/spanien/barcelona/forum/17610.aspx/spanien/barcelona/forum/17610.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona VizzlA^^H-Z-M
2009-09-22 17:13
Vill se denna startelva ikväll, motiveringen är enkel, vi roterar bra och sparade abidal, touré, och puyol så alla dessa tror jag startar.

Alves Puyol Marquez/Chyg Abidal
Touré
xavi iniesta
messi Ibra henry

skulle vilja få igång marquez..men om han inte är helt redo så blir det chyg istället..keita vilar, och iniesta startar.
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
2009-09-22 17:13
Leo´s bröstnedtagning/mottagning och sen volleyn med högern glömmer man inte. Otroligt fint mål. :)
schlattan
2009-09-22 17:11
Ingen bra feeling inför ikväll. Känns lite som en mellanmatch...
Barcelona Barça! - V.V (MQUC3)
2009-09-22 17:09
Barcelonistas...

Ehhmm..
Var 2008 i Januari och kollade på Barca-Racing
Väldigt jämn match som vi vann efter mål av Henry.
Vi hade inte alltför lätt den matchen så vad babblar du om igentligen?
Barcelona DM1982
2009-09-22 17:09
Ämne: racing är ett lag so....
Nja, bortavinsten mot Racing förra säsongen satt riktigt hårt inne. Hade vi inte haft Messi så undrar jag om vi inte hade förlorat den matchen. Hemma gick det ju inte speciellt bra det heller. Tror faktiskt att vi kommer få det riktigt tufft idag, stor risk för poängtapp. Hoppas jag har fel.

Är spelarna det minsta loja så kommer det straffa sig hårt på en gång, Racing kommer nog kämpa riktigt ordentligt.
Barcelona Abbe -
2009-09-22 17:05
Ämne: racing är ett lag so....
Precis, bara att titta tillbaka på förra årets resultat.
1-1 hemma, och vinst med 2-1 borta. Inte så överdrivet lätt.
Barcelonistas
2009-09-22 16:59
racing är ett lag som barcelona har haft väldigt lätt mot dom senaste åren.
Las Palmas Greve
2009-09-22 16:58
Man är laddad för den sena kvällsmathen ikväll.. tror på knapp seger mot ett rätt så starkt santander, dessutom lär det väl roteras en del i startelan ikväll
Barcelona L-Messi10
2009-09-22 16:56
hehe aa den kom nu :) nej men självklart att den duger ville ba se hur läget var inför matchen :)
Barcelona Klint
2009-09-22 16:55
L-Messi 10

Vi hade lite problem när den ordinarie rapportskrivaren inte skrev ihop den. Men nu finns en uppe. Dock väldigt kortfattad och jag hoppas att ni har överseende med detta.
Barcelona DM1982
2009-09-22 16:53
Duger den här?
Barcelona L-Messi10
2009-09-22 16:48
har ingen skrivit något inför matchen idag?
2009-09-22 16:19
Ämne: Ämne: pat-w
....
Jag kan skriva där, är du spärrad där?
Barcelona Kraków
2009-09-22 16:00
Blir så trött att tv4 verkligen storsatsar på Barcelona iår.. Iofs var det mycket förra året också men nu har jag flyttat utomlands.

Kan man beställa kanalen och se över internet?
- Utan digitalbox då..
Barcelona el Flaco
2009-09-22 15:48
Enligt Catalunya Ràdio ska klubben ha förbättrat Tito Vilanovas kontrakt och gett honom en rejäl lönehöjning. För några veckor sen hade samtliga av Guardiolas team fått förbättrade kontrakt, medan andretränaren Vilanova hade kvar samma kontrakt och lön som när han assisterade Pep i Barça Atlètic, men nu har alltså även han fått en ekonomisk kompensation för sina insatser.
Barcelona FCBiLove
2009-09-22 15:39
Haha, skapade en barca blogg i går :) säg va ni tycker.

En gång är ingen gång, men i fortsättningen ser vi gärna att du inte gör reklam för egna sidor och bloggar på forumet./ Red
Barcelona Barça! - V.V (MQUC3)
2009-09-22 15:33
GrandeMessi.

Vadårå :P ? Var ju tvungen o visa Barca färgerna =)
Vad tippar ni i matchen då grabbar / tjejer?
Hoppas på gud att vi spelar Iniesta från start =)
Barcelona Esportivo Barca
2009-09-22 15:25
Vi brukar inte prata om a o b lag inom FC B. Men Racing är kass så enkelt är det. Dom har sedan förra säsongen 11 nya spelare i truppen. Exempelvis så lämnade 4 ordinarie backar Racing inför den här säsongen. Dom har två goda resultat på slutet men dom kommer få slåss för sin existens i högsta serien. Vi kan utan minsta oro vila ett gäng ordinarie startelva lirare. Jag hoppas vi får se både Pedro och Jeffren i kväll. Anar Henry startar igen men vem Vilas Ibra eller Messi.Vi såg Racing på Camp Nou förra säsongen 1-1 av dom 15 matcher vi sett på Camp Nou var det nog den sämsta.?
Barcelona pat-w
2009-09-22 15:17
Ämne: pat-w

Du bör nog ....
går ju inte o skriva där
Barcelona Suñol
2009-09-22 15:15
Vem var det som gjorde det där vansinniga långskottet från nästan halva plan som Valdes inte hade en chans på för fyra fem år sedan?
Tror det var en betis spelare.
Barcelona HenryIbraMessi (Barcainfluensan)
2009-09-22 15:11
Tror Puyol skulle ta Zigic i varenda nickduell ändå haha =)
2009-09-22 15:02
pat-w

Du bör nog ta den frågan i Milan forumet.
Barcelona el Flaco - R.I.P. Roc Raida
2009-09-22 15:02
Saman/

Piqué lär inte få spela ikväll, utan han kommer nog få vila med tanke på den stämplingen han fick av Kun i senaste matchen. Med tanke på att Racing inte längre har kvar Zigic så är det en stor lättnad att man kan vila den nästan lika långa Piqué i en sådan här drabbning.
Barcelona Riiio!!
2009-09-22 15:01
Hoppas verkligen att dom tar det lugnt med Iniesta, vi har en låång säsong framför oss med tajta matcher som denna och även de 2 kommande möten i C.L är mot mer tuffa och hårda motståndare så hoppas verkligen att han inte går sönder igen!

Iniesta kommer börja på bänken tror jag och OM vi inte är i ledning efter första halvlek så kommer han nog in direkt i andra halvlek.

Hoppas på Toure från start idag också, kan bli en grismatch så det e bra och ha honom och keita från start kanske.

Någon som håller med?
Barcelona HenryIbraMessi (Barcainfluensan)
2009-09-22 14:58
Självklart menar han att han skall bytas ut efter 70-75 min =)
Barcelona pat-w
2009-09-22 14:55
lite off topic men är det ngn här som vet hur man köper biljetter till milan matcher? inte via dyra bolag utan till normala priser... ska ner o kolla när dom spöar real madrid 3 nov...
Barcelona Jr. Honken
2009-09-22 14:52
Smogen

Hoppas att han får spela mittfältare isåfall, fast det är ändå svart att sia om han startar eller ej. Han kanske KAN spela, men saken är väl att han inte har något speciellt högt matchtempo ännu, som sagt. Men OM han startar, ser jag honom mycket hellre på mitten, där han får styra och ställa mer. I anfallet blir det inte riktigt samma sak...Men visst, om man är i stort behov av en anfallare så visst kan han spela där nån match eller så. Men idag hoppas jag att Henry spelar på top. Det blir nog bäst så! ;)

En sak till; menar du verkligen att Iniesta bara ska lira 15-20 minuter? :S
Barcelona jonny p
2009-09-22 14:50
Jag tror också på en stark elva idag. Undra som sagt om Pep vilar Henry och spelar med AndresIN där eller om han vill få igång tittis målskytte och spelar Andres på mitten? Det hade hur som helst varit bra med 90 min för Andres (tycker jag)

Vad säger ni om G2S till Depor? Hade vart kul att se honom i Spanien igen!
Barcelona Pep - El Míster
2009-09-22 14:44
Ämne: Själv tror jag Inies....
Med 70-75 minuter kvar? Ja, 15-20 min räcker nog för Iniesta :P
Barcelona Smogen
2009-09-22 14:32
Själv tror jag Iniesta kommer få spela från start och att någon av Keite eller Henry får vila. San Andres har redan fått hoppa in de två senaste matcherna så det är dags för honom att starta, däremot kanske han byts ut med 70-75 minuter kvar...AV MATCHEN

edit:
förbannade språkpoliser....

Tror det blir snudd på starkast möjliga lag mot Racing då vi haft rätt svårt mot dom tidigare. Sista minuten vinst borta (1-2) och bara 1-1 hemma. Det här blir en svår match, tro inget annat...
Annons: