/spanien/barcelona/forum/17621.aspx/spanien/barcelona/forum/17621.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rey Eto´o
2009-07-18 16:54
Hetfield//
Inte konstigt ingen svara rakt av på de så varför inte. Du är ingen ipod du heller
Barcelona Ronaldinhoismx3
2009-07-18 16:53
kluivert_nr9

Riberys pris ligger väl på en 70 M € eller något sådant har väl Bayern begärt och det verkar som om han inte kommer lämna i år då Barca inte vill lägga sådana pengar, Madrid? Ja, vem vet de kanske tar ett till lån och köper honom men det verkar högst osannolikt och Man u har köpt färdigt läste jag någonstans.

Enda laget som skulle kunna köpa han är väl City men jag har inte hört något om de ens är intresserade av honom, konstigt nog.
Barcelona pinup
2009-07-18 16:52
Rey Eto´o: Sant, det är varken bra skött av honom eller Eto'o enligt mig. Dock värre av Laporta.

Men hoppas övergången blir av och vi beger oss mot en ny trippel!
Barcelona san_miguel
Ämne: Rambla

Fattar int....
HAHA!
Barcelona Sersari
Hetfield

"Han påminner mig om e trasig CD skiva som jag hade, spelade bara samma jävla låt om och om igen"

- Touché

Fan gå vidare!
Barcelona BlueRed
MrHo

Lika höga som oddsen på att Per Zander skulle få ett bättre jobb än att skriva för FK.
Barcelona Jr. Honken
2009-07-18 16:51
Sersari

Hoppas verkligen att Eto'o inte stoppar affären. Det är (som sagt) bäst om han lämnar, och Barca då "får" Zlatan.

Han (Eto'o) har verkligen visat sitt sämsta jagi den här röran...
Barcelona Rey Eto´o
2009-07-18 16:51
pinup//
Tycker endå laporta kan göra mer för att övertyga eto'o att stanna. Tänk er messi i denna situationen, laporta hade slickat hans skor
Barcelona san_miguel
2009-07-18 16:50
De som står på aftonbladet verkar ju nästan som om dom ska köpa honom iaf även om eto blir kvar.

Fast de kan ju vara en tidningsanka
Barcelona Hetfield
2009-07-18 16:49
Rambla

Fattar inte varför du jiddrar så mycket med Rey Eto'o, du har väl fattat att han är envis, och han har samma argument hela tiden

Han påminner mig om e trasig CD skiva som jag hade, spelade bara samma jävla låt om och om igen :P
Real Madrid MrHo
2009-07-18 16:48
Vad är oddset på att Etoo stannar kontraktet ut och går till Real som han har i sitt "hjärta" enligt Per Zander nästa säsong?
Barcelona san_miguel
2009-07-18 16:47
Ämne: Rambla.
Eto'o vi....
håller med
Barcelona kluivert_nr9
2009-07-18 16:46
Ämne: Ni som inte vill se ....
ehh... ja!? :)
Vill se dom varje dag, skulle kunna tänka mig att byta ut Henry mot Ribery... men det hade väl varit för bra för att vara sant enligt mig.

Jag kommer inte gråta över Zlatan, han är grym och jag har alltid gillat honom. Han har betyt mer för svensk fotboll än vad nån annan någonsin har. Problemet är bara att det är på en legend, lejonets bekostnad han kommer på.
Om Eto'o ändå hade haft en dålig eller hyffsad säsong bakom sig hade jag förstått... men han var istället helt otrolig på alla plan. Mål, offensiv, försvarspel, inställning... allt var perfekt. Han bet ihop o fick både Pep o Laporta att skämmas.

förresten... någon som vet vad som händer med Ribery... och vad hans pris ligger på?
Barcelona pinup
Rey Eto´o: Det finns nog inte någon här som inte vill se Eto'o i Barca. Men du menar väl inte att du hellre ser Eto'o stanna året ut med disharmoni i truppen för att sedan gå och lämna Barca utan anfalls alternativ (nåja) istället för det som nu är påväg att hända?
Barcelona Barça-fan
Rambla.
Eto'o vill lämna på free transfer. Det måste ju vara klart för alla nu. Han vägrar skriva på nytt kontrakt och vägrar att bli såld. Det är Eto'o som visar på jävligt dålig karaktär.
Barcelona Rey Eto´o
Rambla //
Du och dina svenska ordsråk är så kallade påhopp, läs dina meddelanden sen ser du att det är lite påhopp.

Du det var faktiskt två veckor sen max han sa att han inte fick tag på eto'o, och om han ahr så svårt att få tag på eto'o han hela tiden hänger upp sig på det kan han åtminstone, tala om för pressen att ja jag har fått tag på eto'o och i ska nu försöka hitta en lösning.

Det är många små saker som visar hur dåligt de behandlar eto'o det borde du ha märkt vid detta tillfälle. Jag gav dig exempel men du verkar stirra dig blint på att laporta sagt att han inte får tag på eto'o.

Och vem har sagt att agenten har påstått att eto'o behandlas dåligt, försökk att svara på det.
Barcelona san_miguel
Ämne: san_miguel

Kan bl....
Jo men jag tro inte dom kommer bli mer sams bara för han skriver på nytt kontrakt.
isåfall skriver han bara på för att han får bra betalt, annars kunde han skrivit på redan nu.
En bra j*vla fråga är varför Samu är så jävla arrogant och envis och hela paketet.

Vill du vara kvar i Barca acceptera det j*vla kontraktet du erbjuds eller dra till ngt varmt ställe!!

Börjar lacka mer och mer på den där killen!
Barcelona Rambla
2009-07-18 16:44
san_miguel

Kan bli ännu värre tjafs om han vägrar att förlänga kontraktet. Det lär skapa disharmoni i hela truppen om Pep och Eto'o ej drar jämt.
Barcelona san_miguel
2009-07-18 16:42
Ämne: vill ha kvar eto'....
Men De är väl bra mycket intressantare vad Pep vill en vad du vill.
De måste va bra mycket bättre för klubben att han försvinner nu en att Pep och Eto kommer tjafsa
Barcelona Sersari
2009-07-18 16:41
Ni som inte vill se Zlatan i Barcelona kan lika gärna börja vänja er nu. David Villa kommer stanna i Valencia, enligt spansk media har han själv sagt det idag. Då finns det inte så många realistiska alternativ kvar förutom Zlatan. Det ända som kan stoppa det hela är Eto'o. Om så sker så kommer vi befinna oss i en märklig situation där Eto'o stannar mot klubbens vilja återigen, och där ingen ersättare för honom har inhandlats.

Någon som vill se H-E-M lira tillsammans även nästa säsong? :D
Barcelona Rambla
2009-07-18 16:40
Shi

Haha, jag har alltid försvarat Eto'o och är på hans sida, men precis som du så ser jag verkligheten för vad den är. Han gör sig nästan omöjlig.
Barcelona Sersari
2009-07-18 16:40
Barcelona Rey Eto´o
2009-07-18 16:39
mena du mer pengar än alla i inters trupp eller barcas?
Barcelona Rambla
2009-07-18 16:39
Rey Eto´o

Vilka personliga påhopp? Sluta spela drama queen nu. För dig är personliga påhopp när man inte håller med dig? Okej, jag förstår.

Ja, hela situationen är ruskigt dålig hanterad av hela klubbledningen, det har jag hela tiden hållit med om. Det är dock inte samma sak som att man behandlar Eto'o illa.

Du hänger upp dig på att Laporta sa att han inte har fått tag på Eto'o. Har du ens reflekterat över när han försökt få tag på honom? Det var antagligen under juni månad. Vi är nu långt inne i juli månad. Det är inte samma sak som att Laporta aldrig någosin mer kommer att få tag på Et'o. Vilket fånigt så kallat argument.

Var det allt som du syftade på när du skrev at att du går på fakta när Laporta säger att han inte fick tag på Eto'o. Är det ditt bevis på att Eto'o behandlas illa av klubben eller vad menar du?

Vad är det för fakta som agenten säger som bevisar att Eto'o behandlas illa? Förösk att svara på det.
Real Madrid Shi
2009-07-18 16:38
Rey Eto´o

Nej inte alls, jag är faktiskt på Eto'os sida dock gör han sig omöjlig när han kräver mer pengar än någon annan i truppen.
Barcelona Rey Eto´o
2009-07-18 16:36
Shi //
Du skriver som om eto'o är boven i det hela.
Barcelona Barça-fan
2009-07-18 16:36
Shi.
Om Eto'o blir kvar, ja. Om inte, nej.
2009-07-18 16:35
Shi

Läs våra inlägg lite längre ner så får du se =)
Real Madrid Shi
2009-07-18 16:32
Är ni inte oroliga på att denna transfer cirkusen som ni har fått utstå med Eto'o och kompani är farligare inför nästa säsong än alla Real Madrids värvningar?

Sånt här sprider en enorm oro och att Eto'o är en envis jävel gör inte saken bättre direkt.
Annons: