/spanien/barcelona/forum/17556.aspx/spanien/barcelona/forum/17556.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
swecule
2009-07-20 13:01
Ämne: Rambla

"Pep ....
han säger att det inte finns något konkret han kan peka på utan snarare en känsla och att han står för beslutet att han inte vill ha kvar etoo i laget.
Barcelona clubfcb
Tjena killar, jag driver en svensk Barcasite som har i huvudsyfte att förse läsarna med nyheter om Barca, på svenska. Jag undrar om någon är intresserad av att hjälpa mig med detta?

Är ni duktiga på att snabbt hitta information om Barca och är sugna på att bli en del av clubfcb så skicka gärna ett PM till mig med lite mer information om dig själv. Om ni vill titta på sidan så ligger länken i länktips.
Länktips: www.clubfcb.se
Barcelona FCBiLove
Tycker att att några borde lugna ner sig om Eto'o saken, ser att många personer klankar ner på honom som han vore någon b-lags spelare, killen har ju gjort så sjukt mkt för sin älskade klubb FCB dvs ligger på ungefär 23 mål per säsong , 2 mål i 2 CL finaler , va den snabbaste att göra 4 mål på en halvlek m.m ,

Etoo har gjort mycket för klubben och borde enligt mig få så mkt mer respekt en vad han har fått, han fick visa varför han skulle vara kvar dvs förra säsong och det gjorde han genom att ösa in mål men vad får man för det ett kontrakt med mindre betalt ? fattar att det svider för etoo och jag hoppas han går till inter får den respekten han borde ha för den han är. Och det här med att Zlatan kommer till klubben ser jag som ett dyrt men helt okej drag, zlatan är hungrig och vill vinna CL och kommer förhoppnings vis ge 110% för laget för att en vacker dag kunna få bära CL-Pokalen, vi får vänta och se om han ens skriver på för mitt älskade FCB !

*Kolla länken*, några snygga mål av Zlatan ! (sista låten blev lite konstig tyvärr)
Barçelonisto
2009-07-20 13:00
La liga är världens bästa liga någon som håller me?
Barcelona Den vise
2009-07-20 12:59
Rambla

"Pep Guardiola: "El problema con Eto'o es de feeling"

Finns inga problem med honom? Är det den rätta betydelsen av den raden ?
Barcelona Dinho, Messi
2009-07-20 12:56
"Dåligt en spelare som gör 30 mål på en säsong ska självklart få ett nytt kontrakt med åtminstone lite bättre lön."

Vad är det med att Pep har en anledning att vilja bli av med Eto´o som ingen här vet om, som folk inte förstår? Prova att lita på Peps omdömme för en stund, jamenar trots att Ronnie och Deco gjort mycket som aldrig kommer att glömmas så är det väl inte många som saknar dom idag?
Barcelona petersays
2009-07-20 12:56
Rambla
Ja, verkligen! Synd att det inte verkar bli någon italienflytt för Deco. Hade vart kul att se honom, Motta och Eto'o på plan samtidigt.

Deco imponerade förresten i sin halvlek i chelseas försäsongsmatch och serverade både ett och två frilägen som dock inte förvaltades, men han räknades ändå som en av dom bästa på planen - för dagen i en ny roll då Ancelotti verkar vilja skola in honom som Chelseas svar på Pirlo.
http://www.chelseafc.com/page/LatestNews/0,,10268~1726782,00.html
Barcelona dnw
2009-07-20 12:55
Guardiola lär ju aldrig prioritera Maxwell som nummer ett
Barcelona Rambla
2009-07-20 12:55
"Pep Guardiola: "El problema con Eto'o es de feeling"

Flumigt uttalande om ni frågar mig.
Barcelona petersays
2009-07-20 12:53
Vi kommer ju ha en i det närmaste helbrasiliansk backlinje i vissa matcher:

Alves-Henrique-XXXX-Maxwell
Barcelona Rambla
2009-07-20 12:53
Ämne: "Något är det j....Haha, kanske det. :D

En annan sak. Tänk er vilka möten mellan Inter och Milan. På den ena sidan crazy Motta och Eto'o, på den andra sidan Ronaldinho. Ho ho...vilken match. :D
Barcelona petersays
2009-07-20 12:51
"Något är det ju som inte riktigt stämmer mellan de två, annars känns det hela inte logiskt att göra sig av med honom på de grunderna. "

Etoo har väl en historia av att bli anklagad för mordhot? ;P
Barcelona Rambla
2009-07-20 12:50
Varför kan ni inte lugna er? Det finns ingen livestream. Det kommer säkert upp videos så fort den är över.
Barcelona dnw
2009-07-20 12:49
Kan man se presskonferansen någonstans?
Barcelona HugoBoss
2009-07-20 12:46
Finns det någon stream till presskonferansen?
Barcelona Rambla
2009-07-20 12:45
Ämne: Iskallt gjort av pep....Visst är det iskallt. Hen erkänner också att han självklart kan ha fel, men att det är en känsla han har bara. Det finns inget fotbollsrelaterat att klaga på säger han också. Samu är en stark karaktär och en fantastisk spelare och att klubben är väldigt tacksam för vad Eto'o gjort för klubben.

Jag vet inte vad jag ska tro. Det är klart att Pep är diplomatisk och aldrig skulle såga Eto'o på en presskonferens offentligt. Något är det ju som inte riktigt stämmer mellan de två, annars känns det hela inte logiskt att göra sig av med honom på de grunderna.
Barcelona LEX
Jag är väldigt nyfiken på varför Pep vill få bort Eto'o.
Barcelona petersays
Skönt att för både oss och Henrique att han är tillbaka för att stanna. Ska bli intressant att se honom under försäsongen, och äntligen se honom spela i den blåröda tröjan.
Barçelonisto
2009-07-20 12:44
Dåligt en spelare som gör 30 mål på en säsong ska självklart få ett nytt kontrakt med åtminstone lite bättre lön.
Barcelona petersays
2009-07-20 12:43
Vem nu snubben än var som hade biljett till matchen mot Tottenham, så måste han bli lite glad när Messi återänder en vecka tidigare än väntat och således förmodligen spelar.
Barcelona Den vise
2009-07-20 12:42
Iskallt gjort av pep!
Barcelona The Reporter
2009-07-20 12:40
Så då kan man räkna med zlatan`?
Barcelona Rambla
2009-07-20 12:38
Då är det klart. Det är Pep själv som tagit beslutet att Eto'o ska lämna. Han säger det själv och han säger sig stå för det. Vi kan tycka vad vi vill om det men det är bara att acceptera.

Det kommer snart officiellt upp på både Sport och Barcas websida.
Barcelona Den vise
2009-07-20 12:33
Någon som kan berätta om presskonferensen? Vad har pep sagt?
Barcelona LEX
2009-07-20 12:32
jag hoppas verkligen att Eto'o inte skriver på för Inter och väljer att stanna och alla sluter fred. Hej o hå, Eto'o stannar, Keirrison klar, upp med ett par ungtuppar så är jag nöjd.
Barcelona supermac
2009-07-20 12:31
Uppgifter från PÅGÅENDE pressträff med Josep Guardiola.

Bekräftat Samuel Eto”o är inte längre en spelare i FC Barcelona och Henrique skall vara kvar dessa uppgifter uppges vara bekräftade av SPORT.es klockan 12.25

---

:O

Enligt http://blogg.barcaloneta.com/
Barçelonisto
2009-07-20 12:28
Barca har varut usla på transfermarknaden om nu zlatan blir klar så måste det värvas 3-4 spelare till för att få en bra bredd på truppen tills nästa säsong.
Barcelona The Reporter
2009-07-20 12:28
Rambla,

Ser du på presskonferansen? isåfall, vad har Pep sagt?
Barcelona LEX
2009-07-20 12:24
Nån som följer presskonferensen och kan rapportera vad som sägs?
Barcelona Abbe - el triplete!
2009-07-20 12:24
Ämne: De här med Keirrison....
Förhoppningsvis finns det en deal, som varken Barça eller K9 kommer bryta.
Annons: