/spanien/barcelona/forum/17623.aspx/spanien/barcelona/forum/17623.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Andreas-
2009-07-17 20:13
Han dominierar i Serie A, utan att han några bra medspelare. Snälla, i Barcelona har han världens bästa spelare genom tiderna runt sig.

Xavi o Iniesta är världens bästa mittfältare. Dem kommer ge Zlatan bollar varje match, o det är bollar Zlatan får en gång på säsongen i Inter. I anfallet finns sen Messi och Henry. Jag nöjer mig med att säga just det. Det är LITE skillnad mot Inter..

Att ha Eto'o kvar i klubben har alltid varit prio ett. Men det känns som att Eto'o verkligen inte vill. Sen ja, det här är bra för Barcelona. Det låter sjukt, jag vet men..

..Zlatan är världens bästa anfallare. Han är bättre än Eto'o. Vi har förlorat Eto'o, vi måste ha en ersättare. Villa verkar ju vara omöjlig. Ge Inter vad dem vill ha för Zlatan.

Glöm inte att vi ska vinna CL o Ligan nästa säsong, då håller garanterat inte Bojan lr K9 i startelvan.
Barcelona Hetfield
2009-07-17 20:12
Samuel Eto'o kommer att försvinna, så det är väl dags att börja säga hejdå till Samu
Barcelona pokke
2009-07-17 20:12
Om vi inte får Zlatan och Eto'o stannar för att lämna nästa säsong som bosman så blir jag inte sur. Hade jag varit Eto'o hade jag spelat och bara lämnat nästa år. Kan ni tänka er hur Eto'o känner sig när en klubb behandlar honom som en idiot när han ger allt hela tiden.
Barcelona Nesto
2009-07-17 20:11
Kan ni sluta tjaffsa om Eto'o vafan ;P

Ledningen vill inte nog inte ha honom kvar därför man letar efter en annan striker.

Och att Zlatan inte har någon konkurrens i italien -.-
Seriöst den Italienska ligan är inte som allsvenskan direkt.
Men visst den är så mycket sämre än den engelska.

Är han värd 40 €+Eto'o och ett hleb på lån?
Skulle inte tro de. In med Villa istället.
Barcelona Rey Eto´o
2009-07-17 20:11
Istället för att komma med argumentet hellre köpa zlatan och ge bort eto'o än att han lämmnar nästa år är bara löjligt. Om barca hade velat ha kvar honom hade man gjort allt för att få han att stanna det är klubben som orsakat allt detta.

Tror ni man hade gjort samma sak med messi?
Barcelona Abbe - el triplete!
2009-07-17 20:10
Ämne: Ämne: Ämne....
Hur kan du garantera att Zlatan blir en flopp när folk inte kan garantera att han kommer göra minst lika bra ifrån sig som Eto'o? Dubbelmoral.
Barcelona pinup
2009-07-17 20:10
SaM__: meriterna kan inte ha nåt att göra med att den ena spelar för barcelona och den andra för inter?
Barcelona Rey Eto´o
2009-07-17 20:08
soliman//
Mena du att det inte är ett tecken på en bråkstake? det är den attiyden man inte vill ha.
Barcelona Hetfield
2009-07-17 20:08
Barcaholic

Öh..man börjar tröttna på folk som säger sånt, om man skulle ha betalat för Villa, då hade man haft kvar Eto'o, och ingen kommer att betala 30 + miljoner för Eto'o
Då hade det blivit en situation där vi har Villa och en sur Eto'o som kommer att försvinna gratis nästa år

Rey Eto'o

Messi tog Ronaldinhos nr när han försvann till Milan, so what's your point?
Real Madrid soliman
2009-07-17 20:07
Ämne: Hetfield//
Vi kan v....
Du förstår väl att han säger ''De gav mig inte nummret, jag tog det'' med glimten i ögat. Undrar vem som är idiot här.
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2009-07-17 20:06
Rey Eto´o

Han skojade.

I Barca får han Eto'os nummer. Då får han fan ta o bevisa att han kan vara bra i de stora matcherna.
Barcelona Barcaholic
2009-07-17 20:06
Men hur kan det vara bättre för klubben att byta Eto'o mot Zlatan PLUS 48 MILJONER EURO? Det är fan sjukt Hellre köpa D.Villa för 50 miljoner istället eller hur? Hellre ge Eto'o högre lön och skriva på nytt kontrakt?

Hur kan du garantera att Zlatan kommer vara minst lika bra? Zlatan är en big game flop, du vet det, jag vet det, allihopa vet det. Han dominerar i Serie A när han inte har någon konkurrans för fan.
2009-07-17 20:05
Ämne: Hetfield//
Vi kan v....
Läs mer än bara rubrikerna, ett tips bara, blir bättre då :-).
Barcelona Rey Eto´o
2009-07-17 20:04
Hetfield//
Vi kan väl börja med det som hände senast. Han snodde åt sig ett nummer.

Zlatan "De gav mig inte nummret, Jag tog dett" Vilken idiot
Real Betis Ostfrallan
2009-07-17 20:04
Såg Eto'o första gången i Mallorca och har älskat honom sedan dess. Trist om han lämnar, men man får förstå att spelare vill ha ombyten i sina liv och prova på andra ligor osv.
Barcelona Hetfield
2009-07-17 20:03
Rey Eto'o

Är det därför du inte ens kan komma med ett exempel? Snälla, gå och sov eller nått, börjar bli lite sent för din del
Barcelona Rey Eto´o
Xavi O Iniesta=bäst //
är endå värt att diskuter. Om laporta gör denna dealen är han fan blåst i huvudet. Viborde vinna alla sex titlat med zltatan om han är så pass bättre än eto'o
Ämne: Abbe - el triplete!/....
Jag försvarar inte Zlatan, utan jag försvarar Laporta, så du vet. Jag vill nog lika mycket som du att Eto'o ska stanna, men inte till vilket pris som helst. Lejonet har på sätt och vis satt sig i den här situationen själv.
Andreas-
2009-07-17 20:02
Ämne: Ämne: !--TEMP_B--!Ämne....Eto'o har varit riktigt bra. Zlatan kommer vara minst lika bra.

Jag håller med om att Eto'o blivit illa behandlad. Men jag kan garantera dig att Eto'o gjort sina fel han med. Nu ser det ut att vara slut. Och som sagt, jag hejar på Barcelona, inte på Eto'o. Man måste ju se till klubbens bästa, även om det blir på bekostnad av en våra bästa spelare senaste åren..

Edit: Du kanske vill att Eto'o ska gå gratis i vinteruppehållet?
Barcelona Rey Eto´o
2009-07-17 20:01
Hetfield "Vad har Zlatan gjort/sagt som har skapat turbulens?"

Du kan inte mena allvar? du skämmer ut dig...
Barcelona Xavi O Iniesta=bäst
Vad händer me forumet:(?.
Rey Eto: Vi alla här inne har stor Respekt för Eto men tyvärr så kan vi inte bestäma över vilka värvinigar vi vill ha o vilka som vi vill ha kvar Tex Eto.
Men jag tycker att vi ska sluta bråka o istället minnas Eto som en spelare som gav allt i alla matcher,han gjorde 104mål på 5 år,han vann Två Cl tittlar o han gjorde mål i både finalerna.
Tack för de du gjort Eto o vi kommer att sakna dig.
Forza Barca Y ETO.
Barcelona SaM__-
Ajdå!.. Det här var väl sämsta tänkbara nyhet man kunde få. Jag förstår fortfarande inte hur Zlatan kan rankas så pass högre än Eto'o. Om man jämför de tvås meriter så är det ju utklassning från Samus sida. Bara i år har Samu mäktat med mer än Zlatan på alla områden. Inter nu gör ni ett kap.

Nu hoppas jag att Eto'o visar vilket stort ego och vilken självdiciplin han har. Det här är tamefan ett hån mot honom. Visa stolthet kära Samu och vägra gå till Inter. Sen lämnar du för Mallorca gratis nästa sommar. Visst klubben går alltid före. Men det Samu har gjort för klubben är värt ett bättre slut. Inte fasen ska han bli bortbytt.
Andreas-
2009-07-17 19:59
Ämne: Hetfield //
VAD FAN....
Zlatan kan i Barcelona växa ut till världens bästa spelare. En plats han kommer dela med Xavi, Iniesta o Messí!
Barcelona Barcaholic
2009-07-17 19:59
Ämne: Ämne: Vilka n....
Öhh vem fan vill skriva på kontrakt när man behandlas som skit trots att man gett 100 procent och varit en av barcas bästa spelare nästan varje säsong så länge han varit i barca?

Snälla när det hade gått halva säsongen alla ni avguda Eto'o och hade aldrig velat BYTA honom mot någon men nu han gjorde några få dåliga matcher till sist och ni vill få bort honom direkt. Medgångsfans är mitt ord för er.

Barcelona Rey Eto´o
2009-07-17 19:58
Abbe - el triplete!/
Jag kanske inte vet vad som händer men man börja förstå att laporta fular sig. Han sa ju för ett tag sen att han inte kunde få tag på eto'o och nu när zlatan nästan är klar så woops, kan han få tag på han
2009-07-17 19:58
Ämne: Hetfield //
VAD FAN....
Sorry! Alla har inne glömde nog att du vet exakt vad som har hänt, vårt fel.
Barcelona Hetfield
2009-07-17 19:57
Rey Eto'o

Snälla...just stop it, för varje sak du säger så blir du allt mer pinsam

Vad har Zlatan gjort/sagt som har skapat turbulens?
2009-07-17 19:54
Ämne: Är det bara jag elle....
Problemet är att du uttalar dig utan att ens ha en aning om var som händer. Det gör att allt bara blir löjligt.
Barcelona Rey Eto´o
Hetfield //
VAD FAN HAR ZALTAN GJORT DÅ! Om det är problemet är väl ZLATAN den sista i denna världen som man skulle vilja ha.

Zlatan har skött sig minst 3 gånger värre än vad eto'o har.
Barcelona Hetfield
För mig så har Samu nästan blivit en Cule, tack vare den långa perioden som han har varit här, och tack vare att han har varit med i mycket av det som har hänt i Barcelona, så när han säger nått sånt, då svider det
Annons: