/spanien/barcelona/forum/17552.aspx/spanien/barcelona/forum/17552.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Trippeln
2009-07-20 23:51
Kan vi inte göra en omröstning för att stänga ut alla madristas eller något?
Barcelona Suñol
2009-07-20 23:49
På ett sätt skulle det vara jäkligt skönt med en kille som Zlatan i laget för ibland behövs det en elak jävel. Det skulle vara kul att se dusterna med Sergio Ramos en framtida klassiker kanske. Minns ni Rivaldo och Hierros duster favorit i repris kanske!!?
Barcelona A. Iniesta
2009-07-20 23:46
Ämne: En annan sak. Det bl....
Som barca-supporter har man ju inte mycket positivt att säga om real:P
Barcelona Plaza_Catalunya
2009-07-20 23:46
Rambla/

Precis som du skrev för ett tag sen så blev hela "Eto'o situationen" lite väl dramatisk då de inte förnyade hans kontrakt förra året. För min uppfattning är också att Eto'o mer än gärna stannat något/några år till i Blaugrana.
De hade minst sagt gått att lösa smidigare, men samtidigt är de alltid lätt att vara efterklok..
Barcelona Rambla
2009-07-20 23:44
En annan sak. Det blir smått komiskt när det kommer in maränger och kritiserar vårt öppna forum. Om man inte får skriva skit om Real Madrid på ett Barcelona-forum, var ska man då få göra det? ;)
Barcelona HugoBoss
2009-07-20 23:41
Ämne: Detta har inget med ....
Funkar inte för mig heller.
Barcelona tarrak
2009-07-20 23:40
Precis som Oha 789 skriver, så är både positiv och negativ, respons välkommen men försök gärna hålla det sakligt och motivera gärna. Istället för att bara säga att något är kasst, så kan man åtminstone berätta vad som är dåligt. Annars ger det ingenting.
Barçelonisto
2009-07-20 23:39
Oha789

Ja men det var för mycket antizlatan i artikeln...
Barcelona Rambla
2009-07-20 23:39
12m? Jisses, han har höga tankar om sig själv Samu. Det är tydligt att han verkligen skulle vilja stanna i Barcleona. Jag tycker faktiskt synd om honom och önskar att det här aldrig hade hänt. Nu finns det tyvärr ingen återvändo.
Barçelonisto
2009-07-20 23:38
Trippeln

1 Messi
2 Iniesta
3 Cr7
4 Xavi,Torres
5 Zlatan

Top 5 är så här utan tvekan.
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
2009-07-20 23:37
el Flaco

Moratti sa också "Eto´o kommer vara vår" enligt google translate i alla fall. Sant?
Barcelona el Flaco
...och Sport skriver att Eto'o kommer skriva på som Inter-spelare nu på tisdag. Förhandlingarna, som pågick i tre timmar med spelarens agent och Inters styrelse ska ha gått bra och de börjar närma sig en överenskommelse.

Gud är störst/

Det stämmer. Och enligt Sport artikeln talar mycket för att det kan bli officiellt nu imorgon. Vi får helt enkelt vänta (lite längre) och se vad som sker.
Barcelona Oha789
Sillyseason

Varför gnäller alla på Artiklarna som skrivits idag.

De som gnällar kan ni snälla skriva en krönika eller nåt så vi får se om ni kan bättre?

Jag har skrivit och vet att man slösar bort en del av sin tid för att ni alla cules ska läsa och diskutera.

Men sedan så får man bara gnäll som kompensation.

Dessa killar som krivit artiklar idag ska skriva för oss hela året. Visa lite respekt och push upp dom istället så dom blir sugna att skriva mer.

Om ni inte gillar artikeln, räcker med att säga vad ni inte gilla så att han som skrev kan rätta sina misstag nästa gång istället för att komma in som en dåre och säger VA OTROLIGT DÅLIG ARTIKEL.

Jag tycker det var väldigt bra jobbat från bådda artiklarna som skrevs idag.

Fortsätt!
Barcelona el Flaco
2009-07-20 23:35
EMD skriver att det finns ingen överenskommelse mellan Eto'o och Inter än så länge. Eto'o ska tydligen kräva 12 miljoner euro i lön och Inter erbjuder "endast" 9 miljoner + bonusar. Förhandlingarna kommer fortsätta pågå imorgon...
2009-07-20 23:33
Barcaholic

Topp 8 sämsta, alla vet att du inte skojar då. ;-)
Barcelona NoGo™ - COPA, LIGA Y CHAMPIONS 2009!!
2009-07-20 23:33
Oha789

Ja precis håller med där, och sen så är det ju svårt att jämföra som du säger jag menar hade jag varit United/Madrid fan skulle jag säkert tycka att Ronaldo var den bästa.
Men det där med att han skulle vara mil före är ju bara sorgligt imo.

EDIT: Jag förstår inte riktigt varför en del klankar ner på artikeln för? Tycker den är bra skriven.
Barçelonisto
2009-07-20 23:32
fergusons är en stor clown! hånnar messi efter en sån fantastisk säsong som han har haft.
Sillyseason
2009-07-20 23:32
(Ett öppet brev till Zlatan) - Otroligt dålig artikel måste jag säga, både innehållet och hur den är skriven..

Undra hur länge förhandlingarna tar... Moratti för gräva djupt i fickorna..
Barcelona Trippeln
2009-07-20 23:31
Cules Och Madristas!

Vem tycker ni är världens bästa spelare.

1
2
3
4
5
6
7
8

Jag vill bara jämföra marängernas åsikter respektive cules.
Real Madrid Bengan
Ämne: Kan någon länka Benz....
Där har du Benzemas mål om du nu inte hittade redan
Barcelona tarrak
Bengan

Jaja, det är synd om er och ni är så fruktansvärt utsatta. Du vann! Det var inte meningen att starta någon diskussion om detta (det snackas tillräckligt mycket Madrid här som en direkt följd av erat stängda forum), började bara bli lite trött på att du kommer in varenda dag och drar offervalsen, men jag inser att det verkar vara ditt naturliga tillstånd så jag ger upp.
Barcelona J.Gamper
2009-07-20 23:30
Ämne: Ämne: Bengan ....
Men men.. du måste ju tänka på att alla som gillar o provocera, sakta men säkert försvinner pga spärrandet. Så det är bara i början man har det jobbigt troligen.
Barcelona Barcaholic
2009-07-20 23:29
Ämne: Cules Och Madristas!....
1. Jag
2. Jag
3. Jag
4. Jag
5. Jag
6. Jag
7. Jag
8. Jag

Och nej jag skojar inte.
Barcelona zlatan_9_barca
2009-07-20 23:28
någon som vet var man kan fixa en barca tröja med zlatan med tryck

pm:a helst
Barcelona Oha789
2009-07-20 23:28
NoGo

Att Kaka är sämre än Ronaldo och Messi är ju rätt...

Men att kunna jämnföra Messi och Ronaldo så mycket som Sir Alex gör är bara ett skämt..

Sedan så sa han för en vecka sedan att man redan har en ersättare till Ronaldo i laget redan. Vilket betyder att det finns fler spelare som är bätre än Messi enligt Sir Alex.

Du är ett skämt Alex
Barçelonisto
2009-07-20 23:27
Messi gjorde även 5 mål i argentina så då gjorde han 43 mål förra säsongen.
Barcelona A. Iniesta
Detta har inget med barca att göra, ursäkta frågan. Men är det bara jag eller funkar inte tankafett längre?
Barcelona Trippeln
Cules Och Madristas!

Vem tycker ni är världens bästa spelare.

1
2
3
4
5
6
7
8
Real Madrid Bengan
2009-07-20 23:26
Ämne: Bengan

Om vi kan ....
Jag är väldigt tveksam, skulle vara intressant att vara moderator en dag på Puertan och en dag här och se hur många provocerande inlägg man måste plocka bort. Jag är extremt tveksam till att det skulle vara i närheten så många här.

Bara efter matchen idag skulle jag garantera att man skulle fått plocka bort ett hundratal som är skadeglada för att inte Real vann med 10-0 eller vad nu folk förväntar sig av träningsmatcher och sen ett hundratal till med folk som blir irriterade över att folk hånar Real och spyr ur sig lika meningslösa påhopp åt andra hållet.
2009-07-20 23:26
Ämne: För mycket negativt ....
Du har tydligen inte förstått artikelns mening...
Annons: