/spanien/barcelona/forum/17587.aspx/spanien/barcelona/forum/17587.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barçelonisto
2009-07-20 01:08
F_C_B

vilken kanal?
Barcelona Trippeln
2009-07-20 01:08
Man kan kolla matchen om man har bet365 konto det är gratis och GRYM stream.
Barcelona F_C_B
2009-07-20 01:05
Inter spelar just nu och Zlatan startar!
Barcelona westinho
2009-07-20 01:05
Gud är störst!

Ja..det är ganska sjukt hur lik Shrek Rooney faktisk är. Fast om jag minns rätt har han en rätt fin tjej. She must be a golddigger!
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
2009-07-20 01:03
Petersays
Haha, Emerson är fotbollens farfar. Han ser ju hur gammal som helst ut.

westinho
Haha, jag tycker Riberý och Rooney toppar listan. :D
Barcelona Kim
2009-07-20 00:59
Fast nu vet vi ju inte alls vad den kontanta summan hamnar på. Eto´os marknadsvärde är långt ifrån så högt som man har diskuterat. Att tro att han är värd mer än €20m är naivt med tanke på att han har ett år kvar på kontraktet. Hleb är en spelare som behöver speltid, och ett utlån ett år är egentligen ingen större förlust för Barcelona. Hur hans ettårslån ska värderas överlåter jag till andra.

Laportas uttalande om att Barcelona producerar sina stjärnor medan Madrid köper sina, är väl fortfarande aktuellt. Det är inte på långa vägar så att man byter bort en egen produkt mot en stjärna. Det är Eto´o mot Ibrahimovic, två inköpta produkter. De egenhändigt framtagna spelarna finns fortfarande kvar, och de kommer få spela även fortsättningsvis.
Länktips: www.halderot.se/
Real Madrid Sergio the machine
2009-07-20 00:58
Alavi
och inte någon goal sak snälla du eller sportal enligt dom har real lagt bud på mig.
Barcelona westinho
Hahah Gud är störst!

Klockrena bilder på Pepe och Ribery! Pepe ser ut som en utomjording :).
Barcelona barca!!231
zlatan börjar på bänken
Barcelona petersays
2009-07-20 00:56
Va! Emerson ser ju hur cool ut som helst! Han ser ut som en blandning av pappan i Tv-familjen jeffersons (http://www.tuttotrieste.net/monade/ricordi/image008.jpg) och basisten i The Hives (http://plaskis.se/wp/wp-content/hives4.jpg)
2009-07-20 00:56
Alavi
Och ni som ni sitter i inters styrelse. Kan du ta fram något från någon hemsida där det står real har lagt ett bud på zlatan.
Barcelona westinho
2009-07-20 00:54
Njaa 65-70 snarare. Dock så tror jag inte Eto'o och Hleb är värda speciellt mycket för Laporta och de andra kostymnissarna eftersom de är mer en börda än tillgång. 40 Miljoner + bli av med både Eto'o och Hleb är bra tror jag Laporta tänker.

Om vi snackar rena pengar, som jag menade, är Barcelona inte en klubb som pungar upp 60-70 miljoner för en spelare. Isåfall gör man som nu, tar med spelare i dealen.
swecule
2009-07-20 00:52
god natt vänner...hoppas det blir en fin dag imorrn med en zlatanpåskrift :-)
Barcelona Alavi
2009-07-20 00:51
Sergio the machine

Hur kan du vara så säker på att Real inte har lagt ett bud på honom?
Du uppträder ju som om du sitter i Madrids styrelse.
2009-07-20 00:51
westinho

Sådär ja, fixat! Puyol petad av ingen mindre än Emerson, Silvestre också petad av Riberý. Har lagt upp bildlänkar på dem alla också checka gärna in de! :D
Barcelona petersays
2009-07-20 00:50
"Barcelona spenderar inte Real Madrid-summor på spelare."

Är du på riktigt? Är inte Etoo och Hleb värda något i pengar i dealen tycker du eller? Oavsett vad det står får siffra framför Eurotekcnet så måste du ju räkna in allt so ingår i dealen. Med Etoo samt Hleb på lån ett år så uppgår affären lätt till 75M och landar på, vad blir det, andra eller tredje dyraste övergången någonsin.

Som jag sagt tidigare så är det självklart så att det görs separata kontrakt där pengavärden finns angivna. Hur skule man annars räkna ut vilka summor som ska gå till tidigare klubbar som spelaren spelat i? Skriver vi Ett kontrakt med Zlatan kommer det stå ca 75M euro på det, inte 40. Samtidigt som två andra kontrakt gällande Etoo och Hleb går i motsatt riktning.

Att påstå att barcelona bara ger 40M för Zlatan är antingen naivt eller bara väldigt, väldigt dumt och att blunda för sanningen. Klubben har hycklat, så är det, när man fördömt reals köp och sedan köper en spelare för 70M+.

Vad du och andra än säger så räknas som sagt allt om i monetära värden när kontrakt skrivs.
2009-07-20 00:49
El Capitano
Jag har inte sagt att zlatan är dålig om du tror de gå ner och läs vad jag skriver om ibra. Och Nej zlatan har inte nobbat oss vi har aldrig varit ute efter zlatan och aldrig lagt ett bud men du verkar tro på alla tidningar. Inter har fått ett bud på ibra och det är ifrån er.
Barcelona westinho
2009-07-20 00:49
Tror det pressar Etoo eftersom Zlatan isåfall blir förstavalet då Etoo vägrar att lämna. Etoo är inte en spelare som vill sitta på bänken.
Dani Alves.
2009-07-20 00:48

Enligt sport så är Zlatan klar om några timmar? Vad tror ni?
Barcelona Barcelona10Messi
2009-07-20 00:48
God Natt cules, Hoppas på Zlatan! :D:D
2009-07-20 00:47
westinho

Varför pressar det etoo? Etoo vet att han får sin lön oavsett om de köper ibra drogba milito fabiano osv han kommer få sin lön sen få gå gratis nästa år. Jag tror iaf att etoo är en spelare som tror på sig själv riktigt mycket och är inte rädd för konkurrens pep vill inte ha han förra året han gick in och visade att pep hade fel.
2009-07-20 00:47
El Capitono:

Mucho bra sagt, håller med..Pep har alltid en ide med spelarna han köper...Han vet vad han gör!
2009-07-20 00:46
IFALL nu Zlatan blir klar idag, imorgon finns det chans att han spelar Wembley Cup..hade gärna velat se honom hehe :D:D
El Capitano
2009-07-20 00:45
Sergio the machine

Pep Guardiola (Barcas tränare) vill ha en stor, stark och teknisk anfallare och Zlatan är mannen Barca behöver.
Han är en komplett och fotbollspelare som skulle passa galant i Barcas spelsystem.
Ibra är medicinen för lag som parkerar spelarbussen framför målet som första El Clásico om du kommer ihåg.

Vill Pep Zlatan, får Pep Zlatan! Inga konstigheter. Glöm inte att Zlatan lirar med Xavi, Iniesta, Messi och Henry i Barca. Inte Petter Hansson eller Mellberg som vi är vana vid!

Vi culés litar och respekterar på Guardiolas beslut.

Var inte så att Real var också efter Zlatan men han nobbade er och valde att stanna och vänta på bättre tider tills idag.
Barcelona Xaviii
2009-07-20 00:44
Ämne: fattar inte varför b....Det är lätt ett förklara, Eto'o vill till ett lag som vill vinna allt.
Det skulle inte gå byta Eto'o till Valencia plus lite pengar.
Barcelona westinho
2009-07-20 00:43
Sergio the machine

Tror bara det är ett sätt av Laporta att pressa Eto'o till att skriva på för Inter..
2009-07-20 00:42
westinho

är du säker på att gränsen går där? om etoo nekar inters bud så kommer ni få lägga minst 600 miljoner för ibra och laporta sa att ni skulle köpa han oavsett om etoo går dit eller ej.
2009-07-20 00:41
Hade hellre sett Silva i Barca än Villa haha :D
Zlatan klar om några timmar? Glöm det säger jag, jag tror inte ens det blir klart imorgon(trots mina förhoppningar att det blir det), men nån gång den här veckan tror jag det blir klart. Ta det lugnt bara cúles, så fixar det sig. :D
Barcelona westinho
Gud är störst!

Ta en god titt på Tevez och Scholes vetja!

United har verkligen haft fula spelare i sitt lag =/

Riberys utseende gör nog inte någon glad heller för den delen. :P
Annons: