/spanien/barcelona/forum/17546.aspx/spanien/barcelona/forum/17546.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona tribente_magico
2009-07-21 00:43
Det verkar som zlatan har enorm respekt för barca, med all rätt men han verkar var hur sugen som helst på att spela med messi ´m.m.

Det är otroligt kul att läsa vad han skrivit, att han vet att han inte är den stora stjärnan när han kommer hit, tror zlatan med tiden i barca bli en ödmjukare person och rättare sig efter dom andra hur man ska bete sig här. då kan det bli rejäl succe!. kan ha fel, men hoppas verkligen inte det.

jag tror vi måste värva en vänsteranfallare, ska ja va ärlig tror ja inte henry zlatan messi håller. måste köpas in nån som kan rotera med henry och som är bättre en mot en. Finns en risk för mättnad hos henry.

En vänster anfallare sen är truppen spikad tycker ja.
Barcelona Jay-z
2009-07-21 00:42
Riiio!! //

OMG jaja smaken är som baken men jag förstår inte hur du tänker.

Torres själv tycker inte äns de.

Zlatan är komplett de är inte Torres, Zlatan passar, skjuter, nickar, dribblar. Zlatan bär lag han är en playmaker Torres är bara en grym anfallare thats it.

Men Torres kämpar som en häst medans Ibra verkar ha tappat lusten lite. Men talangen går ej att jämföra enligt mig.
Barçelonisto
2009-07-21 00:41
När kommmer zlatan att presenteras?
Barcelona Okkapokka
2009-07-21 00:41
Ämne: Jäklar vad roligt de....
Jag tror nog du gjorde fel ordval när du skrev 'roligt' där, för jag skulle absolut inte skratta ifall den här affären gick i spillror.
Barcelona Heywood Jablome
2009-07-21 00:39
Jag har aldrig någonsin fördömt Zlatan. Och det är ganska korkat. Efter ett år kommer vi få svar på alla våra frågor.

Var Zlatan verkligen rätt spelare för Barcelona?

Pressen på Barcelona är stor nästa säsong. Jag tror faktiskt att Zlatan är redo för utmaningen. Precis som Pep Guardiola sa när laget presenterades på Camp Nou i augusti.

"Spänn fast era säkerhetsbälten, för det här kommer att bli kul"
Real Madrid Sergio the machine
2009-07-21 00:39
Riiio!!
aaa inte illa det är en träningsmatch man testar saker så det är inte så illa spelet såg riktigt bra ut det är huvudsaken och att alla får chansen hela 20 spelare fick chansen.

Sedan om att torres är bättre anfallare än zlatan jag vill gråta. Vad är han bättre på förutom avsluten zlatan har en fotbolls hjärna som inte torres kommer komma i närheten av. Ibras fysik skott mentalitet passningsspel listan kan göras lång.
Barcelona Trippeln
2009-07-21 00:38
Jäklar vad roligt det är om Eto'o förstör det här och äffären blir inte av efter alla dessa artiklar alla diskussioner och alla som tyckt till,för vad en bluff.:)
Barcelona Riiio!!
2009-07-21 00:38
Bengan tålamooood vill jag höra här också. Minns att vi diskuterade 2.3miljarders köpen och vipps så förväntade ingen sig en enda titel eftersom laget skulle ges tålamood. Samma sak gäller här. Zlatan måste få tid på sig precis som Henry fick. Själv tror jag att Zlatan kommer göra en bättre första-säsong än vad Henry gjorde.
Barcelona Messidinho_10
2009-07-21 00:36
Kommer Zlatan att kunna spela på Fredag nu när det är klart hoppas han tar första bästa flyget till London direkt
Barcelona Trippeln
2009-07-21 00:35
Bengan

Då säger vi så.
Barcelona Trippeln
2009-07-21 00:34
Om man tänker efter så har Rambla en poäng i det här.
Real Madrid Bengan
2009-07-21 00:33
Vi får väl se nästa säsong vilken klass han egentligen besitter. Det är alltid massa ursäkter kring Zlatan. "Han har sämre spelare omkring sig", "Dom är så defensiva i Italien" osv.

Men nu spelar han med världens bästa spelare, så om han inte gör så bra ifrån som alla hävdar att han kommer göra så finns det inga ursäkter längre.
Barcelona Riiio!!
2009-07-21 00:33
Själv tycker jag att Fernando Torres är en hetare anfallare än Zlatan men Zlatan kommer inte misslyckas i ett lag som Barca, det går bara inte!

Jävlar 1-0 mot Shamrock Rovers, inte illa! =)
Barcelona Trippeln
2009-07-21 00:32
Om vi säger såhär allihop:Om zlatan komm 9 förra året och han har varit 3 gånger så bättre så tror ni inte zlatan kommer top 5?
Barcelona Okkapokka
2009-07-21 00:31
Och jag håller med Rambla här, ser inte poängen med att hacka på andras åsikter. Sedan är det väl bara normalt att de flesta tycker olika när det gäller top 5 i världen?
Barcelona el Flaco
2009-07-21 00:30
Ämne: Jisses, ni inser väl....
*Applåderar det klockrena inlägget*
Barcelona Heywood Jablome
2009-07-21 00:29
Om Barcelona hade värvat Torres, så hade ingen varit negativ till värvningen. Eller jo, kanske priset då.
Barcelona Trippeln
2009-07-21 00:29
Sergio the machine

''Han är inte världens bästa spelare tycker jag men han är utan tvekan top 5-6.''

Tack så mycket :)
Barcelona Okkapokka
2009-07-21 00:28
Ämne: Okkapokka

Gerrard....
Titlar behöver inte per automatik betyda att du är en bättre spelare än den andra. Sedan kan man väl diskutera om det faktum att konkurrensen är större i PL än i Serie A.

Glöm inte att Gerrard vunnit CL med Liverpool, något Zlatan inte gjort med Inter.
Barcelona Rambla
2009-07-21 00:28
Jisses, ni inser väl att ni sitter och debatterar andra människors åsikter nu? Sågar ni hur andra värderar olika spelare så får ni väl acceptera att samma personer kommer att såga era egna värderingar. Alla kan inte tycka samma om vem som är bättre eller sämre.
Barcelona Messidinho_10
2009-07-21 00:27
Även Zlatan har uttalat sig.
Och han kan inte längre hålla tillbaka sin entusiasm:
- Jag drömmer om att spela med Messi. Jag kommer att löpa amok med Messi bredvid mig.
- Att få spela för Barcelona är en chans man kanske bara får en gång i livet, säger Zlatan enligt Sport.

Är det bara jag som ryser av detta som Zlatan har sagt?
Barcelona westinho
Hur kan det vara titlar som räknas när det inte är individuella titlar? Det är svårt att vinna något i Liverpool då de har svårare motståndare i ligan än Inter. Am I right?
Real Madrid Sergio the machine
Zlatan är en klasspelare grattis ni har fått ett fotbollsgeni och att barcelona köper zlatan bevisar bara hur bra han är. Han är inte världens bästa spelare tycker jag men han är utan tvekan top 5-6.
Barcelona Jay-z
2009-07-21 00:26
Det enda Zlatan behöver göra är att hitta spel glädjen viljan.

Det verkar som att han gör allt med lätthet vill se en galet spelsugen Zlatan som vill framåt.

Ibra i Ajax va enligt mig den roligast att kolla på och tror nog han kan bli det i barca också.
Barcelona Trippeln
2009-07-21 00:26
Bengan

Att inte säga att Messi,Iniesta,Xavi är topp 5 vore som att ljuga framför gud.Det är inte så att du har erkänt någonting stort men att säga zlatan som har varit Seria as bästa spelare 2 år irad inte platsar i åtminstone top8-7 är jag vet inte vad jag ska säga,makalöst kanske.
Barçelonisto
2009-07-21 00:25
Okkapokka

Gerrard bättre än zlatan?...Herregud

Gerrard har inte vunnit en enda liga titel med Liverpool.Zlatan har vunnit seria a... hehe det är titlar som räknas :)
Barcelona Trippeln
2009-07-21 00:24
Kim

''Jag håller nog definitivt Zlatan som topp 5 av europeiska''

Vem ska peta honom förutom Messi från sydamerika?
Barcelona Oha789
2009-07-21 00:24
Tack för idag alla Cules Ska sova nu!

Bona nit!
Real Madrid Bengan
2009-07-21 00:23
Ämne: Bengan

Det är kla....Är det därför jag hade 3 av era spelare i topp 8? Jag skrev här för inte så länge sen långt innan Zlatan ryktena att jag skulle bli betydligt mycket mer skrämd av barcelonas offensiv om ni knöt Villa över Eto'o.

Zlatan kom inte 7 i ballon d'or, han kom 9:a och tom det tycker jag personligen är för högt
Barcelona Kim
2009-07-21 00:23
Vad gäller forumet så har vi i redaktionen fattat ett beslut, att forumet ska vara öppet för alla. Det finns ingen anledning att stänga. Öppenhet är något som vi värderar högt.

Se det som Internetsveriges svar på barcelonismon. ;)
Annons: