcelona De Goda
Marcelo?? Okej and now for something completly different thing
Real Madrid aRnes_Madrid
Rambla - K9

Fabregas stack fan innan han kunde knytta skorna själv och nu när ni köper tillbaka honom o kalla för egen är fel , riktigt fel. Lika fel som om vi ska säga att Arbeloa är vår egna produkt.
Real Madrid aRnes_Madrid
2009-07-16 00:00
Hmm okej , en annan fråga vad tycker ni om Marcelo? Jag själv älskar honom och tycker att han är offensivt redan nu en utav världens bästa vänsterbackar. Hur ser ni på honom?
Barcelona Rambla - K9
2009-07-15 23:59
Okej, Piqué är inte fostrad på La Masia menar du? Skojar du eller? Han var på La Masia som 9-åring och har gått hela vägen upp till juniorlaget innan han stack till United. Var tror du han har lärt sig barcafilosofin att spela fotboll? I United eller? Det samma gäller Fabregas.
Real Madrid aRnes_Madrid
2009-07-15 23:58
Ämne: Ämne: Och vad....
Skräp sidor?
Ni själva här inne har skrivit en arikel om vad händer med Eto'o om vill kommer. Och Eto'o lämnar klubben. Så det är inget jag hittar på
Barcelona el Flaco
2009-07-15 23:57
aRnes_Madrid/

För att räknas som en egen produkt måste man ha spelat för en klubbs B-lag i minst två år. Puyi kom när han var 17 och debuterade för A-laget när han var 21. Därmed är han egen produkt. Har för mig att Raúl också kom till Real Madrid när han var i ungefär 17 års åldern.
Real Madrid aRnes_Madrid
2009-07-15 23:57
Rambla - K9

Ne inte om du frågar mej. Jag tycker inte att Pique är egen produkt och speciellt men det tror jag att ni håller med om Fabregas.

Tycker att man är egen produkt ifall man har växt ihop med klubben.
2009-07-15 23:56
Ämne: Och vadå Barca vill ....Det skrivs en massa skit, något vi alla blivit lurade på om och om igen.

Eto har varit på semster medans hans agent och txiki och laporta erbjudit ett kontrakt som agenten inte svarat på, han fick även ett deadline som agenten inte svarat på därav har man gått ut och meddelat att det finns alternativ, du vet för att sätta lite press.

Därimot så håller jag med att laporta gjorde fel när han ville göra sig av med eto förra året när dinho och deco fförsvann, eto har fortfarande hunger kvar och man bör visa kärkek tillbaks.

Tro dig? du grundar dina påståelser via skräp sidor och förväntar dig att folk ska ta det på allvar?

-Skulle inte tro det

Fakta är fakta och nonsens är nonsens, välj själv vilket utav dessa du vill gå efter.
Barcelona Rambla - K9
2009-07-15 23:55
Ämne: Puyol kom som 17 åri....För att han tidigare inte tillhört någon proffsklubb utan någon mindre klubb långt ner i seriesystemet. Han började spela för canteran och blev sen uppllyttad till Barcelona B. Då bör man räkans som egen produkt. Sen så var han 16 år men det gör det samma. Raúl kom ju till Madrid från grannklubben, skulle han inte vara Madrid-produkt heller då eller?
Barcelona el Flaco
Rambla/

Håller med dig och Fabian att Filipe Luis borde kanske uppfört sig lite bättre, men han blev kanske ivrig och såg sin chans att komma till en stor klubb och bestämde sig för att göra vad som helst för att komma till Katalonien. Nåväl, Maxwell är inte heller ett dåligt alternativ. Det blir som det blir.
Real Madrid aRnes_Madrid
Ja men hellre sälja en efter en halvsäsgon än o sälja en efter 5 som avgjort 2 Cl finaler och kämpat för blåttOrött. Eller har jag fel?
Real Madrid aRnes_Madrid
2009-07-15 23:53
Puyol kom som 17 åring och ni ser han som egen produkt? Kan någon förklar hur man kan vara egen produkt när man kommer i 17års åldern? Utan påhopp bara en simpel fråga :)
Real Madrid aRnes_Madrid
2009-07-15 23:52
Och vadå Barca vill inte sälja Eto'o ? Haha , snälla fan sluta ljuga för dej själv. Jag håller med att det är riktigt dumt att sälja Robben. Men Perez tycker bara att hans skador är inget roliga och att han kan sälja honom för tex Ribery. Men att gemföra Robben och Eto'o går ju inte. Eto'o har varit för länge för att visa nonrespekt. Jag hoppas ni säljer honom och får Villa. För ni kommer förlora på det. Tro mej.

Varf....
Haha eller hur, lite konstigt uttalande med tanke på att hans klubb rensar på spelarna som ingenting, där har vi verkligen noll kärlek metoden.

Huntelaar efter bara 1 säsong haha fyfan det där är mobbing
Barcelona el Flaco
Los GalacticASS/

Puyol kom till Barcelona när han var 17 år gammal.
Barcelona Hetfield
Jag gillar Maxwell, men om man har slängt dit ca 14 miljoner så tycker jag nästan att man borde ha satsat på Filipe som är yngre och med tiden så kan han bli bäst i världen
Barcelona Rambla - K9
2009-07-15 23:51
el Flaco

Även om jag gärna hade sett att Filipe värvades så måste jag hålla med Fabian från Depor-red tidigare. En spelare måste uppträda mer proffissionellt och inte försöka ta saken i egna händer. Han måste låta klubbledning och agent sköta förhandlingarna med intresserade klubbar. Han har faktiskt ett kontrakt han ska respektera. Nog vill Lendoiro sälja men han är en gammal räv som gillar det här med att vara tuff i förhandlingar. Det borde Barcelona känna till vid det här laget.
El Capitano
2009-07-15 23:50
aRnes_Madrid

Varför synd om Eto'o??
Han är på semester i USA med frugan och barnen, inget är officiellt att han lämnar eller blir såld!
Det är synd om Robben tycker jag, Real vill sälja honom och han vägrar acceptera.
Annons: