/spanien/barcelona/forum/17549.aspx/spanien/barcelona/forum/17549.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona westinho
2009-07-21 00:27
Hur kan det vara titlar som räknas när det inte är individuella titlar? Det är svårt att vinna något i Liverpool då de har svårare motståndare i ligan än Inter. Am I right?
Real Madrid Sergio the machine
2009-07-21 00:27
Zlatan är en klasspelare grattis ni har fått ett fotbollsgeni och att barcelona köper zlatan bevisar bara hur bra han är. Han är inte världens bästa spelare tycker jag men han är utan tvekan top 5-6.
Barcelona Jay-z
2009-07-21 00:26
Det enda Zlatan behöver göra är att hitta spel glädjen viljan.

Det verkar som att han gör allt med lätthet vill se en galet spelsugen Zlatan som vill framåt.

Ibra i Ajax va enligt mig den roligast att kolla på och tror nog han kan bli det i barca också.
Barcelona Trippeln
2009-07-21 00:26
Bengan

Att inte säga att Messi,Iniesta,Xavi är topp 5 vore som att ljuga framför gud.Det är inte så att du har erkänt någonting stort men att säga zlatan som har varit Seria as bästa spelare 2 år irad inte platsar i åtminstone top8-7 är jag vet inte vad jag ska säga,makalöst kanske.
Barçelonisto
2009-07-21 00:25
Okkapokka

Gerrard bättre än zlatan?...Herregud

Gerrard har inte vunnit en enda liga titel med Liverpool.Zlatan har vunnit seria a... hehe det är titlar som räknas :)
Barcelona Trippeln
2009-07-21 00:24
Kim

''Jag håller nog definitivt Zlatan som topp 5 av europeiska''

Vem ska peta honom förutom Messi från sydamerika?
Barcelona Oha789
2009-07-21 00:24
Tack för idag alla Cules Ska sova nu!

Bona nit!
Real Madrid Bengan
2009-07-21 00:23
Ämne: Bengan

Det är kla....Är det därför jag hade 3 av era spelare i topp 8? Jag skrev här för inte så länge sen långt innan Zlatan ryktena att jag skulle bli betydligt mycket mer skrämd av barcelonas offensiv om ni knöt Villa över Eto'o.

Zlatan kom inte 7 i ballon d'or, han kom 9:a och tom det tycker jag personligen är för högt
Barcelona Kim
2009-07-21 00:23
Vad gäller forumet så har vi i redaktionen fattat ett beslut, att forumet ska vara öppet för alla. Det finns ingen anledning att stänga. Öppenhet är något som vi värderar högt.

Se det som Internetsveriges svar på barcelonismon. ;)
Barcelona Jay-z
2009-07-21 00:22
Cristocea ///

Alltså mena du allvar Iniesta/Xavi är knappast så mycket bättre än Zlatan som du vill få de till. De går dessutom inte att jämföra dessa på grund av olika spel stilar men endå. Fattar inte hur vissa "svenskar" och då menar jag all som bor i sverige inte bara etniska.

Ni underskattar ibra som faaaan Ibra blev utnämnd till Seria A bästa spelar 2 år i rad i år. före spelare som Kaka Pirlo osv.

Heywood Jablome //

Va de drf Torres sa inför Inter matchen att han ville bli som Ibra och han hade en lång väg dit.

Komigen grabbar ta av er era Spanien/ Barca glasögon.
Jag tycker att vissa kommentare om Ibra är ret utsakt patetiska.
Barcelona Trippeln
2009-07-21 00:22
Bengan

Aja du får tycka vad du vill du har aldrig tyckt som oss alltid i real favör.
Barcelona Kim
2009-07-21 00:21
Jag håller nog definitivt Zlatan som topp 5 av europeiska spelare. Sett över världen så vågar jag nog peta in honom på topp 10.
Länktips: www.halderot.se/
Barcelona Okkapokka
2009-07-21 00:20
Njaa Zlatan i all ära men han platsar inte i min top 5 lista än i alla fall. Cristiano och Gerrard går före han skulle jag vilja påstå, sen Ibra.

el Flaco

*Nickar instämmande*
Barcelona Trippeln
2009-07-21 00:20
Bengan

Det är klart att ni hatar alla våra spelare.

Man såg när Villa ryktades till oss så klankade ni ner honom hela tiden men nu är det andra banor.

Zlatan komm 7 i ballon d'or förra året och han har förbättrats.
Barcelona el Flaco
2009-07-21 00:19
*Skakar på huvudet åt människor som låter någon FIFA rankning påverka ens åsikter*
Barçelonisto
2009-07-21 00:18
Trippeln

håller me till 100% zlatan är absolut top 4
Real Madrid Bengan
2009-07-21 00:17
Ämne: Trippeln

Jag tror....
Känns som rätt partiskt att ha honom i topp5 tycker jag också. Han är inte ens topp 15 i fifas ranking. Forlan, Eto'o och Villa tycker jag övertygar mer som forwards på olika sätt.
Barcelona Trippeln
2009-07-21 00:17
Jag tycker också man ska stänga för andra lag.
Barcelona Trippeln
2009-07-21 00:16
Heywood Jablome

Du är verkligen zlatan hatare det såg man på ditt betydelsefulla brev.

Zlatan har bärt inter på sina axlar och är den största anledningen att de tagit ännu en scudetto.
Barcelona Messidinho_10
2009-07-21 00:15
Börjar träningen imorgon grabbar kommer alla att vara där? Fyfan nu är det nära som man har längtat 2 månader utan Barca känns som en evighet.
Barcelona Barcelona #7
2009-07-21 00:15
Jag tycker att man ska stänga av forumet för andra lag!
Dani Alves.
2009-07-21 00:14

Tycker inte man ska stänga av alla, stäng av de som provocerar bara.
Barcelona Heywood Jablome
Trippeln

Jag tror nog att du hade på dig Barcelona-glasögonen där. Zlatan är inte bland de 5 bästa i Europa. Har aldrig varit.
Barcelona Rambla
Kim

Absolut är det så. Jag tror att han känner sig kränkt som du är inne på. Detta redan förra sommaren trots att han bet ihop och uppträdde korrekt. Åtminstone på planen och han lät bli att hålla kontroversiella presskonferenser. Vad som har skett inom lyckta dörrar mellan honom och Pep kan vi bara spekulera i. Dock, läser man lite mellan raderna av det Pep sa idag så börjar man spekulera i de banorna.

"I think it would be the best for Barcelona if Eto'o does leave and his sale is my decision.

"Inter have the money to make Eto'o happy.

"Samuel has his character, his personality makes him what he is."

Intressant det där med att Inter har pengarna att göra Eto'o lycklig. Det öppnar för mycket tolkningar.
Barcelona Xaviii
2009-07-21 00:13
Ämne: Xaviii: Låt dom göra....Självklart, därför tycker jag att alla ska svara alla maränger med ett enkelt svar: 2-6.
Barcelona Heywood Jablome
2009-07-21 00:13
Om det stod mellan Torres och Zlatan så hade jag valt Torres utan att ens behöva tänker efter.

Zlatan är inte ens officiellt klar, men han är snackisen på det här forumet. Kan ni tänka er hur det kommer bli i tv4sport? Eller svensk media överhuvudtaget? :-)
Barcelona Cristocea
2009-07-21 00:12
Zlatan kommer inte ens i närheten utav de tre nämnda spelare.
Barcelona Trippeln
2009-07-21 00:11
Vi har 4 av världens 5 bästa spelare.

Messi,iniesta,xavi,zlatan.

Jag har inte på mig barcaglasögon men det är sanningen.

Zlatan har bärt inter på sina axlar och xavi,iniesta,messi behöver ej kommentarer.
Barcelona Suñol
2009-07-21 00:11
Xaviii: Låt dom göra det, mig rör det inte ryggen att dom vunnit mest. Jag hejar inte på ett lag bara för att dom vunnit en helsikes massa titlar det handlar om tillfälligheter som allt annat. Det bevisar bara hur patetiska dom kan vara och därav är det bara något att skratta åt.
Barcelona Xaviii
2009-07-21 00:07
Ämne: Xaviii: Det bästa s....
Det är det jag alltid gör, men det finns alltid någon som svarar marängerna och då börjar de jämföra lagen och det slutar alltid med att real skryter om sina antika titlar.
Annons: