/spanien/barcelona/forum/17560.aspx/spanien/barcelona/forum/17560.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Gonzalez_Barca
2009-11-26 23:36
Hassan

Hur många El clasico-paneler finns det kvar som du lägger upp?
Real Madrid Hassan
2009-11-26 23:33
Alcorcón

Noop, har inte alls något dåligt självförtroende, allt är prima!

Tror ni han ställer upp med Yaya direkt?

Saman

Såg ditt svar nu och tänker också att Pep kanske gör samma sak. Måste bara säga att det är sjukt hur bra Barca-spelarnas läkekött är. Tyvärr har Madrid haft enorma problem de senaste året med skador, speciellt förra året.

Svar på styrka är det i alla fall.
Barcelona AzizWaysi
2009-11-26 23:32
Yaya har också blivit frisk och kommer nog kunna spela på söndag. Idag tränade han med laget utan några problem.
Barcelona Saman.
TikiTakaZigiZaga

Välkommen, matchen är på söndag :9
Alcorcón
Ämne: Alcorcón

Stava gä....
Hasssan/
jag sa lika rolig som du, jag har väl inte gjort narr av dig, eller har du dålig självförtroende?
nu fick du ett extra s så ordning är återställt:)
Barcelona Saman.
2009-11-26 23:31
Hassan

Han vågade göra det med Abidal så varför inte med Yaya Toure :)
Barcelona TikiTakaZigiZaga
tjena alla glada cules:) Är ny här och hoppas att jag kan bidra med något vettigt:)är helt övertygad att det blir vinst imorrn då madrid varken kan spela ut oss eller stå emot vår press. Tror pep har lärt spelarna att hantera kontringar av högre grad än vad vi sett tidigare mot t.ex. Kazan.

Snart smäller de:)

edit oops gjorde man bort sig direkt och råkade skriva fel dag =D synd att de är på söndag iår, kommer kännas fel att dricka Estrella på en söndag:S
Real Madrid Hassan
Underbart, hoppas verkligen alla era lirare finns med på plan det vill säga Yaya, Zlatan och Messi. Själv är jag dock lite tveksam till om Pep vågar chansa med Yaya som kommer direkt från svininfluensan.
Barcelona Gonzalez_Barca
2009-11-26 23:30
Hassan

Abidal som friskade till rekordsnabbt från svininfleunsa och en skada som skulle hålla honom borta från spel i 3 veckor, spelade 88 min mot Inter.. Alltså borde han ha vilat upp sig tillräckligt för att vara med i el clasico
Barcelona BarcaBlood
2009-11-26 23:29
Hassan

Abidal spelade 89' imponerande minuter mot Inter efter svinsjukan. Så han kommer säkerligen att starta på söndag.
Barcelona Saman.
2009-11-26 23:28
Hassan

Han är helt frisk. Spelade ca 80 minuter i Intermatchen.
Barcelona AzizWaysi
Hassan

Han spela mot Inter , Så han kmr delta i El Clasico ;)
Barcelona Barca-nist
Neuthon

Jag finner inte svensk media så högklassig!
jag är glad att Zlatan är i Barcelona rent ärligt, ni skulle också ha gjort det.Men både du och jag vet att varenda spelare är viktigt för truppen. Hur skulle det va om valdes va skadat?
Pepe var avstängd osv..du förstår poängen!

Kviborg skulle älska det mer än nån annan så han borde hålla tyst!
Jag minns hans politiska natt vaka. Zlatan var också en del av det när han var aktuell för Real!
Barcelona BlueRed
2009-11-26 23:27
Tråkigt att jag missade inläggs explosionen här inne efter Piqués 1-0 mål (för det blev väl ett par inlägg?). Två dagar utan en dator och det känns som om jag har åkt 2 år tillbaks i tiden.

God natt nu, så hörs vi imorgon gott folk. :)
Real Madrid Hassan
2009-11-26 23:25
Alcorcón

Stava gärna rätt till mitt namn nästa gång du försöker göra narr av mig ;)

En fråga som jag har är vem som blir vänsterback? Har Abidal tillfrisknat helt eller är han fortfarande lite borta? Minns nämligen inte om han var med mot Inter.
Barcelona Riiio!!
2009-11-26 23:20
Har varit borta 1 vecka på resa nu och har inte haft internet eller tv förutom själva matcherna mot bilbao och inter, kan någon snälla informera lite snabbt bara hur det blir med Messi och Ibra på söndag och allt annat om skador,form osv osv osv...
Barcelona Saman.
2009-11-26 23:14
Neuthon

Vems matcher menar du då? Barcas? De flesta visas på tv. Real? De orsakar inte mig några tårar ;)
Alcorcón
2009-11-26 23:11
Ämne: Hur tror ni El Clàsi....
g3gi
5-0 till Barca så klart :)
och du är lika rolig som Hasan Alavi:)
Real Madrid Neuthon
2009-11-26 23:11
Saman. //

Jo för det betyder att man måste streama alla matcher och det är ju bara jobbigt, TV4:as kommentatorer är kanske inte så Zlatan extrema (förrutom Anna Brolin), dem är bara allmänt kassa, enligt mig.
Barcelona PILMÀ★Kärlek★Respekt★
2009-11-26 23:10
Jag välkomnar detta Zlatan fokus lika mycket som jag hade välkomnat om det hade vart vår lille Leo eller någon annan i Barças trupp.
Så inget ont, Zlatan svävar i den blå-röda havet lika mycket som någon annan Barça spelare.

Det kanske lite irriterande när han får all fokus inriktad mot sig i sådan viktigt match, men ändå.

Go Ibra. (L)
Barcelona Saman.
2009-11-26 23:05
Neuthon

Klart det inte är kul. Men det gäller bara att ignorera svensk media, det är inte så svårt.
2009-11-26 23:05
Ämne: Hur tror ni El Clàsi....g3gi

Ibracadabra vinner förstås.
Vilken fråga. du e rolig.
Real Madrid Neuthon
2009-11-26 23:04
Barca-nist //

Jag förstår dig, man håller på ett LAG i flera år och helt plötsligt köper dem en svensk och laget förvandlas till en enstaka spelare. det är inte längre Barca, det är Barza. Det är inte längre kataloniens/laportas/Puyols lag, det är zlatans lag. Kanske är kul om man är måttligt intresserad av fotboll men det är inte kul om man är en inbiten fotbolls supporter.
Real Madrid g3gi
2009-11-26 23:02
Ditt försök till humor (sjukt kul för övrigt) uppfattas endast som provocerande och du får en tidig julklapp i form av en spärr. /Red
Atlético linuss
2009-11-26 23:00
Är det inte så att man "bara" får ha ett kontrakt på 5 år? Var väl nåt liknande med Messi där de påstod att hans kontrakt inte var giltigt för att det var för långt. :)
2009-11-26 22:48
Lite insdie reportage om Ciutat Esportiva.
Barcelonas trännings läger.
Kolla länken fy fan säger jag bara.
Barcelona foooball master
2009-11-26 22:46
Ämne: foooball master

....
hur är en madrid kommentar? snackade han om 50 talet? haha
Barcelona Trippeln
2009-11-26 22:45
Känns som en pajkastningen kan ta fart när som helst,en ogenomtänkt kommentar och det kommer smälla.Var så säkra.
Barcelona Barca-nist
2009-11-26 22:42
Den här bilden med El Clázico ser rätt så tråkig ut med bara Zlatan mot hela Real !!!

var är resten av Barca´s trupp????
Fotbollsk*nalens journalistik/fotbolls inkompetens med Patrick Ekwall och gänget!!!
Real Madrid Neuthon
2009-11-26 22:40
Barcadinho //

Vet inte om jag hade kallat VDV och Gago för rutinerade spelare? Där får du allt förklara dig :P
Annons: