/spanien/barcelona/forum/17636.aspx/spanien/barcelona/forum/17636.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona san_miguel
2009-07-17 19:49
Ämne: Vilka nollor alla ni....
Vilken extremt löjlig nivå du har på diskusionen.
Barcelona Abbe - el triplete!
2009-07-17 19:49
Ämne: Abbe - el triplete!/....
För i mina ögon är du en sorglig person som gråter så fort det kommer en motgång. Vilket bevisas när du påstår att Laportas avgång vore det bästa för klubben, för att du själv fått för dig att han är den enda anledningen till att Eto'o lämnar.
Andreas-
2009-07-17 19:48
Ämne: Canaletes //
Vi får....
Du har lika många rätt som Perez har.

Tips: Om Eto'o går till Inter har du ett nytt lag att heja på.
Barcelona Vampíro - El Triplete 2008/2009!
2009-07-17 19:48
Tror ni att Henry, Dani Alves och Yaya Touré har hållt på Barcelona hela livet? Skulle gissa på att även de ser Barça som ett "jobb", en av anldeningarna till att Henry ens gick till Barça var ju att han ville vinna nya titlar(CL). Inget konstigt med det, de flesta spelarna vill spela för storklubbar för att vinna titlar.

Så för mig har inte Eto'o blivit mindre älskad bara för att han sa att Barça bara är ett jobb. Tvärtom, när han förra året nästan tvingade Laporta och Pep att behålla honom och när han kämpade i alla matcher så blir han för mig mer populär.
Andreas-
2009-07-17 19:47
Ämne: Vilka nollor alla ni....
Öhh? Eto'o skriver inte på ett nytt kontrakt. Han är antagligen sugen på att ge sig iväg. Klart vi ska sälja han nu isf, eller byta mot Zlatan/Villa.

Eto'o är o förblir en hjälte i mina ögon, men alla sagor har ett slut.
Barcelona Rey Eto´o
2009-07-17 19:46
Canaletes //
Vi får väl se =) man märker verkligen vem som gjort fel. När allt komma fram ska du få äta upp dina ord
Barcelona pinup
2009-07-17 19:45
börjar likna reals forum det här, kan vi skära ner på personpåhoppen?
Barcelona Rey Eto´o
2009-07-17 19:45
Abbe - el triplete!//
Jsså varför inte?
Barcelona Abbe - el triplete!
2009-07-17 19:43
Ämne: Har helt tappat käns....
Läs gärna på lite. Stackare, du har inget här att göra ens.
Canaletes
2009-07-17 19:42
Rey Eto´o

Snälla!! Hur ska vi veta om Eto'o inte gjort nåt fel, de är omöjligt!!
Det händer flera saker inom laget som vi fans aldrig kommer få veta om.

Har jag fel? Nej!
Andreas-
2009-07-17 19:42
Ämne: Har helt tappat käns....Sluta heja på Barca? Snälla. Ge dig iväg då..

Situationen Eto'o / Barcelona? Jag hejar på Barcelona, inte på Eto'o därav kmr jag alltid stötta klubbens beslut mer än spelarens. Även om klubben kanske gjort mer fel..

Edit: Zlatan är bättre än Eto'o.
Barcelona Barcaholic
2009-07-17 19:40
Vilka nollor alla ni som vill Eto'o ska dra är. Ni kan fan ingenting om fotboll. Barca har fan inte haft lika bra målskytt som Eto'o på länge och ni vill få bort honom bara så.

Och ni som skyller på att Eto'o sa barca var bara ett jobb. SO WHAT??? Vem fan väljer ni före Oleguer som hade hjärta för klubben men SÖÖGGG eller Eto'o som kämpar som ett djur och gjort 105 mål på 140 matcher i La Liga sen han kom till Barca? Säger ni Oleguer så har jag inga ord för er...
Barcelona Rey Eto´o
2009-07-17 19:38
Canaletes//
Finns ingen orsak, laporta och co är hundar till guardiola om detta stämmer. Eto'o har inte gjort några större fel. Detta är bara barcelonas sätt att hantera oönskade spelare på.
Barcelona Rey Eto´o
2009-07-17 19:36
Canaletes//
Ja tyvärr så kan det gå. När laporta avgår är jag nödj.
Barcelona Lokmaniinhoo
2009-07-17 19:35
vart kan man se Maxwells presentation?
Barcelona Rey Eto´o
2009-07-17 19:35
Hetfield //
Du är väl riktigt dum i huvudet om du tror på att mena/sa det också som sagt medi vrider och vänder. Tror du på fullaste allvar att man kan visa så många känslor för en klubb som eto'o gjorde om det bara är ett jobb?
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
2009-07-17 19:34
Hetfield

Jag tror inte på dig när du säger att du hatade Eto´o sådär mycket bara för det där han sa.
Canaletes
2009-07-17 19:33
Rey Eto´o

Pinsam inläggm, sluta att heja Barca för det??
Ingen vet vad Eto'o har hållt på med.. måste finnas nån orsak till det. Så sluta skylla allt på Laporta!!
Barcelona kluivert_nr9
2009-07-17 19:32
Ämne: Ämne: Jag tro....
Länk eller källa till detta, tack!
Barcelona san_miguel
2009-07-17 19:28
titta på fjärde nyhetens bild kan de va ett tecken.
se länk
Barcelona Hetfield
2009-07-17 19:27
Gud är störst

Smutskasta? Lite att ta i..

Nej jag tänker inte ljuga, har aldrig gillat Eto'o, men uppskattar honom för allt han gjort, och jag är väl en av de som vill se Villa i laget istället för Eto'o

En bit av mig dog när Eto'o sa att han ser barcelona som enbart ett "jobb", och jag kan inte förlåta när en människa säger så
Barcelona tarrak
2009-07-17 19:27
Ämne: Jag tror inte det va....
Förmodligen kommer han göra samma disciplinerade jobb för sin nästa klubb. Det finns ingen som kan kritisera hur han sliter på planen. Faktum är dock att han vägrade ta på sig en Barcelona-tröja under en intevju eftersom att han skulle tycka att det var falskt då Barca "bara" är ett jobb och Mallorca är den klubb han har hjärta för. Det finns inget som tyder på att det skulle vara en misstolkning eller ett missförstånd. Samu har gjort ett fantastiskt jobb i den här klubben, men som det ser ut nu så är det lika bra att han jobbar vidare någon annanstans.
Barcelonisto
2009-07-17 19:26
"Varför förändra ett vinnande koncept"

Hehe har barca ens ändrat nått?
Makaveliii
2009-07-17 19:24
Visst Eto'o är en fantastiskt bra anfallare som gång på gång sprutar in mål varje säsong men Tycker man inte att Eto'o borde ha gjort MYCKET mer mål iår. KOLLA LÄNK!
Barcelona Rey Eto´o
2009-07-17 19:23
Har helt tappat känslan för fotbollen aldrig trodde jag att barca skulle vara orsaken. Barca har visat fotbolls världen hur spelare kan behandlas.

Om allt detta stämmer så slutar jag heja på barca tills laporta och co avgått. Jag vill inte vara en del av en klubb som smutskaster spelare som barca har gjort.

Även om det kommer vara svårt att inte heja på barca så kommer jag endå kolla på matcherna men knappast med något medlidande om något går snett, jag älskar alla spelare i barca och allt klubben står för men laporta har just ändrat det som var anledingen till att jag börja hålla på barca.

Aldrig trodde jag att man skulle behandla en spelare på detta viset.

AVGÅ LAPORTA!
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
2009-07-17 19:23
Hetfield

Vadå så andra fotbollsspelare får inte lön eller? Varför ser man inte dem kämpa lika hårt som Eto´o?

Om jag minns rätt så är du den som har försökt smutskasta Eto´o sen Barcelona ville bli av med honom?
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2009-07-17 19:22
Fast jag tror inte på 45 milj Euro + Eto'o och Hleb. För 48 milj Euro hade vi kunnat få Villa.

Jag hoppas inte att Laporta och Txiki är så dumma så de gör av med så mycket pengar + Eto'o. Villa hade varit mycket bättre alternativ. Bara han kan fylla Samus plats.
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2009-07-17 19:20
För mig hade Eto'o gärna fått stanna till nästa år och lämna gratis. Han har förtjänat det och gett så mycket till klubben att jag som supporter skiter i pengarna man får för honom. Det är ju inte så att vi får pengar för han heller, utan att Inter gör historiens bästa affär, massor med pengar + en bättre målskytt till anfallare.

Det känns inte bra alls just nu.
Barcelona Hetfield
2009-07-17 19:20
Gud är störst

Inte så att Eto'o får nötter...han tjänar ju en hel del, om någon gav mig så mycket i lön så skulle jag springa helt bar till Kina...
Barcelona Hetfield
2009-07-17 19:19
Hoppas att Eto'o lämnar med värdigheten, skulle förstöra så mycket om han skulle i ilska/bitterhet säga negativa saker om klubben , då skulle mycket av det han har gjort för klubben förstöras
Annons: