/spanien/barcelona/forum/17597.aspx/spanien/barcelona/forum/17597.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona el Flaco
2009-07-23 20:29
Okkapokka/

Personligen tar jag Eto'os citat före Zlatans.
Barcelona Okkapokka
2009-07-23 20:26
En annan attribut som Ibra besitter är att han är en citatmaskin. Har samlat ihop lite citat från honom igenom karriären och det finns ett par som alltid får mig och dra på smilbanden;

On being humble:
"I am like (Muhammad) Ali. When he said he would knock someone out in the fourth round, he did it."

Give an answer to the question "What are you NOT going to say when you meet your teammates in Ajax for the first time?":
"I am Zlatan, who the hell are you?"

Reporter: "You´ve got some scars in your face, Zlatan. What happened?"
Zlatan: "Well, I don´t know... You´ll have to ask your wife about that."

Reporter: "Is there anything in the world that could stop you from becoming no 1 in the world?"
Zlatan: "An injury."

Sedan tar jag min favorit sist;

On the question what his girlfriend got as an engagement gift when they got engaged:
"What did she get? She got Zlatan."
Barcelona ★Dizzy★
2009-07-23 20:23
Nesto

Fabregas tror jag vi kan glömma. Arsenal släpper inte han. Men om 2 år tror jag han är en Barca spelare:)

En spelare jag vill se är Moutinho.
Barcelona Nesto
2009-07-23 20:19
Vi är ute efter mittfältare sägs det och Macherano och Fabregas har de skrivits om.

Jag har inte koll på alla artiklar man kan anväda sig av engligt Fifa.. men kan, OM vi nu ska köpa Fabregas anväda sig av någon artikel som säger att Arsenal måste sänka priset?
Tyckte jag läste det här inne förut.
Hur mycket måste Arsenal sänka priset och hur lyder regeln?

Vi kanske skulle kunna övertala Fabregas om att anväda den artikeln? ;P
Barcelona el Flaco
2009-07-23 20:16
sevillakarl/

Jag vet väldigt lite om den här spelaren, men jag tycker att det låter som en bra idé att man lånar ut honom till en europeisk klubb för att han på så sätt ska kunna anpassa sig till en ny, mer fysisk och snabbare spelstil än vad han är van vid. Det mesta talar för att det blir Benfica, som även kommer delta i Euro League den kommande säsongen. Förhoppningsvis får han gott om speltid så han kan återvända till Camp Nou och blomma ut här där hans idoler, Romario och Ronaldo, en gång spelade.
Barcelona ★Dizzy★
2009-07-23 20:16
sevillakarl

Vi kommer låna ut Kierrison till Benfica. Men jag hade hellre sett han i ett spanskt lag som Sevilla. Tror han hade passat perfekt hos er:) Men speltid vet jag inte om han hade fått hos er?
Sevilla sevillakarl
2009-07-23 20:13
Förövrigt så är jag 100 % säker på att Kierrison kommer bli en storspelare om några år...
Sevilla sevillakarl
2009-07-23 20:11
Jaha Kierrison klar för er nu...precis som petersays nämnde igår, så är nog det bästa att han lånas ut till en annan klub, där han får mer speltid... vad säger ni?
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
2009-07-23 20:11
Den vise

Varsågod säsongens 78 vackraste mål. Fyfan vilka mål alltså man kan inte sluta titta på dem!
Barca|Danne
2009-07-23 20:10
Tjena,

Någon här inne som kanske kan hjälpa mig.
Jag tänkte förverkliga en dröm i höst / vinter och se ett El classico.

Jag har hittat bra priser på flyg och hotell. Nu till det svåra.
Hur fixar man plåtar?
Barcelona ★Dizzy★
2009-07-23 20:01
Grabbar Keirrison är framme i Barca:D

Barcelona BlueRed
2009-07-23 19:51
Kul med match igen. Ännu mer kul att det finns många lovande talanger med i truppen.

Vänsterkanten ja. Personligen så hoppas jag inte vi värvar in någon, utan låter Jeffren få a-lags kontrakt. Jag tycker att han bjöd på mycket mer under förra säsongens träningsmatcher än t.ex. Pedro. Han vågar utmana, bra inlägg och härlig teknik.
Barcelona Den vise
2009-07-23 19:50
Aldrig. Det finns bara ett fenomen.
Barçelonito
2009-07-23 19:32
K9 Kommer bli lika bra som Luiz -Den riktiga ronaldo!
Barcelona Hetfield
2009-07-23 19:30
Har en äckligt bra känsla av att K9 kommer att bli stor en vacker dag! (det borde göra Rambla glad ;) )
Barcelona Asoul
2009-07-23 19:26
www.norskefans.com påstår att Eto är helt klar för inter i deras sillyseason!

Barcelona ★Dizzy★
2009-07-23 19:22
Zlatan + USA = sant

Vi får hoppas att det blir imorgon allt känns så jävla segt.
Barcelona The Reporter
2009-07-23 19:18
Idag så snackade jag lite med David Elm( bror till rasmus) då sa han att även Valencia varit intresserade i Rasmus. Innan dte så snackade jag med Tobbe Carlsson, han påstod att han närsom skulle vara klar för Everton :)
Barcelona Zlatan + USA = sant
2009-07-23 19:16
Nått nytt om Zlatan?

Blir det kontraktskrivning imorgon fortfarande?
Barcelona The Reporter
2009-07-23 19:15
21:00 TV4 Sport, Wembley Cup, Tottenham-Barcelona

Det är ändrat istället för 21.30 till 21.00
Barcelona Okkapokka
2009-07-23 19:14
Jag har försökt jaga ikapp Rambla men det har bara slutat upp med att han dragit ifrån ännu mera. Se det som ett omöjligt uppdrag :)
Barcelona Barcelona #7
2009-07-23 19:08
Den Vise

Han måste ha det :o
Barcelona Den vise
2009-07-23 19:04
Rambla

Har du rekord i mest postade inlägg på hela svenskafans?
Barcelona Trippeln
2009-07-23 18:54
Här är alla mål från 08\09 från alla ligor.
Barcelona petersays
2009-07-23 18:48
Nån här som har koll på Palermos argentinska nuförvärv Javier Pastore? 1.89 lång spelfördelare på blott 20 år. Kanke nåt att hålla ögonen på. En vän, och tillika palermofan, pratade sig nyss varm om honom.
Barcelona Den vise
2009-07-23 18:46
Oha789

Nej jag tänkte mer på om det fanns nån video med de 50 vackraste målen som har gjorts den här säsongen. Jag menade förstås inte att jag ville se alla målen från alla ligor. Men tack ändå för besväret.
Barcelona lameG^
2009-07-23 18:40
Rambla-K9

Ah,Såklart jag är glad över K9 övergången och blir ännu gladare om han stannar och inte lånas ut. Det var du och Andreas som övertygade mig om K9. Är glad att ni gjorde det för K9 är en riktigt grym spelare med en stor talang.

Ska dra och äta pizza med några vänner.

Nästa CESC!!!!
Barcelona Barcelona_10_
2009-07-23 18:29
Barcelona har tackat nej till bonusen... men barcelona och inter kom övernens om att höja lönen till han och det gjorde dom till 11 och han vill ju ha 11 så han tackade ja och allt e klat nu nu är det bara läkarundersökningen och skriva på ( =
Barcelona Oha789
2009-07-23 18:29
Den vise

Jo för att Visasat Fotboll visar varje dag mer än 50 mål från föra säsongen.

Och rekommenderar att kolla på det, där visar dom mål från alla lag och spelare.

Jag det skulle vara omöjligt att ladda ner alla mål från föra säsongen från alla lag i världen.

Det skulle först behöva många GB och för det andra skulle du sitta hela dagen och titta på mål.

Men att bara ladda ner Barcas mål från föra säsongen är möjligt.

jag Kan försöka leta upp åt dig om du bara vill ha Alla Barca mål.
Barcelona Trippeln
2009-07-23 18:28
Här har ni en video gjord av mig,en målkavalkad från den här säsongen.
Annons: