/spanien/barcelona/forum/17543.aspx/spanien/barcelona/forum/17543.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Dani Alves.
2009-07-21 15:09

Okej tack så mycket grabbar för era åsikter :)
Barcelona Rambla
2009-07-21 15:07
Rey Eto´o

"Så det har inget med saken att göra eller?"

Vad har med vad att göra? Jag har nog missat poängen om det nu fanns en poäng.

Förresten, jag skrev fel tidigare. Eto'o förnyade sitt kontrakt 2005 vilket även Xavi gjorde. Det var alltså stor skillnad på Eto'os och Xavis löner 2005. När nu Xavi förnyade sitt kontrakt så var han självklart värd en höjning med tanke på hans prestationer de senaste säsongerna och hans tidigare relativt låga lön jämfört med Messi och Eto'o.

Ja, även Eto'o hade ju varit förtjänad av en höjning, åtminstone en liten eftersom hans lön redan var hög, när han ny skulle förhandla om ett förnyat kontrakt. Fast Pep och säkert några ur ledning var tydligen inte så villiga att behålla honom. Åtminstone inte till det priset.
Barcelona The Reporter
2009-07-21 15:06
Rey Eto´o ,

Har för mig att han gjorde 16 mål på det 18 matcher han spelade.
Barcelona Gonzalez_Barca
2009-07-21 15:03
Dani Alves

Mr Benzema, Mario Gomez har jag inte sett spela så ofta förutom vid några highlights o vid EM slutspelet. Medans Benzema tycker jag har varit riktigt bra under CL matcherna med Lyon och hans mål igår var riktigt fint. Plus diggar jag honom på FM :P
Canaletes
2009-07-21 15:01
Dani Alves

Jag skulle iaf välja Benzema
Barcelona Trippeln
2009-07-21 14:57
Dani Alves.
2009-07-21 14:53

Grabbar vill bara fråga vem som är bättre Benzema eller Mario Gomez? Real fans får gärna svara oxå för hade frågat på deras forum annars, detta är någon som inte har med era diskutioner att göra men vill bara höra någons åsikter för en idiot säger att gomez är bättre.
Barcelona Rey Eto´o
2009-07-21 14:53
Canaletes //
eehh han var verkligen inte bra det året han var ju borta 1/3 av säsongen och han vann inget
Canaletes
2009-07-21 14:51
Rey Eto´o

Vad vill du komma till? Varför skulle han inte vara de?
Barcelona Rey Eto´o
2009-07-21 14:50
Rambla//
Så det har inget med saken att göra eller?
Canaletes
2009-07-21 14:50
Gonzalez_Barca

Ända kopplingen jag ser var när Eusebio var på Ronaldo's presentation.

han måste fixat massa kontakter, hehe :P
Barcelona Rey Eto´o
2009-07-21 14:49
har alltid undrat varför eto'o är med på denna listan

Länktips
Barcelona Rambla
2009-07-21 14:48
Ämne: Men han skrev ju på ....Eto'o omförhandlade och förnyade sitt kontrakt 2006. Iniesta har varit i klubben sen han var 12 år. Iniesta och Xavi har haft en väldigt låg lön under hela tiden om man jämför med Ronaldinho och Eto'o, tills nu.
Barcelona Rey Eto´o
2009-07-21 14:47
Men han skrev ju på 04 medans iniesta och co skrev på när?
Barcelona Rambla
2009-07-21 14:45
Rey Eto´o

Nej, utan de beror på att Ronaldinho och Eto'o sågs som de två största cracks i klubben och därför hade lön därefter. Ronaldinho och hans giriga bror omförhandlade väl lönen minst 4 gånger under sin tid i klubben, medans Eto'o har verkat mer nöjd med sin lön och har inte försökt höja den under pågående kontraktstid.
Canaletes
2009-07-21 14:40
★Dizzy★

Det löser sig när Eto'o kommer överens med Inter.
Som Zlatan säger där på slutet ;) (länk)

Men de löser sig, haha
Barcelona el Flaco
2009-07-21 14:37
Dizzy/

Jag läste att han bara väntar på ett samtal från Barcelona för att hoppa på ett flygplan och bege sig till Camp Nou och skriva på sitt kontrakt. Just nu väntar både Zlatan och Barça på att Eto'o ska skriva på för Inter.
Barcelona Gonzalez_Barca
2009-07-21 14:36
Plaza_Catalunya

Var inte orolig över att Dunne eller någon kommer skada våra spelare. Då deras liga redan har startat tror jag vi kommer få se en någorlunda B-uppställning hos City och tror inte dom kommer köra för fullt för att inte dra på sig några skador/ anmälningar av FIFA pga skador på våra spelare..

Föresten, har Benfica någon deal med Madrid att köpa reservspelare för "högt" pris eller? Först Saviola och nu Javi Garcia..
Barcelona ★Dizzy★
2009-07-21 14:32
Någon som vet något nytt om Zlatan? Kommer han till Barca på onsdag eller torsdag för att skriva på kontraktet?
Barcelona Rey Eto´o
2009-07-21 14:31
Rambla//
Kan det bero på att eto'o skrev sitt kontrakt lite senare?
Medans iniesta och co hade äldre kontrakt där lönen inte var lika hög?
Barcelona De Goda
2009-07-21 14:27
Tråkigt om Gampermatchen blir mot City, fast å andra sidan, det är kanske nyttigt att få möta så många engelska lag som möjligt då jag anser att de är de främsta motståndarna för oss.

Men personligen önskade jag en match mot Bundesligamästarna Wolfsburg. Jag menar hur ofta vinner dom sin liga?
Barcelona Riiio!!
2009-07-21 14:25
Haha Palanca ok! =)
Barcelona el Flaco
2009-07-21 14:23
Rambla/

Nja, skulle inte tro det. Det är för tidigt på dagen för en föreställning. De bästa "showerna" brukar komma på kvällstiden. ;)

Just nu är marängerna glada över segern igår och vi är upptagna med att se hur Eto'o/Zlatan dramat slutar. Därmed är risken/chansen ganska liten att se en föreställning så här dags på les Rambles. :)
Real Madrid Pierre13#
2009-07-21 14:23
Han fick spela rätt många matcher förra säsongen. Men finns det bättre spelare i start11 förstår jag inte varför han ska få mer tid när han uppenbarligen inte kan klara de. Det han va duktig på det va att springa runt och snacka skit å psyka motståndarna. Palanca fick spela mot Barcelona i hans debut, de är vågat. De La red blev given i laget men fick problem med hjärtat. Real har precis börjat med Parejo med å spela å Negredo. Snart Granero, Det är inte alls att ge egna produkter chans. Sen kommer Opare få chansen. Sen om det håller i Madrid som start11 återstår att se. Eftersom de blev dyra köp som måste få spela.
Barcelona Riiio!!
2009-07-21 14:19
Han är inte värdelös, det visade han i ett mindre lag att han inte är, men tycker bara det är synd att man inte vågar satsa mer på honom, då hade han nog blivit bättre. Skillnaden är ju att våga spela med dom!
Real Madrid Pierre13#
2009-07-21 14:15
Riiio!!

du vet att nästan alla unga Real Madrid's tallanger som har sålt nu är med köpklasul inom 5år för samma pengar? Sen säger några "han är värdelös" vad är då problemet om man säljer honom? dubbelmoral deluxe *suckar*
Barcelona ★Dizzy★
Plaza_Catalunya

Säger det här och nu det blir Jeffren:D fi fan vad många talanger vi har MÄKTIGT är det! Synd bara att alla engelska lag ska sno dom.

Real har talanger men de säljer för de inte litar på dom. Typiskt.
Barcelona Christián - FC Barcelona en Mi Corazón
Någon nämnde tidigare att man skulle vilja se Cáceres-Piqué som framtida mittbacks par nästa Puyol-Márquez. Exakt vad jag tänkte mig, Cáceres är den snabba långhåriga, med bra glid tacklingar o bra huvudspel. medans Piqué är den lite mer "smarta" backen o position säker. Hoppas det blir så det enda som behövs är att Cáceres förbättrar passnings spelet, om han blir utlånad fine, men sälj honom inte !!!
Barcelona Barcelona10Messi
2009-07-21 14:14
Barçelonisto:

Nej, Man City kommer spela med 9 backar och 1 def. mittfältare hahahah :D:D
Barcelona Rambla
2009-07-21 14:11
Då var kanske dags att återigen plocka fram chips och popcorn och invänta nästa föreställning på forumet. Vad tror du el Flaco?
Annons: