/spanien/barcelona/forum/17618.aspx/spanien/barcelona/forum/17618.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rey Eto´o
2009-07-17 20:57
tarrak//
Om eto'o sköter sig så dålig, varför tar man in zlatan om det är anledingen till att eto'o lämmnar?

Messidinho_10 //
Hade klubben behandlat han på ett bra sätt hade han väl skrivit på? varför skrev han på senast tror du`?
Andreas-
2009-07-17 20:56
Ämne: Rivaldo_gudarnas gud....
Lämnar gratis?

Men du vet att det är det sämsta tänkbara för klubben FC Barcelona?
Real Madrid danneh
2009-07-17 20:56
Är ni glada nu, ni förstör Serie A, köper sönder ligan. Vilka svin ni är. Och för det pengarna? överpris! Vi skapar sjärnor ni köper!
Barcelona Rambla
2009-07-17 20:54
SaM

Det är en symbolisk grej när jag säger att han är värd 0 € för oss. Hade allt varit guld och gröna skogar, Eto'o hade haft fler säsonger kvar på sitt kontrakt, så självklart hade vi kunnat plocka in bra med pengar. Fast fakta kvarstår, han är ju verkligen inte lätt att bli av med (ursäkta ordvalet) tack vare in personlighet och de krav han ställer på intresserade klubbar.
Barcelona Rey Eto´o
tarrak //
Man spottar på eto'o finns ingen uppskattning ALLS! Så mycket som han gjort, förvånar mig om man ens ringer han och önskar han lycka till.
Andreas-
Ämne: FÖR klubben har beha....
Snälla, Eto'o har inte behandlat klubben bra i alla lägen heller. Det har felat på två ställen. Klubben har inte skött fallet Eto'o perfekt, Eto'o har inte skött det perfekt heller.

Sättet du lägger fram dina argument på får mig att tänka på någon som hejar på Eto'o, inte på Barcelona..
Barcelona Xavi O Iniesta=bäst
Vi får inte glömma Chelsea matchen där vi inte kunde spela ut de så Alves matade inlägg från kanterna o Eto kunde inte göra nånting.
Men me Zlatan så kan han nicka eller så kan han ta ner den o trycka undan moståndaren o sen kan han passa en annan spelare som gör mål.
Så de kommer vara ett stort + om han kommer för vi skulle kunnat göra 14 mål till per seasong om vi hade haft en som va bra på huvudet.
Forza Barca
Barcelona Messidinho_10
2009-07-17 20:53
Rambla

Ja du har rätt förfan Eto fick ju ett kontrakts erbjudande för 2 veckor sig och han har inte äns tänkt på den. Hade han velat spelat för oss så hade han skrivit på DIREKT!!
Barcelona tarrak
Ämne: FÖR klubben har beha....
Du som vet - har Eto'o alltid uppträtt perfekt? Hur kommer det sig att Guardiola vill sälja honom trots att han öser in mål? Förlåt min fräckhet, men kan det vara så att du ionte har hela bilden?
Barcelona Rey Eto´o
Rivaldo_gudarnas gud //
Jag blir arg för hur man värderar eto'o. Hoppas från djupet av mitt hjärta att eto'o stannar och lämmnar på bosman nästa år.

Egentligen hoppas jag han skriver nytt kontrakt men det verkar inte hända:P
Barcelona SaM__-
2009-07-17 20:52
tarrak:

Men o andra sidan fick de flesta spelare en löneförhöjning. Ska man locka kvar klubbens bästa målskytt krävs det nog något mer än en kontraktsförlängning. Behöver inte vara stora summor, men någonting som visar att man uppskattar och har uppskattat det han har gjort.

Men o andra sidan förstår jag inte heller vad som går igenom Samus huvud. Han har redan en väldigt bra lön och så vitt jag vet älskar han ju Barcelona? Eller mistror jag mig?
Barcelona Rivaldo_gudarnas gud
2009-07-17 20:51
Vampíro - El Triplete 2008/2009!//

Dom hoppas väll på att han (Hleb) ska göra bra ifrån sig i inter så vi kan få mer betalt för honom efter säsongen.
2009-07-17 20:51
Barcelona tarrak
2009-07-17 20:50
Dessutom ska vi komma ihåg att Samus egen agent bevisade att han fått ett nytt kontraktsförlag med bibehållen lön. Är det Laportas, Txikis eller Guardiolas fel att han inte skrev på det? Kan vi spara på alla ord om att spelaren blivit illa behandlad till någon som verkligen förtjänar det?
Barcelona Rey Eto´o
2009-07-17 20:50
FÖR klubben har behandlat han som skit, hund skit. Hade du viljat stanna i en klubb som behandla dig på det sättet de gör? Om det inte vart några problem varför tror du inte han skriver på ? varför tror de ger han den lönen han inte förtjänar de vill ju inte ha han.
2009-07-17 20:49
Rey Eto´o//

Vi förstår alla att du är bedrövad att din favoritspelare lämnar din favorit klubb. Jag va precis lika bedrövad när Rivaldo lämna. Och om du tycker etoo blev dåligt behandlad. Läs då hur Rivaldo blev behandlad.

Men faktum är att spelare kommer och spelare går. Och precis som med fallet Ronaldinho så är det bäst för både Etoo och barcelona om det blir en skillsmässa. Zlatan är tsm med Villa den bästa ersättaren vi kan få. Och om vi nu skulle vilja ha Villa hade det ändå landat på en liknade summa som den vi ger inter nu. Så återigen bra agerat av Laporta och ledningen. Bästa presidenten vi haft sen jag börja heja på barca. Handlinskraft är hans mellannamn ;P
Barcelona Vampíro - El Triplete 2008/2009!
2009-07-17 20:49
En sak fattar jag fortfarande inte, varför låna ut Hleb? Txiki sa att man jobbade hårt för att få honom och att man inte bara tänkte ge bort honom, han skulle få en till chans. Ok, så lär det inte bli men varför låna ut honom, han är knappast en man för framtiden.

Hoppas Pep och Txiki på att Hleb ska få speltid i Inter för att han ska utvecklas och sedan återvända? Behåll honom eller sälj för han har ändå ingen långsiktig framtid i Barça. Han är redan 28 år, makes no sense.
Atlético DeBe
2009-07-17 20:48
Ämne: Bara några ord innan....
Jepp han kommer att bli viktig. Real har värvat tunga namn i sommar och om de mot förmodan lyckas spela ihop laget så kommer de att vara rejält svårslagna. Ni behöver inte oroa er, Zlatan kommer att göra er gott, ni kommer bli bättre än förra året.
Barcelona Rambla
2009-07-17 20:47
Ämne: Rambla//
Slingrar h....
Ja, och Eto'o vill ju trots det inte skriva på. Vad är det du inte förstår? Han nuvarande lön är hög som den är redan. Skriv på och förläng två säsonger till. Varför gör inte Samu det?
Barcelona SaM__-
Rambla:

Ja givetvis ska han gå med på det. Men att Eto'o inte vill lämna värderar fortfarande inte hans transfersumma till 0. Transfersumman är nog klubbar som City o Barca överrens om. Att Eto'o sedan genom höga lönekrav skrämmer köparna gör inte att hans värde sjunker direkt.
Barcelona Messidinho_10
poiu

Messi kommer är och kommer vara den bästa betalada i klubben/världen
Barcelona Rey Eto´o
2009-07-17 20:46
Rambla//
Slingrar hans agent sa ju att allt är likadant samma lön. Txiki sa ju också idag att det inte alls handla om pengar
Barcelona SaM__-
2009-07-17 20:45
Rambla:

Oavsett hur värdelös Llorente i Valencia är att förhandla så innebär det inte att Eto'o är värd 0. Jag håller med om att han har varit totalt oduglig i sitt agerande och jag förstår att Barcelona väljer att gå efter andra alternativ. Det hyllar jag klubben för. Men att lägga ut dessa summor på Zlatan är ett skämt i mina ögon då vi nånstans ändå måste värdera Eto'o nånstans. Oavsett om han värderas till 10 eller 25, vilket som, så är priset orimligt i mina ögon. Och nej, det är omöjligt att Eto'o är värd 0.
Barcelona Rambla
2009-07-17 20:44
SaM:

Det är svårt att sälja någon som vägrar att ens förhandla med intresserad part. Då hjälper det inte att man rear ut honom för €10m ens. Han ska gå med på att flytta dit också.

Alltså är det fortfarande 0 € eftersom det inte går att sälja honom.

Canaletes

Självklart menar jag även denna sommar. Nu är det inte kört ännu visserligen, men jag har svårt att se klubben klara av att sälja honom rakt av till någon klubb och få pengar på bordet samtidigt.
Barcelona Barcadinho.
2009-07-17 20:44
Bara några ord innan jag fortsätter med annat.

Faktum är att Zlatan har vunnit flera titlar med sina respektive klubbar (ni känner till det säkert).
Med Ajax vann han ligan o cupen och Ajax har svårt o vinna ligan när han försvann.

Med Juve vann han också ligan (som togs bort sen av fuskskandalen).

Inter hade väldigt svårt o vinna ligan fram tills Zlatan kom. Med honom gick det kanon.

Så han gör tydligen en skillnad där han spelar.

Jag ser fram emot att Zlatan hjälper oss med ligatiteln i Spanien.
2009-07-17 20:43
Ämne: Angående den påstådd....
Gustaf//

Bra skrivet
Barcelona SaM__-
Hetfield:

Nej nu yrar du. Eto'o kan inte teoritsikt sätt vara värd 0 så länge han sitter på ett kontrakt. Han värderas till 0 den dagen han ej är kontraktbunden.

Att Eto'o inte vill gå till City har inte något med hans värde att göra. Du måste skilja på transfersumma och lönesumma.
Barcelona Messidinho_10
Jag menar om Eto vägrar flytta på sig, hur blir det med Zlatan kommer han ändå?
Barcelona Rambla
2009-07-17 20:42
Rey Eto´o

Hallå, nu slingrar du dig. Vad vet du vad Eto'o har för krav? Har han berättat det? Du har fortfarande inget konkret att komma med utan det är dina känslor för Eto'o som styr nu.
Barcelona Barcelona10Messi
2009-07-17 20:41
Sluta döma Zlatan innan ni äns har sett honom spela i Barca. btw jag hoppas inerst inne att Barca lyckas värva Silva nästa säsong (10/11)

Silva--Ibrahimovic--Messi !Oj oj oj
Annons: