/spanien/barcelona/forum/17554.aspx/spanien/barcelona/forum/17554.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona FCBiLove
2009-07-22 00:01
Trippeln

Säger detsamma säljer man Caceres nu och inte lånar ut han så har man gjort något dumt misstag okej han visades inte vara 100 % denna säsong men jag vet och hoppas att få se det om någon säsong eftersom jag vet att han är en grym framtidsback!
Barcelona Trippeln
2009-07-21 23:53
Om de säljer Caceres så kommer det koka över för mig,det är en framtida världsback med KLOCKRENA tacklingar och en rivig stil och om ett par år är jag helt övertygad om att Caceras kommer utgöra ett mittbackslås med Pique.

Pique-Caceres! Jag ryser!
Forza-Blaugranas
2009-07-21 23:52
Har inte Zlata vunnit ligan lika många år som han varit utlandsproffs? Om man räknar att Juve faktiskt vann de titlarna när han spelade där? Om så är fallet bådar det ju gott.
Barcelona Alavi
2009-07-21 23:52
Fotbollsgodis på högsta grad!
Längtar till debut matchen för Ibra.

* länktips!
Barcelona FCBiLove
2009-07-21 23:37
Okkapokka

Jo den delen håller jag fullt ut med dig, han har en attityd som sprider negativa vibbar runt om sig, men jag hoppas verkligen han höjer sig en hel del nivåer i barca tröjan men jag tror det kan bli en svår uppgift i alla klubbar han har gått i har han alltid haft en attityd som skrämmer mig lite men har blivit så mkt bättre, då han flytta till ajax från mamlö va nog värst enligt mig... men jag vet och hoppas på att han kommer lyckas tona ner den dåliga attityden och komma med något bättre i till laget och för fansen,

I alla dessa lag har Zlatan varit en man som alla litar på, alla tror på, Och sånna personer har barca tagit hand om förut tex Henry som kom från att var englands kung i PL till en i gänget men jag säger inte att Henry hade lika låg nivå som zlatan har haft elr kanske fortfarande har... Men det jag vill säga är har man gjort det förut så kan man lyckas igen ! Zlatan blir en i längden och kommer då att smälta sin negativa attityd ! Detta är vad jag tror.
Barcelona Hetfield
2009-07-21 23:27
Barcelonito

Menar bara att det var Ronaldinho som fick i stort sett all cred, Deco glömdes nästan bort, fast å andra sidan så var ju Ronnie magisk
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2009-07-21 23:25
Hetfield

Han va väl inte underskattad när han blev europas bästa mittfältare 2 gånger. :)
Barcelona Hetfield
2009-07-21 23:24
En fråga, vem saknar ni mest av 05/06 laget?

Van bommel, Larsson, Motta, Edmilson, Ronnie, Deco , Gio osv.?

Jag saknar faktiskt Deco, sjukt grym när han var som bäst, oerhört underskattad
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2009-07-21 23:23
Ska Eto'o vara glad att han lämnar ett bättre lag och nån annan byter till hans lag istället?

Klart som fan att han vill ha extra betalt för det...
Barcelona Ciao-V
2009-07-21 23:08
Hehehe...

"Inter förhandlar om hur mycket Zlatan ska få i present. Samtidigt bråkar Samuel Eto’o med Barcelona om sin".

Citat hämtat från fotbollskanalen.

Nu har även fotbollskanalen karaktärisetat Eto'o som den onde och Zlatan som den gode...

Hoppas på att den gode Zlatan imponerar i Barcelona i nästa säsong.
Barcelona Christián - FC Barcelona en Mi Corazón
2009-07-21 22:59
Någon som vet nåt nytt om utlåning av Cáceres & köp av Keirrison?

Personligen hoppas jag att Cáceres stannar eller blir utlånad men inte såld, Framtida världsback där, Guariola öppna ögonen!!!! Och jag hoppas verkligen att Keirrison kommer
El Capitano
2009-07-21 22:55
Pepe kommer att smaka på sin egen medicin :)
Barcelona Gonzalez_Barca
2009-07-21 22:54
m79

Såg den videon förra veckan, alltså helt sjukt vilka mål som gjordes.
Barcelona M79
2009-07-21 22:52
Måste länka, sjukaste 75målen under 08/09....

snacka ögongodis

bl.a två av vår framtida Zlatan
Barcelona L!VOZ
2009-07-21 22:51
J.Gamper

Visst, det vet jag också menar att vi säljer eto separat som Guardiola sa:
"We cannot have him and Eto'o. We're rich, but not that rich. It won’t happen. You don't want too many players in key positions and both of them are starters."

Barcelona Trippeln
2009-07-21 22:51
Lyssna på det här.

Det var en frispark Zlatan gjorde mål på mot Palermo och skottet gick i 124 Kilometer och när de visa målet i SLOW-MOTION så hann man nästan ändå inte se det.

Roberto Carlos klass på det skottet.
Barcelona J.Gamper
2009-07-21 22:45
Ämne: Barca erbjud för Zla....Att ha Villa och Etoo som är två startspelare i laget är bara inte onödigt men också onödigt slöseri på pengar. Det skulle helt enkelt inte fungera tror jag. Dessutom skulle Bojan aldrig få speltid typ.
Barcelona Gonzalez_Barca
2009-07-21 22:44
På första målet efter Fiorentina frisparken ser man ju hur Maicon skakar honom flera gånger, såklart man blir irriterad :P när han tystade publiken var ju för att dom buade ut honom tidigare. Men tror som er att han kommer mogna mera i Barca.
El Capitano
2009-07-21 22:42
Okkapokka

Hoppas att han läste personliga brevet :)
klockren krönika/brev måste jag erkänna.
Barcelona Okkapokka
2009-07-21 22:40
Ämne: FCBiLove

Man ser....Att hyscha publiken lär inte vara speciellt populärt heller. Men jag tror Ibra kan mogna flera nivåer till när han är omringad av ödmjuka personer. Så vi får nog se gruppkramar istället för knuffar, och slängkyssar till publiken istället för hyschningar ;-)

Ska bli spännande att följa.
Barcelona Barcaholic
2009-07-21 22:36
Grabbar om man vill gå och kolla på El classico i camp nou detta året, har ni några tips vilka hemsidor som är dom bästa med flyg, biljett och allting. Platsen ska helst inte vara den sämsta utan någonstans mitt emellan.
Barcelona L!VOZ
2009-07-21 22:35
Barca erbjud för Zlatan 50€ miljoner + Etoo + Hleb (lån)?

Valencia krävde 55-60€ miljoner för Villa, var det inte bättre köp Villa än Mr.Z och så skulle vi dessutom kunnat behålla Etoo...
El Capitano
2009-07-21 22:35
FCBiLove

Man ser på videon att Zlatan inte trivdes i Inter. Vid varje mål istället för att fira så surrar han :)

Hoppas att den attityden lämnar han i Inter, såna beteende fungerar inte i Barca som t ex att puta på medspelare istället för att krama!!
Barcelona Plaza_Catalunya
2009-07-21 22:33
Rambla

Jag håller med dig, man tror och känner att man kan allt då man sätter sig framför Tv'n t.ex och kikar på matcher. Blir lite samma sak när de är Silly Season, man själv har en tanke och vision om vad som skulle passa Barca bäst. Men jag tycker ledning överlag har gjort de mesta prickfritt. Naturligtvis görs de misstag även av ledning och tränare. Men jag kan faktiskt inte klaga på någon ur hela staben efter en så fantastisk säsong.

Jag är personligen ingen större Zlatan fantast, men jag tror verkligen Pep är mycket smart då han väljer att Eto'o ska bort och Zlatan hit.
Särskilt efter säsongen 05/06 då vi vunnit Cl & ligan. Vi var alldeles för lättlästa säsongen därpå. De är något jag tror Pep förstått och agerat efter de dessutom.
Barcelona FCBiLove
2009-07-21 22:30
J.Gamper

Zlatan kommer att visa varför han kostar som han gör, och en anledning varför han kommer göra det är att han vill vinna CL för en gångs skull :)

Kolla bara vilka mål han gör, *Länktips*
Barcelona J.Gamper
2009-07-21 22:29
Ämne: Kapten11

Det håll....
Jag tycker också inte att det är direkt fel att sälja Etoo och köpa in Zlatan. Men det som är helt galet är ju priset vi får betala för allt det här, som många anda säkert också tycker.
Barcelona Linus
2009-07-21 22:28
Kapten11

Det håller jag med om. Jag har aldrig sagt något annat. Det enda jag sagt är att jag inte kan hålla med någon som påstår att det enbart är en av parterna som gjort fel. Som sagt, det krävs två för att dansa tango.

Sen anser jag personligen att Eto'o inte längre är den ultimata lösningen för Barca. Jag har aldrig sagt att det är hans fel dock. Men i nuläget tycker jag ledningen gör rätt.
Barcelona Christián - FC Barcelona en Mi Corazón
2009-07-21 22:26
J.Gamper

Hoppas du har rätt och det hela handlar inte om en "feeling"
Barcelona J.Gamper
2009-07-21 22:25
Med tanke på hur dyr den här affären verkar bli så är det bäst för Zlatan att prestera som aldrig förr.
El Capitano
2009-07-21 22:25
Christián - FC Barcelona en Mi Corazón

Ingen vet vad som pågår bakom stängda dörrar, det är omöjligt att sitta här och gissa.
Jag tror inte heller att Laporta/ledningen säljer Eto'o bara för att Pep har personliga problem med honom.
Annons: