/spanien/barcelona/forum/17605.aspx/spanien/barcelona/forum/17605.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Plaza_Catalunya
2009-07-19 01:04
DagZ för El Clazicó, kanske Aftonbladets/Ftblskanalen/ eller Expressens rubrik 29 nov :)
Barcelona J.Gamper
2009-07-19 00:57
Ämne: fyfan vad vissa över....
Exakt. Precis vad jag menade med mitt tidigare inlägg häromdagen. Med Zlatan i laget blir Barca komplett. Vi vår världens bästa targetspelare och låt oss vara ärliga.. Zlatan är ganska så mycket bättre än Etoo på allt förutom kanske målgörandet. Men jag tror inte han kommer ha några direkt problem med målen.
Barcelona Sürer
2009-07-19 00:46
fyfan vad vissa överdriver angående kritiken mot zlatan, som jag skrev innan häromdagen zlatan kommer att göra spelare som messi henry ännu bättre med sitt spelsinne tex i väggspelet, vi förlorar en världsspelare men vi får en också, hellre en mycket hungrig zlatan än en tjurig etoo, nu kan vi ändra spelet när de står stilla som mot chelsea
Barcelona Xavi.H
2009-07-19 00:44
Ämne: Messi,Iniesta,Xavi m....
Så sa alla om Henry också när han kom hit men hans första säsong blev inte som alla trodde, hoppas inte samma händer Zlatan om han nu kommer.
Barçelonisto
2009-07-19 00:39
zlatan kommer vara en stjärna i mängden.samma sak vare med henry.
Barcelona Jr. Honken
2009-07-19 00:36
Kim

Ja, det är väl den ända förklaringen till varför han upträder som han gör!

Dags att lägga sig nu...
Vi höres å störes allihopa! ;)

God Natt!
Barçelonisto
2009-07-19 00:34
Messi,Iniesta,Xavi med dessa spelare kommer zlatan göra 25-30 mål minst.
Barcelona Alavi
2009-07-19 00:32
Vampíro - El Triplete 2008/2009!

Zlatan spelade 56 min - på väg bort?

det kan vi nog få se i aftonbladet nästa säsong :)
Barcelona Vampíro - El Triplete 2008/2009!
2009-07-19 00:31
Gjorde misstaget att gå in på aftonblaskan, jävlar vad de verkar ladda inför värvningen av Ibrahimovic. Tror det kommer bli en "Z-fylld" säsong, kan se det framför mig: "ZLatan och Mezzi fixar zeger".
Barcelona Kim
2009-07-19 00:28
Om han inte vill bli såld hör inte hemma här. Han har blivit erbjuden nya kontrakt, men avböjt. Då får man väl anta att han vill gå från klubben. Men till och med där tackar han nej till allt. Jag kan bara se en enda anledning, han vill utbringa en hämnd för transferlistningen förra sommaren. Han är bitter, så enkelt är det.
Barcelona Jr. Honken
2009-07-19 00:26
Kim

Eto'o vill inte skriva på ett nytt kontrakt med klubben, men vill han ens bli såld?
Annars är det en 4...
Barcelona Hetfield
2009-07-19 00:25
Helt galet, tänk om Zlatan är med mot Tottenham på fredag?
Barcelona Kim
2009-07-19 00:22
Vad har inte gått fram?

1. Etoo vägrar skriva på ett nytt kontrakt.
2. Om ett år går han gratis. Inte en fucking euro till klubben i ett sånt läge.
3. Det är affärsverksamhet man sysslar med - inte välgörenhet.
Länktips: www.halderot.se/
Barcelona A.B
2009-07-19 00:17
Någon som har en skön bild på Zlatan i barca tröja? skulle uppskattas!
Barcelona Kapten11
2009-07-19 00:08
Kan inte fatta att ingen klubb vill lägga ut dom pengarna som krävs för att värva Samu. Självklart sätter hans löneanspråk käppar i hjulet, men jag tycker faktiskt att han är värd det.

Han är lätt en av världens bästa anfallare, och kommer troligtvis att lyckas var han än spelar. Riktigt dåligt av exempelvis topp 4 klubbarna i England, eller tex Milan att inte inse det.
Barcelona Jr. Honken
2009-07-19 00:05
Undrar VARJE gång jag ser en match i tex Allsvenskan varför kommentatorerna är så tysta. I Spanien, Italien, England osv snackar dem ju mycket mer.

Visst, det är inget nytt. Men kom bara å tänka på det nu när jag surfade runt på Youtube...

Ledsen om jag avbröt den intensiva Zlatan-disskusionen. :)
Barcelona el Flaco
2009-07-18 23:47
petersays: "Zampions Leguez"

*Dör*
Real Madrid Pierre13#
2009-07-18 23:44
Pep gör det superbt. Sluta gnäll på Zlatans spelstil han är flexibel. Sen tror jag seriöst mycket på att Pep tänker att Bojan har tagit steget nu å kommer va den anfallare som löper i djupled å Zlatan står för en annan sorts spelplan om så måstes ändras i en match. Får ni Zlatan får ni något jag tjatat och att Madrid måste skaffa. Bredd i anfallsspelet och inte bara ha folk som springer å är duktiga med fötterna, utan ett som kan hålla i bollen och ta ner å lugna så alla hinner upp å kan fylla på. Samt Nickstark! Pep verkar va en skarp tränare.
André Jeglertz
2009-07-18 23:43
Anledningen till att ni säljer eto'o är för att hans kontrakt snart går ut och att man inte är villig att betala den lön eto'o kräver. alltså ett smart drag eftersom att man då får zlatan för 400millar eftersom att eto'o ändå skulle gått som bosman.

så förklarar olof lundh fallet. och det låter faktiskt lite mera rimligt då.

grattis till ett bra nyförvärv
Barcelona C.Andrés
2009-07-18 23:40
Ämne:
Vad ska man med Zl....
Ingen jävla aning:(
[Juve!]
2009-07-18 23:39
Hehe, samma sak diskuterades på Juves forum när Zlatan skulle köpas, och senare när Mellberg köptes. Så är det med svensk media.

Jag tror att den inspelade och djupledslöpande Etoos spelstil passar Barca mycket bättre än Zlatans "stå still, ta emot boll och hålla undan motståndarna med armarna"-spel. "Ni" har flera duktiga passningsspelare och behöver en anfallare som är mera "rakt på".

Villa skulle vara bättre.

Forza Juve!
Barcelona FC-Barcelona
2009-07-18 23:37
Meessii10

Eller vad säger du när Barcelona försvarar sitt Cl Titel och Barcelona tar sig själv till Cl titel igen, så tyvärr finns ingen spelare i världen som kan ta ett lag till ett titel förutom ett lag som samarbetar som ett lag.
Barcelona Den vise
2009-07-18 23:31
Pinsamt att ni inte insett att sverige inte har så jävla många stjärnor att skylta med. De tar till alla superlativ de kan för att sälja lösnummer. Det är så det funkar, finns tyvärr inte så många andra stjärnor att skriva om. Vi bor inte i argentina eller brasilien där stjärnor växer på träd.
Barcelona petersays
2009-07-18 23:30
Zampions Leguez
Barcelona petersays
2009-07-18 23:29
Ämne: Ämne:
Vad s....
Imstämmer.

Visst, efter att ha läst 12 sidor okritisk "zlatan i barca"-special i sportexpressen bli man lite nyfiken, men jag tycket fortfarande att det är hyckleri att tjafsa om stora tranfersummor för att sedan betala den 3/4e största summan någonsin för Zlatan.

Laporta har gett oss ett jäkla bra lag och han har vart en föredömlig president, men det kanske är på tiden att han avgår.. Elakt som de kan låta så har saker inte stämt senaste åren. Dels det otroligt dåliga samarbetet med Etoo och dels all mediaexponering där man pratar ut om alla tranfers man vill göra - utan att egentligen få så mycket gjort.
Barcelona Meessii10
2009-07-18 23:25
Lokmaniinho//

Elr vad sägs om "Zlatan bar Barcelona på sina egna axlar när laget försvarade sin CL-titel." Elr "Zlatan förde Barcelona till CL-titeln"
Barcelona LennyRomario
2009-07-18 23:24
Ämne:
Vad ska man med Zl....Det kan inte jag heller förklara.
Atlético Plock
2009-07-18 23:20

Vad ska man med Zlatan till när Eto redan gör 30 mål/säsong å dessutom pynta 400 miljoner! Förklaring?
Barcelona Barcadinho.
2009-07-18 23:19
Jag tror att många av er som är pessimistiska med Zlatan är mest oroliga för hans personlighet.

Det är nog hans ego som oroar er innerst inne mest, tror jag och mindre hans fotbollskunskaper.

(jag har varit på en grillfest idag nästan hela dagen och fått höra nästan bara negativt om honom från svenskar som inte kan mycket om Barca, men fördömer Zlatans karaktär).

Men jag vill bara påminna er om en sak som ni antigen glömde eller för unga o veta.

Barca har haft en del kaxiga stjärnor tidigare och det gick ganska bra ändå.

Rivaldo var inte precis en ängel och var också ett ego, men det gick bra.
Maradona likaså och för att inte tala om Romario som var en riktigt jäkla snubbe, men det gick bra under deras tid.

Och för att inte glömma den mest kaxige spelare som jag har sett i mitt liv. Han var också i Barca och spelade tom med Guardiola i dreamteamet.
Och det gick kanon bra!

Den kaxige av alla - Mr Stoichkov Hristo.

Lägg märke till att dessa egotripper har varit legender i klubben och varit förälskade av fansen.

Jodå, fansen känner till fenomenet.
Barcelona petersays
2009-07-18 23:19
Zuperzvenzken tyztar alla tvivlare.
Annons: