/spanien/barcelona/forum/17639.aspx/spanien/barcelona/forum/17639.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2009-07-16 00:49
Jag tror drar lott i puerta om vem som kan starta mest tjabbel härinne, en ställer random frågor som om han precis börjat kolla på fotboll.

En annan kommer in och börjar gnälla hur vi behandlar de som inte har så vettiga saker att prata om, som om det hära vore någon dr phil program för att citera karln "and how does that make you feel" och delar med sig en massa orellevanta saker.

Barcelona Gonzalez_Barca
2009-07-16 00:48
Vart sa jag att dom applådera Barca?

och vad spelar det för roll att han inte spelar kvar längre? Inget varar för evigt.
Real Madrid aRnes_Madrid
2009-07-16 00:48
Ämne: aRnes_Madrid

Men ....
Håller med ju , det va inte jag som startade denna diskutionen. Ja frågade ju om " egna produkter " och om vad ni tyckte om Marcelo.
Men ja säger bara att Robben blir farliga än han varit mest pga lagspelare.
Barcelona Rambla - K9
2009-07-16 00:46
aRnes_Madrid

Men ge dig nu och sluta diskutera Messi vs Robben. Alla är överens om att Messi besitter så mycket mer klass i sin lilla kropp än Robben någonsin kommer att göra.
Real Madrid Bengan
2009-07-16 00:45
Ämne: Pierre13#

Det kom....
Dom applåderade inte barcelona, dom applåderade en individ med all rätt. Den var Ronaldinho som hyllades inte Barcelona. Han spelar ju inte ens i laget längre
Barcelona Gonzalez_Barca
2009-07-16 00:44
Jo det var stort av både Madrid publiken och Barca spelarna. Var faktist bra att ni fick eran pasillo. Utan den tror jag nog Guardiola skulle sagt till spelarna att visa lite medlidande efter Henrys 4-2 som han brukade göra tidigare i säsongen. Men Njet han ville att Barca skulle få tillbaka sin heder mot Real, och som vi fick den:)
Real Madrid aRnes_Madrid
Ämne: aRnes_Madrid

Haha....
Först o främst. Har haft 1000 olika konto. För det andra läs om min profil så kommer du fatta när jag började heja på Real Madrid.

Exakt du vill säga att Messi försökte men kom ingenstans, så är det för Robben med. Alltså som jag har nämt det 100000 gånger. MESSI HAR HAFT BÄTTRE LAG SPELARE OMKRING SEJ. När Messi har bollen så kommer alves bakifrån och Xavi mötter. När Robben har bollen får han klara sej själv. PRECIS som MEssi fick dom matcherna du nämnde. Förstår duuu poängen? Och NEj Robben är inte bättre än Messi om du tror att ja försöker få det till.
Barcelona J.Gamper
Ämne: Gonzalez_Barca

Ka....
Exakt stort av madridfansen på plats. Men vi skulle väl inte dra alla över samma kant eller? =P

Applåderna visar ju ändå hur överlägsna Barca var mot er. Bryr mig inte hur svårt det är för vissa fans att erkänna det men så var det.
Real Madrid Bengan
Ämne: Bengan

Du tror j....
Och än igen handlar det om enstaka personers åsikter. Jag har spenderat i princip dag och natt i Puertan under silly season och jag har knappt sett ett enda inlägg om Ronaldo vs Messi. Visst att det diskuterats men knappast i den utsträckning du hävdar och dessutom skulle jag inte ens säga majoriteten tycker han är bättre. Han var bättre än Messi 2 säsonger sen, det är nog väldigt få utan Barca fans som kan hålla med om, medans Messi var den klart bättre den föregående säsongen.
Barcelona Heywood Jablome
aRnes_Madrid

Varför tror du att det går så fort när vi köper 5-6 nya spelare att bli samspelta?
Barcelona Rambla - K9
2009-07-16 00:43
Pierre13#

Du menar att Camp Nou borde ha applåderat Figo för hans fina prestation att gå till värsta rivalen dagarna efter han svurit att inte lämna Barcelona? Lite väl magstarkt va?
Barcelona Xavi O Iniesta=bäst
aRnes_Madrid:Jo kolla jag älskar spelare som Iniesta,Xavi,Lampard,Pirlo,Diego för min egen spelstil är som deras.
Bra spelsinne o teknik men jag är inte lika bra som dem:P.
Men enligt mig är de viktigare för ett lag är C.Ronaldo,Kaka,Drogba,Torres,Messi.
Vissta jag gillar att se dem spela men att se Inista o främst Xavi ser jag än sämre jag:P.
Forza Barca
Pierre13#

Det kommer aldrig någonsin hända på Camp Nou. Kalla mig för bitter, kalla mig för hatisk. Jag skulle aldrig någonsin kunna skriva en hyllningskrönika till er.

Jag kan gratulera er, men mer än så kan jag tyvärr inte göra.

Vem fan applåderar en rival?
Barcelona J.Gamper
2009-07-16 00:42
Ämne: Ämne: Ämne....
Vår grund var fortfarande detsamma. Bara Alves som gick in i startelvan. Resten fungerade bara som bra rotationsspelare. Stor skillnad inte? Lite kan man väl tänka efter innan man skriver och börjar jämföra.
Real Madrid Pierre13#
2009-07-16 00:41
Gonzalez_Barca

Kan prata om det utan tvekan. Att Madrid publiken applåderar för en prestation av en rival. Är inte det stort? visar inte de att publiken älskar fotboll när de får se fin fotboll. Ronaldihno va magnefik han ska ha de applåderna. Stort av Madrid. Istället för kasta grishuvuden
Barcelona Rambla - K9
2009-07-16 00:41
Late night show at Les Rambles. :D
Real Madrid aRnes_Madrid
2009-07-16 00:40
Ämne: Ämne: Barca k....
Får jag påminna om en grej bara? Förra säsongen med Schuster då vi vann 18 poäng förre er. Så värvade vi inga och ni värvade 5-6 spelare. Vi va samspelade och vi tänkte varför värva , man fixar inget som är sönder. Ju men va hände Direkt 3 borta resten utav säsongen och det tog 3 matcher för er och bli ihop spelade.

Säger bara att nu kan det vara samma sak. Tror fan inte det kommer ta 1 år för oss som ni vill få det till att bli samspelade. Tar säkert 4-5 matcher men inget mer.
Bengan

Du tror jag baserar mitt hat för den här diskussionen? Nej. Det är inte första gången Madrid-fans kommer in och börjar diskutera om vilken spelare som är bäst. Direkt efter att ni hade köpt Ronaldo började Ronaldo vs Messi-diskussionen.
Barcelona supermac
Ämne: Hahaha kommer nog al....
Gonzalez_Barca: el utclassico! HAHAHA fy fan vad roligt.
Barcelona J.Gamper
2009-07-16 00:39
Ämne: Seriöst, ni drar kon....Vilken hycklare. "Varför drar du upp 6-2 bla bla?" För att sen dra upp liknande situation själv?
Förresten 6-2 på hemmaplan är mycket värre.
Barcelona Trippeln
2009-07-16 00:38
aRnes_Madrid

Haha vad du är patetisk,det syns verkligen att du har varit medlem i 13 dagar.

Real-Barca 4-1 Om du såg matchen så var messi vårt enda hot offensivt och var en av planens absolut bästa spelare.Utmanade själv hela Real madrids försvar.

Messi mot Chelsea 1-1

Om ett lag spelar med 10 man på egen planhalva och alla försvarar ink Drogba och de har 4 man på Messi så är det svårt att skapa ytor.
Och så assiterade han Iniestas mål som tog oss till final.

Barcelona-athletico 4-3(1 feldömd straff+mål i sista sekunden)

Jag såg hela den matchen och messi var en av barcelonas bästa spelare lite blek men visa sin briljans och krönte kvällen med ett underbart mål.

Och i landskamperna så kan det inte vara Messis fel att argentina förlorar med 6-1 respektiva 2-0(ej säker) om Maradona ställer upp en 3 backslinje med Heinze (3 backslinje med Heinze kan inte beskrivas med ord) och Gago som var KATASTROFAL i båda matcherna där Messi ännu en gång var ett ständigt offensivt hot för argentina att lita på.

Sorry att det blev så långt inlägg men när någon pajas försöker smutskasta messi med skit då rinner bägaren över för mig.
Barcelona El_Triplete
El flaco

HAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHA
Barcelona Gonzalez_Barca
Pierre13

så du sa aldrig till ngn Barca fan "4-1". 80 000 pers applådera åt våran spelare 2 år tidigare. Som du säger det vänder snabbt.
Barcelona J.Gamper
2009-07-16 00:37
Ämne: Ämne: Det är ....
Men du kan väl förstå att folk menar majoriteten även om alla inte är likadana.
Real Madrid aRnes_Madrid
Ämne: VRF JÄMFÖR NI Robben....
Du tycker ju att Xavi o Iniesta är bäst , fattar inte vf du säger att Iniesta o Messi är lika bra då :S
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
Ämne: Ämne: Det är ....
That goes both ways
Real Madrid Bengan
2009-07-16 00:36
Ämne: Det är faktiskt det ....
"Real madrid" fans? Det är det här jag hatar med barcelona fans, ni drar upp vad en enda person har sagt på Puertan och hävdar att alla i Real tycker samma sak. Finns inte en människa med sunt förnuft som hävdar att Robben är bättre än Messi om ser över hela säsongen.

Scrolla ner och kolla hur många "Real Fans" som det är du pratar om
Barcelona Rambla - K9
Ämne: Ämne: aRnes_M....
Det roliga är ju att det är sant också!
Barcelona J.Gamper
Ämne: Barca kommer att käk....
Överdriv inte. Visst är Madridistas kaxiga.. men de har de alltid varit. Bara för det behöver vi inte dölja sanningen genom att inte erkänna att Real med högsta sannolikhet kommer att bli väldigt farliga framöver. Tror verkligen inte på någon ny 6-2 seger. Visst de kanske inte vinner ligan även om "vissa" tror det. Jag själv tror att Real kommer ha de väldigt svårt att vinna ligan mot ett Barca som redan är samspelta och bara kan utvecklas ännu mer förmodligen. Men de blir nog tuff kamp =)
Barcelona el Flaco
Rambla/

Själv har jag precis käkat upp min chips-påse. Dags att ta fram popcornen!
Annons: