/spanien/barcelona/forum/17635.aspx/spanien/barcelona/forum/17635.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barcaholic
2009-07-17 19:59
Ämne: Ämne: Vilka n....
Öhh vem fan vill skriva på kontrakt när man behandlas som skit trots att man gett 100 procent och varit en av barcas bästa spelare nästan varje säsong så länge han varit i barca?

Snälla när det hade gått halva säsongen alla ni avguda Eto'o och hade aldrig velat BYTA honom mot någon men nu han gjorde några få dåliga matcher till sist och ni vill få bort honom direkt. Medgångsfans är mitt ord för er.

Barcelona Rey Eto´o
2009-07-17 19:58
Abbe - el triplete!/
Jag kanske inte vet vad som händer men man börja förstå att laporta fular sig. Han sa ju för ett tag sen att han inte kunde få tag på eto'o och nu när zlatan nästan är klar så woops, kan han få tag på han
Barcelona Abbe - el triplete!
2009-07-17 19:58
Ämne: Hetfield //
VAD FAN....
Sorry! Alla har inne glömde nog att du vet exakt vad som har hänt, vårt fel.
Barcelona Hetfield
2009-07-17 19:57
Rey Eto'o

Snälla...just stop it, för varje sak du säger så blir du allt mer pinsam

Vad har Zlatan gjort/sagt som har skapat turbulens?
2009-07-17 19:54
Ämne: Är det bara jag elle....
Problemet är att du uttalar dig utan att ens ha en aning om var som händer. Det gör att allt bara blir löjligt.
Barcelona Rey Eto´o
Hetfield //
VAD FAN HAR ZALTAN GJORT DÅ! Om det är problemet är väl ZLATAN den sista i denna världen som man skulle vilja ha.

Zlatan har skött sig minst 3 gånger värre än vad eto'o har.
Barcelona Hetfield
För mig så har Samu nästan blivit en Cule, tack vare den långa perioden som han har varit här, och tack vare att han har varit med i mycket av det som har hänt i Barcelona, så när han säger nått sånt, då svider det
Barcelona Barcaholic
2009-07-17 19:52
Ämne: Ämne: Vilka n....
Vem fan bryr sig om din åsikt? Om du inte tog åt daj svara inte mig.
Barcelona Rey Eto´o
Är det bara jag eller sa inte laporta för ett tag sen att han inte kunde få tag på eto'o? =)

Edit:länktips

Abbe - el triplete!//
Motgång jag har hejat på barca sedans år 2003 jag har varit med om en del motgångar men aldrig har klubben agerat som de gör nu.
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
Läs Vampíro - El Triplete 2008/2009!´s inlägg allihopa!
Canaletes
2009-07-17 19:51
Rey Eto´o

Man märker? Jobbar du för klubben eller? Man tror du vet allt.Sluta skylla allt på Laporta o Co.
Pinsamt av dig bara
Barcelona Hetfield
2009-07-17 19:50
Rey Eto'o

Tror att det är dags för dig att kolla på Nalleh Puh...

Tror du att Eto'o är så oskyldig eller, han har skapat turbulens flera gånger genom att öppna käften i onödan, så sluta med att skydda honom så mycket

Jag hatar inte Eto'o , som sagt, jag respekterar honom som en fotbollsspelare, föratt han ger 100 % oavsett situation, men har ingen respekt för honom som person, så enkelt är det

Men tack för allt Eto'o!
Barcelona san_miguel
2009-07-17 19:49
Ämne: Vilka nollor alla ni....
Vilken extremt löjlig nivå du har på diskusionen.
2009-07-17 19:49
Ämne: Abbe - el triplete!/....
För i mina ögon är du en sorglig person som gråter så fort det kommer en motgång. Vilket bevisas när du påstår att Laportas avgång vore det bästa för klubben, för att du själv fått för dig att han är den enda anledningen till att Eto'o lämnar.
Andreas-
2009-07-17 19:48
Ämne: Canaletes //
Vi får....
Du har lika många rätt som Perez har.

Tips: Om Eto'o går till Inter har du ett nytt lag att heja på.
Barcelona Vampíro - El Triplete 2008/2009!
2009-07-17 19:48
Tror ni att Henry, Dani Alves och Yaya Touré har hållt på Barcelona hela livet? Skulle gissa på att även de ser Barça som ett "jobb", en av anldeningarna till att Henry ens gick till Barça var ju att han ville vinna nya titlar(CL). Inget konstigt med det, de flesta spelarna vill spela för storklubbar för att vinna titlar.

Så för mig har inte Eto'o blivit mindre älskad bara för att han sa att Barça bara är ett jobb. Tvärtom, när han förra året nästan tvingade Laporta och Pep att behålla honom och när han kämpade i alla matcher så blir han för mig mer populär.
Andreas-
2009-07-17 19:47
Ämne: Vilka nollor alla ni....
Öhh? Eto'o skriver inte på ett nytt kontrakt. Han är antagligen sugen på att ge sig iväg. Klart vi ska sälja han nu isf, eller byta mot Zlatan/Villa.

Eto'o är o förblir en hjälte i mina ögon, men alla sagor har ett slut.
Barcelona Rey Eto´o
2009-07-17 19:46
Canaletes //
Vi får väl se =) man märker verkligen vem som gjort fel. När allt komma fram ska du få äta upp dina ord
Barcelona pinup
2009-07-17 19:45
börjar likna reals forum det här, kan vi skära ner på personpåhoppen?
Barcelona Rey Eto´o
2009-07-17 19:45
Abbe - el triplete!//
Jsså varför inte?
2009-07-17 19:43
Ämne: Har helt tappat käns....
Läs gärna på lite. Stackare, du har inget här att göra ens.
Canaletes
2009-07-17 19:42
Rey Eto´o

Snälla!! Hur ska vi veta om Eto'o inte gjort nåt fel, de är omöjligt!!
Det händer flera saker inom laget som vi fans aldrig kommer få veta om.

Har jag fel? Nej!
Andreas-
2009-07-17 19:42
Ämne: Har helt tappat käns....Sluta heja på Barca? Snälla. Ge dig iväg då..

Situationen Eto'o / Barcelona? Jag hejar på Barcelona, inte på Eto'o därav kmr jag alltid stötta klubbens beslut mer än spelarens. Även om klubben kanske gjort mer fel..

Edit: Zlatan är bättre än Eto'o.
Barcelona Barcaholic
2009-07-17 19:40
Vilka nollor alla ni som vill Eto'o ska dra är. Ni kan fan ingenting om fotboll. Barca har fan inte haft lika bra målskytt som Eto'o på länge och ni vill få bort honom bara så.

Och ni som skyller på att Eto'o sa barca var bara ett jobb. SO WHAT??? Vem fan väljer ni före Oleguer som hade hjärta för klubben men SÖÖGGG eller Eto'o som kämpar som ett djur och gjort 105 mål på 140 matcher i La Liga sen han kom till Barca? Säger ni Oleguer så har jag inga ord för er...
Barcelona Rey Eto´o
2009-07-17 19:38
Canaletes//
Finns ingen orsak, laporta och co är hundar till guardiola om detta stämmer. Eto'o har inte gjort några större fel. Detta är bara barcelonas sätt att hantera oönskade spelare på.
Barcelona Rey Eto´o
2009-07-17 19:36
Canaletes//
Ja tyvärr så kan det gå. När laporta avgår är jag nödj.
Barcelona Lokmaniinhoo
2009-07-17 19:35
vart kan man se Maxwells presentation?
Barcelona Rey Eto´o
2009-07-17 19:35
Hetfield //
Du är väl riktigt dum i huvudet om du tror på att mena/sa det också som sagt medi vrider och vänder. Tror du på fullaste allvar att man kan visa så många känslor för en klubb som eto'o gjorde om det bara är ett jobb?
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
2009-07-17 19:34
Hetfield

Jag tror inte på dig när du säger att du hatade Eto´o sådär mycket bara för det där han sa.
Canaletes
2009-07-17 19:33
Rey Eto´o

Pinsam inläggm, sluta att heja Barca för det??
Ingen vet vad Eto'o har hållt på med.. måste finnas nån orsak till det. Så sluta skylla allt på Laporta!!
Annons: