/spanien/barcelona/forum/17596.aspx/spanien/barcelona/forum/17596.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Yaya_toure
2009-07-19 16:34
MURIZ// du tänker absolut inte rätt säg mig någon match zlatan har varit bra mot topplagen i england? INTE EN ENDA. förutom sista matchen mot manu då han va hyfsad. ja vet absolut inte vilken zlatan du har sett .
Barcelona Mr Andrés-Iniesta.
Ja det är sant, men priset är som sagt ett skämt. 400 miljoner plus eto för zlatan? Låter sjukt i mina öron. Sen så är inte Zlatan någon ungdom heller så. : /
Barcelona san_miguel
Om Pep vill ha Zlatan och bli av med Eto så tycker jag de ska bli så, även om de är mycket pengar.
De är ju inte så att vi ger bort eto utan han är ju en avbetalning på Zlatan. Jag litar iaf på att Laporta och grabbarna har koll på pengarna så de är nog inga problem
Barcelona Muriz
2009-07-19 16:32
Zlatan transfern är lysande. Kolla på matchen mot Chelsea om ni vill veta varför Barca behöver Zlatan.
Forza-Blaugranas
2009-07-19 16:30
Rey Eto'o.

Vet inte vart exakt jag läst men så vitt jag vet så ville Eto'o ha 9 miljoner euro / år i lön. Messi tjänar väl något liknande. Du gillar bara Eto'o i Barcelona va?

Det är dags för folk här att inse att Eto'o kommer antingen gå till Inter nu i den här dealen eller gratis nästa sommar. Det är bara att välja. Vad är bäst, att vi blir av med honom nu, får in en ny spelare istället eller att vi sätter kvar med en tjurig och grinig Eto'o ett år till, får inte ett ut ett öre för honom och får då slänga upp 700 miljoner för en ersättare.

Jag är förövrigt löjligt trött på honom. Önskar honom all olycka i framtiden.
Barcelona Rambla
2009-07-19 16:29
Det är ingen bra affär, de flesta är nog införstådda med det.

Ska vi ge €70m i rena pengar för Zlatan istället och då hoppas att hinna få Eto'o såld innan fönstret stänger och får vi €30m av någon klubb? Eller ska vi behålla Eto'o även om han inte skriver på ett nytt kontrakt. Då får vi visserligen njuta av honom under en säsong till. Vad gör vi nästa sommar? Håller tummarna att Eto'o skriver på ett kontrakt då istället? Om inte, vem ska vi köpa då?
Barcelona Yaya_toure
2009-07-19 16:26
400 miljoner plus eto för zlatan? om ni allvarligt talat tycker de är en bra affär då är ni dumma i huvudet . sist ja läste i forumet ville inte ENS EN ENDA PERSON HA ZLATAN men när klubbarna är överrens är alla skit glada över zlatan? seriöst de är ett misstag om vi köper zlatan och ger inter eto på köpet!
Barcelona Etoo_the toominator
2009-07-19 16:04
Hoppas Etoo skriver på för inter någongång så vi kan gå vidare.

Rey Eto´o //

Patetisk är du. Typisk sån supporter som håller mer på enskillda spelare en klubbar. Du får helt enkelt förbereda dig på att följa inter framöver. Vet att det svider då laget suger å så men lika bra att förberedda dig;).
Etoo är omöjlig i barca och borde lämna snarast. Eftersom ingen annan storklubb har råd eller lust att betala för honom gör han bäst i att sticka till inter nu när han har chansen.
Andreas-
2009-07-19 16:02
Ämne: Jag tycker att det ä....
Ja..
Barcelona Sjölejonet
2009-07-19 16:00
Rey Eto'o//

Du snackade tidigare om att ge Eto'o ett värdigt slut i Barca. Han vann trippeln och öste in mål den här säsongen. Det måste väl vara ett värdigt slut på hans tid i Barca?
Barcelona C.Andrés
2009-07-19 15:58
hahaha jävlar!
Barcelona Trippeln
2009-07-19 15:49
Jag tycker att det är bättre att Eto'o stannar, så får han gå gratis nästa sommar istället.

Då kan vi köpa Zlatan. Strunt samma att vi får betala €70m då

Han driver va?
Barcelona Electricityscape
2009-07-19 15:37
J.Gamper

Notera att Rambla är ironisk.
Barcelona Rey Eto´o
2009-07-19 15:25
Den vise//
Eto'o skrek inget till sin lagkamrat utan gick fram och sa något till honom men han skrek inte på han.Efter det så brast han ut i tårar.

Är du säker på att du såg matchen?

Forza-Blaugranas //
Var har du sett att han vill tjäna lika mycket som messi.. snälla
Barcelona tarrak
2009-07-19 15:22
Sen måste jag ställa mig frågande till alla hur alla människor som tycker så otroligt synd om en fotbollsspelare som måste byta lag, ens klarar av att leva en dag, i den här världen. Om ni tycker att Eto'o är ett offer, skulle jag vilja se hur ni reagerar på hemlösa, barnprostituerade eller folk som dör i svält. Eller räcker bara tårarna och empatin till mångmiljonärer som betraktas som halvgudar?
Barcelona Rey Eto´o
2009-07-19 15:22
Den vise //
Eto'o brast ut i tårar ju jag såg matchen är du säker på att du gjorde de?

Forza-Blaugranas //
Vem fan har sagt att han vill tjäna lika mycket som messi? Han var nöjd med sin lön ju. Har du glömt?
Barcelona J.Gamper
2009-07-19 15:21
Problemet är väl då att det finns risk att stämningen och harmonin förstörs inom laget.
Andreas-
Dubbel!
Andreas-
Rey Eto'o:

Inte tjänar pengar? Ursäkta men sover du lr?

Efter att Madrid gått bananas på transfern lär Zlatan vara ännu dyrare än han var innan. Dvs säkert runt 7-800 miljoner, kanske mer?

Med Eto'o så sänker vi priset med några hundra miljoner.

Därför jag är extremt tveksam om du är culé, du vill att vi ska ge Eto'o gratis, vad tjänar FC Barcelona på det? Jag skiter fulltständigt i vad Eto'o tjänar på det, det är Barcelona som ska tjäna på det..
Barcelona J.Gamper
2009-07-19 15:20
Problemet är väl då att det finns risk att stämningen och harmonin förstörs.
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
2009-07-19 15:19
Jag rekommenderar denna analysen starkt! Mycket väl genomtänkt och skriven. Läs även Part 1.
Barcelona Rambla
2009-07-19 15:19
Jag tycker att det är bättre att Eto'o stannar, så får han gå gratis nästa sommar istället.

Då kan vi köpa Zlatan. Strunt samma att vi får betala €70m då.
Forza-Blaugranas
2009-07-19 15:17
Rey Eto'o

Ska vi ge Eto'o ett bra kontrakt för att sedan sälja honom? Tror du han hade blivit glad då eller? Han ville tjäna lika mycket som Messi vilket är helt galet då han inte är en tredjedel så bra som Messi i mina ögon.
Barcelona Den vise
2009-07-19 15:16

Barcelona Rey Eto´o
2009-07-19 15:14
Andreas-//
Ja precis gratis ! Vi kommer ju inte tjäna pengar på denna affären.
Vi får inn en bra spelare men om de hade gett honom ett bra kontrakt hade vi kunnat tjäna massor på eto'o utan att ge inter för mycket pengar.
Barcelona Vampíro - El Triplete 2008/2009!
2009-07-19 15:13
Det här Zlatan vs Eto'o tjafset får mig att sakna Madrids ekonomi diskussionerna. Kan folk inte bara släppa det, pajkastningarna har pågått i 3-4 dagar nu.
Barcelona Rey Eto´o
2009-07-19 15:12
Sjölejonet/
Men du får kolla på hur de presterar spelmässig också det går fan inte att bara kolla på pengar det är där de är lite efter!

tarrak //
Vad har detta med saken att göra jag sa ju bara att det vore bäst om det gick så. Men jar ser ju att ingen villl buda mr.wikipedia

Forza-Blaugranas //
Om han är så oönskad varför erbjuder de han ett kontrakt?
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2009-07-19 15:11
In pep we trust!
Andreas-
2009-07-19 15:11
Ämne: Electricityscape // ....
Personligen skiter jag fullständigt i om Eto'o känner sig kränkt. Killen skriver inte på ett nytt kontrakt, vad ska vi göra? Vill du se Laporta skicka iväg Eto'o gratis med röda mattan?

En Eto'o med inte ens ett år kvar på kontraket, mot en Zlatan som har bra många fler år på kontraktet med Inter (vet inte exakt hur många). Självklart måste vi lägga pengar också.
Barcelona tarrak
2009-07-19 15:10
Ämne: Electricityscape // ....
Problemet är att varken United eller Chelsea är intresserade av att bjuda några 300 miljoner. Utöver bytesaffären med Inter verkar det inte finnas ett enda realistiskt alternativ för Eto'o, efter att han nobbat City. "Byta" honom mot Zlatan nu eller låta honom gå som bosman om ett år är de enda alternativen, att spekulera i annat känns inte nödvändigt.
Annons: