/spanien/barcelona/forum/17634.aspx/spanien/barcelona/forum/17634.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rambla - K9
2009-07-17 13:47
Folk tycks glömma att Eto'o kan promenera ut från Camp Nou nästa sommar och ge klubben ett långfinger. Hur mycket är han då värd för Barcelona?

I dagsläget är han inte GARANTERAD en endaste Euro för klubben. Han vägrar ju att bli såld. Allehanda experter kan sitta och fantsisera hur mycket de vill och värdera Eto'o. Fakta är att det inbringar inga pengar på Barcelonas konto. Det är bara vilda spekulationer.

Som jag ser det, även om jag inte precis är för en affär, så plockar Barcelona upp €40m ur egen ficka i rena pengar, förutsatt att det nu blir så. Ni kan sluta upp med + 20/30/40 miljoner Euro för Eto'o. Det är inte pengar som Barcelona pröjsar. Det är pengar Barcelona hade KUNNAT få ja, i en perfekt affär, men hur nära är klubben att få de summorna för honom? Snarare är det stor risk att de inte får någonting.

Hleb inbringar minst €10m förutsatt att han blir såld. Fast det kan man inte räkna in i den här affären, utan det enda som ska räknas in är lånet av honom och att klubben slipper betala lön under en säsong.
Barcelona foooball master
2009-07-17 13:46
madridistas är bara avundsjuka..de vill bara ha uppmärksamhet som en 3 årig tjej,ignorera så sticker de
Barcelona Los GalacticASS
2009-07-17 13:46
Hetfield & BlueRed

Har ni glömt att Maxwell också kan spela som defensiv mittfältare? :)
littolitto
2009-07-17 13:44
men ni måste tänka på att vi fick maxwell till rena rama reapriset. 4.5 mille euro. så vi kan glömma en stund hur mycket Zlatan kostar.
Barcelona Xaviii
2009-07-17 13:43
Om någon förvirrat maräng kommer in här borde vi bara svara med: 2-6.
Barcelona Hetfield
Bluered

Haha, hur många backar ska du ha :) Vi har ju redan: Maxwell, Abidal, Alves, Puyol, Marquez, Pique, (Caceres?), Henrique, Toure (i värsta fall)

Förstår inte hur du tänker med mittfältarna..om Zlatan kommer så försvinner förstås Hleb åt andra hållet, och Guddy kommer nog att försvinna, då måste vi värva 2 mittfältare
Barcelona Pep.G
trivium

Lass bättre än Yaya ? Wenger har haft Lass i sin trupp i Arsenal eller hur ? Men där platsade inte er kärare Lass, men samtidigt kämpade Wenger som en hund för att få över Yaya till Gunners, varför ? För att Lass som knappt satt på bänken ska plötsligt börja spela och Yaya ska sitta på Emirates ? Nej tänkte väl det.

Kaka var bättre än Iniesta 2007, ja det måste jag medge då Iniesta knappt hade fått könshår än, men om man jämför deras 08/09 säsong då, d.v.s den senaste säsongen, vem har varit bättre ? Iniesta.

Pepe bätttre än Puyol ? Är du nyvaken gubben eller ? Han har gjort en bra match mot Gimnastic kanske och så plötsligt är han bättre än Puyol som är enligt många tillsamans med Terry världens bästa mittbackar. Puyol kan spela överallt i hela backlinjen och göra det så gött också. Fråga er 1 miljardsvärvning vad som hände senast han mötte Carles !
Barcelona ★Dizzy★
Skit i alla Real fans som kommer in hit.
Barcelona Lokmaniinhoo
2009-07-17 13:42
Pep .g sant:D
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2009-07-17 13:41
Ämne: Pep.G

Hur tänker ....Nu är det dags för jemförelse igen, talangen lass som var bra i ett dåligt madrid är allså bättre än yaya youre?

Jaha okej vilken nyhet att just ni tycker att han är bättre som spelare, yaya kan försvara,göra mål och spela mittback och dominera ett mittfält.

Samma lass som gav bort bollen och inte hann springa efter xavi för målet?

Skämt åt sidan ni tycker era spelare är bäst så det är ingen ide att ens ta upp det här

Ni är så enögda så att det är skrattretande.

Barcelona Xaviii
2009-07-17 13:41

Hur tänker ....
2-6

Yaya har bevisat under 2säsonger hans höga klass och är trippel mästare, denne Lass efter en halväsäong i Real är han bättre? hahah Vi såg alla vad som hände med Lass mot Barca han önskade han hade stannat i England.
Barcelona Napao
2009-07-17 13:39

Hur tänker ....
Vem bryr sig hur orkar du?
Länktips: www.sport.es
Barcelona Barcelona10Messi
Fy fan, tänk er nästa säsong:

Ribery---Ibrahimovic---Messi :D:

Ojojoj, 2 snabba ytter och en power i mitten haha shit :D
trivium

Vad fan pratar du om?
Snälla, vad gjorde Lass i El Classico? INGENTING jämfört med hur Yaya presterat i stormatcher.
Barcelona BlueRed
Hetfield

Så man räknade in Henrique som den mittbacken? Hade för mig att det skulle köpas in en till också... Men visst, bara bättre så.

Guardiola räknar ju med att Hleb ska stanna, om han nu lämnar samtidigt som Guddy förmodligen kommer lämna så ska det köpas in 3 mittfältare till? Om dem nu håller fast vid det dem har sagt med att bredda truppen.
Barcelona Pep.G
2009-07-17 13:38
Storebror

Ni sa att vi var försvagade och då ville jag endast bevisa er fel :)

Schack matt !

RM84

Säg varför ? För att jag gav er svar på tal ?
Ämne: visst, Eto'o har ....
Men jag undrar om det verkligen är den summan som gäller, man har ju läst lite olika här och där.

Jag väntar med officiella nyheter innan jag tror på detta.
Barcelona ★Dizzy★
Grabbar är det sant det här med Zlatan är han 100% klar?
Real Madrid trivium
Pep.G

Hur tänker du när du säger att Puyol är bättre än Pepe?? Samma med Yaya vs Lass, solklart att reals spelare är bättre!
Lite mer tveksamt mellan Iniesta och Kaká, men Kaká är ändå bättre
Barcelona VAMOS BARCAA!!!
2009-07-17 13:37
Vadå petetisk och ingen kunskap?
Alla spelare han jämförde mot varandra hade han rätt med eller?
Real Madrid RM84
2009-07-17 13:36
Pep.G

Du måste vara den mest patetiska personen som finns i detta forum.
Barcelona Hetfield
Bluered

Man hämtar ju in Henrique...mittback

Mittfältsproblemet är oroande, om man blir av med Hleb, och det verkar som att Guddy försvinner, då måste man värva 1-2 mittfältare
Barcelona Smogen
visst, Eto'o har bara ett år kvar av sitt kontrakt och det verkar vara svårt att hitta köpare, men 440 milljoner för Zlatan!? PLUS Eto'o? Nej, det är ju helt absurt för mycket....det är fan inte världens bästa spelare vi köper, han finns ju redan i laget.
hoppas verkligen de här siffrorna inte stämmer annars tror jag vi lutar åt en av Barcas sämsta affärer genom tiderna....
BlueRed

Vi har även fått tillbaka Henrique.
Och dessutom så sa dem inte att dom skulle spendera €35-40m, det var snarare €70-80m som skulle spenderas denna sommar.
Lokmaniinhoo
Ifall du har Viasat så kan du se där.
Ämne: Idag är dagen lednin....
Eto och hans agent vägrar ju acceptera kontrakts förlängning, han går ju på fri transfer nästa sommarn om han inte skriver på. Ska man låta det ske?

Kan alla som tycker som dig läsa det som som skrivs, eto har tackat nej till förlängning med andra ord han vill lämna och laporta vill sälja han nu när man kan få en peng för han.

Hur svårt är detta att förstå igentligen.

Storebror

Blir detta av så blir det nog stjärn derby orgie utav det hela.
=)
Real Madrid Storebror
2009-07-17 13:35
Pep.G

dina fotbollskunskaper är rätt nära 0. likaså din ödmjukhet, sånt som vi har gott om på andra sidan väggen
Barcelona Lokmaniinhoo
finns det stream från gotiha cup?
Barcelona Christián - FC Barcelona en Mi Corazón
Messishow

Håller med dig till 100%
Annons: