/spanien/barcelona/forum/17633.aspx/spanien/barcelona/forum/17633.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Den vise
2009-07-17 14:34
Ramla-9k

Sluta vara så jävla arrogant. Killen ville bara höra att han hade rätt. Du behöver definitivt inte förlöjliga honom.
Barcelona Rambla - K9
Storebror

Jag har ingenting emot dig. Jag förstår bara inte varför det är så viktigt för dig att få bekräftelse över att du råkar få rätt angående Zlatan? Du tror väl inte att affären på något sätt var klar bara för att du genom en kompis ryktesvägen hörde talas om det? Det kunde likväl ha blivit Villa och då hade du ju haft fel? Inte hade du väl blivit bedrövad över det?
Barcelona Los GalacticASS
GaGo Är Bäst

Förstår det.. Du verkar ju vara en mentalt störd 3 åring, fattar inte ens vad du gör här, finns det ingen åldersgräns när man ska signa upp på en hemsida? Stick till ert forum och håll dig där, där kan du snacka om "Bajsa" och dina internet-vänner kanske skrattar med dig.
Barcelona BlueRed
2009-07-17 14:33
Tycker folk underskattar Zlatan´s snabbhet. Dessutom så är han en ganska smart lirare så jag tror att han kommer lista ut själv när och hur långt upp på plan han ska befinna sig för att vara med i anfallen. För att vara så stor som han är så är han ändå ganska snabb. Jämför det med andra target spelare. Möjligen så att Drogba är snabbare än honom.
Barcelona Rambla - K9
2009-07-17 14:32
GaGo Är Bäst

Kommer Zlatan till "Bajsa" så har han lovat att ta med blöjor till dig. Nöjd?
Barcelona basaric
2009-07-17 14:32
Enligt Sportbladets källor kostar Zlatan hela 48 miljoner euro, motsvarande ca 528 miljoner kronor, plus de aktuella spelarna. Zlatan ska ha gått med på sänkt lön för att få möjligheten att spela med världens hetaste klubblag.

"Zlatan är jättenöjd", säger italienska källor till Sportbladet.
Real Madrid GaGo Är Bäst
2009-07-17 14:31
Los GalacticASS

Lagets namn har jag inte lärt mig att stava än. Det är därför.
Barcelona Alexmanson
Ämne: Rambla - K9

Rolig....
2-6 förnedring glid woooohoooo
Barcelona Barça-Killen
''Enligt källor till Sportbladet får Inter cirka 48 miljoner euro (528 miljoner kronor) plus spelarna Samuel Eto'o och Alexander Hleb för att släppa svenske superstjärnan till Champions League-mästarna.''

Höjt priset? Säg inte att det är sant..
Barcelona Alexmanson
2009-07-17 14:30
Ämne: Rambla - K9

Ok ta....
zlatan väntar på bollen? har du sett några matcher med honon från inter, han är ju fan kungen. Varje match gör han något enastående som ingen fotbollsspelare kan göra .. förstå han på topp och han vet att han har iniesta och xavi bakom sig, det kan inte bli mer en rätt .. visst så kommer vi alla att sakna etoo skulle hellre ha haft honom kvar men han skriver ju inte på pappret =/
Real Madrid Storebror
Rambla - K9

Rolig kille, fattar inte hur man kan ha så mycket emot någon bara för att man har olika färger på tröjan uppe till höger, lite barnsligt
GaGo Är Bäst

Hur gammal är du egentligen?
-"Kommer Zlatan till Bajsa".. Hahahahh fick mig ett gott skratt, ska du inte byta blöja snart?
Fjant.
Barcelona HugoBoss
Ämne: Kommer Zlatan till B....
Är inte klockan lite för mycket för dig?
Real Madrid KaptenFantastisk
2009-07-17 14:29
Bör väl inleda med att säga att jag inte föraktar Barca på något sätt, vilket många verkar göra, sedan huruvida jag inte är en sann klubbälskare då låter jag andra avgöra.

Vill bara säga att jag tycker att det är synd på ett sätt om detta går igenom. Zlatan är fantastisk, men Eto'o... Eto'o är en spelare jag gillar starkt, och i min värld är en miljard för Ronaldo möjligtvis jämförbart med hur mycket överpris 440 miljoner + Eto'o + Hleb är för Zlatan (detta är uppgifterna jag läste sist, kanske har ändrats).

Annars, välkommen till La Liga Zlatan. Världens bästa liga.
Real Madrid GaGo Är Bäst
2009-07-17 14:29
Spärrad. /Red
Barcelona Rambla - K9
2009-07-17 14:28
Storebror

Duttig ponke du. Vad vill du ha, en guldstjärna eller en klubba?

Ja, för dina inlägg är det verkligen kvalité på.
Barcelona Hetfield
2009-07-17 14:28
Till er som vill ha Villa:

Men tänk lite, hur ska man sälja Eto'o? Ingen vill köpa Eto'o för det priset som Barcelona vill ha, och få lag kan matcha hans lönekrav

Man kan ju inte betala så mycket för Villa och sedan behålla Eto'o om han ska lämna nästa säsong, så sluta upp med att klaga
Real Madrid Storebror
2009-07-17 14:27
Mojito

klart att det är svårt att ta det på allvar. jag viste att jag hade rätt hela tiden, kom in snällt och sa den nyheten o ni hoppade på mig, får väl sluta med det.

Glad för eran skull han är en bra spelare.
Barcelona Rambla - K9
2009-07-17 14:27
chrisespaña:

Ja men du kan ju inte värdera något du inte är garanterad att få betalt för hur du än vrider och vänder på det. Lämnar Eto'o utan ersättning nästa sommar, och som vi alla känner Eto'o, även du, vet vi det är fullt möjligt att han gör. Får man köpa Zlatan för €40m då tror du? Skulle inte tro det. Pengarna Barcelona lägger upp ur egen ficka är 40m + Eto'o. Du kan inte sitta och gissa vad han kan inbringa när det verkar totalt omöjligt att sälja honom. Visst, man kan låta han gå för 10-15m till Milan eller Arsenal. Det spelar dock ingen roll, lägg till de pengarna för Zlatan så räcker inte 50-55m för honom.
Barcelona Pep - El Míster
2009-07-17 14:26
Ja, vad skall man säga? Är inte orolig direkt för Zlatans kvalitéer men en sak undrar jag över. Zlatan kommer aldrig, tror jag, kunna sätta den pressen som Etoó gör på motståndarna. Även om Messi, Xavi, Henry, Yaya och Iniesta gör det tillsammans så är Etoó speciell. Men jag ser ingen anledning att inte lita på Pep så, Välkommen Zlatan till världens bästa lag genom tiderna :)
Real Madrid chrisespaña
2009-07-17 14:26
Mojito/ Må vara hänt men i den verkliga världen är han värd en hel del.
Barcelona Mojito
2009-07-17 14:24
chrisespaña

I Barcas ögon är Eto´o värd Zero money.
Barcelona ★Dizzy★
2009-07-17 14:23
Inget är klart med Zlatan. Inget står på hemsidan så det är bara att andas. David Villa blir klar om 2 dagar:D
Alenao
Ge Zlatans en chans istället för att klanka ner på hans humör o.s.v Tror knappast att han kommer att gnälla och vad ska man gnälla på när man har så grymma spelare runt om som man har i Barca.

Folk skriver om att han saknar speed. Han har speed men han är ingen grovlöpare, vill man ha en sådan så skulle man ha satsat på Tevez.

Han värvas som en tung target i mitten som kan ta emot inlägg, nicka in hörnor, ja helt enkelt sätta tyngden där framme. + alla andra egenskaper han besitter. Han är världens mest komplette anfallare.

Fattar inte hur ni kan klanka ner på en spelare som är Italiens största och har varit det i 2 år. Inters 2 senaste ligaguld är tack vare honom. Han har vunnit ligan varje år i varje lag han har spelat i proffesionellt.

Som sagt, ge han en chans. Barca kommer att bli bättre med honom. Och han är hungrig efter tittlar också.

Visst är priset högt men det är marknaden som bestämmer det priset egentligen och för Inter är Zlatan ovärderlig. Nu börjar Inters motståndare tala om guld i ligan igen. Villa hade också varit en bra värvning men Villa och Eto är rätt lika så varför ens byta då.

Såg ni inte tydligt mot Chelsea att Barca fullständigt saknade tyngd och fysik där framme.
Barcelona Mojito
Storebror

Upprättelse!!! Nöjd???

Har för mig att du nämnde någon polares polare, och den källan är, och det förstår du nog, lite svår att ta på allvar.

Men nu måste det kännas jättebra för dig att du hade rätt.
Pete nr1
Damn!!!! Tror/hoppas att Zlatan levererar i la liga. Kul för Z och Sverige att ha en spelare i ett av de två bästa lagen i världens bästa liga.

Fatta vilka spelare Barca och Real ställer på planen i höst. Fatta vilken match när spanien derbyt är i november.....

Vi kan ju tycka hur illa vi vill om varandra men personligen så tycker jag att båda lagen och spanska ligan är vinnare när vi förstärker så som vi gör.

Må bästa lag vinna, så länge det är Real ;)
2009-07-17 14:21
el Flaco

Av dem 3 stora, PL, Liga BBVA och Seria A så är Serie A sämst.
Men stjärnor finns det fortfarande där. Jag skulle inte ha något emot att Diego, Melo, Amauri, Giovinvo, Pato, Cassano, Milito, Trezeguet, Buffon eller Frey kom till Barca. Skulle du? :)
Real Madrid chrisespaña
2009-07-17 14:21
Rambla/ Ja, man måste ju värdera affären som i alla andra företag som gör affärer, och frågan är således hur mycket Etoo kan värderas till? Du är själv inne på mer än 25 M €, det får man ju lägga på cashinsatsen. Hlebs lån var ny info för mig, tack.
Barcelona LennyRomario
2009-07-17 14:19
Så länge det inte är bekräftat på några hemsidor är det inte officiellt. Hoppet är det sista som lämnar människan; Det finns fortfarande en chans att det bara är en ond dröm.
Real Madrid Armin [TheJoker]
2009-07-17 14:19
Engen

Zlatan är en komplett spelare, mycket bra. Men målskytt av rang? Han har aldrig gjort mål i CL slutspel och han gör sällan mål i de stora matcherna. Killen har ju ALDRIG nätat mot Juventus.
Annons: