/spanien/barcelona/forum/17564.aspx/spanien/barcelona/forum/17564.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona el Flaco
2009-07-20 21:01
Oha789/

Se länktipset.

"Catalan newspaper La Vanguardia reports that Catalan architect and Barcelona socio Emili Vidal wants to build the new Camp Nou stadium off the coast of Barcelona."
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
2009-07-20 21:01
Oha789

Nej det är Emili Vidal, Foster presenterade den andra idén som Barcelona accepterade förresten. Men pga tillståndsproblem(?) har ombyggnationen försenats.
Canaletes
2009-07-20 20:59
LorenzoRosa

Ja! Han fick iden utav Kaká, Albiol, Ronaldo och Benzema
Barcelona Oha789
2009-07-20 20:59
el Flaco

Vad jag vet så var det Norman Foster. Men men jag får väl lita på dig!
Canaletes
2009-07-20 20:58
Oha789

Det är inte Norrman Foster som presenterat iden utan Emili Vidal

Länk=Hans blogg
Spanien LorenzoRosa
2009-07-20 20:58
Är det Maxwell som kysser klubbmärket direkt på presentationen på silly season 2009 bilden?
Barcelona el Flaco
2009-07-20 20:57
Oha789/

Har också hört talas om det, men det var inte Norman Foster som kom med den idén. Det var en arkitekt och Barcelona-medlem som kom med den idén, men Barcelona-styrelsen röstade ner förslaget och sa att man tänker fortsätta med Norman Foster-projektet.
Barcelona Alavi
2009-07-20 20:57
Hugo - Romanista

Men herregud att ni tar så illa UPP!
Jag syftar på hans attityd på planen, han har säkert ett stort hjärta för klubben, dock så är det inte de jag syftar på.
Barcelona Oha789
2009-07-20 20:55
VAD TYCKER NI OM ATT BYTA PLATS PÅ CAMP NOU?

Norrman foster har presenterat en galen.? Idee den att placera nya Camp Nou på en konstgjord halvö utanför Barcelona. Hur reagerade fansen på ideen.? Tydligt positivt det är i nuläget 28.228 voterande och av dom menar 80% motsvarande 22.654 röster att det är en strålande idee medans 20% eller 5.574 menar att rör inte vårt Camp Nou det ligger bra där det ligger.
2009-07-20 20:54
Hugo

Han menade på Mexes tuffa spelstil så lägg av! Mexes större fotbollsspelare än Eto´o? Okej, fortsätta leva i din lilla fantasivärld.
Barcelona Barcelona10Messi
Sluta döma Zlatan och säga han är kaxig han kommer göra det han kommer göra det..Nu har Zlatan hamnat i rätt klubb och han respekterar nog Pep och Barca som ett lag jävligt mycket så snälla lägg ner snackat med "han behöver strävan, han är kaxig osv" shit.
Barcelona Mojito
Kul att bli kallad för dubbelmoralist av flertalet madristas.

Under Laportas tid har Barcelona utvecklat flertalet egna talanger, och även utvecklat flera sperlare som var mindre namnkunniga innan de kom till klubben.

Visst har en del färdiga namn även tillkommit, men inte så att det varit en uttalad strategi.

Men givetvis skall han få skit för att det görs ett köp nu.
Då är det dubbelmoral tydligen.

Tja, gillar man att kasta sten i glashus och ta sådana epitet i sin mun, så kanske man inte ska hålla på Real Madrid och samtidgt kalla sig bäst i världen. Då borde man hålla på Barca...
Barcelona Heywood Jablome
Hugo - Romanista.

Om vi ska jämföra titlar, så hänger inte Mexes med.

Jag har inte faktiskt inte följt Mexes karriär, men när jag ser honom så ser jag faktiskt en passionerad mittback. Han älskar Roma, det går inte att förneka.
Barcelona Kelkoo
2009-07-20 20:53
Någon kan väl länka till en bra stream till Real Madrid matchen när den väl har börjat va? Tack på förhand!
Barcelona el Flaco
2009-07-20 20:52
Tidigare idag länkade jag en artikel där Branca sa att det var tänkt att han skulle slå sig ner med Eto'os agent imorgon för att förhandla kontraktet. Men nu skriver Sport (länktips) och även EMD att Mesalles anlände i Milano kl. 17 idag och sitter just nu och förhandlar med Inter. Haha, vilket drama. Vet inte vad man ska tro på nu längre.
Barcelona Heywood Jablome
Bus.

Och det finns många här som kommer ha mycket mer erfarenhet än vad andra ting än vad Zlatan kommer att ha. Zlatan får gärna behålla sin kaxiga attityd, det enda Guardiola kräver är strävan. Så fort han glömmer att sträva, då kommer hans karriär blir mycket kortfattad. Och det lovar jag dig.
Hugo - Romanista
"Behöver inga fler Mexes-typer"? Fattar ni hur ironisk den meningen är? Det betyder att ni alltså inte vill ha spelare med hjärta som mest av allt vill stanna kvar i klubben han älskar.
Philippe Mexes kommer ALLTID att vara en mycket större spelare än vad Eto'o kan drömma om.

Snacka om att denna Hussein inte har någon större koll på fotboll.
swecule
2009-07-20 20:51
Ämne: Någon som väntar på ....
ha, ha...nä, tror seriöst att det inte presenteras förren onsdag pga alla detaljer en sån här jätteövergång innehåller.

men visst vore det sweet om det publicerades på båda officiella siterna samtidigt vid midnatt?
Barcelona BlueRed
2009-07-20 20:51
Enligt katalansk radio så befinner sig Eto'os agent i Milano nu för att förhandla med Inter.

*Länk
Se också swecule´s länk.
2009-07-20 20:48
Hoppas bara inte Eto´o smutskastar Barca efter övergången. Dvs att han berättar saker som är internt och som inte bör gå utanför klubbens gränser. Jag hoppas att Samu istället hyllar sin tid i klubben och lämnar med ödmjukhet. Fyfan vad jag kommer sakna den här mannen!
Barcelona Alavi
2009-07-20 20:43
Någon som väntar på att klockan ska ticka på 00.00?
haha..
swecule
2009-07-20 20:41
sluta tjafsa grabbar...och njut av att årets värvning snart är i hamn...så jäkla SKÖNT!!!
Barcelona Trippeln
Alavi det var fel det var någon som prata om mohammeds krönika (blanda ihop)
lupi
Du behöver inte förloämpa faktiskt oha789.

Alavi//

Thanks, jag sticker nu!
Zaragoza Bus
2009-07-20 20:40
Om det personliga brevet hade skrivits av en före detta elitfotbollsspelare på den allra högsta nivån, kanske jag kunde ha tagit det på allvar. Men nu känns det lite väl som en översittares ord. Jag är inget fan av Zlatan, men jag vet att när han dör, så kommer han att ha tusen gånger så mycket erfarenhet än någon i detta forum någonsin kommer att ha. Kan vara den mest skrämmande text jag någonsin läst.......
Barcelona Alavi
Gud är störst! - Pep el rei!

Som jag ser det så har Les Rambles blivit utnyttjad av flera fans från andra lag.
Jag menar.. det kommer ju alltid in någon som ska förstöra.

Cred till madridistas som har lugnat ner sig på sistone :)

lupi

Då ber jag om ursäkt för detta, försök att släppa det och gå vidare.
Barcelona Oha789
lupi

Du är en rent skämt!

Kan du gå. Du har inget att göra här.

För det första så har du redan sakt vad du tycker om den krönikan.
Det är alltid kul med folk med olika synpunkter. Nu har du sagt ditt och då kan du dra härifrån, eller snacka om nåt annat om du ska stanna det räcker.

Du är som en 5 åring pojke som håller dig till samma sak om och om igen.
lupi
Alavi//

Jag blir bara så iritterad när man snackar skit om man inte vet rätt, särskilt om Mexes.
2009-07-20 20:38
Trippeln

Du behöver inte vara så otrevlig mot honom, han har inte brutit mot reglerna och han har all rätt och skriva här. Såna saker ger vårt forum dåligt rykte bara så lägg av.
Barcelona Alavi
2009-07-20 20:38
lupi

Jaja okej de finns väl ett Roma forum i SF?
Gå dit och skryt om hur ödmjuk han är, o att han aldrig delar ut en sneblick under en match :)
Annons: