/spanien/barcelona/forum/17589.aspx/spanien/barcelona/forum/17589.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Electricityscape
2009-07-19 14:52
Rey Eto´o

Det finns ingen som helst chans kvar att Eto'o kommer skriva på ett nytt kontrakt för Barça efter det här. Så ge upp hoppet nu så du slipper senare.

Själv är jag ganska säker på att det flesta härinne hade föredragit Eto'os fortsättning i Barcelona, men i dagsläget vill jag bara få det här överstökat, och sluta leva i ovisshet.

Zlatan är världens mest kompletta forward utan tvekan. Så kvalité får vi in.
Barcelona Marc
2009-07-19 14:49
Här kan ni kolla när Alberto Botía presenteras för Gijon!

(länk)
Barcelona J.Gamper
2009-07-19 14:48
Ämne: J.Gamper //
Jag be....Jo. Även om jag inte skulle ha något emot om Etoo stannade ibörjan av sillyseason så kan jag inte se honom stanna nu. Och om han har ett så stort ego och vill stå i centrum så mycket att han är villig att gå så långt o stoppa affären så ja, jag tappar respekten för honom.

Men tror inte att han kommer göra det =)
messi#10
2009-07-19 14:47
jag hoppas att barca stoppar afären med zlatan och köper villa istället
Barcelona Barcelona10Messi
2009-07-19 14:45
Rej Eto:

Själv hoppas jag Ibra skriver på :)
Barcelona Rey Eto´o
2009-07-19 14:44
J.Gamper //
Jag ber till gud att han stoppar affären och skriver nytt kontrakt. Då behöver du inte tappa respekten eller?

Eto'o är bätre målskytt =)
Barcelona Sjölejonet
Rey Eto'o//

Jamen det är ju inte bara vilken spelare som är bäst som avgör värdet. Det är ju kontrakten. Eto'o har ett år kvar på kontraktet medans Ibra har 4 år kvar och därför är ibras värde högre. Om det är så att Eto'o vägrar skriva på det nya kontraktet och vill gå som bosman nästa sommar så gör ju Barca och Pep helt rätt som använder Lejonet för att sänka prislappen på en ersättare.
Barcelona kallesiete

Jag har full respekt för Eto'o, avgudar honom. Bara att titta på vad han har gjort för klubben. Men jag vill alltid barcelonas bästa och i dagsläget vill jag bara att allting ska bli klart. Vad som än händer, vill jag ha en klar bild där det är tydligt vad som händer.

Nu känns fan allt mest som en stor soppa.
Andreas-
Långt ifrån säkert att Eto'o kommer förstöra affären. Det är aftonbladets vinkel. Men om han gör det, en katastrof jag inte ens vill tänka på.
Barcelona Ciao-V
Ämne: Undra hur det är att....Undrar om du inte terroriserar forumet med ditt Eto'o och bara Eto'o jippo?
Det enklaste är att du bestämmer dig för att följa med honom till Inter.
Barcelona J.Gamper
2009-07-19 14:42
Ämne: Undra hur det är att....
Etoo är väl knappast bättre än Zlatan i nuläget. Om det där är sant.. att Etoo tänker stoppa affären. Så kommer jag tappa all respekt för killen.
Barcelona Rey Eto´o
2009-07-19 14:37
Undra hur det är att vara eto'o nu? Efter allt man gjort för klbubben blir man bort byttad FÖR 400 MILJONER! när den andra inte är en bättre spelare på ens position. Förnedrande säger ajg bara.

Edit.länktips
Real Madrid Sergio the machine
2009-07-19 14:33
Alexmanson

aha trodde du mena vad händer real köper flera spelare vi bara en typ sådär sry.
Barcelona Ciao-V
Ämne: Rambla

Det finns ....
Han kanske till och med blir nummer 4-5. Han är proffs och får väl lära sig att hantera det oskrivna rangsystemet i den nya klubben.
Barcelona Rey Eto´o
Hetfield //
United har en annan spelfilosofi. De kan klara sig utan en renodlad striker men jag tvivlar på att barca skulle göra de.

Messi gör många mål men är fortfarande ingen skarp målskytt.

Henry däremot kan göra ett par mål men det blir svårt från den positionen.
Barcelona Rambla
2009-07-19 14:32
el Flaco:

Hehe, fantastisk sammanfattning i korthet hur sommaren sett ut tills nu. :D
Barcelona Vampíro - El Triplete 2008/2009!
2009-07-19 14:31
el Flaco:

Haha #9. Jag trodde faktiskt att vi skulle få en rätt lugn sommar, där fokuset skulle ligga på att värva 3-4 spelare som förstärker truppen men så blev det absolut inte.
Barcelona Alexmanson
2009-07-19 14:31
Ämne: Alexmanson

Real ....
det var ju det jag menade med mitt inlägg ;)
Barcelona Hetfield
2009-07-19 14:30
Lästa nånstans att Laporta vill ha 3 spelare i laget, jag antar att det är föratt Guddy och Hleb försvinner, sen vill man ha in den 3:e föratt kunna täcka när Keita och Toure försvinner
Real Madrid Sergio the machine
2009-07-19 14:29
Alexmanson

Real vann inte trippeln varför ska ni värva ett nytt lag? ni behöver inte stärka någon del av laget enligt mig.
Barcelona Alexmanson
2009-07-19 14:27
maxwell enda nyförvärvet, real - kaka, ronaldo, benzema, albiol......... vad händer ?
Barcelona el Flaco
2009-07-19 14:26
Saker jag har lärt mig hittills under denna sommars silly season:

1. Laporta tycker att Real Madrids värvningspolicy är en ”imperialistiskt”, ”arrogant” modell som destabiliserar marknaden.

2. Laporta verkar gilla att synas framför medierna.

3. Barcelonas styrelse och Txiki rör sig i snigelfart när det gäller renovera kontrakter och värva in nya spelare.

4. Trots att det var hans barndomsdröm att spela för Real Madrid svarar Cristiano Ronaldo så här när han får en fråga om la Cibeles: ”Cibeles? Vad är det för nåt?”

5. C. Ronaldo är också tydligen ”stolt” över att vara den dyraste spelaren någonsin.

6. Folk i Madrid tycker att C. Ronaldo är bättre än Kaká för att portugisen är ”snyggare”. *Skakar på huvudet*

7. Ingen i Barcelona lär sakna Hleb.

8. Varken jag eller någon annan på planeten har en aning om vad försiggår i Eto’os huvud, inklusive Samu själv.

9. Det finns en kille från Madrid-forumet med nicknamnet Storebror som lyckades ta reda på, via en kompis kompis, att Zlatan skulle hamna i Barcelona, men istället för att gå till medierna med den här scoopen väljer han att dela med sig på Svenskafans forumen.

10.Manuel Pellegrini har förmågan att se in i framtiden. Han påstår att när han först började sin tränarkarriär för 23 år sen visste han att någon dag skulle han komma att träna Real Madrid.
Barcelona Rey Eto´o
2009-07-19 14:26
hahah du gillar verkligen inte eto'o är inte ens lönt att se vad du skriver dör du vill bara din älskling zlatan till barca.
Barcelona Hetfield
2009-07-19 14:24
Criff

Varför MÅSTE vi ha en killer i straffområdet?

Man U kör utan en renodlad striker, det är bara nyligen som Berbatov kom in (som övrigt inte gjorde saken bättre), och de lyckades ändå vinna CL och ligan , och bomba in en massa mål

Vi har redan Messi som gör sjukt många mål, och sen har vi Henry som har gjort 200 + mål i Arsenal, vad mer behövs :)
Barcelona Vampíro - El Triplete 2008/2009!
2009-07-19 14:23
Ämne: Vad tycker ni om det....
Känns som att Laporta och Txiki "softade" de första 3-4 veckorna av sommaren för att sedan komma på att de faktiskt måste börja jobba. Tidigare år så har truppen nästan alltid varit klar ett par veckor innan försäsongen, i år så har det gått alldeles för långsamt.

Kanske är den enda här men skulle inte ha emot att Guddy stannade ett år till, han duger som fjärde alternativ på de offensiva platserna. Dock inte speciellt troligt, han för mig att han själv sagt att han vill ha mer speltidi och då i nån annan klubb. Lämnar han så borde en spelare köpas in, mittfältet är alldeles för tunnt i dagsläget.
Barcelona Rey Eto´o
2009-07-19 14:23
Zlatan är inte så bra på huvet som ni tror. jag kan inte se att han vinner terry och co på hucudet i straff området de är ganska så mycket starkare än i huvudspelet
Barcelona Rambla
2009-07-19 14:22
Ämne: Rambla

Tycker bar....
Hehe, jo det ligger nog något i det också men jag tycker ändå att sådana detaljer om nu Guddy ska lämna, kan han bli informerad om direkt efter säsongen. Då vet han själv och kan samtidigt leta ny klubb och förhandla i det tysta med de klubbarna.

Aja, vi får hoppas allt löser sig snart.
Barcelona Rey Eto´o
2009-07-19 14:22
Criff//
Bra sagt.
Barcelona el Flaco
2009-07-19 14:21
Alexmanson/

Även Sport har publicerat citatet faktiskt (länktips), men de tolkar det, precis som jag har gjort, som att Eto'o inte vill lämna eller skriva på för Inter utan att ha sagt sista ordet och känna sig som en viktig del av Inters framtida projekt.
Barcelona Criff
2009-07-19 14:21
Rätt kul hur många säger att Zlatan kommer vara briljant för Barca för det var just en sådan spelare vi saknade i matchen mot Chelsea, men alla de andra 30 matcherna när det inte ser ut som i Chelsea matchen då? Kommer vi inte sakna en killer i straffområdet då?
För jag tror alla vet att Zlatan är inte en sådan.
Annons: