/spanien/barcelona/forum/17603.aspx/spanien/barcelona/forum/17603.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Nesto
2009-07-19 12:19
undrar också.. varför är inte Thiago med? och Pedro!? han har ju fått chansen flera gånger under säsongen, överraskar mig om han inte följer med.
Barcelona Jr. Honken
2009-07-19 12:08
el Flaco

Är inte Thiago med?

Smogen

Såg inte ditt inlägg. :/
Barcelona The Reporter
2009-07-19 11:57
Hur går det med Keirrisons övergång?
Barcelona Smogen
2009-07-19 11:53
el flaco

konstigt att inte Thiago är med till England, var helt övertygad om att han skulle få chansen, synd...
Barcelona Jr. Honken
2009-07-19 11:44
R.D.A.M

Barcelonas hemsida. ;)

Länk*
Barcelona R.D.A.M
2009-07-19 11:41
Är det ngn som vet vart man kan hitta det nya spelschemat?

Tack på förhand!
Barcelona Tompa
2009-07-19 10:34
Skoob:
Vad gäller Etóo har han naturligtvis gjort massor för klubben. Effektiviteten har inte alltid varit den bästa men likväl har han ändå öst in mål under sina 5 säsonger som Blaugranaspelare. Han har kämpat och gjort 2 av klubbens viktigaste mål under 2000-talet, kvitteringen i C.L finalen 2006 och så 1-0 mot Manchester United i årets C.L final. En sann hjälte!

Tycker synd om Lejonet som han blir behandlad nu. Borttvingad från klubben och använd som delbetalning för att köpa Zlatan. Han förtjänar bättre, att Pep tydligen inte gillar honom spelar ingen roll.
Barcelona Oha789
2009-07-19 09:46
el Flaco

perfekt jag skicka FM nyss.
Barcelona el Flaco
2009-07-19 09:43
Oha789/

Vi kan ta det via PM istället. Bara skriv till mig vad du vill fråga.
Barcelona Oha789
2009-07-19 09:40
el Flaco

jag tänkte fråga dig lite saker om du kan.

Men det skulle inte gå här inne?
Barcelona el Flaco
2009-07-19 09:27
Oha789/

Ja.
Barcelona Oha789
2009-07-19 09:22
el Flaco

Kan du spanska?
Barcelona el Flaco
2009-07-19 09:10
Just nu går Abidal, Pedro, Touré, Victor Sánchez och Keita igenom de obligatoriska läkarundersökningarna innan försäsongsträningen börjar. Spelarna kommer bl.a. genomgå tester för att undersöka hjärtpulsen, mätta vikten och kontrollera hur mycket kroppsfett de har lagt på sig under semestern.

Även 11 spelare från B-laget, som kommer delta i tourén i London, varit närvarande och genomgått samma tester. Dessa 11 män är Martin Montoya, Albert Dalmau, Andreu Fontas, Marc Muniesa, Victor Espasandin, Jose Rueda; Jonathan Dos Santos, Jeffren Suarez, Gai Assulin, Ruben Rochina och Eduard Oriol.

Resten av A-laget (de som inte deltog i Confederations Cup) kommer genomgå läkarundersökningen tidigt imorgonbitti.
Barcelona Oha789
2009-07-19 08:28
Barcelona10Messi

Aaa tycker du har missat nåt.

(Trippeln) har rätt.. Marquez en perfekt mittbackspar tillsammans med Puyol. Jag säger inte att Puque eller Milito är dåliga. Specielt Milito som jag beundrar väldigt mycket.

Marquez är lite för speciel. Sedan kan du tycka vad du vill men jag håller med (Trippeln) att Marquez är första valet. Men nu när Pique har visat upp sig väldigt bra blir det stor konkurens om den platsen.
Barcelona Barcelona10Messi
2009-07-19 07:32
Trippeln:

Ursäkta men Marquez?? Har jag missat nått eller..

Det är väl Pique eller Millito som ska lira där, helst Pique i mina ögon..
Barcelona Trippeln
2009-07-19 04:22
Grym elva trots endast 2 förändringar!

Henry-Zlatan-Messi
Iniesta-Yaya-Xavi
Maxwell-Puyol-Marquez-Alves
Barcelona Skoob
2009-07-19 03:47
Det finns fyra positiva aspekter med Zlatan-affären, om den går igenom.

1. Zlatan har själv sagt att han beundrar Barca och att han endast vill spela för oss, om inte för Inter.

2. Han är hungrig, vill vinna CL och kommer att göra allt han kan.

3. Han ger oss en till dimension - stor, stark, teknisk - hur bra som helst i låsta matcher (Chelsea).

4. Det mest intressanta, enligt mig - vi får behålla Keirrison förhoppningsvis - jag är riktigt sugen på att se honom blomma ut i Barca!

Med det sagt, så säger jag en sak till - Jag kommer alltid älska Samu för det han har gett Barcelona. Frågar du mig vem jag tycker är världens bästa anfallare, kommer jag alltid svara på samma sätt - Samuel Eto´o.
Barcelona Oha789
2009-07-19 03:07
Daniel Alves och Messi missar första matchen mot Sporting.

Ligan startar den 31 augusti för Barcas del och det betyder att Messi och Alves troligen missar den första hemmamatchen mot Sporting Gijon. Det är VM-kval matchen mellan Argentina och Brasilien som påverkar detta.
Den grundläggande orsaken till att det blir denna kollision av matcher är att Barca ska spela Europeiska supercupen mot Shakhtar Donetsk i Monaco den 28 augusti och det har gjort att man har fått flytta på den första ligamatchen.
VM-kvalmatchen spelas lördagen den 5 september och skulle Messi och Alves spela på måndagen den 31 augusti med Barca kommer de inte att hinna fram inom de fem dagar innan match som är satt av internationella regler.
Både Messi och Alves är beredda att ansluta till sina respektive landslag en dag senare än resten av sina lagkamrater. Det här är extraordinära åtgärder på grund av det spelschema som Barca har. Man kommer nu under de närmsta dagarna ansöka om specialtillstånd så att de bägge spelarna kan vara med i liga-premiären
Barcelona Oha789
2009-07-19 03:06
Daniel Alves och Messi missar första matchen mot Sporting.

Ligan startar den 31 augusti för Barcas del och det betyder att Messi och Alves troligen missar den första hemmamatchen mot Sporting Gijon. Det är VM-kval matchen mellan Argentina och Brasilien som påverkar detta.
Den grundläggande orsaken till att det blir denna kollision av matcher är att Barca ska spela Europeiska supercupen mot Shakhtar Donetsk i Monaco den 28 augusti och det har gjort att man har fått flytta på den första ligamatchen.
VM-kvalmatchen spelas lördagen den 5 september och skulle Messi och Alves spela på måndagen den 31 augusti med Barca kommer de inte att hinna fram inom de fem dagar innan match som är satt av internationella regler.
Både Messi och Alves är beredda att ansluta till sina respektive landslag en dag senare än resten av sina lagkamrater. Det här är extraordinära åtgärder på grund av det spelschema som Barca har. Man kommer nu under de närmsta dagarna ansöka om specialtillstånd så att de bägge spelarna kan vara med i liga-premiären
Real Madrid Autobahn Arjen E.P 31/9
2009-07-19 02:49
Tror ni att Henry håller en säsong till?
Barcelona The Reporter
2009-07-19 02:30
Hur går det med Keirrison affären?
Barcelona Albiin
2009-07-19 02:21
Här sitter jag lite halvfull och funderar över om Zlatan kommer göra bra/dåligt ifrån sig i Barca.
Personligen tror jag att han kommer lyckas, kanske inte göra 30 mål i ligan som Eto'o men han kommer blidra med en annan dimension. Han kan ta emot bollar och hålla ifrån försvaret på ett bättre sätt än vår käre Samuel kunnat göra.
Tänkt då när Messi och Henry öser på i djupled.
Tror främst på att samarbetet Zatan och Messi kommer fungera väldigt väldigt bra när de spelat ihop sig.
Men vad vet jag...
Men sanningen är den att med handen på hjärtat kan det int evara många här som trott att sagan om Eto'o skulle få ett lyckligt slut.. Det började ju redan före förra säsongen och kan man nu göra ett byte (plus cash) så tycker inte jag att det är en dålig affär.
Men det är en sak som återstår att se, god natt cules!
Barcelona Vampíro - El Triplete 2008/2009!
2009-07-19 02:08
Blev ärligt talat glad när jag såg att Adebayor blev klar för City, mardrömsscenariot hade varit om Eto'o/Ibra affären hade spruckit och ledningen hade panik värvat Adebayor. Inte särskillt realistiskt i dagsläget men man vet aldrig, hade kunnat bli en ny bomb.
Redaktionen
2009-07-19 01:15
Nu räcker det med larviga Z-rubriker. Från och med nu kommer dessa att tas bort. Det var roligt första två gångerna. Nu är det inte längre kul.
Barcelona Gonzalez_Barca
2009-07-19 01:14
Nevermind..
Barcelona C.Andrés
2009-07-19 01:09
Usch,jag spyr på den rubriken.
Barcelona Plaza_Catalunya
2009-07-19 01:04
DagZ för El Clazicó, kanske Aftonbladets/Ftblskanalen/ eller Expressens rubrik 29 nov :)
Barcelona J.Gamper
2009-07-19 00:57
Ämne: fyfan vad vissa över....
Exakt. Precis vad jag menade med mitt tidigare inlägg häromdagen. Med Zlatan i laget blir Barca komplett. Vi vår världens bästa targetspelare och låt oss vara ärliga.. Zlatan är ganska så mycket bättre än Etoo på allt förutom kanske målgörandet. Men jag tror inte han kommer ha några direkt problem med målen.
Barcelona Sürer
2009-07-19 00:46
fyfan vad vissa överdriver angående kritiken mot zlatan, som jag skrev innan häromdagen zlatan kommer att göra spelare som messi henry ännu bättre med sitt spelsinne tex i väggspelet, vi förlorar en världsspelare men vi får en också, hellre en mycket hungrig zlatan än en tjurig etoo, nu kan vi ändra spelet när de står stilla som mot chelsea
Barcelona Xavi.H
2009-07-19 00:44
Ämne: Messi,Iniesta,Xavi m....
Så sa alla om Henry också när han kom hit men hans första säsong blev inte som alla trodde, hoppas inte samma händer Zlatan om han nu kommer.
Annons: