/spanien/barcelona/forum/17547.aspx/spanien/barcelona/forum/17547.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona J.Gamper
2009-07-21 19:13
Haha. Abidal ser skitarg ut ännu en säsong på hans bild igen.
Barcelona J.Gamper
2009-07-21 19:09
Ämne: Ämne: Jag mås....Jo du har rätt. Men som unik menar jag att han är annorlunda som både person och spelare. Han har en stark personlighet och han är en riktig krigare. Dessutom verkar det som om alla i truppen gillar honom ganska mycket. Många sade ju öppet förra säsongen att de ville ha Samu kvar. Men det kanske har förändrats nu.. Pep kommenterade ju något om hans effekt på omklädningsrummet.
Barcelona Alexmanson
2009-07-21 19:02
Ämne: Jag måste ändå erkän....
visst kommer vi alla att sakna etoo, unik vet jag inte om det är rätta ordet, visst så snittar han minst 20 mål/säsong MEN Zlatan är mer unik han kan spela fram till dubbelt så många mål en vad etoo kan göra, och där har vi messi som stänker in dem isf ;) han gjorde mer mål en etoo om man räknar alla matcher förra säsong, rätta mig om jag har fel.
Barcelona lameG^
2009-07-21 19:00
Varför låna ut honom. Presterar han så köper dem honom. Vi tjänar ju inget på att låna ut honom. Sälj han isåfall.
Barcelona Alexmanson
2009-07-21 18:57
Ämne: Ryktas om att vi vil....
synd bara att hleb blir utlånad till inter.
Barcelona lameG^
2009-07-21 18:48
Ryktas om att vi vill ha mascherano igen. Men pep sa att vi letar efter en som kan ersättare yaya och keita under Afrikanska Mästerskapen och den spelaren ska inte vara dyr.

Varför inte Poulsen? En spelare som känner La liga väl och skulle nog acceptera bänken. Vi kan få honom för en otroligt låg summa och han känner dessutom alves,keita i barca.

Xavi,Iniesta är unika spelare. Men om någon skadas eller bli avstängd eller måste vila vem ska ersätta då? Hoppas Thiago får spela då och då på den positionen. Hleb kommer nog få större ansvar denna säsong. Han skulle kunna ersätta Xavi,Iniesta om han kommer tillbaks till sin form.

En dröm är ju Cesc och flytta upp iniesta. Hleb lämnar tillsammans med guddy.

Hoppas det händer!!!
Barcelona ★Dizzy★
2009-07-21 18:29
BlueRed

Aha oj såg inte det. Tur vill verkligen inte se han i Barca tröjan:D

Kommer bli så jävla spännande att se Zlatan i Barca. Lång,stark, och jävligt hårda skott. Knuffar bort spelarna hur enkelt som helst. Barca kommer få tyngd.
Barcelona J.Gamper
2009-07-21 18:28
Jag måste ändå erkänna att jag kommer sakna Etoo väldigt mycket. Kanske mer än Ronaldinho t.om. Han är unik.
Innan Sillyseason ville jag helst ha in Ribery som kunde rotera med Henry på kanten och Messi. Samtidigt en targetplayer som kan hoppa in o ersätta Etoo i kluriga match situationer.. som t.ex Kanoute,Llorente osv. Men tuvärr så blev det inte så. Det är viktigt att få in nya spelare och friska upp truppen för att hålla igång motivationen och hungern tycker jag. Nu får vi in ett par nya spelare.. och Zlatan och Maxwell är inte dåliga men tuvärr så förlorar vi en väldigt bra spelare samtidigt.
Barcelona R.D.A.M
2009-07-21 18:27
Såg att Puyol och Henry kommit upp på Goals lista över bästa spelare. Vad tror ni om övriga barca-spelare? Vilka är med? Placering?
Barcelona J.Gamper
2009-07-21 18:26
Ämne: Two journalists of M....
Inte så konstigt att Madrid journalister kritiserar en Barca legend. Tror väl knappast att Guardiola tänker på sin egen personliga åsikt och känslor bara. Självklart tänker han på klubbens bästa. Tror att han sa så bara för att inte kritisera Etoo öppet. Jag vet inte exakt varför han tycker som han tycker. Han kanske tycker att Etoo är på väg nedåt(minns ni de sista matcherna senaste säsongen? Etoo var inte alls bra) Sedan så gör han ofta mycket mål men spelmässigt så tycker jag att han har börjat gå nedåt. Tyckte han var fantastisk under hösten dock. Sedan så vill han säkert ha en ny hungrig spelare och det får vi i Zlatan, plus att han är den bästa targetplayer vi kan få. Precis det Pep vill ha.
Barcelona BlueRed
2009-07-21 18:25
★Dizzy★

Läs rubriken och den röd markerade texten under. Det är från förra året. Dem lägger upp vissa rykten som kom upp under förra Silly Season.
Barcelona ★Dizzy★
2009-07-21 18:23
Fattar inte Drogba till Barca? Någon som kan förklara.
Barcelona JAG
2009-07-21 18:12
Zlatan är en helt annan spelartyp. Zlatan kan som Valdés säger bli en ny Kluivert. En targetspelare som möter och möter boll håller i den och sällan springer i djupet. Ingen utpräglad målskytt utan mer som en framspelare och dem har vi många av. Hoppas jag får fel.

Kul att se att du är tillbaka Valdés. Väldigt professionellt skrivet..
Barcelona Meessii10
2009-07-21 18:10
Inter och Eto'o inte överens än! De ska försöka komma överens ikväll.
Barcelona Barcelona10Messi
2009-07-21 18:09
Haha känns som att det kommer bli "I9" istället för "K9" haha :D:D
Barcelona Oha789
2009-07-21 18:09
Messidinho_10

Att alltid lyckas behöver inte betyda att du är redo för att ta klivet upp.

Om du lyckas kan tränaren ändå tycka att man behöver mer tid.
Barcelona Barcelona10Messi
2009-07-21 18:05
Haha så jävla rätt, inga "vakor" här hahaha :D:D
Barcelona petersays
2009-07-21 18:04
" Ni borde göra en egen artikel om Zlatan och Eto där ni skriver det senaste angående affären. "

Verkligen inte. Inga Zlatanvakor här inte. Ingen VET vad som händer i affären. Just nu sitter bara en massa skvallertidningar och spekulerar. Jag är jätteglad över att vi inte ödslar tid på sådana nonsensartiklar.
Barcelona Messidinho_10
2009-07-21 18:03
Oha789

Ja det är väl samma sak? Dem kollar om dem unga spelarna lyckas med det du säger eller inte.
Barcelona Rey Eto´o
2009-07-21 18:02
Two journalists of Madrid sports tabloid As commented on Guardiola's decision to let Samuel Eto'o leave.

Lama: No
It seems poor that a coach puts his feelings and emotions above the interests of a club. Guardiola needs to know that Barça is the most important thing and not the fact of him has a good feeling about Eto'o or not. What if Barcelona's next coach has a good feeling about Eto'o? It's incomprehensible that that a coach puts his own personal interests above those of the club. With this gesture, Guardiola has shown that the "bad coach" virus already caught him: to think that football turns around him.
Barcelona el Flaco
2009-07-21 18:01
Shi: "Jag har aldrig under alla mina år som madridista sett både Real Madrid och Barca ha så starka trupper samtidigt."

Det närmaste jag kan komma att tänka på var de sista åren med Perez och hans galacticos och under Rijkaards andra och tredje år som tränare. Då hade både Barelona och Real Madrid två imponerande trupper med många cracks (Ronaldinho, Ronaldo, Eto'o, Raúl, Messi, Zidane, osv.) Men då var Madrid på väg ner, medan Barça dominerade. Förhoppningsvis får vi se både Barça och Madrid på toppen av sin förmåga under den kommande säsongen. Episk är bara förnamnet.
Barcelona Oha789
2009-07-21 17:59
Messidinho_10

Du förstår inte vad jag menar.

Jag har inte sakt att någon ska göra bort sig?
Jag sa att i en försäsongs träning när ungre spelare får delta. Kollar man mest vad dom kan prestera fysiskt och tillsammans med laget.

men men.
Barcelona Messidinho_10
2009-07-21 17:56
Oha789

Gai Assulin kommer inte göra bort sig om han får chansen i A-laget jag hoppas man får se han tillsammans med Messi på fredag fyfan jag ryser.
Barcelona basaric
2009-07-21 17:54
Ni borde göra en egen artikel om Zlatan och Eto där ni skriver det senaste angående affären.
Barcelona Oha789
2009-07-21 17:50
Messidinho_10

Jag tror Pep-G vill se vad han går för.

Om han märker att han har fysiska egenskaper att jobba med så som många unga fotbollspelare saknar. Ja då lånar han ut honnom eller så får han fortsätta i Barca Atletic ett år till innan man väljer att ta upp han i A-laget.

men jag tror inte att Gai Assulin kommer vara med i truppen nästa år. Men jag hoppas.
Barcelona Xavi O Iniesta=bäst
2009-07-21 17:49
Shi: Aa de kommer att bli en magisk seasong.
Men man får hoppas att ingen av de största spelarna skadar sig.
Forza Barca
Barcelona Riiio!!
2009-07-21 17:49
Skönt att vi inte har den enorma pressen som vanligtvis vinnande laget ifjol brukar ha, tack vare Reals värvningar =)... måste vara jävligt skönt för spelarna o ha det så!
Barcelona Okkapokka
2009-07-21 17:48
Ämne: Nästa säsong finns d....
Om det finns skador på något utav lagen så kan du lita på att ursäkterna kommer komma därifrån.

Men som sagt jag håller med, nästa säsong blir episk, även om den förra redan var det för vår del.
Villarreal Grande Messi!
"Skillnaden i vad Eto’o kräver i lön och vad Inter är beredda att betala, har jobbats ner till €1 miljon och bör inte vara något hinder för att kunna avsluta affären."

Hehe, sjukt att så mycket pengar helt plötsligt är värda så lite..
Barcelona Klint
Shi

Då får vi verkligen hoppas att inget av lagen blir skadedrabbat. Vill ju inte ha något att skylla på =)
Annons: