/spanien/barcelona/forum/17622.aspx/spanien/barcelona/forum/17622.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona basaric
2009-07-18 01:50
el Flaco

Ja, Pep sa ju direkt då han tog över att han vill ha en stor och stark 9a.
Pep kommer se till att Zlatan inte får någon speciell status i klubben, så att han anses vara viktigare än resten.
Barcelona Oha789
2009-07-18 01:49
basaric

Nu är du lite för tjatig, jag försökte hjälpa till och det gick inte..
Pallar inte längre skriv med dig. Du låter saker bli störe och störe och man får bara huvudverk av dig.

Jag backar undan.

barca!!231

Du är hjärtlig välkommen! om du är medgånsfans eller om du är Zlatan fans eller om du är Barca fans så är du välkommen från alla olika håll.
Barcelona Vampíro - El Triplete 2008/2009!
el Flaco:

Tror inte heller att Zlatans attityd kommer vara något jätteproblem. Vi får inte glömma att Ibra är den som kanske mest är för en övergång till Barça och han vet nog att han måste skärpa sig och sluta leka "allan ballan" ;). Tror nog han fattar hur hirarkin i klubben ligger till, precis som Henry så får han acceptera att han inte är den stora stjärnan längre.
Barcelona el Flaco
basaric/

Personligen uppfattade jag inte att barca!!231 menade att Zlatan inte var en världspelare. Kanske var bara ett missförstånd från din sida.
Barcelona barca!!231
2009-07-18 01:47
Ämne: Oha789

Jag tror i....
aha, mitt fel att jag inte skrev tydligt.
Barcelona basaric
2009-07-18 01:45
Oha789

Jag tror inte du förstår vad jag menar...
Jag tycker att Aguero är en av världens bästa fotbollspelare, killen är riktigt bra...
Men det verkade som att han menade att Aguero är en världspelare men inte Zlatan.
Barcelona el Flaco
2009-07-18 01:45
Rambla/

OK, fair enough. När jag först hörde att Zlatan ryktades vara på väg till Barcelona var jag först tveksam om hans spelstil skulle passa in, men om Pep vill ha honom lär det nog fungera. Sen att Zlatan kan vara lite divig och problematiskt lär nog inte vara något problem i Barça. Om Pep kunde hantera Eto'o kan han nog hantera Zlatan.
Barcelona basaric
2009-07-18 01:43
Rambla

Jag har svårt att välkommna nya supportrar som bestämmer sig för att hålla på Barcelona för att dom har vunnit Champions Leauge och värvar Zlatan.
Jag blir svarsjuk och arg, vart va dom alla förra året? Då vissa av oss grät till vissa matcher, då folk skrattade åt oss? Då vi blev förnedrade.. Då det flesta gick snett?
Barcelona barca!!231
2009-07-18 01:43
Ämne: Rambla

Jag kan ha....
jag är också emot medgångssupporters =), det jag menar är att aguero är riktigt bra för att vara född 1988, ett exempel är matchen mot barca när han avgör i slutet på. jag har inget emot zlatan heller, han riktigt bra.
Barcelona Oha789
2009-07-18 01:42
basaric

Aguero var en väldigt viktigt spelare i början av föra säsongen. Han var i jämna steg med Messi ett tag i sin målskytt. Han har fortfarade mycket att ge spelaren Aguero. Men jag skulle ablsut kunna ha han som första Anfallare i Barcelona.

Killen är snabb, Målfarlig och väldigt kreativ. Agueros riktiga position är som ytter. Om Barcelona värvar han skulle jag bli glad alla dagar i veckan.

Om Benzema platsar i en stor klubb. tycker jag ablsut Aguero är mogen för den uppgiften.
Barcelona Rambla
2009-07-18 01:41
el Flaco

Jag har för mig att Pep har kommenterat Zlatan och verkligen berömt honom att det är en riktigt riktigt bra spelare. Fast på alla forum så är man övertygad om att Pep vill ha Zlatan. Txiki har ju bekräfat att Zlatan praktiskt taget var prio nr1 som anfallare.
Barcelona ° VISCA EL BARCA °
2009-07-18 01:40
http://www.youtube.com/watch?v=W0zxnfiRrIE --KOLLA IN DEN

SNART ÄR HAN KLAR, JAG VÄNTAR REDAN ATT DE SKA KOMMA UPP EN ARTIKEL DÄR DE STÅR IBRAHIMOVIC KLAR FÖR BARCELONA.

Zlatan Ibrahimovic föddes och växte upp i stadsdelen i Rosengård i Malmö.

Efter att ha gått ur Stenkulaskolan med godkända 3,2 i snitt och gått merparten av gymnasiet på Borgarskolan avbröt Zlatan studierna för att satsa heltid på fotbollen, Och snart är han klar för Världens bästa fotbollslag, FCBARCELONA !

Menmen, jag skulle gärna passa på att skriva lite om Eto'os presentation under den tiden han var med oss och krigade för varje match.
Jag själv vet inte hur det känns att spela utan en spelare som Eto'o som är så villig att göra allt för den stunden han är på planen. För mig känns de liksom, när vi tappade vår stjärnbrasse Ronaldinho.När man var ledsen och sårad att inte se Ronaldinho i den röd-blåa tröjan med den fina leedén som han hade alltid i vår stadion (CAMP NOU).
Många här inne tycker säkert att Eto'o inte gjorde något själv på eget hand? Men varför inte tänka på att han är en Striker och när väl han hade bollen då hittade han på något typ som att skottfinta sedan lägga in den i mål? När Ruud Vanistelrooy gjorde de massvis målen för Realmadrid de var då att han antingen peta in mål hur lätt som helst eller att han fick returer och satte in de direkt, det här är inget fel, det är så en striker som de ska vara, nu mena jag inte att Eto'o brukade göra såna men jag ville bara ta upp att en Striker är inte en sån typ som ska ha hand om dribbla förbi ett par spelare som Messi,Cristiano,Robben och Walcott gör.

Hur som helst så tycker jag att Eto'o skall ha en stor eloge för sina insatser både på och vid sidan av plan.

Om det här skulle bli helt klart med att Zlatan kommer till oss och Eto'o och Hleb går på lån till Inter, så önskar jag både Eto'o och Hleb en stor stor lycka i deras nya adress.
Jag kommer verkligen sakna Eto'o och kommer längta så mycket så att han är tillbaka och kör hårt inför konkurrensen mot Ibrahimovic.

Barcelona Rambla
2009-07-18 01:39
Ämne: Rambla

Jag kan ha....
Jo, men det gör ju inte saken lättare för de som är nya att känna sig välkomna eller hur? Tänk om klubben skulle resonera på samma sätt? De vill ju ha nya culés som tar laget till sitt hjärta. Det börjar med en spelare, man bli mer intresserad av klubben och vips så vill man lära sig allt om klubbens historia. Rätt var det så blir man tom en medlem i klubben. Det verkar inte vara något ont i barca!!231, han vill säkert bara vara med och diskutera med oss andra och passa in.
Barcelona el Flaco
2009-07-18 01:38
Rambla/

Jag skrev tidigare att Pep har förmodligen gett sitt godkännande till att värva Zlatan och att han har förmodligen någon uttänkt plan om hur han ska använda honom, men har han själv sagt att han vill ha Zlatan? Finns det någon nyhet/artikel som nämner att Zlatan är en av Peps första alternativ som #9?
Barcelona basaric
2009-07-18 01:37
Oha789

Det inte det jag vill komma fram, föredrar han Aguro fine.. Men vad ska "han är redan en världspelare" betyda? Att Aguero är det men inte Zlatan?
Barcelona basaric
2009-07-18 01:36
Rambla

Jag kan ha fel angående han, men jag hatar tanken att det kommer vara fullt med medgångarfans här om ett par dagar, jag hatar dom, jag hatar dom från hela mitt hjärta...
Barcelona Rambla
2009-07-18 01:35
Ämne: Tänkte just på en sa....
Skoja inte. :D
Jag hade fan kreverat.
Barcelona Oha789
2009-07-18 01:35
basaric

Jag kan bara hålla med barca!!231 att köpa Aguero istället för Zlatan. Jag tycker inte han har fel. Sen kan du ha en annan åsikt, det kan du jätte gärna ha också.

Om killen blev medlem för Silly så ska vi bara vara go och normal mot alla som kommer in. Om en kille blev medlem här idag för Zlatans skull så ska vi respektera det. För vi alla har blivit Barcelona fans på nån anledning ellerhur.?
Canaletes
2009-07-18 01:34
Tänkte just på en sak...

Hellre Zlatan än Adebayor... ouff!! Vilken lättnad
Barcelona Rambla
2009-07-18 01:33
basaric

Kom igen nu, lugn och fin. Han har en lite annorlunda syn på vilka spelare vi borde värva. Gör dig inte ovän med honom nu, utan välkomna honom till forumet istället. :)

Nej jag vet, jag skrev först fel namn men ändrade som du nu ser.
Barcelona basaric
2009-07-18 01:32
Rambla

Jag har inte sagt någonting om att Barcelona borde värva Kun?
Barcelona barca!!231
2009-07-18 01:32
Ämne: Oha789
"det sk....
jag var bortrest=)
Barcelona basaric
2009-07-18 01:31
Oha789
"det skulle vara bättre om baraca använder pengarna till aguero istället, han är redan en världspelare"

Vad ska det betyda? Kom igen, killen säger ju att han blev medlem för att det är silly season men det är inte så att silly började idag..
Barcelona Rambla
2009-07-18 01:31
barca!!231

El Kun är nästan omöjlig att värva. Sen får du tänka på att Pep vill nog ha en lite större spelare i mitten. Zlatan är helt klart Peps egna val av anfallare.
Barcelona barca!!231
2009-07-18 01:29
jag kan lova dig att jag hade hellre vilja se aguero än zlatan i barca.
Barcelona Oha789
2009-07-18 01:28
basaric

Jag har läst lite av hans inlägg tycker inte jag hitta nåt dumt. Förutom att man ibland kan ha olika syn på saker o ting.

Du kan gärna säga vilken inlägg va så kontig att du reagera?
Barcelona basaric
2009-07-18 01:28
Ämne: När det står på offi....
Rambla

Ja, det där läste jag förut, Inter och Barcelona är överens... Zlatan har officielt sagt att han är interesserad, den enda som kan förstöra affären nu det är Sami.
Barcelona barca!!231
2009-07-18 01:27
Ämne: Barca!! 231

Jaha,....
brukade inte besöka svenska fans så ofta innan
Barcelona Rambla
2009-07-18 01:26
När det står på officiella om en principiell överenskomelse så måste det väl vara ganska så nära? Det betyder mao att klubbarna är överens. Fast det finns fortfarande chans att affären faller och att vi åter igen försöker på Villa eller att tom Eto'o stannar.
Barcelona basaric
2009-07-18 01:24
Barca!! 231

Jaha, men vart var du förra säsongen? Fanns inte Silly då? Du vet att jag har rätt;) Men man kan inte klandra dig, vem fan vill inte börja hålla på världens bästa lag?
Annons: