/spanien/barcelona/forum/17640.aspx/spanien/barcelona/forum/17640.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona BlueRed
2009-07-17 15:54
Canaletes

Den här tar ändå alla. Slutet är klockrent.
Barcelona Trippeln
2009-07-17 15:51
Grabbar och tjejer va inte så säkra på att ibra kommer,det kanske bara är en bluff.
Athletic Zonkad
2009-07-17 15:50
Grattis till en fin affär. Jag undrar hur ni ser på Zlatan i Barca, kommer hans spelstil passa in i laget? Kommer han lyckas lika bra som han gjorde i Serie A? Hur ser en startelva med Zlatan på plan ut?
Barcelona Trippeln
2009-07-17 15:50
idag kl 20:00 tror jag.
Barcelona foooball master
2009-07-17 15:48
när ska maxwell presenteras
Barcelona Trippeln
2009-07-17 15:46
The Last Samuraj

Instämmer.
The Last Samuraj
2009-07-17 15:44
chsa
Snälla, Så fort Real Madrid är intresserade i en spelare bjuder ni 5 ggr mer i pris bara för att få spelaren till eran klubb. Jag menar om Perez var intresserad av Burdisso så skulle han säkert erbjuda Inter, 30 miljoner Euro + Sneijder! Så det är tack vare er marknaden är som den är! Det är känt att Moratti och Laporta är bästa vänner, dom säljer spelare till varann istället för att sälja till Real,Chelsea,Man utd,Milan osv. Ibra kommer spela för världensbästa klubb och en klubb där han kommer stor trivas. Vi Inter supportrar vet att Ibra kommer lyckas i Barca det vore en annan femma ifall Real kapade honom. Han karriär skulle gå ut skogen!

VISCA BARCA!
Canaletes
2009-07-17 15:43
Los GalacticASS

Jag tror inte riktigt att du fattar historiken mellan lagen. Dem 2 största i Spanien...

Det som en AIK spelare skulle gå till Djurgården
Barcelona Alavi
2009-07-17 15:42
451

Gått gratis?
Vad har du ätit till lunch?
Barcelona Trippeln
2009-07-17 15:42
451

VI KAN INTE BEHÅLLA ETOO!

Ska det vara så jävla svårt att fatta om han stannar så kommer han förstöra lagmoralen och skapa ännu mer problem!

TÄNK LOGISKT!
451
2009-07-17 15:39
Ja hellre behållt Etoo och låtit han gå gratis efter säsongen. Och satsat rejält på en spansk spelare som Villa.
Canaletes
2009-07-17 15:38
Kolla när Jihde interviuar Zlatan

En klassiker!! hahaha
Barcelona Los GalacticASS
2009-07-17 15:36
el Flaco

Det är ganska fånigt.. Varför ska Barcelona ha en pakt med just Real Madrid och inte med Valencia? Spelar ingen roll om Real Madrid är storlag i Spanien, då borde väl Barca fixa en pakt mellan dem och Sevilla, Villareal, Valencia, Atl. Madrid, Man Utd, Inter, Milan, Chelsea etc..
Pakten är bara fånig.. Barca borde få värva från Real Madrid och Real Madrid borde få värva från Barca
2009-07-17 15:34
Spanskamyggan

Aftonblaskan citerar andra tidningar.
Barca gav väl upp Villa efter att Laporta ringde Llorente och Llorente sa "kommer ni inte med ett bud på €50m så kan ni glömma en värvning av David Villa".
Llorente har själv berättat att han sagt så, haha.
Barcelona Trippeln
2009-07-17 15:34
Jag skriver igen för de som tror att vi blev blåsta.

'Hur jag än vrider och vänder på vet så måste jag säga att köpet om det går igenom är mycket bra pga dessa punkter.

*Etoo var tvungen att säljas och hade ett marknadsvärde på 20-25 miljoner.

*Inget lag ville köpa etoo alla hade handlat klart.Det innebär att vi måste släppa han gratis nästa år.

*Hleb får vi tillbaks nästa år så det är lugnt.Eller så får vi pengar för honom beroende hur kan sköter sig.

*VI KAN INTE BEHÅLLA ETOO!
Efter allt som har hänt måste vi sälja han.
Han kan inte tvångsstanna!
Det förstör lagmoralen.

*Nu får Zlatan vara med sin bästa kompis maxwell.

Vad tycker ni håller ni med mig eller inte?
Barcelona el Flaco
2009-07-17 15:33
Los GalacticASS/

OK, men hur som helst tycker jag att Barcelona borde fortsätta med att hålla sig till pakten. Ser ingen anledning att inte göra det.
Valencia Spanskamyggan
om man ska tro aftonblaskan att Zlatan ar klar for er..da undrar jag hur Barca ser pa ett eventuellt kop av Villa??
Barcelona Messias_10!!
kan någon skicka länk där man kan se presentationen av Mxwell.

Tack p förhand
Barcelona Trippeln
2009-07-17 15:31
The Last Samuraj Alavi

Tack så mycket grabbar.

Men det är ju så att vi betala 40 miljoner för zlatan och en spelare som skulle ha förstört lagmoralen och som ingen klubb vill köpa.
Så om man räknar lite så är det ett utomordentligt köp för barca.
2009-07-17 15:31
el Flaco

Ja du, man kan ändra sig..
Men Goal hade även skrivit om detta och hittar man på intervjuer så kan man bli stämd och det tror jag inte någon tidning vill offra för att berätta att Valdano inte tänker respektera "pakten" haha.
Real Madrid chsa
2009-07-17 15:28
Ämne: chsa

Klart det ....
Men säg att Real INTE hade köpt Ronaldo och Kaka..
Inte en chans att Zlatan hade varit billigare ändå att tro det är ju bara löjligt.
Inter vill tjäna på att sälja Zlatan precis som Milan ville och Utd ville.

Ingen utav dom tre hade direkt gråtit blod om spelarna hade varit kvar. Dom behövde inte sälja.
Och därför har dom råd att ha dom höga priserna.
Barcelona Mojito
2009-07-17 15:24
chsa

Klart det ät lätt, och dessutom rätt.

Sen finns det som du säger en del andra orsaker till att priser går upp beroende på vilken spelare det handlar om.
Men att säga att det INTE delvis beror på Reals agerande är ju bara löjligt.
Barcelona Alavi
2009-07-17 15:22
Trippeln

Perfekt :)
Barcelona el Flaco
Los GalacticASS/

Jag tror inte på det. När jag var i Spanien brukade jag alltid kolla på sportnyheterna och där sade både Valdano och Perez att man tänkte respektera pakten och inte köpa någon Barça-spelare.
Real Madrid chsa
Ämne: WSNEEEIJDER!

Tyv....
Äh det är väldigt lätt att skylla på Madrid och att dom betalade dom priserna men det är inte därför priset på vissa spelare är så höga.

Att Zlatan kostar mycket är för att Inter förlorar så mycket pengar i intäkter på att deras "stjärnspelare" försvinner och då tar dom igen det på den saftiga prislappen. Svårare än så är det inte.

Tjänar dom inte på att sälja spelaren så varför sälja?

Sen att Barca betalar är en annan femma. Men har man kritiserat ett lag så mycket för att ha gjort samma så är det klart att man ska skylla på något och då är det klart att man ska skylla på Madrid.
The Last Samuraj
2009-07-17 15:20
Trippeln
Bra skrivit!
2009-07-17 15:19
el Flaco

Cirka 1 månad sen, se länk*
Barcelona BlueRed
2009-07-17 15:18
el Flaco

Äsch, bara massa rubriker efter att Perez tog över och rykten om att han hade siktet inställd på Messi och Iniesta.
Barcelona cuore nerazzurro
2009-07-17 15:17
En krönika om Zlatan-Etoo affären.
Trevlig läsning!
Barcelona el Flaco
2009-07-17 15:17
Annons: