/spanien/barcelona/forum/17539.aspx/spanien/barcelona/forum/17539.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona pat-w
2009-07-21 16:30
Pierre13#

puyol kom som14-16 åring säger du.
har du koll på när raul kom till real och framför allt vilket lag han kom från?

gode gud
Barcelona Rambla
2009-07-21 16:29
Pierre13#

"Trångsynta. Barcelona är inte någon klubb som änglarna skapat som ni försöker glorifiera med varje inlägg å försöka smuttskasta andra klubbar konstant."

Byt ut ordet Barcelona mot Madrid. Vi anser att ni håller på exakt på samma sätt.
Barcelona Meessii10
2009-07-21 16:28
Asså om det skulle vara sant så är Laporta trög i huvudet. Inter kräver £70-75m och Zlatan e knappt värt det här budet som de lagt nu! Men Laporta e smart till skillnad från svensk media!
swecule
2009-07-21 16:27
skit i madridsnubbarna, vi står inför en vacker kväll. så fort nyheten blir officiell blir det till att korka upp en bättre cava och fira:)

Freddie Ljungberg
2009-07-21 16:26
Näääära nu ;)!
Barcelona Mojito
Meessii10

Jag tror att alla sportkanaler och medier vill skapa historier bara för att kunna ha med Barcelona och Zlatan i rubrikraden.
Allt för att sälja mer.
Barcelona Christián - FC Barcelona en Mi Corazón
Meessii10

Det där är absolut bull sh!t
senast igår sa Guardiola om Eto'o stannar blir det ingen Ibrahimovic

det är bara svensk media som försöker få se Ibrahinovic som världens bäste
Barcelona Meessii10
2009-07-21 16:25
Aha 35 min kvar då. Om inte det blir nu så kommer det nog inte bli alls.
Real Madrid Pierre13#
Gonzalez_Barca

fortfarande bara 3st som är stjärnor. Om du ser Valdes som en stjärnmålvakt borde du ta av dig barca glasögonen. Vore som jag skulle säga Guti är en stjärna. Det må va det för klubben men inte i stora värden. Fabregas drog ung och utvecklades inte i eran klubb(men han kommer från barcelona). Vissa säger Puyol ser jag, han köptes av klubben som 14-16åring?

Iker har petat Valdes sen barnsben, Raul har nästan alla rekord i spanskfotboll och bästa målskytt i CL osv. Pique är ingen värdsback hardly. som sagt ni gillar att förstora upp era egna tallanger som det vore bäst.

Pls ta det privat, kan gärna diskutera där. Vill inte slösa på orden här inne. Och eftersom ni måste hacka på allt och alla kan jag vell säga det själv, "bra, lämna rambles och gå tillbaka till erat smuttsiga ställe" eller dyligt.
Barcelona Barcelona #7
KAN NÅGON FRÅN RED VARA SNÄLL OCH STÄNGA AV FORUMET FÖR ANDRA FANS!!!

Nej det kommer vi inte göra om det inte spårar ur fullständigt. Däremot kommer du att bli spärrad om du inte slutar att tjata./ Red
Barcelona Christián - FC Barcelona en Mi Corazón
2009-07-21 16:24
Ämne: Någon som läste nyhe....Meessii10

Det där är absolut bull sh!t
senast igår sa Guardiola om Eto'o stannar blir det ingen Ibrahimovic

det är bara svensk media som försöker få se Ibrahinovic som världens bäste
Barcelona Meessii10
2009-07-21 16:22
Någon som läste nyheterna i tv4sport. De nyheter som brukar gå förbi längst ner. Läste nyss om barca det stod ungefär så här: "Barcelona desperata efter Zlatan. Nu kan det bli en affär utan Eto'o." Sen var det nått mer det stod men minns inte vad.
Barcelona petersays
2009-07-21 16:21
Men herregud snälla "fans", sluta nappa på idiotiska saker som den där jämförelsen det är ju så vansinnigt okonstruktivt och det blir sandlåda och tjafs för ni är alla (nästan) lika enögda.

Kan inte nån från redaktionen bara vara vänlig och radera hela rasket och lägga till regeln "inga idiotiska jämförelser mellan madrid och barcelonas spelare" här ovan? :P

Shit man kan tro att alla här inne är 16 år..eller vänta nu..alla är ju det...kan vi inte fixa ett forum för alla över 25 eller alla som klarar av att svara på ett frågeformulär samt skriva en välformulerad text på 600 ord?
Barcelona el Flaco
2009-07-21 16:21
Pierre13#/

Jag ser att, precis som igår, fortsätter du med att skriva Fail-inlägg. May the Fail be with you.
Barcelona Mojito
2009-07-21 16:20
Petersays

Jag är med och pyntar till brevsprätten!
Real Madrid Nr 5 Magic - Zidane
2009-07-21 16:20
En liten kul sak att göra hur hade ni format ert bästa lag sen 2000-talet?

- Etoo
Ronaldinho - Rivaldo - Messi
-------Davids - Iniesta/Xavi
Gio - Puyol - Marques - Avles
- Valdes

Så hade jag. Man får utgå att spelare som Gio var i sina bästa stunder då.

Tänk er om dessa 2 lagen hade möts vilken match de hade blivit

--------Ronaldo
C.Ronaldo - Kaka - Figo
---Makelele - Zidane
Carlos - Hierro - Ramos - Salgado
-----Casillas

Barcelona Ronaldinhoismx3
2009-07-21 16:19
el Flaco

Haha du sätter dig på bänken idag igen =).

Pierre13#

Vilka 3 stora stjärnor syftar du på?

Xavi,Messi och Iniesta eller?

Glömmer du inte Puyol, Pique Cesc bla?

De enda real har fått fram är Casillas och Raul och det var f*n 20 år sedan.
ponta p
2009-07-21 16:18
Att säga att Lass är en bättre spelare än Yaya just nu är ju sådär. Lass har mycket att bevisa och jag säger inte att han inte kan bli bättre, men just nu är han det knappast. Han har varit bar mot lag som Sevilla och Almeria. Men mot större lag som Liverpool och oss så gick det ju sådär, han dödade i princip matchen mot oss med att slarva med bollen vid 1-3.
Yaya har ett bredare register också, inte nog med att han är en snabb, stor, tung ångvält som kör över allt och alla, han har även en grym teknik både som framspelare, minns hans lyra till Thierry mot Valencia bl.a. Hans solomål mot Bilbao och Mallorca visar också på grym teknik.
Yaya spelade även 2 av de största matcherna för säsongen på fel position och klarade det galant.
Så att Lass är bättre än Yaya just nu är bara B-s.
Sen att Kaka ska vara bättre än Xavi är också b-s men det orkar jag inta ta nu.
Barcelona petersays
2009-07-21 16:17
Alltså jag fattar ite hur tidningarna orkar. Det är väl ändå officiellt att vår transferbudget ligger på absolut max 80. Med zlatan och maxwell har vi spenderat 45 eller 55 beroende på förhandlingarna. Plus att Guardiola mer eller mindre spikade att vi köper Keirrison som kostade, vad var det, 15M?
Alltså har vi 10-20M kvar att spendera och ändå så ska vi alltså köpa in Bruno Alves och Mascherano för sammanlagt 60M? Jag vill egenhändigt springa ned till europas tidningsredaktioner beväpnad med en brevsprätt och se till att dom slutar sätta griller i allas huvuden.
Barcelona Gonzalez_Barca
Pierre

Haha 3 st.. Xaviniesta, Messi, Pique, Valdes(minst lika bra som era bortkastade talanger), fabregas, Bojan på G, Pepe Reina, Capel på G, BUSQUETS osv

Sista från mig iaf mot en Madrid supporter..
Barcelona Mojito
Pierre13#

Dubbelsuck.
Barcelona Den vise
2009-07-21 16:16
Barcelona petersays
2009-07-21 16:15
Åh nej...inte ännu en såndär härligt konstruktiv jämförelse av real och barca...jag dånar...
Barcelona el Flaco
2009-07-21 16:15
Den vise/

För att precis som honom sätter jag mig ner, äter popcorn och njter av showen. ;)
Real Madrid Pierre13#
2009-07-21 16:14
Mojito

Suck
"Barca utvecklar egna stjärnor, Real försöker, misslyckas och värvar in namnen i stället. "

Alla värvar spelare, Ni har lyckats fått fram 3stora stjärnor just nu. Kika hur många spelare runt om i värden som kommer från Madrids skola. Sen hade vi en stor stjärna på G men hans hjärta strular. Och vi har stora stjärnor som kommer från Madrids egna led. Och kommer få upp fler inom nått år.

Trångsynta. Barcelona är inte någon klubb som änglarna skapat som ni försöker glorifiera med varje inlägg å försöka smuttskasta andra klubbar konstant.
Barcelona Den vise
2009-07-21 16:13
el Flaco

Haha! Varför länkar du till MJ ?
Barcelona el Flaco
2009-07-21 16:11
Rambla/

Hehe, det verkar som om du fick rätt trots allt.
Barcelona _ronaldinhoochetoo_
2009-07-21 16:11
Roligt med Zlatan... Men sälja Eto'o som gör 25-30 per säsong? Nja..
Barcelona Rambla
2009-07-21 16:08
Laporta må vara hycklare eller inte, det struntar jag fullkomligt i. Det är bara bra att han retar upp Madrid-lägret. Det är något Madrid annars alltid hållit på med genom media.
Barcelona Mojito
2009-07-21 16:05
Perez påbörjar sin presidenttid med en jättevärvning, Laporta avslutar sin med en dito.

Prestige?

Situationen kom att kräva värvningar från båda lägren.
Faktum kvarstår dock;
Barca utvecklar egna stjärnor, Real försöker, misslyckas och värvar in namnen i stället.

Laporta hycklare? Nej, men def inte prestigelös.
Annons: