/spanien/barcelona/forum/17643.aspx/spanien/barcelona/forum/17643.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Electricityscape
2009-07-17 00:46
Suck, jag loggar ut nu. Känns som att det här bara är ett stort slöseri med tid. Kommer säkert upp en artikel snart där Laporta eller Moratti förnekar allt igen.

Bona nit, culés.
Canaletes
2009-07-17 00:45
Snacka om fansen är delad om de blir Zlatan köp.

50% nej och ja
El Capitano
2009-07-17 00:44
Tack för en sömnlös natt till Goal!!

Hoppas att det är en propaganda nyhet och dålig gissning av Goal..
Barcelona ElRaval
2009-07-17 00:44
jag gillar zlatan som fan. han är en grym fotbollsspelare, helt klart.
men han är i mina ögon alldeles för mycket av en individualist för att spela i Barcelona!

att "sno" nummer, "komma när man vill till träningen", klaga på sina medspelare och starta konflikter på sättet som zlatan gör fungerar inte i Barcelona.

Xavi, Iniesta, Puyol, Messi, Henry, Puyol osv osv har alla en sak gemensamt - dom är alla ödmjuka och stabila i sig själva och trivs bäst med så lite uppmärksamhet som möjligt tillskillnad från bortskämda superbetalda spelare som Zlatan och C.Ronaldo.

Barcelona !Sergio_ Busquets!
2009-07-17 00:42
Ämne: Bekräftat!!!....Shiet !, hoppas vi värvar Zlatan. Det skulle vara ett drömköp enligt mitt tycke. Kan inte ens tänka mig hur grymt bra spel han och Messi skulle ha ihop.

Rambla

" Villa var helt klar enligt Goal" Det är sant. Faan vad glad jag blev! Men allt var bara bullshit =(. Vad har du emot Zlatan i Barca ?

Visca Barca !
Barcelona Rambla - K9
2009-07-17 00:42
Vad fan! Det får inte vara sant. Äh, det är Goal. Villa var helt klar enligt Goal.
Barcelona Hetfield
2009-07-17 00:41
Rambla

Du borde börja ta det på allvar, Moratti bekräftar att det snackas om byte mellan Eto'o och Ibra
The Last Samuraj
2009-07-17 00:40
Bekräftat!!!
Barcelona Suñol
Det var ju inget fel på Gaspart som person han var ju cule in i benmärgen men knappast en man att hålla i ett sånt stort företag som barca.
Och visst var gerard bra i Valencia men pris i kombination med insatser för barca så var han en mindre katastrof.
Canaletes
Till slut slutar allt med att Eto'o bytts mot Zlatan + kanske cash, sen köper vi Villa eller Forlan...

Laporta och Txiki, har dem egen privat-jet eller? Ukraina och Milano samma dag, LOL :P
Barcelona Rambla - K9
2009-07-17 00:39
Canaletes

Haha, det där är från när Rivaldo satte 3-2 med bicicletan mot Valencia och säkrade CL-spel i sista omgången. Helt galen var Gaspart där. :D
Barcelona Rambla - K9
2009-07-17 00:38
Nu hoppar även Sport på tåget. De informerar iofs bara att italiensk media rapporterar att det handlar om Zlatan.

Jag tror fortfarnade inte på det. Laporta och Txiki har försäkrat Villa att de kommer att ha tålamod och vänta in i det sista för att försöka lösa det med Valencia. Skulle de nu trots allt vara ute efter Ibra så har de definitivt avslutat Villa. Det lustiga är ju att Zlatan blir ännu dyrare så det känns ändå inte trovärdigt.
Canaletes
2009-07-17 00:36
Rambla

Gerard var faktiskt grym i Valencia.. :)
Gaspart's era var ju katastrof, men diggar han som fan (länk)
The Last Samuraj
2009-07-17 00:35
Grattis för Maxwell, alltid lika stabil, synd att vi blev av med honom. Han kommer göra Barca ännu bättre. Grattis för en mycket bra köp killar. VISCA BARCA & FORZA INTER!
Barcelona Suñol
2009-07-17 00:31
Precis Gerard kunde för mitt liv komma på vad han hette. Skillnaden var att vi har ett mästarlag nu vilket vi knappast hade då...
Canaletes
2009-07-17 00:31
omg

från ingenstans Ibra-vaka igen... :O
Barcelona Rambla - K9
2009-07-17 00:28
Ämne: Rambla: På tal om va....
Du tänker på vår canterano Gerard. Ja herregud vilken soppa det var. Vi köpte tillbaka honom för en stor summa och han visade ha en större skadejournal värre än Mottas, hur nu det kan vara möjligt.
Barcelona Suñol
2009-07-17 00:24
Rambla: På tal om vansinnigheter så finns det bara ett uns av sanning i Poulsen ryktet så har gjort den sämsta silly season sedan vi köpte Cristanval och han vi värvade tillbaka från valencia som sedan gick till monaco...
Barcelona MSL#666
2009-07-17 00:23
Tycker att man ska slänga ut pengarna som Valencia kräver för Villa, så man får något slut på detta drama! Trött!!
El Capitano
2009-07-17 00:18
Ämne: Sorry my bad! Moratt....
Maxwell är redan klar, han anländer till Barcelona imorn för läkarundersökning och kontraktskrivning.
Barcelona Rambla - K9
2009-07-17 00:17
Ämne: !Sergio_ Busquets!
....Hehe, ungefär så. Som sagt, jag tror mer på Sports version i det här fallet att de tre herrarna gjorde en mellanlandning i Milano på resan hem från Ukraina. Som Suñol var inne på, Moratti och Laporta tycker om att dinera tillsammans. ;)

Hleb är nog snart klar för Inter. Hoppas att de lyckas sälja honom bara istället för lån.

The Last Samuraj:

Mycket troligt att det är så ja.
The Last Samuraj
2009-07-17 00:15
Sorry my bad! Moratti är antagligen i Milano. Kan det hända att dom förhandlar om Hleb och Maxwell?
El Capitano
2009-07-17 00:14
!Sergio_ Busquets!

Källa FK? :)
Då är det inte sant, Laporta och Txiki är där för att förhandla om Hleb och betala med Visa-kort Maxwells värvning ;)
Barcelona Rambla - K9
2009-07-17 00:12
Ämne: Rambla: Det verkar j....
Ja precis, även EMD. Som sagt, detta är inte på något sätt bekräftade uppgifter och tror fortfarande inte på dem.

Liverpool får inte Hleb. Jag tror ingen kan övertala honom att återvända till PL. Vill de ha Hleb, fine sänk priset på Mascherano då blir Barcas svar tillbaka.
Barcelona !Sergio_ Busquets!
2009-07-17 00:10
Ämne: Grabbar, vad jag vet....
Enligt italiensk media är Barcelonabossarna Laporta och Beguiristain i Milano för att försöka förhandla om Zlatan. Hleb kanske ingör i affären också?

Barcelona Suñol
2009-07-17 00:09
Rambla: Det verkar ju som att det är i första hand Italienska medier som går på Zlatan linjen.
Barcelona Rambla - K9
2009-07-17 00:06
Detta handlar garanterat inte om Zlatan. En sak kan vi dock vara säkra på. Media blir till sig i byxorna och hoppas innerligt att det verkligen handlar om Zlatan. Det säljer fan så mycket mer lösnummer än en utlåning av Hleb. Media hittar nu på saker helt tagna ur luften och bara hoppas att de chansar rätt.
Barcelona Suñol
2009-07-17 00:06
Det var ju just ett virus "han" sålde dom, vilket gör det uttalandet ännu bättre...
Barcelona Los GalacticASS
2009-07-17 00:03
Suñol

Sagt och sagt..
Ferguson sa ju att han inte ens skulle sälja ett virus till Madrid, men se.. Han sålde Uniteds bästa spelare till Madrid.
Spelar ingen roll vad dem bjöd, han sa ju att han inte skulle sälja ett virus till dem.. Haha.

Men men, det enda som står mellan oss (här på SF) och hela nästa säsongs trupp är tiden :)
The Last Samuraj
2009-07-17 00:01
Grabbar, vad jag vet är att Moratti,Zlatan och co är i USA (försäsong), vad gör Laporta i Milano? Han kanske förhandlar med Zlatans agent.
Annons: