/spanien/barcelona/forum/17647.aspx/spanien/barcelona/forum/17647.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona VAMOS BARCAA!!!
2009-07-17 13:26
När presenteras Maxwell på Camp Nou och kan man se live genom strem eller nåt?
Barcelona Smogen
Hetfield

vad menar du? i din länk pratar man ju om 45 milljoner! det är ju ännu värre!

skandalöst dålig affär om man erbjuder 45 mille plus Eto'o. wtf!
kunde man hellre sålt Eto'o för 20 miljoner och lagt dom 65 (20+45) miljonerna på någon annan.
Barcelona Kim
Efter att ha bläddrat igenom ganska många inlägg så blir jag än mer frågande varför det skulle vara fel med Zlatan? Ja, jag håller också Villa som förstavalet, precis som Filipe.

Men när firma Soriano/Llorente ska vara styva och kräma ur så mycket pengar de kan, för att på så vis rädda klubben från monetär undergång, ja då kan de sitta kvar på Villa ett år till. En sur spelare och en klubb som drivs av klåpare från topp till botten.

Filipe ville komma, Lendoiro ville ha mer av världens bästa klubb. Barça vägrade och tog Maxwell istället.
Villa såg chansen att få vinna något, Soriano ville ha mer av världens bästa klubb. Barça vägrade och valde Ibrahimovic istället.

Ingenting konstigt alls. Moratti verkar dock vara en affärsman av rang, vet när det är dags att acceptera bud helt enkelt.
Länktips: www.halderot.se/
Barcelona Hetfield
Castefa

My bad, måste ha skickat fel länk
Barcelona Castefa
2009-07-17 13:23
Hetfeld,

Läste du artikeln du länkade till?
Det står Eto'o plus 45 miljoner.

Det står också att Hleb eventuellt kommer inkluderas som lån.
Barcelona The Reporter
2009-07-17 13:23
Castefa,

Shit visste inte det :D

Men det står ju inget på hemsidan?
Barcelona Hetfield
2009-07-17 13:22
Varför inte gå för Villa om man har pengarna:

Villa-Zlatan-Messi

Visst låter det lite långsökt, men vem skulle kunna stoppa oss då?
Med Iniesta, Xavi och Toure när bak som kan leverera så...vågar inte ens tänka på det
Barcelona The Reporter
2009-07-17 13:22
BlueRed

Tack :)
Rooonney___
2009-07-17 13:21
Neuthon //

Du har inte tänkt på att ronaldo under slutat av sitt kontrakt kommer kosta er 5-6 miljoner i veckan ?
Barcelona Castefa
2009-07-17 13:20
Reporter,

if you say so... se länktips
Barcelona Bojano
2009-07-17 13:19
Los GalacticASS

Dåså ;D he he ska gå och gömma mig nu, tack för mig !
Barcelona Mojito
Barca går stenhårt på Filipe, Lendoiro vägrar sänka sitt bud - Barca värva Maxwell

Barca går stenhårt på Villa, Soriano//Llorente vägrar sälja spelaren - Barca värvar Zlatan

Deja vu?

Det som är positivt är att det i alla fall händer något nu. Facit över hur bra det blir får vi på planen i slutet av augusti.

Eto´o är väl ff på semester, så spekulationerna lär fortsätta över helgen...

Silly Season, välkommen in i värmen!
Barcelona Los GalacticASS
Hetfield

Blir det Zlatan för det priset så lär dem köpa David Villa med, tro mig :)
Barcelona Hetfield
2009-07-17 13:17
Nu kommer det uppgifter om att det ska bli

Eto'o + Hleb (säljs, inte lån)+ 10 miljoner= Zlatan

Det är ju rimligt
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
2009-07-17 13:16
Málaga C.F
Málaga är på väg att låna Fernando Forestieri från Italienska Genoa och Udinese som båda äger 50% var av spelaren. Forestieri liknar inte Messi bara i spelet utan också genom sin bakgrund. Båda spelarna föddes i Argentinska Rosário och båda flyttade till Europa på grund av fysiska problem. Messi till Spanien, Forestieri till Italien. 19-årige Forestieri som gjort en U20-landskamp för italien och också är den utlänning som gjort mål i yngst ålder i Serie A vore ett välkommet tillskott i Málaga.

Från Málagas Silly season...
Barcelona BlueRed
2009-07-17 13:16
The Reporter

En viss summa pengar som gör så att den klubb som lånat en spelare får chansen att köpa honom om dem är nöjda med vad han har presterat.
---------------------
Herregud vilken bomb. Jag gav faktiskt upp på morgonen och lovade mig själv att inte bli sur om inte något hade hänt under natten. Och så vaknar man och ser "Zlatan till Barcelona, Eto'o till Inter".

Personligen, som sagt, så välkomnar jag Zlatan till Barca, just för att se hur han presterar i ett bättre lag. Intressant om han nu skulle köpas.
Barcelona The Reporter
2009-07-17 13:13
Kan någon förklara vad en köpoption är ?

Castefa,

Han presenteras inte idag.
2009-07-17 13:09
Bojano

Haha, ja det fanns en intervju på inters hemsida som någon i Inter forumet postade igår på natten.
Barcelona Castefa
2009-07-17 13:08
Nej, Laporta var inte i Italien för att snacka Maxwell. Den biten är ju redan klar. Han presenteras ikväll. Laporta och Txiki var på väg tillbaka från Ukraina där de misslyckats med att köpa Chygrynskiy. Moratti har ju dessutom sagt att de diskuterade Zlatan och Eto'o.

Men inget är klart, klubbarna är säkert överens. Men nu ska det förhandlas individuella kontrakt.
Barcelona Christián - FC Barcelona en Mi Corazón
2009-07-17 13:07
Los GalacticASS

Hoppas det, men om han lånas ut skulle hellre se han lånas ut till Zaragoza som det stog för någon vecka sen, då skulle han nog säkert få en start plats, utvecklas mer och bli mer van vid spansk fotboll
Barcelona Bojano
2009-07-17 13:06
DM1982

50 miljoner kr är väl visst att beömda sig för attt åka? Hur upptagen kan den mannen vara egentligen om man är oens i en förhandling..? Nej det köper jag inte xD

Los GalacticASS

Okej, om du sett de orden komma från hans mun så är det väl så :P För jag tror inte alls längre på vad tidnigarna skriver.. Även om de så skriver att laporta sagt så. Vill se de för att tro de !
Barcelona Xaviii
2009-07-17 13:05
Verkar som Barca aktiverat Zlatan optionen men hoppas de inte gett upp Villa än.

Detta visar Valencia att Barca inte kommer vänta och att det finns andra spelare som vill komma till Barca. Valencia måste inse att Villa vill komma och öppna för förhandlingar nu för senare kan de vara för sent.

Zlatan i Barca låter bra på ett sätt för han kan tillföra en ny dimension men Villa är snäppet bättre.
2009-07-17 13:02
Christián - FC Barcelona en Mi Corazón

Äh, Caceres mot Poulsen är säkert bara sk!tsnack.
Men kan tänka mig att Caceres lånas ut till Juve med en köpoption..
Barcelona DM1982
Ämne: Kan tänka mig att al....
Tror faktiskt inte att Laporta skulle åka till Italien för att diskutera Maxwell, det känns helt osannolikt. Det är inte den kalibern på värvningen, där kan fotfolket springa och fixa.
Trött på ledningen, behandlar Eto'o som skit,och vill bli av med honom jag är nästan 100 på att dom inte ens har erbjudit han en förläning på 2-3 år,

sen så vill man byta Cáceres mot poulsen, Martín Cáceres är 22 år gammal, en av världens absoluta bästa back talanger, mot poulsen? come on, verkar inte stämma där uppe på Laporta & co.
2009-07-17 13:01
Bojano

Moratti sa i en intervju att dem diskuterade Eto'o, Zlatan, Hleb och Maxwell.. Men han sa inget om €40m plus Eto'o hahaha, det där har media hostat fram.
2009-07-17 12:59
Neuthon

Ingenting är 100%. Det finns inget som är GARANTERAT. Han har ju nummer 9 och så står det bara "Ronaldo" på tröjan, som den "riktiga ronaldo" hade så folk nöjer sig nog med den gamla tröjan :)
Barcelona Bojano
2009-07-17 12:59
Kan tänka mig att allt tidningarna vet är att laporta och txiki var och träffade inters president. De diskuterade säkert bara om maxwell om så var fallet? Har inte de fallit in i någon här?
2009-07-17 12:57
Trött på ledningen, behandlar Eto'o som skit,och vill bli av med honom jag är nästan 100 på att dom inte ens har erbjudit han en förläning på 2-3 år,

sen så vill man byta Cáceres mot poulsen, Martín Cáceres är 22 år gammal, en av världens absoluta bästa back talanger, mot poulsen? come on, verkar inte stämma där uppe på Laporta & co.
¤Kaka¤
2009-07-17 12:55
En fråga, vet ni varför Laporta behandlar etoo som en påse hundskit efter allt han gjort för laget? En riktig krigare enligt mig som alltid sliter som en varg.
Annons: