/spanien/barcelona/forum/17644.aspx/spanien/barcelona/forum/17644.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2009-07-17 20:06
Rey Eto´o

Han skojade.

I Barca får han Eto'os nummer. Då får han fan ta o bevisa att han kan vara bra i de stora matcherna.
Barcelona Barcaholic
2009-07-17 20:06
Ämne: Ämne: Ämne....
Men hur kan det vara bättre för klubben att byta Eto'o mot Zlatan PLUS 48 MILJONER EURO? Det är fan sjukt Hellre köpa D.Villa för 50 miljoner istället eller hur? Hellre ge Eto'o högre lön och skriva på nytt kontrakt?

Hur kan du garantera att Zlatan kommer vara minst lika bra? Zlatan är en big game flop, du vet det, jag vet det, allihopa vet det. Han dominerar i Serie A när han inte har någon konkurrans för fan.
Barcelona Abbe - el triplete!
2009-07-17 20:05
Ämne: Hetfield//
Vi kan v....
Läs mer än bara rubrikerna, ett tips bara, blir bättre då :-).
Barcelona Rey Eto´o
2009-07-17 20:04
Hetfield//
Vi kan väl börja med det som hände senast. Han snodde åt sig ett nummer.

Zlatan "De gav mig inte nummret, Jag tog dett" Vilken idiot
Real Betis Ostfrallan
2009-07-17 20:04
Ämne: Ämne: Ämne....
Såg Eto'o första gången i Mallorca och har älskat honom sedan dess. Trist om han lämnar, men man får förstå att spelare vill ha ombyten i sina liv och prova på andra ligor osv.
Barcelona Hetfield
2009-07-17 20:03
Rey Eto'o

Är det därför du inte ens kan komma med ett exempel? Snälla, gå och sov eller nått, börjar bli lite sent för din del
Barcelona Rey Eto´o
Xavi O Iniesta=bäst //
är endå värt att diskuter. Om laporta gör denna dealen är han fan blåst i huvudet. Viborde vinna alla sex titlat med zltatan om han är så pass bättre än eto'o
Ämne: Abbe - el triplete!/....
Jag försvarar inte Zlatan, utan jag försvarar Laporta, så du vet. Jag vill nog lika mycket som du att Eto'o ska stanna, men inte till vilket pris som helst. Lejonet har på sätt och vis satt sig i den här situationen själv.
Andreas-
2009-07-17 20:02
Ämne: Ämne: !--TEMP_B--!Ämne....Eto'o har varit riktigt bra. Zlatan kommer vara minst lika bra.

Jag håller med om att Eto'o blivit illa behandlad. Men jag kan garantera dig att Eto'o gjort sina fel han med. Nu ser det ut att vara slut. Och som sagt, jag hejar på Barcelona, inte på Eto'o. Man måste ju se till klubbens bästa, även om det blir på bekostnad av en våra bästa spelare senaste åren..

Edit: Du kanske vill att Eto'o ska gå gratis i vinteruppehållet?
Barcelona Rey Eto´o
2009-07-17 20:01
Hetfield "Vad har Zlatan gjort/sagt som har skapat turbulens?"

Du kan inte mena allvar? du skämmer ut dig...
Barcelona Xavi O Iniesta=bäst
Vad händer me forumet:(?.
Rey Eto: Vi alla här inne har stor Respekt för Eto men tyvärr så kan vi inte bestäma över vilka värvinigar vi vill ha o vilka som vi vill ha kvar Tex Eto.
Men jag tycker att vi ska sluta bråka o istället minnas Eto som en spelare som gav allt i alla matcher,han gjorde 104mål på 5 år,han vann Två Cl tittlar o han gjorde mål i både finalerna.
Tack för de du gjort Eto o vi kommer att sakna dig.
Forza Barca Y ETO.
Barcelona SaM__-
Ajdå!.. Det här var väl sämsta tänkbara nyhet man kunde få. Jag förstår fortfarande inte hur Zlatan kan rankas så pass högre än Eto'o. Om man jämför de tvås meriter så är det ju utklassning från Samus sida. Bara i år har Samu mäktat med mer än Zlatan på alla områden. Inter nu gör ni ett kap.

Nu hoppas jag att Eto'o visar vilket stort ego och vilken självdiciplin han har. Det här är tamefan ett hån mot honom. Visa stolthet kära Samu och vägra gå till Inter. Sen lämnar du för Mallorca gratis nästa sommar. Visst klubben går alltid före. Men det Samu har gjort för klubben är värt ett bättre slut. Inte fasen ska han bli bortbytt.
Andreas-
2009-07-17 19:59
Ämne: Hetfield //
VAD FAN....
Zlatan kan i Barcelona växa ut till världens bästa spelare. En plats han kommer dela med Xavi, Iniesta o Messí!
Barcelona Barcaholic
2009-07-17 19:59
Ämne: Ämne: Vilka n....
Öhh vem fan vill skriva på kontrakt när man behandlas som skit trots att man gett 100 procent och varit en av barcas bästa spelare nästan varje säsong så länge han varit i barca?

Snälla när det hade gått halva säsongen alla ni avguda Eto'o och hade aldrig velat BYTA honom mot någon men nu han gjorde några få dåliga matcher till sist och ni vill få bort honom direkt. Medgångsfans är mitt ord för er.

Barcelona Rey Eto´o
2009-07-17 19:58
Abbe - el triplete!/
Jag kanske inte vet vad som händer men man börja förstå att laporta fular sig. Han sa ju för ett tag sen att han inte kunde få tag på eto'o och nu när zlatan nästan är klar så woops, kan han få tag på han
2009-07-17 19:58
Ämne: Hetfield //
VAD FAN....
Sorry! Alla har inne glömde nog att du vet exakt vad som har hänt, vårt fel.
Barcelona Hetfield
2009-07-17 19:57
Rey Eto'o

Snälla...just stop it, för varje sak du säger så blir du allt mer pinsam

Vad har Zlatan gjort/sagt som har skapat turbulens?
2009-07-17 19:54
Ämne: Är det bara jag elle....
Problemet är att du uttalar dig utan att ens ha en aning om var som händer. Det gör att allt bara blir löjligt.
Barcelona Rey Eto´o
Hetfield //
VAD FAN HAR ZALTAN GJORT DÅ! Om det är problemet är väl ZLATAN den sista i denna världen som man skulle vilja ha.

Zlatan har skött sig minst 3 gånger värre än vad eto'o har.
Barcelona Hetfield
För mig så har Samu nästan blivit en Cule, tack vare den långa perioden som han har varit här, och tack vare att han har varit med i mycket av det som har hänt i Barcelona, så när han säger nått sånt, då svider det
Barcelona Barcaholic
2009-07-17 19:52
Ämne: Ämne: Vilka n....
Vem fan bryr sig om din åsikt? Om du inte tog åt daj svara inte mig.
Barcelona Rey Eto´o
Är det bara jag eller sa inte laporta för ett tag sen att han inte kunde få tag på eto'o? =)

Edit:länktips

Abbe - el triplete!//
Motgång jag har hejat på barca sedans år 2003 jag har varit med om en del motgångar men aldrig har klubben agerat som de gör nu.
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
Läs Vampíro - El Triplete 2008/2009!´s inlägg allihopa!
Canaletes
2009-07-17 19:51
Rey Eto´o

Man märker? Jobbar du för klubben eller? Man tror du vet allt.Sluta skylla allt på Laporta o Co.
Pinsamt av dig bara
Barcelona Hetfield
2009-07-17 19:50
Rey Eto'o

Tror att det är dags för dig att kolla på Nalleh Puh...

Tror du att Eto'o är så oskyldig eller, han har skapat turbulens flera gånger genom att öppna käften i onödan, så sluta med att skydda honom så mycket

Jag hatar inte Eto'o , som sagt, jag respekterar honom som en fotbollsspelare, föratt han ger 100 % oavsett situation, men har ingen respekt för honom som person, så enkelt är det

Men tack för allt Eto'o!
Barcelona san_miguel
2009-07-17 19:49
Ämne: Vilka nollor alla ni....
Vilken extremt löjlig nivå du har på diskusionen.
2009-07-17 19:49
Ämne: Abbe - el triplete!/....
För i mina ögon är du en sorglig person som gråter så fort det kommer en motgång. Vilket bevisas när du påstår att Laportas avgång vore det bästa för klubben, för att du själv fått för dig att han är den enda anledningen till att Eto'o lämnar.
Andreas-
2009-07-17 19:48
Ämne: Canaletes //
Vi får....
Du har lika många rätt som Perez har.

Tips: Om Eto'o går till Inter har du ett nytt lag att heja på.
Barcelona Vampíro - El Triplete 2008/2009!
2009-07-17 19:48
Tror ni att Henry, Dani Alves och Yaya Touré har hållt på Barcelona hela livet? Skulle gissa på att även de ser Barça som ett "jobb", en av anldeningarna till att Henry ens gick till Barça var ju att han ville vinna nya titlar(CL). Inget konstigt med det, de flesta spelarna vill spela för storklubbar för att vinna titlar.

Så för mig har inte Eto'o blivit mindre älskad bara för att han sa att Barça bara är ett jobb. Tvärtom, när han förra året nästan tvingade Laporta och Pep att behålla honom och när han kämpade i alla matcher så blir han för mig mer populär.
Andreas-
2009-07-17 19:47
Ämne: Vilka nollor alla ni....
Öhh? Eto'o skriver inte på ett nytt kontrakt. Han är antagligen sugen på att ge sig iväg. Klart vi ska sälja han nu isf, eller byta mot Zlatan/Villa.

Eto'o är o förblir en hjälte i mina ögon, men alla sagor har ett slut.
Annons: