/spanien/barcelona/forum/17574.aspx/spanien/barcelona/forum/17574.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Messidinho_10
2009-07-24 23:35
Jag bara älskar den här komentaren fyfan va den äger.

kARATEaFFE, 21 år, Idag 23:30
Kristoffer, du har ju gjort bort dig helt totalt o kommer troligen att bli förklarad till landets största idiot!
Barcelona Okkapokka
Creus

Haha, sista exemplet var lite väl mycket.
Barcelona Suñol
Sedan kan jag ju berätta för er som inte har arbetat på en tidning att det är inte dom som skriver artiklarna som sätter rubrikerna det finns det några som är speciellt anställd för, och i AB's fall är det ena riktiga kufar som inte har något annat för sig än att läsa svea hunds limerickar och att vara göteborgare...
Barcelona el Flaco
Om ni nu tycker att Aftonbladet är en skittidning och har skämmiga Z-relaterade artiklar, varför läser ni då den tidningen? Finns ingen som tvingar er. Ignorera den istället.
Barcelona Barça! (MQUC3)
2009-07-24 23:33
Madridfansen dömer Zlatan efter hans insatser i landslaget, jag skrattar så jag gråter.

Det är väl ingen skillnad mellan Anders Svensson och Xavi eller Messi och Kim Källström?
Dom ligger väl på samma nivå..

Tror fan Zlatan blir succe.
Deportivo Creus
2009-07-24 23:32
Cruijff

"BarZelona", "BarZa", "Zlatans BarZa", "Zlatans lagkamrat Mezzi", "Zlatan avgjorde Zlatans lags match mot Zlatans motståndare".

Det kommer att bli jävligt irriterande.
Barcelona el Flaco
2009-07-24 23:31
Guardiola sade efter matchen att Messi inte spelade för att han hade lite känningar och Pep ville inte riskera att argentinaren skulle bli skadad. Han lovordade även ynglingarna från B-laget och sa att han var nöjd med matchen i helhet (länktips).
Barcelona Suñol
2009-07-24 23:31
AB är ju sedan gammalt en skitblaska, det är ju knappast en nyhet. Men som någon nämnde så jobbar ju Erik Niva och Simon Bank varav den förstnämnda är en av dom absolut bästa sportjournalisterna på att ta upp saker vid sidan av fotbollen fast ändå med fotbollen som fokus. Och inget jäkla Mats Olsson trams att citera The Clash eller the Damned i var och varannan krönika för bara för sakens skull.
Barcelona Barcadinho.
2009-07-24 23:30
Läs inte Aftonbladet - inte sport och inte överhuvudtaget. Samma sak med Expressen.

Vad tror de?
Att det går att lära sig om en hel liga på två veckor. Det tar minst två år och få bara hum om hur saker fungerar. Minst två år.

Jag förväntar mig av någon fotbolls journalist - att han/hon lever fotbollen (många ligor) dag o natt.

Som sagt - fotboll för miljoner är inte ett hobby.
det är en livsstil.
Och journalisterna måste vara minst likadana.

Barcelona Ciao-V
2009-07-24 23:29
Chygrynskiy är lovande mittback. Han är 1.90 lång och har potential att bli en av världens bästa mittbackar. En mittback som nog skulle passa att spela ihop md Piqué i par. Kanske är det det som gör att Pep är förtjust i honom.
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
Messidinho_10

kristoffer.bergstrom@aftonbladet.se Här är hans mail, men kom ihåg konstruktiv kritik och var inte fientlig. :D
Cruijff
Ämne: Cruijff

Vet inte ....
hur kan mer uppmärksamhet kring vårt lag vara dåligt? hittar liksom inga bra argument.
Barcelona PILMÀ★Kärlek★Respekt★
2009-07-24 23:28
Hahaha så skön denna Aftonbladet är.

zlatan saknades idag?
hahaha han ha väl inte skrivit på kontraktet än inte offeciellt i alla fall.

Kan de inte vänta på med det åtminstone till nästa vecka?

Men ärligt talat så har jag ingenting emot deras rubriker längre nu när han kommer att bli en Barça spelare.

Det ä som att säga att Etoo saknades för min del.
Barcelona Barça! (MQUC3)
2009-07-24 23:28
Tveksam insats av Ibras nya
lagkamrater i Wembley Cup
Här har du mycket att bidra med, Zlatan.

"AHHAHAHAHAHA"

Ska man skratta eller gråta?
Barcelona Marc
2009-07-24 23:27
Puertan

Sänt: 2009-07-24 --:--
Jaaa! 1-1

Patetiskt? Jaaa!
Barcelona Messidinho_10
2009-07-24 23:27
Jag är jävlitgt nöjd alltså 1-1 och vi spelade ut totenhamnn A-lag är helt sjuk.
Deportivo Creus
2009-07-24 23:26
Cruijff

Vet inte riktigt om jag kan tycka att uppmärksamheten som lär bli kring Barça är något positivt. Tycker det är alldeles utmärkt som det varit tidigare. Blir bara äckligt nu när allt med Barcelona ska handla om Zlatan.
Barcelona Jay-z
2009-07-24 23:26
Allvarligt grabbar ta de med ro va är de med er SKÄMMS.

Det va ju lite ironi i de hela, de klart Zlatan saknades idag.
Aftonbladet va inte helt ute och cyklar om man tänker efter.
De finns inget lag i världen som inte behöver Zlatan. Det gäller alla världs spelare.
Cruijff
2009-07-24 23:23
sluta larva er. det kallas medialogik. hitta alltid en minsta gemensamma nämnare med läsaren. i det här fallet är den nämnaren att zlatan och du som läser är svenskar, alltså fokusera på svensken.

vänj er, ta inte så allvarligt på det och var istället glada för att det kommer vara extremt mycket uppmärksamhet på barca i svensk media i år. för allt världen, bli inte som losergänget på intersidan :-)
Barcelona Okkapokka
Valdebebas

Vi verkar ha för många storlöften längst bak för tillfället alltså. Ser inte varför man ska värva honom.
Barcelona pokke
Vad ska vi med ännu en till mittback? Fattar inte riktigt det där.
Barcelona BOJAN...
2009-07-24 23:22
Ämne: Chygrynskiy? Kan bar....
Han är back
Barcelona Messidinho_10
2009-07-24 23:22
Lugn grabbar det är han som har gjort bort sig och blir nog förklarad till landets största idiot.
Real Madrid Valdebebas
2009-07-24 23:21
Chygrynskiy? Kan bara gratulera om så är fallet, en av världens största mittbackstalanger.
Barcelona Okkapokka
2009-07-24 23:21
Barcadinho

Eller klippa ut bitar från nätmaskorna som en viss La Masia-produkt gjorde :)

el Flaco

Det var väl egentligen att peka på det uppenbara, och visst borde jag nämnt att det har gällt sedan tidigare ;-)
Barcelona el Flaco
2009-07-24 23:20
Okkapokka: "Ett råd till alla nu när Zlatan är en Barça-spelare. Läs inte Aftonbladet, eller något på fotbollskanalen."

Det rådet borde man ha följt sedan tidigare. Men ja, nu när Zlatan är nära att skriva på för Barcelona borde det rådet anses vara en lag.
Deportivo Creus
2009-07-24 23:18
tribente_magico

Allvarligt talat, snart självmordsbombar jag den där satans klåpar-redaktionen. De enda två människor som har något vett i skallen på det är bygget är ju Bank och Niva. Resten är idioter.
Barcelona Messidinho_10
2009-07-24 23:17
Någon som kan mailen till den där pajasen??
Barcelona Barcadinho.
2009-07-24 23:16
Jag ser att många är nöjda från 2.a halvleken och jag tror att alla ska vara nöjda.

Jäkla duktiga allihopa.
Jag skrattade när jag såg vilken stratleva det var efter pausen.
Jag skrattade för mig själv -hehe - Keita och massa barn mot Tottenham i London.
Och de lyckades kanon bra.

Tänk vilken härlig känsla de här små grabbarna har.
Att spela på Wembley!

Kan ni tänka er - Det nya renoverade Webley.

Jag skulle inte sova en vecka efter en sån erfarenhet om jag var därborta på plan istället.
Och jag skullle plocka några grässtrå för minnet.
Barcelona Gonzalez_Barca
2009-07-24 23:16
Hahaha Aftonbladet alltså, sa förut att jag skulle vänta med att bojkotta dom om dom skrev "här vinner Zlatans lagkamerat guldbollen" om (när) Messi vann den. Men tar fan o bojkottar den redan nu. Herregud
Annons: