/spanien/barcelona/forum/17584.aspx/spanien/barcelona/forum/17584.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona ★Dizzy★
2009-07-19 19:36
Han kallas juh The 'Glass Man' Robben.
Barcelona Nesto
2009-07-19 19:34
Ämne: Ämne: Hehe.......
Kolla länken!

Jävligt skadebenägen
Barcelona Electricityscape
2009-07-19 19:33
Mitt drömscenario: Vi ligger under med 2-0 mot Real Madrid i El Clasico, Zlatan kommer in i bilden, gör ett hat trick, och bevisar både Real-fans som Barca-fans att han är här för en anledning :-)
Barcelona Rey Eto´o
2009-07-19 19:33
A. Iniesta //
Aaa snälla sluta med han har de och de runt om sig. Guiza hade ingen runt om sig i mallorca han gjorde 27 mål hur många har han gjort i fener som har bättre lag?

Baptista gjorde 19-20 mål i ligan med sevilla hur många gjorde han i real?

Forlan gjorde 10 MÅL i manchester united på två säsonger!
Du ser hur det går i atl nu va?

Det är många små saker som gör skillnaden det är nite så enkelt som man tror.

Via vann allt sluta klaga eto'o behövde inte göra mer mål han gjorde mål när det behövdes som mest och det är de man strävar efter! Herregud
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
2009-07-19 19:32
Verkar bli dessa 10 spelare som ska med A-laget till England; Martín montoya, Albert dalmau, Marc Muniesa, Andreu Fontás, Victor Espansandin, José Rueda, Jonathan Dos santos, Jeffren, Gai Assulin och slutligen Rubén Rochina. De gjorde idag medicinska(stavade jag rätt?) undersökningar inför försäsongen alla ihopa

Blir spännande att se dem...
Barcelona ★Dizzy★
2009-07-19 19:31
Spännande att se vilka spelare de kommer bli.
Barcelona HugoBoss
2009-07-19 19:29
Ämne: Hehe...Robben är ska....
Vart ser du det?
Barcelona A. Iniesta
2009-07-19 19:27
Ämne: A.Iniesta

Vem säg....
okej, vi säger så. Om du har kollat på varenda match 08/09 så borde du inte ha några problem att förså mig. Eto har Messi, Xavi, Iniesta med sig som är hur bra som helst, flera matcher har eto fått passningar av dessa spelare som gjort att han har kommit till ett bra läge att göra mål men misslyckas. Detta har hänt under flera matcher under den här säsongen, vist man kan förstå att en anfallare inte kan göra hur många mål som helst men i eto´s skor borde man ha gjort fler än 36 mål.
Barcelona Franken
2009-07-19 19:27
Ingen som nämner honom som Ibrahimovic, det är ju det som står på tröjan, eller för Ibra, som han kallas.. Oavsett vad så är det väl bara att ge honom den chans han förtjänar, eller åtminstone ge honom den chans som Fc Barcelona förtjänar att vi ger homom. OM han kommer. Folk borde förresten fundera över sin egen definition av Kass, mig veterligen är inte någon i de stora ligorna detta, än mindre de mest betalda. Sedan får de heta vad de gör och spela var de vill, men kassa, nja...
Barcelona Ronaldinhoismx3
2009-07-19 19:26
Oha789

Du vet väl att Peps ord och önskan är vår lag.
Om han vill ha Zlatan istället för Etoo så är det för någon anledning eller hur ?
Barcelona Ciao-V
2009-07-19 19:21
Hehe...Robben är skadad inför försäsongsmatchen.
Undrar om inte Perez får nog av honom nu och rear ut honom. 5 miljoner och först till kvarn;-.
Barcelona Oha789
2009-07-19 19:20
A.Iniesta

Vem säger att Guadiola har rätt i alla lägen.

Vi såg själva hur fel Guardiola hadde föra året angående Etoo.

Jag ändrar inte min åsikgt och tycker fortfarande det är fel att ändra på ett lag som fungerar.

Sedan har man inte kallat Etoo för Lejonet bara för skoj skull. Etoo är alltid hungrig och älskar att göra mål.

Vi har redan många som möterbollar i Barcelona. Vi behöver spelare som sticker i djupled och hugger. Zlatan skulle bara bli en spelare för mycket som spelfördelare.
Barcelona A. Iniesta
2009-07-19 19:10
Ämne: Zlatan kommer antagl....
Det är en mätt eto vi byter mot en hungrig zlatan som är villig att sänka sin lön för att spela för barca, och eto vill ha höja den för att förnya sitt kontratkt som går ut 2010.

Guardiola sa i början att han inte ville ha eto, han ville ha en stark central-forward och i detta fall är zlatan perfekt.
Barcelona Electricityscape
2009-07-19 19:09
För mig är Zlatan tveklöst världen bästa anfallare. Men det betyder inte att han kommer passa eller leverera i Barcelonas spelmodell.
Barcelona Oha789
2009-07-19 19:09
Barcelonisto

Jo han är klasslängder sämre än Messi o Ronaldo. Den saken är klar.

Xavi och Iniesta är bara så dumt och okunigt från andra här inne som i början jämför de två mittfältarna med Anfallaren Zlatan.

Sedan så är David Villa en super spelare.. Med den svåra problemet Valencia har i laget så är han ljuset och hjälten i den skaddade laget. Har zlatan någonsin haft den problem som David Villa haft?.

Sedan är man bara dum som kan överskatta Zlatan när han kan ha en så STOR måltårka i CL och Internationel Fotboll. Medans Cristiano och Messi Leder i dom aspekterna.
Barcelona Hetfield
2009-07-19 19:08
Barcelonisto

Det argumentet håller inte, Xavi har vunnit allt i Barcelona, vunnit EM, och blivit vald till EM:s bästa spelare, vi ser inte Xavi gå runt och kräva dittan och dattan för det eller hur?
Barçelonisto
2009-07-19 19:06
Hetfield

Zlatan är sugen på att vinna Cl, eto har vunnit allt som går att vinna i klubblag och vill bli världens mest betalda spelare för att han vunnit allt
Barcelona Nesto
2009-07-19 19:06
Är det ingen som vet vad som händer med Keirrison?

Säg inte att han blir den 3, den slutliga spelaren för att kallas den förlorade trippeln eller nått..
Vore dumt av ledningen om de inte köper grabben nu efter att de daltat med honom hur länge som helst. Måste vara jobbigt för K9 att inte veta om han ska spela i Barça eller inte
Andreas-
2009-07-19 19:05
Ämne: Zlatan kommer antagl....
Det håller jag inte med om. Zlatan har mer att ge.

Vi har sett Zlatan i Inter, han har varit väldigt bra. Och Inter har inte i närheten av dem spelarna vi har.

Zlatan med Messi, Xavi o Iniesta. Vågar redan nu säga att om Zlatan går till Barcelona så kommer han att ha karriärens formtopp här.
Real Madrid Bengan
2009-07-19 19:05
Ämne: Zlatan är en riktigt....
Jag personligen tycker Villa är bättre än Zlatan. Men där verkar mångas åsikter gå isär. Så låt oss säga dom är på en jämnförbar nivå fotbollsmässigt så skulle jag ändå föredra Villa alla gånger. Han är spanjor, är extremt väl bekant med la liga, han kommer komma in i spelet direkt då både Xavi och Iniesta spelat mängder med matcher med honom i landslaget.

Zlatan känns mer som en total chansning där han likaväl kan totalt floppa även om jag inte säger att så kommer bli fallet. Det känns för mig ur en Real supporters synvinkel att han i bästa fall floppar och i sämsta fall gör lika bra ifrån sig som Villa.
Barçelonisto
2009-07-19 19:04
Oha789

"Zlatan är inte i närheten av den klassspelare,Messi,Xavi,Iniesta,Villa,Ronaldo"

Nu Överdriver du enormt, zlatan kanske inte är lika bra som messi och ronaldo men så mycket sämre är han absolut inte!
Barcelona J.Gamper
2009-07-19 19:04
Ämne: Barçelonisto

Då k....
Men vi har ju ändå Henry som är ganska lik Etoo i spelstilen ändå. Beroende på vilket lag vi möter kan Pep alltid spela med antingen Zlatan eller Henry i mitten. Tror nog att Pep som förra säsongen kommer att rotera ganska mycket.
Barcelona westinho
2009-07-19 19:03
Zlatan kommer antagligen aldrig att bli lika bra som Iniesta och Messi..ja även Xavi. Tror han redan nått sin formtopp. Dock kan ha tillföra mycket i Barcelona.
Barcelona Hetfield
2009-07-19 19:02
Till alla som älskar Eto'o:

Förklara mig för mig en sak, hur kommer det sig att den egotrippade Zlatan är villig att sänka lönen föratt komma hit?

Om Samu hade haft lite vett i skolan istället för drömmar om pengar, så skulle han ha kunnat sänka lönen eller spela med samma lön, då hade kanske ledningen accepterat Eto'o

Vet inte, det är bara mina tankar
Andreas-
2009-07-19 19:02
Ämne: Andreas-

Lugna ne....
Nej, jag säger det jag tycker.
Andreas-
2009-07-19 19:00
Zlatan är en riktigt stor stjärna. Han har väldigt stor chans att vinna pris som världens bästa fotbollsspelare i Barcelona.

David Villa är riktigt bra, men inte på samma sätt. Jag föredrar Zlatans sätt.
Barcelona westinho
2009-07-19 18:58
Andreas-

Lugna ner dig med dina påståenden, du säger det som om de vore fakta. Tycker verkligen inte Zlatan är bättre än Villa. Och jag tycker verkligen inte han är i samma klass som Xavi, Iniesta och Messi. Däremot har du rätt i att han är en stor stjärna.
Barcelona Oha789
2009-07-19 18:57
Andreas-

Jag håller inte med dig allllllllsssss!

Zlatan är inte i närheten av den klasspelare, Messi,Xavi, iniesta, David villa och Ronaldo.

Snälla du är ett riktig skämt.
Barcelona Rambla
2009-07-19 18:56
Ämne: Bengan:

Konstigt ....
Jo, det är Villa faktiskt. Fast kanske på ett helt annat sätt om vi ser till Zlatan då.
Andreas-
2009-07-19 18:55
Bengan:

Konstigt då Zlatan är bättre än Villa, mer komplett. David Villa är en mycket bra fotbollssplare, Zlatan är världsklass. Zlatan är på samma nivå som Messi, Xavi, Iniesta o Ronaldo. Det är inte Villa.
Annons: